مجله اینترنتی دیپروتد

ریشه های عمیق اجتماعی و اقتصادی

10 قانون خلق یک ایده موفق استارتاپی

10 قانون خلق یک ایده موفق استارتاپی
10 قانون خلق یک ایده موفق استارتاپی ایده های استارتاپی نسبت به اجرای آن از اهمیت کمتری برخوردارند. حتی بهترین کارآفرینان جهان با داشتن یک ایده که اساسا ناقص و معیوب است شکست خواهند خورد البته یک ایده موفق استارتاپی نیز با اجرایی ضعیف شکست خواهد خورد.یک روش ساختاری وجود دارد که به تحلیل ایده های شما می پردازد. وجود موارد زیر در مورد ایده شما شرط لازم است اما کافی نه! برای اعتبارسنجی یک ایده استارتاپی باید از ابزار بوم ناب استفاده کنید.اگر ایده را با هدف درآمدزایی دنبال می کنید. همین الان دست از کار بکشید چرا که پول می تواند انگیزه بسیار خوبی باشد ولی شما را از فراز و نشیب های دنیای کارآفرینی نجات نخواهد داد.ایده های بزرگ رشد می کنند  هرگز ایده ای بزرگ متولد نمی شود. مارک زاکربرگ هرگز نگفت من می خواهم یک شبکه اجتماعی گراف مانند بسازم.


9 نکته کاربردی سئو برای استارتاپ ها در سال 2019

9 نکته کاربردی سئو برای استارتاپ ها در سال 2019 
اگر شما دارای یک استارتاپ هستید و می خواهید مهارت های سئو خود را افزایش دهید مهمترین نکات کاربردی سئو در این مطلب آموزش داده شده است.اگر شما دارای یک استارتاپ هستید و یا جدیدا به آموزش سئو علاقه مند شده اید و می خواهید مهارت های سئوی خود را افزایش دهید، ما در این مقاله ۹ نکته کلیدی را بازگو می کنیم که شما بتوانید مهارت بهینه سازی موتور جستجوی خود را بهبود ببخشید.به احتمال زیاد با اطلاعاتی زیادی که در ابتدای آموزش سئو به سمت شما سرازیر می شود، گیج و سردرگم می شوید و این موضوع امر عادی است. تاکتیک ها و روش های زیادی که در سئو وجود دارد که در ابتدا می توانید شما را از تمرین و یادگیری سئو دل سرد کند . هر چند یادگیری مباحثی که در بهینه سازی موتور جستجو یا همان سئو وجود دارد، در مقایسه با مباحثی که دنیای کامپیوتر وجود دارد، اصلا مبحث ترسناکی نیست.ما در این مقاله ۹ نکته ی کلیدی سئو که در سال ۲۰۱۹ ترند هستند را برای فردی که صاحب یک استارتاپ است و می خواهد آموزش سئو را داشته باشد را بازگو می کنیم.


روانشناسی طراحی وب

روانشناسی طراحی وب روانشناسی طراحی وب رنگ‌ها، فونت‌ها و فضاهای خالی چگونه روی حالات روحی شما تاثیر می‌گذارند؟ طراحی فوق‌العاده برای وب‌سایت صرفاً به معنی ارایه محتوا و زیبایی ظاهری آن نیست. وقتی کسی از سایت شما بازدید می‌کند، نسبت به وب‌سایت و سازمان شما عواطف و احساساتی در او شکل می‌گیرند. نوع این عواطف و احساسات، یعنی مثبت یا منفی بودن آن، فقط و فقط در دست شماست و هنگامی‌که محتوا را طراحی می‌کنید نباید این مساله را نادیده بگیرید. طی سالیان سال مطالعات گوناگونی انجام‌شده و اطلاعات بسیار زیادی جمع‌آوری‌شده که به طراحان کمک می‌کند جلوه‌های بصری اثربخشی را ایجاد کنند که روی ابعاد روان‌شناختی بازدیدکنندگان تاثیر بگذارند. به‌منظور دستیابی به این هدف باید بدانیم عناصر گوناگون طراحی وب و چگونگی استفاده ما از آن‌ها چه تاثیری روی حالات روحی بازدیدکنندگان، نگرش و تجربه‌ای که آن‌ها هنگام مرور وب‌سایت ما دارند، می‌گذارد. در اینجا به چهار بخش اصلی طراحی و توسعه وب‌سایت می‌پردازیم که بیشترین تاثیر را روی ابعاد روان‌شناختی بازدیدکنندگان دارند. برای خلق سایتی که ازنظر بصری جذاب باشد و بازدیدکنندگان را به بازگشت به سایت شما تشویق کند، به این ابزارها نیاز خواهید داشت.


چگونه در شرایط رکود، فروش را افزایش دهیم؟

چگونه در شرایط رکود، فروش را افزایش دهیم؟ اگرچه معمولا مقدار درآمد قابل‌تصرف مشتریان در شرایط سخت اقتصادی کمتر می‌شود، بسیاری از کسب‌وکارها توانسته‌اند روش‌های خلاقانه‌ای پیدا کنند و به‌واسطه آن‌ها در شرایط رکود نیز همچنان به کسب‌وکار ادامه دهند. افزایش فروش در شرایط رکود اقتصادی بستگی به توانایی شما در درک دو عامل دارد: یکی الگوی فکری مشتریانی که برای برطرف کردن نیازهای اساسی‌شان هم نسبت به گذشته مشکلات بیشتری دارند، و دیگری فرصت‌هایی که درنتیجه انتخاب‌های مشتریان ایجاد می‌شوند، چرا که مشتریان ترجیح می‌دهند بودجه محدود خود را برای کالاهای خاصی صرف کنند.


پنج کسب‌وکار که از رکود اقتصادی نجات پیدا کردند و دلایل موفقیت آن‌ها

پنج کسب‌وکار که از رکود اقتصادی نجات پیدا کردند و دلایل موفقیت آن‌ها
پنج کسب‌وکار که از رکود اقتصادی نجات پیدا کردند و دلایل موفقیت آن‌ها ، طی رکود اقتصادی سال ۲۰۰۸ مشخص نبود کدام کسب‌وکارها موفق می‌شوند از آن محیط اقتصادی نامساعد جان سالم به در ببرند. تنها چیزی که مشخص بود این بود که غول‌هایی چون گوگل و اپل خواهند بود با اسم‌ورسم و سودآوری خود همچنان در میدان باقی بمانند. لیکن برای بسیاری از شرکت‌های دیگر، این رکود به‌منزله پایان زندگی بود. بااین‌حال تعداد زیادی از شرکت‌ها هم بودند که باوجود تمامی ناملایمات و شرایط دشوار توانستند در دوران رکود زنده بمانند و همچنان رونق داشته باشند. در برخی موارد، دلیل این موفقیت آن‌ها، کالاها و خدماتی بود که عرضه می‌کردند، در برخی مواقع نیز دلیلش ارایه خدمات اختصاصی به مشتری، اهمیت برند آن‌ها از دید مشتریان یا صرفا خوش‌شانسی آن‌ها بود. شرکت‌ها و افراد عادی به شیوه‌های مختلفی از این بحران مالی نجات پیدا کردند. در اینجا پنج کسب‌وکار را به شما معرفی می‌کنیم که توانستند از این رکود بزرگ سربلند بیرون بیایند و توضیح می‌دهیم شرکت آن‌ها در آینده اقتصادی نزدیک چه وضعیتی خواهد داشت.