مجله اینترنتی دیپروتد

مجله اینترنتی دیپروتد

ریشه های عمیق اجتماعی و اقتصادی

شنبه، 31 شهریور 1397


آلبوم ابراهیم از محسن چاوشی

آلبوم ابراهیم از محسن چاوشی آلبوم جدید محسن چاوشی به نام ابراهیم منتشر شد. پس از پخش موفقیت آمیز امیر بی‌گزند در سال ۹۵، مخاطبان این هنرمند در انتظار پخش آلبوم جدید او ماندند. این آلبوم که ابراهیم نام گرفت با فراز و نشیب‌های بسیاری روبرو شد تا جایی که گمان می‌رفت مجوز آلبوم صادر نشده و پخش آلبوم به صورت غیر مجاز صورت گیرد. اما نهایتا مجوزهای لازمه صادر شد و پخش رسمی آلبوم در ایران انجام شد. هیچ‌کدام از قطعات آلبوم قبلا به صورت تک‌آهنگ وارد بازار نشده که این مسئله خود بر جذابیت آلبوم افزود. با توجه به گرایشی که چاووشی در آلبوم قبلی خود به موسیقی راک نشان داده بود، این احتمال وجود دارد که شاهد قطعات بیشتری از این هنرمند در فضای موسیقی راک و پاپ‌راک باشیم. دانلود قانونی آلبوم ابراهیم برای مخاطبان فراهم گشته است.


شرایط شرکت ها و موسسات برای دریافت معافیت مالیاتی

شرکت ها و موسساتی که مشمول قانون حمایت از شرکت ها و موسسات دانش بنیان باشند، می توانند از معافیت مالیاتی استفاده نمایند. این شرکت ها و موسسات باید بعنوان دانش بنیان تولیدی و یا نوپا تایید شده باشند. این شرکت ها و موسسات، تنها می توانند برای کالاهای دانش بنیان خود معافیت مالیاتی دریافت نمایند. 

تأملی بر نقش و جایگاه اساطیر در هنر فرش ایرانی

اساطیر بیانگر بخشی از هنجارها و ارزشهای مشترک فرهنگی ، دینی ، اخلاقی و رفتاری یک قوم یا ملت را در قالب هنر ، ادبیات ، دین و مطالعات اجتماعی و فرهنگی به منصه ظهور می گذارد؛ قـدرت و نـیرومندی نفـوذ انـدیشه های اسطوره ای در لابلای نقوش هنر صنعت فرشبافی ایرانی می توان مشاهده کرد.اساطیر را می توان به مثابه ارزش های فرهنگی و اعتقادی ازدیدگاه کارکردی ، نمادین وکلی نگر(holism) مطابق با باورهای اسطوره ای ملت ها ، در تاروپور مادی و معنوی فرهنگ هر ملت با سابقه ای بسیتار کهن و قدیمی جستجو کرد. هنر فرش دستبافت و صنعتی در ایران از امر مستثنی نیست و اعتقادات و باورهای ریشه ای را می توان در قالی های روستایی ، عشایری و ماشینی که طی نسل های متمادی سینه به سینه انتقال یافته است ، قابل مشاهده است.


استراتژی فروش

استراتژی فروش یکی از مهمترین کارهایی که یک کسب و کار برای افزایش فروش می‌تواند انجام دهد مجموعه اقداماتی جهت فروش محصولات پرفروش و پرمصرف است. این اقدامات می‌تواند شامل تبلیغات محصولات پرفروش، طراحی و اجرای جشنواره‌های مختلف مختص آن محصولات و مواردی این چنینی است. تمرکز بر روی محصولات پرفروش باعث افزایش فروش آنها و همچنین تکرار خرید توسط مشتریان خواهد شد و این خود باعث جذب مشتریان جدید نیز خواهد شد.


دسته بندی: علوم
تاریخ: 28 شهریور 1397 نظرات: 0

تجارت الکترونیک

تجارت الکترونیک به معنای تولید، بازاریابی، فروش و تحویل کالاها و خدمات با استفاده از ابزارهای الکترونیک است. تجارت الکترونیک بر اساس حقیقی یا حقوقی بودن طرفین معامله و نیز نوع ارتباط آنها، به چهار گروه عمده تقسیم می شود: تجارت بنگاه با بنگاه (B2B) - تجارت بنگاه با مشتری (B2C) - تجارت مشتری با مشتری (C2C) - تجارت مشتری با بنگاه (C2B). با وجود این که مدت زمان زیادى از عمر تجارت الکترونیک نمى گذرد، نقش بسزا و چشم گیرى در زندگى روزمره ما به عهده گرفته است به طورى که اجتناب از آن کارآسانى نیست.