مجله اینترنتی دیپروتد

مجله اینترنتی دیپروتد

ریشه های عمیق اجتماعی و اقتصادی

پنج شنبه، 24 آبان 1397


برترین استارتاپ های حوزه بلاک‌چین در سال ۲۰۱۸

برتریت استارتاپ های حوزه بلاک‌چین در سال ۲۰۱۸  طی چند سال اخیر بیت‌کویین به‌عنوان یک ارز دیجیتال پایه توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده؛ از سوی دیگر بسیاری از افراد نیز بر این باورند که این شبکه پرداخت غیرمتمرکز عمر زیادی نخواهد داشت و نمی‌تواند کارهای بزرگی را انجام دهد. همانطور که مؤسسات مالی و غول‌های فناوری در مورد چگونگی پذیرش رمزنگاری ارز برای کسب‌وکار اصلی خود فکر می‌کنند، برخی از استارتاپ‌های جدید درباره چگونگی استفاده از بیت‌کویین برای رسیدن به اهداف هیجان‌انگیز خود در حال تلاش هستند.استارتاپ‌های جدید در حوزه بلاک‌چین که در ادامه این مطلب درباره آنها بحث خواهیم کرد متشکل از یک گروه منحصربه‌فرد از کاشفان و محققان است که قصد دارند فناوری نوین را وارد بازارهای جدید کنند.




دسته بندی: استارت آپ
تاریخ: 06 شهریور 1397 نظرات: 0

دنیای اینفلوئنسرها

دنیای اینفلوئنسرها «تحویل یک‌روزه، امکان پرو رایگان ٤ مدل و سایز در منزل، ارسال رایگان به سرتاسر ایران». همین سه شعار تبلیغاتی جذاب کافی است برای اینکه مانتویی شیک را به صورت آنلاین آن هم با قیمتی تقریبا مناسب خریداری کرد. . می‌بینیم که حسابی بازار‌یابی دیجیتال، شکل سنتی بازارهای پوشاک ایران را تحت تاثیر قرار داده و معادلات حاکم بر آن را بر هم زده است. اینستاگرام ایرانی‌ها با اینفلوئنسر و اینفلوئنسر مارکتینگ هم آمیخته شده است. بازاری که بازیگران اصلی آن سلبریتی‌ها و نزد مردم محبوب هستند یا از طریق همین فضای مجازی معروف و محبوب می‌شوند. اگرچه راز موفقیت برندهای جدید در این بازار مجازی ایده و فقط خدمات جدید است.



با رعایت این ۱۰ نکته اینفلوئنسر شویم

با رعایت این ۱۰ نکته اینفلوئنسر شویم با افزایش اد بلاکرها (ad blockers) برای مسدود کردن تبلیغات، دیگر مثل سابق شاهد تبلیغات نیستیم و این نوع تبلیغات کارایی قبل را ندارند. به همین دلیل اهمیت اینفلوئنسر مارکتینگ یا بازاریابی تاثیرگذار بیشتر نمود پیدا می کند. هرچند اینفلوئنسرهای مطرح که می شناسیم اغلب بازیگر و خواننده هستند اما ما هم می توانیم با رعایت چند نکته اینفلوئنسر شویم.اینفلوئنسر مارکتینگ شاخه ای از علم مارکتینگ و بازاریابی است که تمرکزش را بر اشخاص خاصی در جامعه قرار می دهد. اینفلوئنسرها یعنی افراد تاثیرگذار در جامعه که می توانند افراد مشهوری مثل ورزشکاران، بازیگران یا خواننده ها باشند. یک اینفلوئنسر به دلیل طیف مخاطب وسیعی که دارد پتانسیل بازاریابی بالایی دارد و در حوزه مارکتینگ بسیار باارزش است. اینفلوئنسرها فالوئرهایی وفادار و پیگیر دارند و به دلیل شبکه اجتماعی گسترده ای که دارند به طور موثری می توانند افراد را ترغیب به خرید محصول یا خدمات کنند. شاید در اینستاگرام یا شبکه های مجازی دیگر افراد مشهور (یا غیر مشهور) را دیده باشید که به طور غیر مستقیم یا مستقیم در حال تبلیغ برای یک برند یا محصول خاص هستند؛


چک‌لیستی ۱۲ مرحله‌ای برای بررسی اینفلوئنسرها

چک‌لیستی ۱۲ مرحله‌ای برای بررسی اینفلوئنسرها جان هیوستون، کارگردان افسانه‌ای هالیوود علاقه داشت بگوید که او بازیگران را کارگردانی و هدایت نمی‌کند بلکه انتخابشان می‌کند. او بازیگران را به این علت که برای نقشی خاص مناسب هستند، انتخاب می‌کرد و همین قضاوت به تنهایی حداکثر کاری بود که در زمینه هدایت آن‌ها برای بازی انجام می‌داد.شما می‌توانید همین رویکرد را در زمینه همکاری برند خود با اینفلوئنسرها اتخاذ کنید. قسمت عمده کار پیدا کردن و بررسی دقیق اینفلوئنسرهای مناسب است. لورن مک‌گراث، رئیس بخش استعدادیابی شرکت لیپ تیلور که اخیراً کتاب راهنمای بازاریابی اینفلوئنسرها را نوشته، فهرست مختصری از سنجه‌های اصلی فراهم کرده که هنگام بررسی اینفلوئنسرها باید در نظر گرفت. ما این لیست را اینجا با شما به اشتراک می‌گذاریم تا کمک کنیم در زمینه انتخاب افراد تصمیم‌هایی به سبک هیوستن بگیرید.


اینفلوئنسر مارکتینگ چیست و چرا باید آن را انجام دهیم؟

اینفلوئنسر مارکتینگ چیست و چرا باید آن را انجام دهیم؟ این مقاله راهنمایی قطعی و کاربردی است. قطعی است زیرا شیوه‌هایی واضح و عالی برای صنایع نوپا فراهم می‌کند؛ کاربردی است زیرا راهنما و چارچوب‌های برای کمک بازاریاب‌ها ارائه می‌دهد تا در مسیر درست حرکت کنند. کجای مسیر خود قرار دارید؟ این راهنما آرزوی شما را به واقعیت تبدیل می‌کند. با این راهنما می‌توانید بازاریابان و اینفلوئنسرهای ماهر را پشت سر بگذارید. این مقاله به‌صورت واضح اینفلوئنسر مارکتینگ را تعریف می‌کند و اینکه چرا باید از آن استفاده کنید، چگونه اهداف و راهبرد خود را تعریف کنید، چطور اینفلوئنسرهای خود را بشناسید و با آن‌ها مشارکت داشته باشید و چگونه می‌توانید موفقیت خود را اندازه‌گیری کنید.