مجله اینترنتی دیپروتد

مجله اینترنتی دیپروتد

ریشه های عمیق اجتماعی و اقتصادی

شنبه، 30 تیر 1397


هیچگاه بدون مشاور املاک، آپارتمان و ملکی را خرید و فروش نکنید

هیچگاه بدون مشاور املاک، آپارتمان و ملکی را خرید و فروش نکنید
6 دلیل برای اینکه هیچگاه بدون مشاور املاک، آپارتمان و ملکی را خرید و فروش نکنید
 شاید شما هم از افرادی باشید که قصد خرید آپارتمان یا اجاره ویلا را داشته باشید اما با خود میپندارید انجام این مراحل بسیار ساده است و به تنهایی از پس آن برمی آیید. اما صبر کنید!  

1- آشنایی با اصطلاحات حوزه ملک
مشاور املاک به دلیل تجربه و تخصص خود، با اصطلاحات حوزه خانه و املاک آشناست و به همین دلیل میتواند به راحتی با دیگر افراد این صنف مذاکره کند. عدم آشنایی با این اصطلاحات ممکن است باعث سردرگمی و فهم اشتباه موضوعات مورد بحث شود. کارشناسان فروش شابش به دلیل تجربه های خوب خود در حوزه املاک، پاسخگویی و راهنمایی خریداران و فروشندگان خانه و املاک هستند.


2-قدرت جستجوی خریداران و فروشندگان
امروزه اینترنت بستر بسیار خوبی برای مشاغل مختلف شده است. حوزه املاک نیز از این بخش مستثنی نیست. هدف شابش از ارائه آگهی های مختلف در حوزه ملک، تسهیل انجام این معاملات برای هر دو طرف قرارداد است. شما با مراجعه به سایت شابش میتوانید به قسمت های مختلفی مانند: خرید خانه، فروش خانه، اجاره ویلا، اجاره یا رهن آپارتمان، خرید و فروش و اجاره مغازه و... دسترسی داشته باشید 

3-سرسختی برای رسیدن به جلب رضایت هر دو طرف
 در معاملات املاک هر کدام از طرفین قصد دارند معامله را به نفع خود به پایان برسانند. یک مشاور املاک حرفه ای با گفتگوی منطقی و دوستانه سعی میکند هر دو طرف معامله را راضی کند تا هیچکدام از خرید یا فروش یا اجاره خانه خود پشیمان نشوند. یک مشاور حرفه ای خوب میداند که باید به تمامی ابعاد قرارداد و عواقب آینده آن توجه کند زیرا انجام یک معامله صرفا امضای آن روی کاغذ نیست. خیلی از مسائل پس از امضای قرارداد پیش می آیند و مشتری در صورت عدم رضایت نه تنها خود برای معاملات بعدی به این بنگاه املاک مراجعه نمیکند بلکه دیگران را هم از مراجعه به این آژانس منصرف میکند.

4-رابطه مداری قوی
 شاید برای شما هم پیش آمده باشد که گوشی موبایل یا لوازم الکتریکی خانه شما به مشکل خاصی خورده باشد و چند تعمیرکار نتوانند این مشکل را حل کنند. معمولا در این موارد دوستان یا حتی خود تعمیرکاران، شما را به فرد خاصی ارجاع میدهند و میگویند فلان تعمیرکار میتواند این مشکل را برطرف کند.
 مشاور املاک حرفه ای هم دقیقا همین حکم را دارد. خیلی افراد به دنبال ملک خاصی هستند. مثلا اجاره مغازه در ساختمان تجاری معتبر یا خرید آپارتمان در نقطه جغرافیایی خاص. این معاملات نیاز به رابطه مداری قوی دارند به طوریکه یک مشاور املاک باید فرد همه فن حریفی بوده و با بزرگترین مراکز و شخصیت های مربوط به حوزه ملک مانند دلالان خانه، وکلا و حقوق دانان، ناظران و بازرسان املاک، تاجران و سرمایه داران، طراحان و معماران خانه و.. ارتباط و مراوده داشته باشد.

5-اخلاق مداری
 این مسئله که یک بنگاه املاک در حوزه فروش یا خرید خانه فعالیت داشته نمیتواند برای خریداران و فروشندگان کافی باشد. چه بسا افراد زیادی با مراجعه به همین آژانس ها و بنگاه های املاک پای میز معامله رفتند اما پس از قرارداد دریافته اند توسط مشاورین املاک فریب داده شدند. شرکت شابش متعهد به اصول اخلاقی میباشد و به همین دلیل تنها با آژانس های دارای کد صنفی معتبر و خوش نام ارتباط برقرار میکند.

6-تجربه های وسیع در خصوص تبصره ها و موارد میان بر در معاملات
 افراد با تجربه از سوراخ های متعددی گزیده شده اند و درس های زیادی به علت خرید و فروش خانه آموخته اند. یک مشاور املاک حرفه ای میداند چه مسیرهایی بن بست است و یا رفتن از چه مسیرهایی بهترین بازدهی را برای فروش آپارتمان شما دارد. او سعی میکند بهترین و کوتاه ترین راه را برای شما انتخاب کند و به هیچ وجه شما را درگیر مسائل حاشیه ای ننماید.






الماس یا لبو

همگی لبو فروش ها را دیده ایم، فریاد می زنند: لبو لبو ... و همیشه هم سرشان شلوغ است و مشتریانشان زیاد
اما تا به حال الماس فروشی را ندیده ایم که فریاد بزند: الماس الماس...!! آنها صبور هستند، مدتهای زیاد و حتی سالیان زیادی زمان می برد تا الماس آنها به فروش برود. چون هر کسی سراغ الماس نمی آید، کسانی خریدارش هستند که قدرش را می دانند، قیمتش را می پردازند و شیوه نگهداری از آن را بلد هستند.
هیچ وقت الماس برای اینکه دور و برش شلوغ باشد و زود به فروش برود، لبو نمی شود.

 برای الماس شدن باید صبوری کرد، باید با تمام وجود تلاش کرد و باید خالص بود.

سوالات مشتریان برای خرید یک محصول

 سوالات مشتریان برای خرید یک محصول:تمام توانمندیها و ویژگیهای کالا یا خدمت خود را به آگاهی مشتریان بالقوه برسانید.مزیت نسبی کالای شما نسبت به رقبا چیست؟ نیاز دارید در یک زمینه از رقبا، جلوتر باشید.باید در دید و دسترس مشتری باشید. نمادسازی( برندینگ) را هیچگاه فراموش نکنید. در مناسبتهای گوناگون، پیشبردهای فروش خوبی در نظر بگیرید.نقد یا اعتباری، از فروشگاه مرکزی یا سایر مراکز خرید، شیوه خرید اینترنتی، تلفنی، مکاتبه ای،...

تاریخچه اصناف در ایران و جهان

ابتدای پیدایش اصناف اسلامی به قرن سوم هجری می‌رسد که دوره شکوفائی تمدن اسلامی و رونق تجارت و شهرنشینی بود. در این سده بود که تشکل صنعتگران بر اساس حرفه‌ها و پیشه‌ها بوجود آمد ، رشد و توسعه کامل شهرها در دو قرن پنجم و ششم هجری، فعالیتهای اصناف را توسعه فراوان بخشید . برخی از خاورشناسان شوروی ، خاستگاه پیدایش انجمنهای صنفی در شهرهای ایرانی را ، دوره ساسانیان می‌دانند. برخی دیگر از خاورشناسان ، منشأ انجمنهای صنفی اسلامی را در فرقه‌های درویشان و صوفیان و یا صنفهای غازیان جستجو می‌کنند.

دسته بندی: علوم
تاریخ: 26 تیر 1397 نظرات: 0

۴۸ توصیه مهم در زمان خرید مسکن

۴۸ توصیه مهم در زمان خرید مسکن برای خرید یک واحد مسکونی باید نکات متعددی را مد نظر قرار داد که می‌توان به سن ساختمان، پارکینگ و موقعیت آن، معماری داخلی، دسترسی به مایحتاج روزانه، مشاور املاک مطمئن، سیم‌کشی و لوله‌کشی آن ، گاز و برق، قدرالسهم واحد مسکونی اشاره کرد.