مجله اینترنتی دیپروتد

ریشه های عمیق اجتماعی و اقتصادی

شبکه‌های اجتماعی عجیب و متفاوت در دنیا

شبکه های اجتماعی عجیب شبکه‌های اجتماعی عجیب و متفاوت در دنیا کم نیستند و حتی ممکن است هر روزه شبکه‌ای که جامعه هدف مشخصی دارد، متولد شود! در این گزارش با برخی از این ایده‌ها آشنا می‌شوید. با اینکه روزانه درباره مضرات مختلف شبکه‌های اجتماعی و تاثیراتی که ممکن است روی کاربران داشته باشد، می‌شنویم؛ اما واقعیت این است که جذابیت ارتباط گرفتن و تجربه کردن به قدری در این فضاها بالاست که کمتر کسی می‌تواند به فضای مجازی بی‌توجهی کند. در همین میان روزانه شبکه‌های مختلفی برای گروه‌های متفاوت در اینتررنت به وجود می‌آید که هرکدام هدف خاصی را برای خودشان تعیین می‌کنند و جالبتر اینکه همیشه کاربرانی هم هستند که عضو آن‌ها شوند و حتی برای استفاده از امکانات آن‌ها دست به جیب ببرند.برای بسیاری از ما شبکه‌های اجتماعی فیس‌بوک، اینستاگرام، توئیتر، لینکداین، گوگل‌پلاس و پینترست خلاصه شود، اما همه دنیا در همین چند برنامه خلاصه نمی‌شوند و البته گاهی از دل آن‌ها برنامه‌هایی بیرون می‌آید که عجیب و متفاوت است! در این گزارش نگاهی داریم به برخی از این شبکه‌های اجتماعی عجیبی که احتمالا شما هم از وجود آن‌ها متعجب می‌شوید!


۱۷ استارتاپ برتر سال ۲۰۱۷

۱۷ استارتاپ برتر سال ۲۰۱۷ استارتاپ ها کسب‌وکارهای نوپایی هستند که درزمینهٔ تکنولوژی فعالیت دارند، ما با همراه باشید تا برترین استارتاپ های سال ۲۰۱۷ را بررسی کنیم. استارتاپ ها آینده تکنولوژی یک کشور را تعیین می‌کند، استارتاپ یک کسب‌وکار کوچک د رزمینهٔ تکنولوژی است که باگذشت زمان و استقبال مخاطبان بزرگ و بزرگ‌تر می‌شود و به یک محصول خاص تبدیل می‌شود. کنفرانس‌ها و همایش‌های زیادی در سال ۲۰۱۷ برگزارشده است که در جریان این کنفرانس‌ها کسب‌وکارهای نوپای زیادی معرفی‌شده است، با ما همراه باشید تا برترین استارتاپ های سال ۲۰۱۷ را بررسی کنیم


هوشمندترین استارت‌آپ‌ها چگونه بازاریابی می‌کنند

 دیپروتد هوشمندترین استارت‌آپ‌ها چگونه بازاریابی می‌کنند شما مالک کسب و کار نوپا هستید ؟ پس هوشمند باشید درک عمیق مشتریان و تعهد به طراحی محصول، شکل‌دهی ارتباطات و برنامه‌ریزی برای آینده برپایه این درک عمیق، نه‌تنها باعث موفقیت آن‌ها می‌شود بلکه یک تضمین مطمئن برای ادامه‌ی روند افزایش مشتریان هم هست. مشتری‌ای که نیازهایش درک شده باشد، به برند شما وفادار خواهد ماند.