مجله اینترنتی دیپروتد
دوشنبه، 30 بهمن 1396

Deep Rooted Journal

ریشه های عمیق اجتماعی و اقتصادی


برندینگ برای استارتاپ ها

برندینگ برای استارتاپ ها 
شروع رویداد  جمعه ۱۱ اسفند ۹۶ ۱۳:۰۰
پایان رویداد   جمعه ۱۱ اسفند ۹۶ ۱۷:۰۰
برندینگ نیازی است که تمام استارتاپ ها خواهند داشت، به این معنی که اگر استارتاپی نیاز داشته باشد تا خود(محصول یا خدمتش) را در ذهن و قلب مشتری جایی پیدا کند، باید هویت را خلق کند. در این سمینار به فاندرهای استارتاپ ها، بنیانگذارهای کسب و کار، دانشجویان و کارشناسان برندینگ آموزش داده می شود که با فرآیند خلق برند آشنا شوند تا هدف که موفقیت کسب و کار است را حاصل کنند.
طبق آخرین تحلیل سایت فوربز ما در عصر برندینگ هستیم؛ بدین معنی است که مشتری به دنبال خرید محصول و خدمت نیست بلکه به دنبال ارزش، هویت و انسان هایی است که در پشت صحنه قرار گرفته اند و برای این مزایا است که حاضر به خرید می شوند.

جشنواره داستان یک مذاکره

 جشنواره داستان یک مذاکره 

شما هم اگر در مذاکراتتان تجربه جذابی دارید آنرا برای ما تعریف کنید و جایزه بگیرید! با شرکت در جشنواره داستان یک مذاکره می توانید از سخنرانی های آموزشی و کاربردی سخنرانان بنام مذاکره ایران نیز بهرمند گردید و گواهینامه معتبر دریافت نمایید

شروع رویداد جمعه ۱۸ اسفند ۹۶  ۰۸:۰۰
پایان رویداد جمعه ۱۸ اسفند ۹۶  ۱۹:۰۰



چگونه از گوشی خود پول دربیاوریم

 دیپروتد چگونه از گوشی خود پول دربیاوریم 
در دنیا دو دسته آدم وجود دارند: دسته اول چیزی را هزینه می بینند و دسته دوم همان چیزها را منبع درآمد به حساب می آورند. مثلا اگر یکی از افراد دسته اول برای تفرج به کنار رودخانه ای برود، فکر می کند که برای سفرهای بعدی چه چیزهایی همراه بیاورد یا چه چیزهایی باید بخرد تا سور و ساتش کامل شود اما اگر فردی از دسته دوم برای تفرج به کنار همان رودخانه برود، سریع به فک رمی افتد که با فراهم کردن امکانات در آنجا، محلی برای تفریح مردم ایجاد کند و از این راه درآمدی کسب کند یا این که در ضمن معاشرت با دیگران و اطلاع از ذائقه و علایق آنها کشف می کند که آیا آب، سنگ های کف رودخانه و حتی هوای پاک آن محل تبدیل شدنی به پول هست یا خیر.