ایده ها و پیشنهاد برای استارت آپ در سال جدید
ایده ها و پیشنهاد برای استارت آپ در سال جدید
هر روز که می‌گذرد ما یک‌قدم به دنیای هوش مصنوعی (AI) نزدیک‌تر می‌شویم و زمان آن فرارسیده تا استارت آپ های مبتنی بر این تکنولوژی تأثیرات خود را نشان دهند. همان‌طور که می‌دانیم هوش مصنوعی (AI) و روبات‌ها ، حاکمان دنیای فردا خواهند بود، بسیاری از شرکت‌های سرمایه‌گذاری و سرمایه‌گذاران درزمینهٔ تکنولوژی با دقتی زیاد به چشم‌انداز صنعت فناوری چشم دوخته‌اند تا تمامی ایده‌های نویی که می‌توانند به واقعیت تبدیل شوند را رصد کنند. شعار عصر الآن این است: رؤیاهای بزرگ داشته باش، اقدام کن.

با توجه به اینکه هرروز صدها استارت آپ جدید معرفی می‌شوند، سؤال اصلی این است که:

چطور می‌توانید استارت آپ هایی را شناسایی کنید که بیشترین موفقیت را در سال 2020 کسب خواهند کرد؟

تیم موفق شو قصد دارد در حل این مشکل به شما کمک کند. در ادامه فهرستی از نویدبخش‌ترین استارت آپ های جدید در سال 2020 بر اساس میزان موفقیت و سرمایه‌گذاری‌های حامیانی که تاکنون توانسته‌اند جذب کنند ارائه می‌شود.
لیستی از بهترین استارت آپ ها

1- استارت آپ های هوش مصنوعی AI Startups

2- استارت آپ های تجارت الکترونیک  Ecommerce Startups

3- استارت آپ های فناوری آموزشی (EdTech Startups)

4- استارت آپ های فناوری مالی (FinTech Startups)

5- استارت آپ های غذا و نوشیدنی (Food and Beverages Startups)

6- استارت آپ های خدمات بهداشتی (FinTech Startups)

7- استارت آپ های بلاک چین (Blockchain Startups)

8- استارت آپ های اینترنت اشیا (IoT Startups)

9- استارت آپ های خدمات بهداشتی (Health Care Startups)

10- استارت آپ های حمل‌ونقل و سفر (Transport and Travel Startups)

11- استارت آپ های اپلیکیشنهای موبایل (Mobil Apps Startups)

12- استارت آپ های مُد (Fashion Startups)

لطفاً توجه کنید که: لیست فوق، یک لیست جامع از شرکت‌های استارت آپ به شمار نمی‌آید و نکته قابل‌توجه دیگر این است که تنظیم این لیست بر اساس رتبه‌بندی این استارت آپ ها صورت نگرفته است.
استارت آپ های هوش مصنوعی
سروی اوتو (survey Auto)

سروی اوتو (survey Auto)

    صنعت: هوش مصنوعی (AI)
    سرمایه: مخفی
    سرمایه‌گذاران: موسسه بیل و ملیندا گیتس Bill and Melinda Gates Foundation()

SurveyAuto روند آمارگیری نفوس را به‌مراتب آسان‌تر کرده است. قادر به جمع‌آوری آمارهای دقیق با استفاده از ژئولوکیشن، مکالمات تلفنی، تصویربرداری فوق طیفی و نقشه‌های خیابانی است. SurveyAuto زاییده ذهن دکتر عمر سیف  Umer Saif  یک کارآفرین پاکستانی است.

این استارت آپ فعالیت خود را از دو سال قبل آغاز نموده است اما اخیراً بودجه‌ای نامعلوم از جانب موسسه بیل و ملیندا گیتس دریافت کرده است.

بر اساس گفته‌های دکتر عمر سیف (مدیر اجرایی SurveyAuto ) این استارت آپ از مدل جمع‌آوری انبوه اطلاعات استفاده می‌کند و با استفاده از کامپیوتر، بررسی الگوریتم‌ها و آمارها را به‌منظور تصمیم‌گیری در مورد فرد ارائه‌کننده اطلاعات، محل جمع‌آوری اطلاعات و زمان و فواصل گزارش‌ها صورت می‌دهد.

این مسئله موجب کاهش هزینه و به حداقل رساندن خطاهای انسانی می‌شود.

چنین سیستمی کاملاً نویدبخش به نظر می‌رسد. تنها زمان نشان می‌دهد با چه سرعتی از سایر رقبا پیشی خواهد گرفت.
اسپیس میکر (Spacemaker)

اسپیس میکر (Spacemaker)

    صنعت: هوش مصنوعی (AI)
    سرمایه: 25 میلیون دلار
    سرمایه‌گذاران: آتومیکو Atomico()

Spacemaker یکی دیگر از استارت آپ های بزرگی است که باهدف توسعه پایدار زیرساخت‌ها وارد بازار شده است تا هم‌زمان به رشد شرکت‌ها و کاهش آلودگی‌های زیست‌محیطی ناشی از فعالیت‌هایشان – یکی از اهداف توسعه هزاره سازمان ملل- کمک کند.

طراحان زیرساخت‌ها می‌توانند از خدمات Spacemaker در جهت یافتن هوشمندانه‌ترین روش افزایش حداکثری ارزش مستقلاتشان بهره برند. آنان پیشنهادهای متعدد سایت را تولید و بررسی می‌کنند، بهترین پیشنهادها را دسته‌بندی کرده و آمارهای تشریحی مربوط به هریک را ارائه می‌کنند. Spacemaker از بررسی الگوریتم‌ها و داده‌ها توسط کامپیوتر برای خلق طرح‌هایی دوستدار محیط‌زیست استفاده می‌کند.
ظرفیت (Capacity)

ظرفیت (Capacity)

    صنعت: هوش مصنوعی (AI)
    سرمایه: 23.2 میلیون دلار
    سرمایه‌گذاران: com

اگر نمی‌توانید پاورپوینتی رو پیدا کنید؟ فایلی را بر روی صفحه دسکتاپتون جا گذاشتید؟ کتابی رو که نیاز دارید در پروازتان همراه ندارید؟ ما برای تمام این مشکلات راه‌حل داریم. راه‌حل ما Capacity است – یک شرکت موفق استارت آپ هوش مصنوعی.

Capacity یکی از پلت فرم‌های هوش مصنوعی است که تمام اپلیکیشنهای انتخابی شما را که به آن نیاز دارید در یک پلت فورم واحد به هم پیوند داده است. شعار استارت آپ Capacity این است: بعدازاین دیگر هیچ فایل دیجیتالی گم نخواهد شد. این نرم‌افزار از هوش مصنوعیAI) ( استفاده می‌کند تا اپلیکیشن موردنیاز شما در هرلحظه را تشخیص داده و آن را برای شما آماده کند. این قابلیت به شما و تیم شما کمک می‌کند تا زمان را مدیریت کنید و دانش خود را درزمینهٔ های مختلف افزایش داده و روی روش‌های رسیدن به  اهداف تجاری‌تان متمرکز شوید.
آبزرو. ای آی (Observe.AI)

آبزرو. ای آی (Observe.AI)

    صنعت: هوش مصنوعی (AI)
    سرمایه: 34.1 میلیون دلار
    سرمایه‌گذاران: Scale Ventures

برای اداره کردن یک مرکز تلفن نیاز به کمک دارید؟ نیاز به یک متخصص فروش و تیم پشتیبانی دارید ؟ نگاه کنید. Observe.AI همان پلت فورم موردنظر شما است که دارای یک مشاور تلفنی مبتنی بر هوش مصنوعی (AI) است که می‌تواند تماس‌های تلفنی شما را به ابزاری برای کسب سود تبدیل کند. Observe.AI از تکنولوژیهای متعددی بهره می‌برد. با استفاده از کامپیوتر به بررسی الگوریتم‌ها و اطلاعات ، پردازشگر زبان مادری و لیستی از خطاهای بررسی‌شده به‌منظور پاک‌سازی تماس‌های شما می‌پردازد. این استارت آپ شرکت‌های تلفن را ردیابی و نظارت می‌کند و آموزش‌های لازم را برایشان فراهم می‌کند تا اطمینان حاصل کند که تک‌تک تماس‌های شما می‌تواند منجر به فروش شود. درنتیجه سوددهی افزایش می‌یابد و درعین‌حال تعداد تماس‌گیرنده‌های نامطمئن نیز کاهش می‌یابد.

Observe.AI تحت پشتیبانی شرکای Scale Venture، شرکای Nexus Venture، Y Combinator و Emergent Ventures است. این استارت آپ در مدت‌زمانی کوتاه، اطمینان Tripadvisor، مایکروسافت، ERCBPO، Talkdesk و دیگر شرکت‌های مرتبط با سرمایه‌گذاری تجاری (VC firms) را جلب نمود.
 آیویر تک (Eyewear tech)

 آیویر تک (Eyewear tech)

    صنعت: هوش مصنوعی (AI)
    سرمایه: مخفی
    سرمایه‌گذاران: های تک گراندرفوردز (High Tech Grunderfords)

Eyeware Tech استارت آپی است که انقلابی را در صنعت شناسایی و دوربین‌های ردیابی ایجاد کرده است و بدین ترتیب عمل می‌کند که با نگاه کردن دقیق به هر فرد از انگیزه او مطمئن می‌شود. نرم‌افزار آن در حوزه‌هایی چون امنیت، انتخاب خریدار، نیات انسانی و … توسعه پیداکرده است. از الگوریتم دید کامپیوتری استفاده می‌کند تا تعامل انسان و تکنولوژی را افزایش دهد.

دوربین‌های نرم‌افزار 3 بعدی ردیابی چشمی امکان درک عمیق را فراهم کرده و همچنین از راه دور به‌صورت سه‌بعدی اجازه دنبال کردن فرد را می‌دهند . تمامی این کارها با دوربین‌های سه‌بعدی کاربر صورت می‌گیرد. این دوربین به ضبط کردن تعاملات واقعی، توجه کاربر، نیت، انگیزه و علائق وی کمک می‌کند.
استریم (Streem)

استریم (Streem)

    صنعت: هوش مصنوعی (AI)
    سرمایه: 5 میلیون دلار
    سرمایه‌گذاران: شرکای فلایینگ فیش Flying Fish))

با ظهور Streem حمایت از مشتری بسیار آسان‌تر شده است. برآورده نشدن انتظارات مشتریان از سوی شرکت موجب دلسردی مشتریان می‌شود.

ورود Streem، به‌منزله انقلابی درزمینهٔ حمایت از مشتری است که به مشتریانتان کمک می‌کند تا از طریق لنز گوشی‌های هوشمند خود مشکلاتشان را مطرح کنند و تیم شما می‌تواند با بررسی دقیق شواهد، بلافاصله راهنمایی‌های لازم را برای مشتریان ارائه کند.

Streem با استفاده از نقشه‌برداری فضایی اختصاصی، OCR، و تکنولوژی تخمین موقعیت  و حالت شیء ، اطلاعات ضروری را برای مهندسان بخش حمایت از مشتریان فراهم می‌کند.
استارت آپ های تجارت الکترونیک
اسنک پس Snackpass

اسنک پس Snackpass

    صنعت: تجارت الکترونیک Ecommerce
    سرمایه: 23.1 میلیون دلار
    سرمایه‌گذاران: اندرسون هوروویتز Andreesen Horowitz

وقتی می‌توانید به‌راحتی غذایتان را به‌صورت تلفنی سفارش دهید و همین‌که به رستوران رسیدید سفارشتان را تحویل بگیرد، دیگر چرا باید در صف انتظار بایستید؟ این گزینه حتی از «تحویل غذا در ماشین» هم بهتر است زیرا حتی به یک دقیقه انتظار هم نیاز نیست.

پیش از ورود Snackpass به بازار، رستوران‌دارها نگران این مطلب بودند که جمع‌آوری سفارش‌های مشتریان برایشان مقدور نیست. ظهور Snackpass نگرانی‌ها را مرتفع کرده است. به‌محض اینکه یک مشتری سفارشی بدهد، اپلیکیشن به‌صورت اتوماتیک پول را از حساب او کسر می‌کند.

هم‌اکنون Snackpass در دانشگاه‌های مختلف آمریکا مورداستفاده است و تحت حمایت برخی از غول‌های صنعت فن‌آوری قرار دارد.
کازو  Cazoo

کازو  Cazoo

    صنعت: تجارت الکترونیک Ecommerce
    سرمایه: 80 میلیون پوند
    سرمایه‌گذاران: سرمایه‌گذاران دی ام جی DMG Ventures

خرید ماشین به‌صورت آنلاین امکان‌پذیر است؟  این روزها خرید ماشین بسیار ساده است که می‌تواند درست درب منزل شما انجام شود .

Cazoo خرید ماشین‌های دست‌دوم را ساده کرده است. فروشگاهی برای فروش ماشین‌ها با یک چک‌لیست جامع بیش از 150 موردی  است که هر ماشینی باید بر اساس تک‌تک این موارد بررسی شود. در ضمن وقتی شما از این طریق سفارش بدهید، ماشین ظرف 72 ساعت آینده درب منزل شما آورده تحویل داده شد. اگر به هر دلیلی شما ماشین را نپسندیدید، همیشه امکان عودت دادن ماشین بدون پرداخت هزینه اضافی برای شما وجود دارد.
ویلز  Wheels

چرخ‌ها  Wheels

    صنعت: تجارت الکترونیک Ecommerce
    سرمایه: 87 میلیون دلار
    سرمایه‌گذاران: شرکای DBL (Andreesen Horowitz)

Wheels که یک پلت فورم تحرک الکترونیکی است با هدف ترویج پروژه شهر هوشمند در سرتاسر دنیا طراحی‌شده است. Wheels امکان اجاره کردن ویلزها (موتور پادها) را برای یک روز، یک ماه یا حتی یک سال را برای شما فراهم می‌کند. شرکت هزینه‌های نگهداری و تمامی مخارج دیگر مرتبط با آن را شخصاً بر عهده دارد. اگر موتور پاد از کار بیفتد، بلافاصله یک موتور پاد دیگر درست مقابل شما ظاهر خواهد شد.

شرکت، وسایل نقلیه هیبریدی الکترونیکی را با طراحی جذاب، قسمت‌های قابل تعویض، باتری‌ها، سخنگوی بلوتوثی و بسیاری از مزایای قابل‌توجه دیگر ارائه می‌دهد تا جابه‌جایی شما به‌آسانی و با ایمنی کامل انجام شود.
وری شاپ Verishop

وری شاپ Verishop

    صنعت: تجارت الکترونیک (Ecommerce)
    سرمایه: 30 میلیون دلار
    سرمایه‌گذاران: شرکای دی بی ال (DBL Partners)

Verishop یک فروشگاه تجارت الکترونیکی سبک زندگی است که نیازهای روزمره شما درزمینهٔ مد را برآورده می‌کند. آنچه Verishop را از رقبایش ممتاز می‌کند کیفیت محصولاتی است که عرضه می‌کند. این برند تنها محصولات برتر برندهای معتبر را معرفی می‌کند. Verishop رسیدن به جایگاهی ممتاز در سبک زندگی را برای مشتریانی که در جستجوی محصولاتی باکیفیت بالا هستند را فراهم می‌کند. فروشگاه تجارت الکترونیکی Verishop در سانتا مونیکا در کالیفرنیا اداره می‌شود و در طی دو دهه اخیر عملکردی موفقیت‌آمیز داشته است.
ایتیگو Eatigo

ایتیگو Eatigo

    صنعت: تجارت الکترونیک (Ecommerce)
    سرمایه: 25.5 میلیون دلار
    سرمایه‌گذاران: مشاوران تریپ (Trip Advisor)

Eatigo مدعی است که پلت فرم شماره 1 رزرو رستوران در آسیا است. این استارت آپ تحت حمایت Trip Advisor قرار دارد و رزرواسیون رستوران و قرارهای شام را در تایلند، هندوستان، هنگ‌کنگ، مالزی، فیلیپین و سنگاپور ترتیب می‌دهد. کیفیت خدمات ارائه‌شده، همان چیزی است که آن را بدل به رخداد بزرگ بعدی در صنایع غذایی کرده است. کاربران می‌توانند ظرف چند دقیقه در مورد رستوران‌ها جستجو کنند، رزروشان را به‌صورت آنلاین انجام دهند و ضمن استفاده از تخفیفی قابل‌توجه از قرارهایشان لذت ببرند.

موقعیت مکانی رستوران، تصاویر محیط آن، مشاهده منو نیز برای بررسی و تصمیم‌گیری کاربران در پلت فورم موجود است تا کاربر بتواند به‌طور کامل بررسی کند رستوران موردنظر با نیازهای او مطابقت دارد یا خیر.

Eatigo در سال 2013 تأسیس شد و دفتر آن در بانکوک تایلند است.
استارت آپ های تکنولوژی آموزشی EdTech
نات اسپیس NutSpace

نات اسپیس NutSpace

    صنعت: تجارت الکترونیک (Ecommerce)
    سرمایه: مخفی
    سرمایه‌گذاران: ان/آ (N/A)

هدف NutSpace تجهیز کودکان با مهارت‌های موردنیاز قرن 21 است. از متدولوژی تفکر خلاق استفاده می‌کند که «چگونگی یادگیری» را به کودکان می‌آموزد.

همچنین NutSpace یک برنامه داخل کلاس درسی را اجرا می‌کند که یادگیری تجربی را با هدف توسعه مهارت‌های تفکر مستقل در بین کودکان عرضه می‌کند.

این محتوا به کودکان در تقویت قدرت تخیل، مهارت‌های شنیداری و مهارت‌های زبانی کمک می‌کند.
کوچ هاب (CoachHub)

کوچ هاب (CoachHub)

    صنعت: فن‌آوری آموزشی (EdTech)
    سرمایه: مخفی
    سرمایه‌گذاران: ان/آ (N/A)

CoachHub یک پلت فورم مربیگری از طریق موبایل است که امکان استفاده از مربی شخصی را برای کارمندان در تمامی سطوح شغلی فراهم می‌کند.

این پلت فورم گنجینه‌ای از مربیان عالی‌رتبه دارای گواهینامه از سرتاسر دنیا را در اختیار دارد. همچنین در صورت دارا بودن شرایط لازم خود شما هم می‌توانید به‌عنوان مربی شروع به فعالیت کنید. جلسات زنده مربیگری از طریق ویدئو کنفرانس با ساعت‌های آموزشی قابل‌انعطاف به کارکنان ارائه می‌شوند. با کمک این مربیان، شما می‌توانید مدیرانتان را به رهبرانی الهام‌بخش تبدیل کنید، عملکرد تیمی را ارتقا بخشید و به رشد کارکنانتان کمک کنید.

این استارت آپ که از برلین اداره می‌شود مدت‌ها است که به مرکزی برای پرورش مربیان تجاری باتجربه، متخصصان رشد پرسنل، کارآفرینان و مهندسان پیشرو درزمینهٔ فن‌آوری اطلاعات (IT) بدل شده است.
ذهن‌های کدگذاری شده (Coded Minds)

ذهن‌های کدگذاری شده (Coded Minds)

    صنعت: فن‌آوری آموزشی (EdTech)
    سرمایه: 10 میلیون دینار عربی
    سرمایه‌گذاران: سرمایه‌های العربی (Al Arabi investments)

Coded Minds یک استارت آپ فن‌آوری آموزشی با هدف متحول ساختن الگوی فن‌آوری آموزشی است. تمرکز Coded Minds روی متدها است. کار را با بررسی مسائل آغاز می‌کند و یک برنامه درسی مبتنی بر پروژه را به‌صورت عملی با استفاده از کامپیوتر ارائه می‌کند.

هدف استارت آپ تمرکز بر موضوعات واقعی و رفع آن‌ها با استفاده از فن‌آوری و نوآوری است.

برنامه‌های آموزشی را در سرتاسر خاورمیانه، شمال آفریقا، جزایر اقیانوس آرام، جنوب شرقی آسیا و آمریکا برای دانش آموزان در تمامی سنین ارائه می‌کند. باور این استارت آپ این است که آموزش، هدف محور است. به همین دلیل کودکان و بزرگ‌سالان را توانمند می‌سازد تا خلاق، نوآور، کارآفرین و موجد تغییر باشند.
اسپرینگ بورد (Springboard)

اسپرینگ بورد (Springboard)

    صنعت: فن‌آوری آموزشی (EdTech)
    سرمایه: 22.2 میلیون دلار
    سرمایه‌گذاران: ریچ کاپیتال (Reach Capital)

Springboard مهارت های شغلی موردنیازی را برای کاربران عرضه می‌کند که می‌تواند پشتیبان آن‌ها در حرفه آینده‌شان باشد. ازآنجاکه این دوره‌ها به‌صورت آنلاین ارائه می‌شوند، در هرزمانی امکان یادگیری برای فرد میسر است. Springboard دوره‌هایی را در مورد علم داده‌ها، طراحی، تحلیل، بازاریابی و امنیت ارائه می‌کند. شعار شرکت این است: رویکردی جدید به سمت آموزش.

بر این اساس، آموزش دیگر یک سرمایه‌گذاری برای یک دوره خاص نیست، هدفی است که باید در سرتاسر زندگی دنبال شود و هدف شرکت، توسعه دوره‌هایی است که می‌توانند در موفقیت دانش آموزان در حوزه‌های مربوطه مؤثر واقع شوند.
لبستر (Labster)

لبستر (Labster)

    صنعت: فن‌آوری آموزشی (EdTech)
    سرمایه: 2 میلیون دلار
    سرمایه‌گذاران: سرمایه‌گذاران اول (Owl Ventures)

Labster یک پلت فورم آنلاین است که برای دانش آموزان دبیرستانی فرصت انجام آزمایش‌های مختلف را به‌صورت آنلاین در محیطی کاملاً عاری از خطر فراهم می‌کند. Labster یک‌راه حل عالی برای کشورهای جهان‌سومی است که در آنجا بیشتر دانش آموزان به آزمایشگاه‌های مدرن برای انجام آزمایش‌های علوم، فیزیک و شیمی دسترسی ندارند.

باوجود Labster، آن‌ها می‌توانند جدیدترین فن‌آوری‌ها و روش‌های جدید آزمایش‌ها را فرابگیرند و دقیقاً از خانه‌هایشان تجربه یادگیری عملی را کسب کنند.

انگیزه شرکت، تسهیل راه‌حل‌های آنلاین قابل ارزیابی است که یادگیری را با توجه به متدهای استاندارد با هزینه‌هایی بسیار اندک ارتقا می‌بخشند.

همچنین پلت فورم Labster حاوی انیمیشنهای مولکولی سه‌بعدی، کوییز و تئوریهای زمینه‌ای است که دانش آموزان را درگیر یک تجربه چندرسانه‌ای بازی مانند مهیج می‌کند.
پلئو (Pleo)

پلئو (Pleo)

    صنعت: فن‌آوری آموزشی (EdTech)
    سرمایه: 8 میلیون دلار
    سرمایه‌گذاران: استریپز (Stripes)

بجای دریافت حقوقی که به‌حساب بانکی شما واریز می‌شود ( که معمولاً چند روز طول می‌کشد ) شما حقوقتان را بلافاصله از طریق کارت شناسایی‌تان در شرکت دریافت کنید. می‌توانید از این کارت در دستگاه‌های خودپرداز، ایستگاه‌ها، رستوران‌ها و حتی بانک‌های محلی استفاده کنید. موافقید که این روش زندگی را خیلی آسان‌تر می‌کند؟ این همان کاری است که Pleo انجام می‌دهد، شرکتی که خدمات کارت‌های اعتباری را برای شما ترتیب می‌دهد. این کارت‌ها یک نوع امکان برد – برد هم برای شرکت و هم برای کارکنان است. بجای باز کردن حساب‌های بانکی، شرکت‌ها می‌توانند این کارت‌ها را به‌تمامی کارکنان بدهند. کارکنان می‌توانند از این کارت‌ها برحسب نیازهایشان و در هر زمانی که نیاز به پرداخت پول‌دارند استفاده کنند. مزیت این کارت‌ها برای شرکت، امکان ردیابی آن‌ها است. شرکت می‌تواند دریابد که کارکنانشان به چه مقدار و در کجا از کارت‌هایشان استفاده می‌کنند و بر این اساس می‌توانند تخفیف‌هایی را در آن مکان‌ها برای کارکنانشان ترتیب دهد. بعلاوه، امکان سرمایه‌گذاری نیز برای شرکت محقق می‌شود. اگر کارکنان پولی بیش از محدوده مشخص حساب‌هایشان داشته باشند، شرکت سهمی از درآمدهایش را به کارکنانش اختصاص می‌دهد .
استارت آپ های فن‌آوری مالی
سکیوریتیز Securitize

سکیوریتیز Securitize

    صنعت: فن‌آوری مالی (FinTech)
    سرمایه: 8 میلیون دلار
    سرمایه‌گذاران: استرپیز (Stripes)

Securitize شرکتی مبتنی بر تراکنش متوالی بانک‌های اطلاعاتی است که امکان تجارت در شرکت‌های خصوصی را با استفاده از راه‌حل‌های مطمئن جهانی بازارهای سرمایه برای بازرگانان، تسهیل می‌کند. پلت فورمی ایمن دارد و تجربیاتی عالی را در اختیار سرمایه‌گذاران قرار می‌دهد. این استارت آپ با چندین بازار آمریکایی ادغام‌شده است، در نتیجه بازرگانان می‌توانند بدون هیچ‌گونه وحشتی در مورد از دست دادن سرمایه‌هایشان وارد بازار تجارت شوند. این شرکت بیش از 26 میلیون دلار سرمایه تأمین کرده است و قصد دارد که به یکی از بزرگ‌ترین بازارهای آمریکا بدل شود.
ردپی (Radpay)

ردپی (Radpay)

    صنعت: فن‌آوری مالی (FinTech)
    سرمایه: 8 میلیون دلار
    سرمایه‌گذاران: استرپیز (Stripes)

Radpay یک‌راه حل پرداخت آنلاین است که به مشتریان کمک می‌کند پرداخت‌های مرتبط با خریدشان را سریع‌تر انجام دهند، در نتیجه تعداد کارت‌ها و دفعات گم کردن کارت‌ها کاهش می‌یابد. یکی از برترین استارت آپ های بلاک چین محسوب می‌شود که بلاک چین را به پردازشگرهای پرداخت کارت و زیرساخت بانک مرتبط می‌کند. امنیت تراکنش‌ها را با استفاده از ترکیبی از اپلیکیشنهای موبایل، پلاگین مرورگر، وجوه مشترک اپلیکیشنهای برنامه‌نویسی (API)، پلاگینهای کارتی از پیش پیکره‌بندی شده تجارت الکترونیک و اپلیکیشنهای پایانه کارت‌های اعتباری تضمین می‌کند.

برای بازرگانانی عالی است که به دنبال جایگزینی برای پرداخت‌های کنونی هستند که هزینه‌های بالا و خدمات در سطح پایین تا متوسط را ارائه می‌کنند. Radpay بسته به نوع فعالیتی که دارید، می‌تواند تا 200 درصد به بهبود سودهای ناخالص کمک کند.
کیف دکمه‌ای (Button wallet)

کیف دکمه‌ای (Button wallet)

    صنعت: فن‌آوری مالی (FinTech)
    سرمایه: 600 میلیون
    سرمایه‌گذاران: سرمایه‌گذاران فولگور (Fulgur Ventures)

آیا شما علاقه‌مند تجارت با استفاده از ارز دیجیتال هستید؟ با استفاده از Button Wallet شما می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن تلگرام از طریق ارز دیجیتال خرید، فروش و تجارت خود را صورت دهید. یک اپلیکیشن عالی است برای کسانی که قصد تجارت با ارزهای دیجیتال را دارند. بازرگانان با استفاده از این اپلیکیشن، بجای استفاده از یک پلت فورم طرف سوم، برای تبادل ارزها، می‌توانند بدین منظور از اپلیکیشن تلگرام استفاده کنند. Button Wallet سریع و امن است. می‌توانید با دوستانتان و حتی افراد غریبه با استفاده از همین سیستم پرداخت بدون هیچ‌گونه مانعی معامله کنید.
هستی (Hastee)

هستی (Hastee)

    صنعت: فن‌آوری مالی (FinTech)
    سرمایه: 600 میلیون
    سرمایه‌گذاران: سرمایه‌گذاران فولگور (Fulgur Ventures)

Hastee اپلیکیشنی است که ضمن فراهم کردن مزایایی برای کارکنان است به کارفرمایان اجازه می‌دهد تا بخشی از سود دستمزد خود را در صورت نیاز برداشت کنند و از این طریق به آنان سود می‌رساند. رفاه مالی را ارتقا بخشیده و به کارکنان اجازه می‌دهد تا آزادی بیشتری برای استفاده از حقوقشان برحسب نیازهایشان داشته باشند درعین‌حالی که سود سرمایه‌گذاری نیز به آن تعلق می‌گیرد.

Hastee از روی کیفیت خدمات و اعتباری که ارائه می‌کند شناخته‌شده است. به کارکنان اجازه می‌دهد که در زمانی که شرکت دست به فروش می‌زند بخشی از حقوقشان را از پیش دریافت کنند.
فین آل (Finn Al)

فین ای آی (Finn AI)

    صنعت: فن‌آوری مالی (FinTech)
    سرمایه: 8 میلیون پوند
    سرمایه‌گذاران: سرمایه‌گذاران اچ وی هولتزبرینک (HV Holtzbrinck Investors)

از طریق Finn، شما می‌توانید از تبادلاتتان لذت ببرید، همین حالا می‌توانید یک ماشین اجاره کرده و از آن استفاده کنید. فقط باید ماشین را انتخاب کنید، رانندگی کنید و هزینه عضویت را به‌صورت ماهیانه پرداخت کنید. با استفاده از Finn، بسته به طرح کنونی عضویتتان می‌توانید بیش از یک ماشین را انتخاب کنید. امکان ارتقای طرح در صورت نیاز نیز وجود دارد.
سی نت CNote

    صنعت: فن‌آوری مالی (FinTech)
    سرمایه: 6 میلیون پوند
    سرمایه‌گذاران: سرمایه‌گذاران گولدن انجل (Golden Angel Investors)

CNote بر این باور است که دستاوردهای مالی نباید تنها در خدمت معدودی افراد ثروتمند باشد. به همین دلیل است که CNote به پس‌انداز کنندگان، طرح‌های مالی را هدیه می‌دهد تا به آنان کمک کند درآمدی مثبت داشته باشند، در نتیجه CNote کمک می‌کند تا کاربران سالیانه از درآمدهایشان 2.5 درصد سود داشته باشند. CNote دارای گواهینامه خزانه‌داری آمریکا است و از گواهینامه موسسه مالی خزانه‌داری با نام CDFI بهره می‌برد. پس‌انداز کنندگان می‌توانند از طریق سرمایه‌گذاری‌های اقتصادی سودی کم‌خطر و با عایدی بالا بهره ببرند.
استارت آپ های غذا و نوشیدنی
میت ایبل (Meatble)

میت ایبل (Meatble)

    صنعت: غذا و نوشیدنی
    سرمایه: 6 میلیون دلار
    سرمایه‌گذاران: سرمایه‌گذاران گولدن انجل (Golden Angel Investors)

Meatable یک تک‌سلول را از بدن حیوانات گرفته و سپس در آزمایشگاه آن را به یک اندام کامل تبدیل می‌کند، در حالت طبیعی این فرایند سه سال زمان می‌برد، درحالی‌که شرکت می‌تواند همین فرایند را ظرف سه هفته انجام دهد.

ممکن است Meatable راهکاری درزمینهٔ افزایش سلامت غذا بدون تغییر در مزه و البته گوشت سالم واقعی پیداکرده باشد.
کیتوپی (Kitopi)

کیتوپی (Kitopi)

    صنعت: غذا و نوشیدنی
    سرمایه: 89 میلیون دلار
    سرمایه‌گذاران: ونچرسوگ (VentureSoug)

Kitopi معادل آشپزخانه، اقدام و نوآوری است. یک شبکه آشپزخانه با بهره‌گیری از هنر که غذا را برای توزیع‌کنندگان تهیه می‌کند. یک شبکه آشپزخانه مجازی مدیریت‌شده که سفارش‌های رستوران‌ها را گرفته و در سریع‌ترین زمان آن‌ها را تحویل می‌دهد. به رستوران‌ها، برندهای غذایی و غذاخوری‌ها کمک می‌کند تا روی مهم‌ترین اصل، یعنی بازاریابی، بودجه و خلاقیت در محصول متمرکز شوند.
تپ آرم TapRm
تپ آرم TapRm

    صنعت: غذا و نوشیدنی
    سرمایه: 7 میلیون دلار
    سرمایه‌گذاران: گروه برو (The Broe Group)

گرفتن نوشیدنی در آمریکا دیگر مشکل نیست. با استفاده از TapRM، یک فروشگاه جدید تجارت الکترونیک، شما می‌توانید نوشیدنی خودتان را دم در منزل تحویل بگیرید. تاکنون خدمات TapRM فقط در نیویورک ارائه می‌شده است ولی این شرکت تقریباً حدود 1.7 میلیون دلار بودجه برای تأمین خدمات به دیگر ایالت‌های آمریکا به دست آورده است.
کوکو (Choco)

کوکو (Choco)

    صنعت: غذا و نوشیدنی
    سرمایه: 7 میلیون دلار
    سرمایه‌گذاران: گروه برو (The Broe Group)

شاید از دید بسیاری از افراد غذا پختن فرایندی کسل‌کننده باشد، حتی برخی از برترین سرآشپزها هم این گفته را تائید می‌کنند. ولی اگر آن را با مدیریت منابع همراه کنید. نتیجه بسیار مطلوب خواهد شد. اپلیکیشنی وجود دارد که روند را به‌کلی تغییر داده است. Choco اپلیکیشنی است که اخذ سفارش و ارتباط با تهیه‌کننده را سریع‌تر، ساده‌تر و رایگان کرده است.

Choco یک استارت آپ جدید با هدف مرتبط ساختن رستوران‌ها و تهیه‌کننده‌ها با یکدیگر است. سفارش دهی و ارتباط را تسهیل کرده و پتانسیل کمک به میلیون‌ها نفر در سراسر جهان را دارد.
استارت آپ های مراقبت های بهداشتی
نووایر (NuvoAir)

نووایر (NuvoAir)

    صنعت: مراقبت‌های بهداشتی (Health care)
    سرمایه: 2 میلیون دلار
    سرمایه‌گذاران: اینداستریفوندن (Industrifonden)

NuvoAir پلت فورم مقصد شما برای دنبال کردن، بهبود و درمان سلامت تنفسی است. این استارت آپ دستگاه‌هایی را برای مونیتور سلامت تنفسی افراد – جوان و سالمند – به‌صورت یکسان ارائه می‌کند. این اطلاعات به‌صورت اوتوماتیک به موبایل کاربر منتقل می‌شوند و به وی و دکترش اجازه می‌دهند تا تصمیمات لازم را اتخاذ کرده و مراقبت‌های پزشکی را بر اساس اطلاعات دقیق ترتیب دهند.

این پلتفرم پس از تحقیقات گسترده روی بیماران و با استفاده از نقطه نظرات متخصصان ریه و محققان طراحی‌شده است. هدف آن توانمندسازی بیماران و مراقبانشان در سرتاسر دنیا است.
آی رایس (iRise)

آی رایس (iRise)

    صنعت: فن‌آوری مالی (Health care)
    سرمایه: 332 میلیون کرون
    سرمایه‌گذاران: بانک دوچس (Deutsche Bank)

مکانیک‌های iRise روی تکنولوژیهای نسل بعدی کار می‌کنند که روبات‌های هوشمند، سیستمهای هوش مصنوعی (AI) برای سلامت را دربر می‌گیرد. این شرکت دستگاه‌های متحرک روباتیک را برای کمک به افرادی که دچار ناتوانی‌های عضوی هستند طراحی کرده است. این دست‌های روباتیک که از طریق یک نرم‌افزار کار می‌کنند، بدون صرف انرژی زیاد به کاربرانشان در مدیریت کارهای روزانه کمک می‌کنند.

هدف مکانیک‌های iRise ایمن ساختن کیفیت زندگی افراد ناتوان جسمی و سلامت این افراد است. مکانیک‌های iRise روی تکنولوژیهای نسل بعدی کار می‌کنند که شامل روبات‌های هوشمند، سیستمهای هوش مصنوعی (AI) برای سلامت و بهبودی می‌شود.
بدن مهربان Kindbody

بدن مهربان Kindbody

    صنعت: مراقبت‌های پزشکی (Health care)
    سرمایه: 31.3 میلیون دلار
    سرمایه‌گذاران: جی وی (GV)

Kindbody یک مرکز باروری است. خدماتی را از مراقبت‌های مرتبط با بیماری‌های زنان تا بارداری، تغذیه و سلامت روانی و … برای خانم‌ها ارائه می‌کند. Kindbody حوزه علم پزشکی را متحول ساخته و به کاربران کمک می‌کند تا با آسودگی کامل به درمان‌های تخصصی دسترسی یابند. خدماتی همچون لقاح داخل رحمی، حمایت از اهداکننده و انجماد تخمک را با هدف ارتقای سلامت کلی زنان را صورت می‌دهد.
زنیوم Zenyum

زنیوم Zenyum

    صنعت: مراقبت‌های پزشکی (Health care)
    سرمایه: 1 میلیون دلار
    سرمایه‌گذاران: آر تی پی گلوبال (RTP Global)

هدف Zenyum کمک برای نشاندن لبخند اطمینان بر لبان انسان‌ها است. این استارت آپ بریسهای نامرئی سه‌بعدی پرینت شده را به بیماران عرضه می‌کند. به‌راحتی می‌توانید بریسی را که به درب خانه شما فرستاده می‌شود تحویل بگیرید. بریسهای پرینتر 3 بعدی متناسب با وضعیت صورت شما طراحی‌شده‌اند.

Zenyum محصولی است که توسط کارآفرینان مجرّب و ارتودنتیست‌های محلی تکامل‌یافته است. اخیراً، بودجه قابل‌توجهی را از جانب سرمایه‌گذاران و دیگر شرکت‌های فعال در بخش مراقبت‌های پزشکی و فن‌آوری به دست آورده است.
نوروفلو NeuroFlow

نوروفلو NeuroFlow

    صنعت: مراقبت‌های پزشکی (Health care)
    سرمایه: 11 میلیون دلار
    سرمایه‌گذاران: سرمایه سازان (Builders VC)

NeroFlow اپلیکیشن دیجیتال پزشکی است که به‌آسانی سلامت روانی شما را ارزیابی و مونیتور می‌کند. NeroFlow حامی شما در مسیر طب کل‌نگر است. به دلیل اینکه این اپلیکیشن یک وسیله مراقبت پزشکی است، برای عضویت شما نیاز به یادداشت کتبی از جانب پزشکان دارید و در نتیجه، هرکسی نمی‌تواند در اپلیکیشن NeroFlow ثبت‌نام کند. پلت فورم مطابق با HIPPA (قانون بیمه سلامت) بیماران را با استفاده‌های از ابزارهای مناسب، نظارت دقیق از راه دور و یکپارچه‌سازی سلامت رفتاری، رصد کرده و وارد فرایند می‌کند.
لنزکوپ Lenscope

لنزکوپ Lenscope

    صنعت: مراقبت‌های پزشکی (Health care)
    سرمایه: 1 میلیون دلار
    سرمایه‌گذاران: ان/آ (N/A)

Lenscope جابجایی لنزها را ساده‌تر کرده است. با استفاده از Lenscope می‌توانید به‌صورت آنلاین لنز خود را سفارش داده و آن‌ها را دم در خانه‌تان تحویل بگیرید. همچنین Lenscope عینک‌های چشمی را برای افرادی که خواهان آن‌ها هستند تهیه می‌کند. این افراد می‌توانند عینک‌های خود را به‌صورت آنلاین سفارش دهند و در خانه تحویل بگیرند. همچنین Lenscope تعمیرات عینک را نیز انجام می‌دهد. اگر عینکتان به تعمیر نیاز داشت، تیم Lenscope می‌تواند عینک را از شما در خانه تحویل بگیرد و بعد از تعمیر آن را به شما بازگرداند. در حال حاضر Lenscope فقط در کشور برزیل فعالیت دارد، اما این شرکت خدماتش را به‌زودی به سایر کشورها نیز گسترش خواهد داد. هیچ هزینه‌ای را برای جمع‌آوری و تحویل دریافت نمی‌کند. شما فقط مبلغ لنزها و فریمها را پرداخت می‌کنید.
استارت آپ های بلاک چین (Blockchain startups)
الیگما Eligma

الیگما Eligma

    صنعت: بلاک چین (Blockchain)
    سرمایه: 4 میلیون دلار
    سرمایه‌گذاران: com

Eligma تحولی جدید در بخش بیتکوین و Blockchain محسوب می‌شود. تابه‌حال به این فکر کرده‌اید که چطور می‌توانید از ارز دیجیتالی استفاده کنید که تحت نظارت دولت نیست؟ اینجاست که Eligma وارد صحنه می‌شود. مجموعه‌ای از استانداردهای جدید برای بیتکوین به شکل خاص و Blockchain به‌صورت عام. همچنین حامی پروژه آخرین شهر بیتکوینی در کشور اسلوونی نیز از این استارت آپ حمایت می‌کند. هدف این استارت آپ استفاده از تکنولوژی Blockchain برای ایجاد استانداردهای ارتباطی شبکه‌های پرداخت مخفی است.
بازی‌های اسطوره‌ای (Mythical Games)

بازی‌های اسطوره‌ای (Mythical Games)

    صنعت: بلاک چین (Blockchain)
    سرمایه: 35 میلیون دلار
    سرمایه‌گذاران: سرمایه‌گذاران جاولین (Javelin Ventures)

استودیوی بازی‌های افسانه‌ای معیارهای جدیدی را استفاده از بازی‌های مبتنی بر Blockchain خود برای صنعت بازی ارائه می‌کند. هدف این شرکت نزدیک‌تر کردن شرکت‌های بازی‌سازی و خالقان محتوای بازی‌ها به یکدیگر است. همچنین به گروهی از افراد کارکشته در بازی و متخصصان پلت فورم، محصولاتی را در کلاس جهانی ارائه می‌کند که می‌توانند از طریق بازی‌ها در اتخاذ تکنولوژی مطلوب به کاربران کمک کنند.
دپر لبز (Dapper Labs)

آزمایشگاه‌های تمیز (Dapper Labs)

    صنعت: بلاک چین (Blockchain)
    سرمایه: 9 میلیون دلار
    سرمایه‌گذاران: اندریس هوروویتز (Andreessen Horowitz)

آیا Cryptoitties را به خاطر دارید؟ بازی که یک شگفتی در اینترنت بود؟ این بازی توسط DapperLabs تولیدشده بود. DapperLabs چیست؟ یک شرکت بازی‌سازی که بازی‌های تحت حمایت ارز دیجیتال را تولید می‌کند. این شرکت نه‌فقط تولید بازی‌ها را بر عهده دارد بلکه همچنین نقشی حیاتی در مسیر تبدیل Blockchain به واقعیت را نیز بر عهده دارد. در حال حاضر تنها افراد معدودی از بازیکنان، نوآوران، و افرادی که سریعاً با این استارت آپ انطباق یافته‌اند  با Blockchain کار می‌کنند. موفقیت این محصول مستلزم پذیرش این تکنولوژی توسط افرادی عادی است.
استارت آپ های اینترنت اشیا (IoT Startups)
اکس فارم xFarm

اکس فارم xFarm

    صنعت: (IoT)
    سرمایه: 3 میلیون پوند
    سرمایه‌گذاران: تجارت تی آی (TiVenture)

تجارت در زمینه کشاورزی به دلیل الزامات قانونی و گواهینامه‌های محصولات پیچیده‌تر شده است. xFarm استارت آپی است که با اهرم فن‌آوری دیجیتال قصد دارد تا در فرایندهای کشاورزی تحولی ایجاد کند. بدین منظور ابزارهای نوآورانه‌ای را برای حمایت از کشاورزان و زنجیره تولید غذا، سهامداران عرضه می‌کند.

تمرکز اصلی این استارت آپ ایجاد دگرگونی در جهت ایجاد سهولت، دید بصری و انطباق‌پذیری برای فروشندگان محصولات کشاورزی است. اکوسیستم دیجیتال حاوی یک اپلیکیشن کشاورزی است که روی موبایل و دسکتاپ وجود دارد و با ماژول‌های بسیار پیشرفته، فضایی بسیار تحلیلی مخصوص متخصصان و گستره‌ای از حسگرهای برگزیده IoT، که به‌وسیله xFarm بهینه‌سازی و به هم مرتبط شده‌اند، یکپارچه‌سازی شده است.
اینفرااسپیک (Infraspeak)



اینفرااسپیک (Infraspeak)

    صنعت: (IoT)
    سرمایه: 4 میلیون دلار
    سرمایه‌گذاران: تجارت تی آی (TiVenture)

با استفاده از Infraspeak، هر کاربری در سازمان می‌تواند در سریع‌ترین زمان مشکلات تکنیکی خود را مستقیماً به تکنیسینهای مربوطه گزارش دهد. این ابزار، نارسایی‌های سیستم الکتریکی را با توجه به نوع، موقعیت، تجهیزات یا اولویت‌ها، شناسایی می‌کند. می‌توان این مشکلات را تحت عناوین «حل‌شده» یا به اشکال دیگری که به آن‌ها تخصیص داده‌شده است، نشان‌گذاری کنند تا به مسئول مربوط در هر بخش ارجاع داده شوند.
زیپ Zypp

زیپ Zypp

    صنعت: (IoT)
    سرمایه: 5 میلیون دلار
    سرمایه‌گذاران: سرمایه یان (IANFund)

Zypp یک اپلیکیشن اشتراک‌گذاری اسکوتر به‌صورت الکترونیکی است که در خدمت مردم هندوستان می‌باشد. کاربران با پرداخت تنها 5 روپیه و هزینه 0.1 روپیه به ازای هر دقیقه می‌توانند قفل Zypp را باز کنند و از آن استفاده نمایند. در حال حاضر بیش از 5000 کاربر در هندوستان دارد و این تعداد به‌سرعت رو به افزایش است. نکته جالب در مورد Zypp این است که بیشتر سرمایه آن از سوی بانک‌های هندوستان و شرکت‌های تجاری تأمین می‌شود.

استفاده از Zypp آسان است. فقط به اپلیکیشنی نیاز دارید که قفل وسیله نقلیه را باز کند تا سوار آن شوید، و وقتی کارتان تمام شد آن را در یک پارکینگ موبایسی Mobycy پارک کنید.
نودل. آی او (Nodle.IO)

نودل. آی او (Nodle.IO)

    صنعت: (IoT)
    سرمایه: 5 میلیون دلار
    سرمایه‌گذاران: سرمایه‌گذاران بلاک چین (Blockchain)

این روزها متصل کردن وسایل با استفاده از Nodle آسان‌تر شده است، می‌توانید همین حالا هر چیزی را از وسایل خانگی، ساعت‌های هوشمند تا حسگرهای هوا، دستگاه‌های تناسب‌اندام و … به هم مرتبط کنید.

Nodle فرصت‌های جدیدی را برای تولیدکنندگان سخت‌افزار فراهم می‌کند و موانع موجود را نیز کاهش می‌دهد. جایگزینی برای منابع درآمد سازندگان، اپراتورهای شبکه و تولیدکنندگان اپلیکیشن است که قصد دارند در دنیای IoT از خود نشانی برجای بگذارند.
فضاهای آراسته (Smarten Spaces)

فضاهای آراسته (Smarten Spaces)

    صنعت: (IoT)
    سرمایه: 12 میلیون دلار
    سرمایه‌گذاران: شرکت‌های سمفونی (Symphony Holdings)

این روزها رزرو همه‌چیز بسیار آسان‌تر از قبل شده است. چه قصد داشته باشید برای یک رویداد رزرو کنید، یا یک فضای کاری مشارکتی، یک فضای اجاره‌ای، یا هر چیز دیگری، استارت آپ فن‌آوری Samrten Spaces راه‌حل شما است. این شرکت با نقش حیاتی که فن‌آوری‌های هوشمند در فعالیت‌های روزمره ما ایفا می‌کنند، آشناست. رفتن به محل یک رویداد، فقط برای دانستن قیمت رزرو آن‌یک اشتباه است. اینجا است که Samrten Spaces وارد کار می‌شود. هدف این استارت آپ تحول فضاهای کاری و تفریحی به معماری‌های ماندگار هنری است.
سیکیفای Seekify

سیکیفای Seekify

    صنعت: (IoT)
    سرمایه: 5 میلیون دلار
    سرمایه‌گذاران: (Surge Ahead)

Seekify یک پلت فورم بی‌نظیر برای عرضه تجربیات خارق‌العاده مشتریان به مراجعین شما است. کاربران می‌توانند Seekify را با نرم‌افزارهای مختلف تجاری یکپارچه کرده و تمامی اطلاعات را باهم در یک پلت فورم واحد جمع کنند. با استفاده از این نرم‌افزار، شرکت‌ها می‌توانند اهداف و شاخص‌های کلیدی عملکرد شفاف نموده و چشم‌اندازی را بر اساس اطلاعات با استفاده از زبان ماشین و AI برای اتوماسیون کار به دست آورند.

شرکت‌هایی که به‌منظور تحقق اهدافشان قصد تمرکز بر چشم‌اندازهای عملیاتی را دارند می‌توانند از خدمات هوش داده ای سوپرنوای Seekify استفاده کنند.
استارت آپ های نرم‌افزار و انتقال آنلاین نرم‌افزار (Software and Saas Strartups)
اسپیچلی (Speechly)

اسپیچلی (Speechly)

صنعت: Software and SaaS

سرمایه: 2 میلیون پوند

سرمایه‌گذاران: تجارت‌های چری (Cherry Ventures)

الکسا و سیری (Alexa and Siri)  دو دستیار صوتی عصر ما هستند. اگر بخواهید همین ویژگی را به دستیار صوتی اپلیکیشن موبایل خود بیفزایید چه باید بکنید؟ اینجاست که Speechly وارد عرضه می‌شود. به شما اجازه می‌دهد که اپلیکیشنهای API (برنامه‌ریز اپلیکیشن) ها را برای خلق تجربیاتی با اپلیکیشن موردنظر خودتان برای مشتریان فراهم کنید.

نتیجه آن تجربه بهتری برای مشتری، حفظ میزان مشتریان، صوت قابل تجسم UI (صفحات مشترک کاربران) و تضمین سود است. Speechly برای فروشگاه‌های تجارت الکترونیکی که می‌خواهند خرید از طریق UI های صوتی را ترویج دهند بسیار عالی است.
تگو Tego

تگو Tego

صنعت: Software and SaaS

سرمایه: 2 میلیون پوند

سرمایه‌گذاران: تجارت‌های چری (Cherry Ventures)

Tego یک اپلیکیشن برجسته و دستگاهی مطمئن است که می‌توانید برای ردیابی افرادی که دوستشان دارید از آن استفاده کنید. برای خانم‌ها، کودکان و حتی بزرگ‌سالانی که در یک تور هستند ایمن است. این اپلیکیشن موقعیت فرد را در زمان واقعی به 11 نفر از افراد برگزیده از طریق اپلیکیشن یا دسک تاپ می‌فرستد. در صورت بروز هرگونه مورد اورژانسی، کاربر می‌تواند با فشار دادن یک دکمه به دوستانش اطلاع بدهد.
کلومیو Clumio

کلومیو Clumio

صنعت: Software and SaaS

سرمایه: 186 میلیون دلار

سرمایه‌گذاران: تجارت‌های چری (Cherry Ventures)

Clumio صنعت نرم‌افزارهای آنلاین را از طریق تکنولوژی پشتیبان متحول ساخته است. در حین اجرای یک پروژه دیگر نیازی به تهیه نسخه‌های متعدد پشتیبانی متعدد نیست. زیرا Clumio این کار را برای شما انجام می‌دهد. یک اپلیکیشن طرف سوم که به اجتناب از پیچیدگی‌ها و کاهش هزینه‌های اجرای یک نسخه پشتیبان طرف سوم کمک می‌کند.

Clumio یکی از موفق‌ترین اپلیکیشنهایی است که اجازه یکپارچه‌سازی با پلت فورمهای بومی و سرورهای AWS بومی را می‌دهد. تضمین می‌کند که خدمات شما در فضای مجازی ایمن بوده و الزامات پشتیبان‌های کنونی و آینده را برحسب سرمایه‌گذاری‌های موردنیاز برآورده می‌سازد.
اوپتوویژن (Optovision)

اوپتوویژن (Optovision)

صنعت: Software and SaaS

سرمایه: 2 میلیون پوند

سرمایه‌گذاران: تجارت‌های چری (Cherry Ventures)

هر بیمارستانی گزارشی را از بیمار بایگانی می‌کند اما به‌ندرت این اطلاعات را در اختیار افراد دیگر می‌گذارد. با استفاده از Optovision، اشتراک داده‌ها نه‌تنها آسان‌تر، بلکه سریع‌تر، مطمئن و قابل‌دسترسی در همه‌جا می‌باشد. هدف آن استفاده از تکنولوژی برای ایجاد تحولی در صنعت پزشکی است.
ساوندسویت Soundsuit

ساوندسویت Soundsuit

صنعت: Software and SaaS

سرمایه: خود راه‌اندازی

سرمایه‌گذاران: ان/آ (N/A)

خلق یک لیست جدید از رستوران‌ها، ادارات، ورزشگاه‌ها، و رویدادها برای شما می‌تواند کار دشواری باشد. Soundsuit به شما اجازه خلق این‌ها را بدون هیچ‌گونه مشکلی می‌دهد. اپلیکیشن Soundsuit از شما می‌خواهد موزیک، تم رخداد موردنظرتان را انتخاب کنید و کار را برایتان انجام می‌دهد. باوجود دستیار هوشمند Soundsuit ، به‌آسانی با چند کلیک ساده قادر به خلق لیست کاملی از آهنگ‌های موردعلاقه‌تان هستید.
فینوریتی (Finverity)

فینوریتی (Finverity)

صنعت: Software and SaaS

سرمایه: مخفی

سرمایه‌گذاران: ان/آ (N/A)

سرمایه‌گذاران بازارهای درحال‌توسعه همواره در جستجوی فضاهایی برای سرمایه‌گذاری هستند. سهام، املاک و مستقلات، در هرجایی که باشند، آن‌ها آماده سرمایه‌گذاری هستند. حقیقت این است که چالش‌هایی برای آن‌ها در بازارهای رو به رشد وجود دارند.

اینجاست که پلت فورمهای Finverity ظاهر می‌شوند که سرمایه‌گذاران را با مؤسسات واسطه کوچک و بازارهای در حال رشد مرتبط می‌سازند. روند سرمایه‌گذاری برای سرمایه‌گذاران آسان‌تر می‌شود و سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی (FDI) به اقتصاد بازارهای در حال رشد جریان می‌یابد. برای هر دو طرف یک انتخاب برد-برد است.
گت کوئی Get Quuie

گت کوئی Get Quuie

صنعت: Software and SaaS

سرمایه: خود راه‌انداز

سرمایه‌گذاران: ان/آ (N/A)

طراحی یک وب‌سایت از طریق صفحه گوشی موبایل شما بسیار آسان است. Quuie نرم‌افزاری است که به کاربران اجازه این کار را می‌دهد. نیازی به یادگیری کدگذاری برای به‌روز کردن وب‌سایت‌های Quuie نیست. برای طراحی فقط به چند کلیک ساده و بالا و پایین رفتن روی صفحه گوشی هوشمندتان نیاز است. Quuie یکی از بهترین نرم‌افزارها برای افرادی است که می‌خواهند وب‌سایت خودشان را طراحی کنند.
استارت آپ های سفر و حمل‌ونقل
لوگاگ هیرو LuggageHero

لوگاگ هیرو LuggageHero

صنعت: سفر (Travel)

سرمایه: مخفی

سرمایه‌گذاران: ان/آ (N/A)

مسافرت؟می‌خواهید که چمدانتان را در یک مکان امن بگذاید؟ این همان کاری است که Luggage hero- جدیدترین مورد افزوده‌شده به لیست شرکت‌های استارت آپ- انجام می‌دهد . پلت فورمی ساده که از طریق یک پرداخت مختصر، به شما امکان محافظت از چمدانتان را در نقطه‌ای امن می‌دهد. به‌آسانی می‌توانید در شهر گردش کنید و جاهایی را که دوست دارید ببینید. این تسهیلات برای مسافرانی که می‌خواهند پیاده در شهر گردش کنند، عالی به نظر می‌رسد. Luggage hero-درست همانند یک مرکز مراقبت روزانه برای چمدان شما عمل می‌کند.
ایرلیفت (Airlift)

ایرلیفت (Airlift)

صنعت: حمل‌ونقل (Transport)

سرمایه: 14.2 میلیون دلار

سرمایه‌گذاران: تجارت‌های فاتیما (Fatima Ventures)

پیدا کردن تاکسی و اتوبوس در پاکستان کار بسیار مشکلی است. اینجا است که Airlift ( یک اپلیکیشن استارت آپی جدید) وارد  عمل می‌شود. استارت آپ اتوبوس هوشمند با بودجه‌ای بیش از 14 میلیون، قصد دارد تا  با واردکردن اتوبوس‌هایی ایمن، دارای گواهینامه و قابل‌ردیابی مشکلات بخش حمل‌ونقل در پاکستان را رفع کند. کاربران Airlift می‌توانند از طریق گوشی‌های هوشمند برای خود و افرادی که دوست دارند، جا رزرو کنند. همچنین می‌توانند زمان سوارشدن را نیز انتخاب کنند. برخلاف کریمCareem) ) و اوبر (Uber)، Airlift قادر به انتخاب مسیرهای طراحی‌شده می‌باشد.
گرب (Grab)

گرب (Grab)

صنعت: حمل‌ونقل (Transport)

سرمایه: 9.1  میلیارد دلار سنگاپور

سرمایه‌گذاران: موتورهای هیوندا (Hyundai Motors)

Grab یک پلت فورم اعلام سوارشدن در سنگاپور است که ، مسافران را با رانندگان مرتبط می‌کند. در سال 2019 در صدر لیست بهترین استارت آب‌هایی که مناسب سرمایه‌گذاری هستند قرار گرفت. بعد از تأمین بودجه از سوی چندین شرکت خدمات جدیدی همچون ، GrabHitch, GrabShare, GrabCoach, GrabShuttle, GrabShuttle Plus, GrabFamily, JustGrab, GrabNow, Grabtaxi ،Grabcar را معرفی کرده است.

برخلاف اوبر (Uber) و لیفت (Lyft) در آمریکا، پلت فورم موبایل Grab برای حمل‌ونقل شهری برای مشتریان و شرکت‌های رانندگی در جنوب شرقی آسیا فراهم است.
ایرالو Airalo

ایرالو Airalo

صنعت: سفر (Travel)

سرمایه: 1.9  میلیارد دلار سنگاپور

سرمایه‌گذاران: سرمایه‌گذاران  (Hyundai Motors)

آیا برنامه سفر به خارج دارید؟ با ظهور استارت آپ جدیدی چون Airalo، به دست آوردن یک سیم‌کارت الکترونیکی eSIM بیش از هر زمان قابل دیگری امکان‌پذیر است. سیم‌کارت Arialo به شما اجازه سفر به نقاط متعدد موردنظرتان را می‌دهد. بیش از 100 مقصد را پوشش می‌دهد. می‌توانید سیم‌کارت‌های الکترونیکی را باقیمتی معقول از سرتاسر دنیا تهیه کنید. سیم‌کارت‌های Arialo با تمامی گوشی‌های هوشمند، تبلتها و حتی برخی از کامپیوترهای خانگی نیز سازگاری دارند.

مزیت Arialo این است که در نقاطی که سیم‌کارت معمول شما کار نمی‌کند، می‌توانید از Arialo برای ارتباط استفاده کنید.
آندرس Undress

آندرس Undress

    صنعت: سفر (Travel)
    سرمایه: 600 میلیون دلار
    سرمایه‌گذاران: سرمایه‌گذاران جمعی

تعویض لباس‌هایتان در اماکن عمومی برایتان مشکل است؟ خب، اپلیکیشنی وجود دارد که می‌تواند دراین‌باره به شما کمک کند. از آندرس Undress سپاسگزاریم – اتاق‌های متحرک تعویض لباس مطابق مد برای خانم‌ها. اکنون، شما می‌توانید به‌راحتی و فارغ از هرگونه استرسی لباس‌هایتان را تعویض کنید. برای ورزش به خارج از منزل بروید و احساس امنیت کنید.
سوول Swvl

سوول Swvl

    صنعت: سفر و حمل‌ونقل (Transport and Travel)
    سرمایه: 80 میلیون دلار
    سرمایه‌گذاران: تجارت داش (Dash ventures)

اکنون رفتن شما از نقطه A به نقطه B در شهر از همیشه آسان‌تر شده است. نیازی نیست تمام‌روز در ایستگاه اتوبوس منتظر بمانید. می‌توانید به‌درستی زمان رسیدن اتوبوس و محل توقف آن را مشخص کنید و سروقت در آن محل باشید. Swvl یک اپلیکیشن برتر رزرو اتوبوس است که به شما اجازه می‌دهد با نرخ ثابت در محلتان اتوبوس و ون رزرو کنید.

اجازه استفاده مشترک افراد از یک ون یا اتوبوس را در صبح و عصر می‌دهد. به‌راحتی می‌توانید باقیمتی معقول از طریق اپلیکیشن موبایلی Swvl بلیت رزرو کنید.
چیپر کش Chipper Cash

صدای نقدینگی Chipper Cash

    صنعت: سفر و حمل‌ونقل (Transport and Travel)
    سرمایه: 4 میلیون دلار
    سرمایه‌گذاران: سرمایه دسینز (Deciens Capital)

مسافرت و نقدینگی همراه هم هستند. حالا، تصور کنید که اگر شما در سفر خارج از کشور هستید و پول نقدتان تمام شود چه اتفاقی می‌افتد؟ اینجا است که خدمات Chipper Cash وارد عمل می‌شود. به کاربران کمک می‌کند تا به‌راحتی فرستادن یک پیام به تاکسی، انتقال پول را به‌سرعت از خارج مرزها انجام بدهند. در حال حاضر، ارائه این خدمت صرفاً در آفریقا ممکن است، اما افق مالی به‌سرعت در حال تغییر و نویدبخش است. امیدواریم که ارائه این خدمت به‌زودی در سرتاسر دنیا میسر شود.
استارت آپ های اپلیکیشن موبایل (Mobile App Startups)
اچ کیو او (HqO)

اچ کیو او (HqQ)

    صنعت: اپلیکیشنهای موبایل (Mobile Apps)
    سرمایه: 9 میلیون دلار
    سرمایه‌گذاران: شرکای اینسایت (Insight Partners)

HqO اپلیکیشنی است که به مالکان اجازه می‌دهد با علایق مستأجرانشان آشنا شوند. یک اپلیکیشن خدماتی و فروش است که به مالکان کمک می‌کند که خصوصیاتی که در ملکشان وجود ندارد را در زمان مناسب شناسایی کنند. در نتیجه، می‌توانند به‌سرعت وارد عمل شوند و مشکل را به‌موقع حل کنند. حتی می‌توانند از طریق اپلیکیشن هماهنگی لازم برای تعمیر و نوسازی را با مستأجرشان صورت دهند.
خدمات پورچ Porch Services

خدمات پورچ Porch Services

    صنعت: اپلیکیشنهای موبایل (Mobile Apps)
    سرمایه: 6 میلیون
    سرمایه‌گذاران: آنتلر (Antler)

با تشکر از Porch – یک استارت آپ جدید – در حال حاضر تماس با لوله‌کش، متخصص برق، کارگر، یا نجار به‌سادگی فشار دادن یک دکمه است. یک پلت فورم موبایل که کاربران می‌توانند برای خدمات مرتبط با تعمیر منزل از آن استفاده کنند. بهترین بخش آن کدام است؟ برترین فری لنسرهای خدمات را ارائه می‌کنند. به این معنا که می‌توانید لوله‌کشی را از محله خودتان انتخاب کنید که کمترین دستمزد را می‌گیرد. وقتی کار انجام شد، میتوانید به عملکردشان نمره بدهید. این نمرات در ارزیابی و استفاده از خدمات این افراد، برای سایرین مفید خواهد بود. Porch روشی نو در خدمات خانگی است که در سرتاسر کشورهای شمالی مورداستفاده است.
استارت آپ های مد
ارا ERA

ارا ERA

    صنعت: مد (Fashion)
    سرمایه: 8 میلیون دلار
    سرمایه‌گذاران: جمعی

ساعت توربیلیونی پرومتئوسی The ERA یک انقلاب در دنیای ساعت‌های لوکس است. بودجه‌ای تقریباً معادل 1.1 میلیون دلار از طرف کیک استارتر Kickstarter و ایندیگوگو Indiegogo به دست آورده است. مردم توربیلیون را به دلیل ظرافتش می‌خرند. با سپاس از ERA پرومتئوس، اکنون گزینه‌های متعدد دیگری نیز برای خرید ساعت‌های لوکس فراهم‌شده است.
کمد لباس (Wardrobe)

کمد لباس (Wardrobe)

    صنعت: مد (Fashion)
    سرمایه: 5 میلیون دلار
    سرمایه‌گذاران: تجارت لودلاو (Ludlow Ventures)

Wardrobe را به‌عنوان قفسه مد خودتان تصور کنید. اپلیکیشن تجارت الکترونیک که اجازه می‌دهد افراد لباس‌های لوکس را قرض بدهند، لباس‌های لوکس مستعملشان را بفروشند، و ایده‌هایی را در زمینه طراحی سفارشی لباس به اشتراک بگذارند. Wardrobe دوستدار محیط‌زیست، آسان، و امکان‌پذیر است.
استارت آپ های برتر لینکدین LinkedIn

LinkedIn لیستی از 50 استارت آپ را اخیراً منتشر کرده است. تمامی این استارت آپ ها به‌سرعت در حال رشد و پرورش استعدادهای نیروهای کاریشان می‌باشند.
1- برف‌ریزه (Snowflake)

    صنعت: (SaaS)
    سرمایه: 9 میلیون دلار
    سرمایه‌گذاران: سرمایه سکویا (Sequoia)، سرمایه آلتیمیتر (Altimeter)، سرمایه (ICONIQ) و …

2- دوسیست (Dosist)

    صنعت: مراقبت‌های پزشکی (Healthcare)
    سرمایه: نامعلوم
    سرمایه‌گذاران: شرکای سرمایه‌گذاری جغد سفید (White Owl Capital Partners)

3- سامسارا (Samsara)

    صنعت: مراقبت‌های پزشکی (Healthcare)
    سرمایه: نامعلوم
    سرمایه‌گذاران: اندریسن هوروویتز (Andreesen Horowitz)، جنرال کاتالیست (General Catalyst)، ببر جهانی (Global Tiger)، و دراگونییر (Dragoneer)

4- دوردش (DoorDash)

    صنعت: لوجستیک (logistics)
    سرمایه: 2 میلیارد دلار
    سرمایه‌گذاران: گروه سرمایه‌گذاری دراگونییر (Dragoneer Investment Group)، شرکت‌های تماسک (Temasek Holdings)و …

5- برکس Brex

    صنعت: فن‌آوری مالی (FinTech)
    سرمایه: 1 میلیون دلار
    سرمایه‌گذاران: سرمایه گریناوکز (Greenoaks)، کلینر پرکینز (Kleiner Perkins)، بارکلیس (Barclays)، و (Y Combinator) و …

6- آمریکایی های خوب (Good American)

    صنعت: تجارت الکترونیک (Ecommerce)
    سرمایه: نامعلوم
    سرمایه‌گذاران: نامعلوم

7- رابین‌هود (Robinhood)

    صنعت: فن‌آوری مالی (FinTech)
    سرمایه: 862 میلیون دلار
    سرمایه‌گذاران: دی اس تی جهانی (DST Global)

8- پلوتون (Peltoton)

    صنعت: خدمات تناسب‌اندام و مشتریان (Fitness & Customer)
    سرمایه: 7 میلیون دلار
    سرمایه‌گذاران: دی اس تی گلوبال (DST Global)

9 – کامپس (Compass)

    صنعت: خدمات تناسب‌اندام و مشتریان (Fitness & Customer)
    سرمایه: 7 میلیون دلار
    سرمایه‌گذاران: دی اس تی گلوبال (DST Global)

10 – نورو Nuro

    صنعت: (AI)
    سرمایه: 4 میلیون
    سرمایه‌گذاران: شرکای تسریع نوآوری تورنتو (Toronto Innovation Acceleration Partners)، اس اُ اس وی (SOSV) و …

آیا ما استارت آپ برتری را که باید در این لیست قرار بگیرد از قلم انداخته‌ایم؟ یا شما استارت آپ جدیدی دارید که فکر می‌کنید می‌توان به این لیست اضافه کرد، پس آن را در بخش نظرات به ما معرفی کنید
نام:*
ایمیل:


جستجو در سایت
استارت آپ ها

ایده ها برای استارت آپ موجب رونق کسب و کارهای اینترنتی

آینده / استارت آپ

استارت‌آپ‌ها ادبیات بازار سرمایه را بلدند؟

استارت آپ

صدور تاییدیه دانش بنیانی شتابدهنده صدر فردا

اخبار / استارت آپ

اپلیکیشن شارژاپ

گوناگون / استارت آپ / رپرتاژ آگهی / بازتاب

جذاب‌ترین ایده‌های B2B در سال 2020

استارت آپ

۱۰ استارتاپ که بدون سرمایه به سوددهی رسیدند

استارت آپ

ایده ها و پیشنهاد برای استارت آپ در سال جدید

راهکارها و ترفند ها / استارت آپ

استارت‌آپ ایرانی؛ مرجع اول زنان افغان

استارت آپ

شروع یک کسب و کار نوپا پلتفرمی

استارت آپ

برنامه شبکه اجتماعی تیندر

گوناگون / معرفی وب سایت / استارت آپ

10 استارت آپ برتر تاکسیرانی جهان

استارت آپ

پخت پیتزاهای هیجان انگیز با هوش مصنوعی

آینده / استارت آپ

ایده‌ های استارتاپی فراموش شده‌

دورنما / بازار / استارت آپ

اپل، استارتاپ فناوری خودران Drive.ai را تصاحب کرد

استارت آپ

بررسی مهمترین چالش‌های تیم‌های استارتاپی

استارت آپ

نگرانی کاربران از هزینه تعمیر و تامین قطعات

گفت و گو / بازار / استارت آپ

مصاحبه با مدیرعامل و بنیان‌گذار استارتاپ Moz

گفت و گو / استارت آپ

آشنایی با استارت آپ های حوزه مدیریت آب

استارت آپ

راه اندازی ۷۰ استارت آپ توسط نخبگان ایرانی

استارت آپ

معرفی هشت استارت‌آپ‌ موفق ایرانی در حوزه فینتک

استارت آپ

اولین مرورگر شرعی دنیا

استارت آپ

از صفر تا پیست

استارت آپ

معرفی برترین استارتاپ‌های CES 2019

اخبار / استارت آپ

تبلیغات
درباره ما

مجله اینترنتی دیپروتد نشریه مجازی بر بستر اینترنت به مسائل آموزشی و مقالات پیرامون کسب وکار های نوپا یا استارت آپ ها و سبک زندگی است فعالیت و محتوای مطالب ارائه شده در سایت همه بیشتر در حوزه مدیریت، کارآفرینی ، روانشناسی ،اقتصادی و فناوری اطلاعات است نام اصلی دیپروتد "ریشه های عمیق " با مجوز رسمی از هیات نظارت برمطبوعات مشغول به فعالیت است

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید