مجله اینترنتی دیپروتد
دوشنبه، 30 بهمن 1396

Deep Rooted Journal

ریشه های عمیق اجتماعی و اقتصادی


جذابیت های پادکست

جذابیت های پادکست تمام شرکت ها، موسسه ها، دانشگاه های برجسته ی کشور و اساتید مجرب برای بهتر نمایش دادن شرکت و کارهای خود از پادکست استفاده می کنند.فایل های تصویری و صوتی بیشترین تاثیر را بر روی مردم می گذارند، پس می توانیم برای بهترین تاثیر گذاری از پادکست های جذاب استفاده کنیم.


راهبرد اکوسیستم کارآفرینی پارادیم جدید توسعه کارآفرینی

امروزه از کارآفرینی به عنوان یکی از کارآمدترین عوامل مزیت آفرین نام برده شده و توصیه می گردد تا بعنوان یک راهبرد حیاتی مورد توجه و عنایت ویژه ملت‌ها و دولت‌ها واقع گردد؛ لکن جایگاه ایران در حوزه کارآفرینی با توجه به ظرفیت‌های موجود و بر پایه شاخص‌های دهگانه کسب و کار، چندان مطلوب نمی باشد. 

دسته بندی: مقاله
تاریخ: 23 دی 1396 نظرات: 0 نویسنده: zatix

عوامل اکوسیستم کارآفرینی ایران بر اساس مدل آیزنبرگ

اکوسیستم­ها مجموعه­ای از دورنماهای فرهنگی متمرکز، شبکه­های اجتماعی، حمایت مالی، دانشگاه‌ها و سیاست‌های اقتصادی فعالی هستند که محیط‌های حمایتی کسب­وکار مخاطره­آمیز را خلق می­کند و در این اواخر در حوزۀ کارآفرینی مورد توجه قرار گرفته‌اند. این پژوهش به ­دنبال عوامل اکوسیستم کارآفرینی در ایران براساس مدل آیزنبرگ بوده و از منظر هدف، کاربردی و برحسب روش گردآوری داده­ها، پژوهشی از نوع توصیفی- پیمایشی است. نمونۀ آماری شامل 130 نفر از سیاست­گذاران توسعۀ کارآفرینی و کارآفرینان و صاحبان شرکت­های دانش بنیان است. ابزار گردآوری داده­ها مصاحبۀ مبتنی بر پرسشنامۀ بسته بوده است. روایی و پایایی پژوهش پس از سنجش تایید  شد. براساس یافته­ های این مطالعه، از جنبۀ توصیفی ابعاد مدل مفهومی از دید خبرگان مناسب بوده‌اند. تحلیل‌های مربوط به اهداف اصلی پژوهش نیز نشان می­د‌هد مجموعه‌ای از عوامل وجود دارند که کارایی یک اکوسیستم کارآفرینی را تحت تاثیر قرار می­دهند که به­ترتیب حمایت­ها، سرمایۀ انسانی، بازارها، فرهنگ ، سیاست و تامین مالی بر اکوسیستم کارآفرینی ایران تاثیرگذار هستند.




دسته بندی: مقاله
تاریخ: 23 دی 1396 نظرات: 0 نویسنده: zatix

 What makes a hero? A hero is an individual who acts unselfishly and who demands more from himself or herself than others would expect.

 چه عاملی قهرمان می سازد؟ قهرمان کسی است که بی دریغ تلاش می کند و از خود بیش از آن توقع دارد که دیگران از او توقع دارند

PRINCE2 چیست ؟

دیپروتد PRINCE2 چیست ؟
در دهه 1970 میلادی توسط متخصصین سابق شرکت IBM، الگوی مدیریت پروژه ای برای مدیریت پروژه های فناوری اطلاعات با نام PROMPT 2 طراحی شده بود و مورد استفاده قرار می گرفت. تا اواخر دهه 1990، اغلب مدیران پروژه فناوری اطلاعات خصوصاً مدیران شرکت IBM از الگو مدیریت پروژه فوق  الذکر استفاده میکردند و آن را موفق تر و کاربردی تر از دیگر الگوهای مدیریت پروژه می دیدند.