مجله اینترنتی دیپروتد

ریشه های عمیق اجتماعی و اقتصادی

اپلیکیشن شارژاپ

اپلیکیشن شارژاپ خدمات الکترونیکی برای سهولت هر چه بیشتر در انجام کارهای روزمره، یکی از نتایج پیشرفت تکنولوژی در عصر حاضر بوده که بسیار مفید میباشد. اپراتورهای تلفن همراه نیز با همین رویکرد، خدماتشان را بهتر کرده اند بطوری که می توانید در هر زمان و مکان، اعتبار سیم کارت خود را افزایش دهید و یا قبوض مختلف را پرداخت نمایید. البته خدمات اپراتورهای تلفن همراه به همین جا ختم نمی شود و به دلیل وجود رقابت، همواره موارد جدیدی به آنها افزوده می گردد. در ادامه برنامه "شارژاپ" را به عنوان دستیاری برای استفاده از این خدمات معرفی می کنیم.


5 شاهکار بازاریابی و درس های مهم آنها

بازاریابی به سبک برندهای بزرگ
بازاریابی به سبک برندهای بزرگ 5 شاهکار بازاریابی و درس های مهم آنها
یک کمپین بزرگ بازاریابی هم توانایی بهبود شرایط کسب وکار شما و هم نابودی آن را دارد. در حالی که یک اشتباه می تواند موجب لطمه به شهرت برندتان شود، عملکرد مناسب راه شرکت را به میان بزرگان باز خواهد کرد. یک حرکت بزرگ در عرصه بازاریابی در صورت برنامه ریزی صحیح به توسعه کسب وکار و شهرت برندمان کمک شایانی خواهد کرد. به عنوان مثال از آگاهی بخشی به مخاطب گرفته تا فروش بیشتر محصولات، همگی با یک شاهکار بازاریابی امکان پذیر خواهند شد.


8 نکته کاربردی برای بازاریابی در شبکه اجتماعی اینستاگرام

8 نکته کاربردی برای بازاریابی در شبکه اجتماعی اینستاگرامامروزه با توجه به استقبال بی نظیر از شبکه های اجتماعی، حضور برندها به یک الزام مهم برای هر شرکتی تبدیل شده است. در این رابطه ارزش فعالیت شما براساس معیارهای کمیتی مورد ارزیابی قرار نخواهد گرفت. درواقع بسیاری از صفحه ها وجود دارد که علی رغم پست های زیاد، موفق نشده اند تا مخاطبان بی شماری را به دست آورند. به همین خاطر در این رابطه لازم است تا همواره نگاهی به میزان دنبال کننده های واقعی خود داشته باشید.در این رابطه نکاتی وجود دارد که شانس شما را برای جذب و حفظ مخاطب، افزایش خواهد داد که در ادامه به بررسی 8 مورد منتخب آن خواهیم پرداخت.


استراتژی استفاده از شعارهای تبلیغاتی مختصر و ساده

یک تشکیلات تجاری باید بتواند کسب‌و‌کار و رویکرد خود را به‌طور خلاصه و در یک عبارت مختصر بیان کند...

ایده
ارتباط سریع و موثر از منظر بسیاری سنگ‌بنای تجارت مدرن است، با توجه به این موضوع طبیعی است که بسیاری از سازمان‌ها یک روش خلاصه‌سازی و جمع‌بندی را در مورد جنبه‌های مهم فعالیت خود در یک شعار تبلیغاتی ساده، مختصر و به یاد‌ماندنی در پیش گرفته‌اند. از جمله سازمان‌ها و کسب‌و‌کارهایی که از این تاکتیک تبلیغاتی استفاده می‌کنند عبارتند از:
ویرجین: «هدایت و اداره کردن تشکیلات، تجارت کردن برای سرگرمی» این شعار تبلیغاتی چهره این شرکت را به‌عنوان تشکیلاتی جسور، مطمئن و بی‌پروا در میان شرکت‌های تجاری دیگر تقویت می‌کند.


یک خرید خوب چگونه است

یک خرید خوب چگونه است اگر میخواهید خرید خوبی داشته باشید این نکات را فراموش نکنیدروزانه برای خریدهای مختلف برنامه ریزی میکنیم مثلا برای خرید پوشاک، خوراک و لوازم منزل و... که هر کدام به بودجه بندی نیاز دارند چون خرید رفتن با بودجه ی مناسب از خرید لوازم و کالاهای غیر ضروری هم جلوگیری میکند. خرید کردن مثل خیلی از چیزهای دیگر نیاز به رعایت اصولی دارد که هم در هزینه ها صرفه جویی شود و هم اینکه اولویت بیشتری به خرید های ضروری داده شود.یکسری از راه کارها وجود دارند که میتوانند خرید کالاها را برای ما راحت تر و هدفمند تر کنند تا با برنامه ریزی خرید کنیم و هزینه هایی که میپردازیم فقط بابت وسایل و کالاهای مورد نیاز ما باشد.