مجله اینترنتی دیپروتد

ریشه های عمیق اجتماعی و اقتصادی

واکنش «ماکسیم» به اقدام جدید شهرداری تهران

واکنش «ماکسیم» به اقدام جدید شهرداری تهران واکنش «ماکسیم» به اقدام جدید شهرداری تهران / این اقدام قطعا منجر به نابودی تاکسی‌های اینترنتی می‌شودمدیر حقوقی ماکسیم در واکنش به خبر جدید شهرداری تهران برای نظارت بر تاکسی‌های اینترنتی گفت: این اقدام قطعا منجر به نابودی تاکسی‌های اینترنتی می‌شود، در نهایت نیز به ضرر مصرف‌کننده و مردم خواهد بود. در بهترین حالت اگر موجب نابودی نشود، منجر به افزایش شدید قیمت‌ تاکسی‌های اینترنتی می‌شود. در ابتدای هفته محدودیت سنی برای رانندگان حمل و نقل شهری از سوی راهنمایی و رانندگی اعمال شده که براساس آن تمامی دارندگان گواهینامه پایه سوم که حداقل دو سال از زمان دریافت گواهینامه‌شان گذشته باشد و نیز دارای ۲۳ سال سن باشند، می‌توانند راننده سواری‌های حمل و نقل عمومی شوند. 


دسته بندی: اخبار
تاریخ: 01 مهر 1398 نظرات: 0

حمایت از حضور استارتاپ‌ها در تلویزیون توسط توسکا

از طریق شناسایی 114 استارتاپ و همکاری با 70 کسب‌وکار نوپا صورت گرفت/ حمایت از حضور استارتاپ‌ها در تلویزیون توسط توسکا


در سال‌های اخیر و ‌بدنبال توسعه اکوسیستم نوآوری در ایران، شاهد شکل گیری زیست بوم استارتاپی کشورمان هستیم که بازیگران مختلفی در آن ایفای نقش ‌‌‌می‌کنند. شتابدهنده‌ها یکی از مهمترین بخش‌های اکوسیستم استارتاپی هستند که ضمن تامین نیازهای مالی ‌کسب‌وکارهای نوپا، نقش مربی‌گری را نیز برعهده دارند.

به گزارش نبض بازار ، بدنبال رشد و توسعه این زیست بوم در کشورمان، شتابدهنده‌های مختلفی نیز پا در این عرصه نهادند و هرکدام ماموریت‌هایی تخصصی یا عام برای خود تعریف کرده اند تا بتوانند استارتاپ‌ها و تیم‌های خلاقی را در حوزه‌های مورد نیازشان پرورش دهند و بتوانند مرز‌های دانشی و نوآوری صنعت خود را جلو برند.

بررسی‌ها نشان ‌‌‌می‌دهد یکی از نیازهای اصلی هر استارتاپی، تبلیغات و بازاریابی از طریق تبلیغات کلان است. این بخش هزینه زیادی را بر دوش استارتاپ‌ها ‌‌‌می‌گذارد، گاهی تا هفتاد درصد سرمایه مورد نیاز یک استارتاپ، برای ورود به بازار استارتاپ و تبلیغات مصرف ‌‌‌می‌شود. حل این مسئله مفهوم جدید شتابدهی رسانه‌ای را بر مبنای اضافه کردن یک شریک رسانه‌ای در کنار شریک مالی، به ادبیات استارتاپی وارد ‌‌‌می‌کند.



دسته بندی: اخبار
تاریخ: 01 مهر 1398 نظرات: 0

تغییر استراتژی اپل برای افزایش درآمد

تغییر استراتژی اپل برای افزایش درآمد اکونومیست در گزارشی به کاهش جذابیت موبایل‌های هوشمند در مقایسه با یک دهه گذشته و تغییر استراتژی‌ کمپانی اپل برای افزایش فروش پرداخته است.مراسم رونمایی از محصولات جدید اپل امسال کاملا متفاوت از سال‌های گذشته بود. طی یک دهه گذشته، چند روز پیش از عرضه شدن محصولات جدید، طرفداران کمپانی اپل در خیابان‌ها صف می‌کشیدند.آخرین مراسم رونمایی از محصولات اما در دهم سپتامبر این‌گونه برگزار شد: مدیر اپل، تیم کوک با لباسی مشکی بر روی صحنه ظاهر شد. او از قدرت جدیدترین محصولات اپل در سراسر جهان صحبت کرد.تغییری جدی اما در کار نبود. آیفون ۱۱ فرق چندانی با نسل قبلی ندارد و این تغییرات جزئی هستند.واقعیت این است که موبایل‌های هوشمند به اندازه گذشته هیجان‌انگیز نیستند. مصرف‌کنندگان در سراسر جهان کمتر برای مدل‌های جدید هزینه می‌کنند.


حراج‌های قلابی در فروشگاه‌های آنلاین

حراج‌های قلابی در فروشگاه‌های آنلاین
فروشگاه‌های آنلاین با عناوین دهان پرکن برای مشتریان‌شان پیامک می‌فرستند که حراج‌های شگفت‌انگیز و ویژه برگزار کرده‌اند، اما کافی است که چند روز قبل از این حراج‌ها به سایت‌شان مراجعه کنید تا ببینید قیمت انواع کالا را با نرخ‌های نامتعارف بالا برده‌اند، تا در روز حراج این قیمت‌ها را دوباره به حالت اول برگردانند.دلار پایین آمد و قیمت موبایل حدود ۱۰ تا ۲۰‌ درصد کاهش قیمت را تجربه کرد، اما فروشگاه‌های اینترنتی جوری وانمود کردند که کاهش قیمت موبایل مربوط به حراج و تخفیف‌های ویژه آنهاست! اما این تنها ترفند فروشگاه‌های اینترنتی نیست. آنها با عناوین دهان پرکن برای مشتریان‌شان پیامک می‌فرستند که حراج‌های شگفت‌انگیز و ویژه برگزار کرده‌اند، اما کافی است که چند روز قبل از این حراج‌ها به سایت‌شان مراجعه کنید تا ببینید قیمت انواع کالا را با نرخ‌های نامتعارف بالا برده‌اند، تا در روز حراج این قیمت‌ها را دوباره به حالت اول برگردانند و به مشتریان وانمود کنند که تخفیف‌های سنگینی برای آنها قایل شده‌اند.


دسته بندی: اخبار
تاریخ: 01 مهر 1398 نظرات: 0

تاکسی‌های اینترنتی از امروز چه تغییری کردند؟

تاکسی‌های اینترنتی از امروز چه تغییری کردند؟
تاکسی‌های اینترنتی از امروز چه تغییری کردند؟ / نوع نظارت شهرداری مشخص شد
پس از انتقادات و مخالفت‌های استارتاپی‌های فعال در حوزه جابه‌جایی مسافران شهری در خصوص خبر نظارت شهرداری بر این صنف، به گفته معاون شهردار تهران این نهاد به دنبال این نبود که خودروهای اینترنتی زیر مجموعه شهرداری تهران قرار گیرند اما باید مقررات خودروهای حمل‌ونقل عمومی و نظارت بر عملکردشان اعمال شود و هر شش ماه یک بار معاینه فنی بگیرند. 


دسته بندی: اخبار
تاریخ: 01 مهر 1398 نظرات: 0