مجله اینترنتی دیپروتد
دوشنبه، 30 بهمن 1396

Deep Rooted Journal

ریشه های عمیق اجتماعی و اقتصادی


اپلیکیشن‌ها به یاری استارتاپ‌ها می‌آیند

 اپلیکیشن‌ها به یاری استارتاپ‌ها می‌آیند 
وقتی کسب و کاری را راه‌اندازی می‌کنید، مسیر درازی را تا رسیدن به هدف، از شبکه‌سازی گرفته تا یافتن فضای کاری مناسب، در پیش دارید. با وجود تمام مشغله‌هایی که دارید، فناوری می‌تواند به کمک شما بیاید و کارتان را راحت‌تر کند. اما تشخیص این که کدام فناوری‌ها می‌توانند ارزشمند باشند و کدام یک از آن‌ها به کار شما نمی‌آیند، کار دشواری است. حال ما چند اپلیکیشن را به شما معرفی می‌کنیم که می‌توانند برای هر استارتاپی مفید واقع شوند


استارتاپ‌ها به خاطر سرعت پیشرویشان معروف‌اند، اما همین حرکت بسیار سریع در صورتی که افراد حاضر در آن کسب و کار کارشان را به درستی انجام ندهند، موجب نابودی آن می‌گردد. همه ما به چیزهایی نیاز داریم که زندگی را کمی برای‌مان آسان‌تر کنند و این موضوع در مورد زندگی‌ کاری‌مان هم صادق است. اما حرکت بسیار سریع و شتاب‌زده بدون آن که بدانیم آیا کارها به درستی انجام می‌گیرند، می‌تواند جلوی سرعت شما را بگیرد یا حتی آن را متوقف کند. شما بدون برنامه‌ریزی و فکر نمی‌توانید از پس این کار بربیایید.



معضلات شرکت‌های نوپا و چگونگی چیره ‌شدن بر آن‌ها

معضلات استارت آپ ها این ‌گونه که پیدا است، نخستین گزینه بسیاری از صاحبان کسب ‌و کار، تجارت در حیطه فناوری است؛ حیطه‌ای گسترده و به‌سرعت رو به‌ رشد که سرمایه‌گذاران عادی و خطرپذیر را جلب می‌کند و اگر در کار خود موفق شوید، به سود کلانی دست خواهید یافت. شاید آگاهی از اصول تأسیس استارت‌آپ سخت و دشوار نباشد، اما برخی کارآفرینان ریسک‌های خاص جهان رقابتی فناوری را در نظر نمی‌گیرند. در ادامه، درباره پنج چالشی که ممکن است با آن‌ها روبه‌رو شوید و نیز چگونگی چیره شدن بر آن‌ها سخن گفته خواهد شد.



چهار روند ساده برندسازی استارت‌آپ‌های موفق

چهار روند ساده برندسازی استارت‌آپ‌های موفق در صفحه «درباره ما» ماجرای شرکت خود را تعریف کنید. حتی می‌توانید پا را از این هم فراتر گذاشته و ماجراهای طولانی‌تری را روایت کنید که شامل تجربیات مشتریان هم می‌شود و به‌طور واقعی نشان می‌دهد

 که شرکت شما چه‌کاری انجام می‌دهد و قصد دارد به چه هدفی برسد.

مردم، روایت‌ها را بهتر درک می‌کنند؛ بنابراین، روایت شرکت در مقایسه با اطلاعات استانداردی که به‌وفور در سایت‌ها مشاهده می‌شوند، بهتر می‌تواند به موفقیت فرآیند برندسازی کمک کند.

10 چیزی که هرگز نباید در مورد خودتان بگویید


‌1 نگوييد من «خرابكار» هستم. لازم نيست بگوييد هميشه در موقعيت‌هاي خوب كار اشتباه انجام داده ام كه الان وضعم اين است.

2 نگوييد من «عامل تغييرات» هستم. كسي كه شما را استخدام كند، انتظار دارد بازوي او باشيد.

3 نگوييد «استاد حل مشكل» هستم. مشكل را حل كنيد، ديگران از شما تعريف مي‌كنند.

در ادامه بیشتر بخوانید
 

تکنیک اقیانوس آبی

تکنیک اقیانوس آبی
بگذارید با یک مثال شروع کنم. سینما در اروپا رو به افول بود. مردم دیگر سینما نمی رفتند. سینماها در مرکز شهر بودند ترافیک، سخت بودن پیدا کردن پارکینگ، افزایش کیفیت سریال های تلویزیونی و تلویزیون های کابلی و ... باعث شده بود که مردم سینمای خانگی (دیدن فیلم در خانه) را به رفتن سینما ترجیح دهند\