مجله اینترنتی دیپروتد

مجله اینترنتی دیپروتد

ریشه های عمیق اجتماعی و اقتصادی

دوشنبه، 30 مهر 1397


ادامه تحصیل

یک دانشجو برای ادامه تحصیل و گرفتن دکترا همراه با خانواده اش عازم استرالیا شد.در آنجا پسر کوچک شان را در یک مدرسه استرالیایی ثبت نام کردند تا او هم ادامه تحصیلش را در سیستم آموزش این کشور تجربه کند.

چه کسانی به SEO نیاز دارند؟

هر سایتی که به دنبال تجارت پویایی است، باید وب خود را برای موتورهای جستجو بهینه سازی کند. هدف یک وب سایت جلب بیشتر کاربران اینترنتی می باشد، و مطالعات نشان داده است که بسیاری از کابران اینترنتی، وب سایت ها از طریق موتورهای جستجو ی پیدا کرده اند. اگر شرکت شما نظر به طراحی یک وب سایت جدید یا طراحی پرتال و یا به روز کردن وب سایت قدیمی خود را دارد باید برای پیشرفت باید SEO را در الویت قرار داد. به یاد داشته باشید که SEO شما را در بازار معرفی می کند.

انتشار اخبار جعلی توییتر کار کیست؟

انتشار اخبار جعلی توییتر کار کیست؟ در خیابان‌های توییتر حقیقت مثل یک ماشین قراضه است و اخبار جعلی شبیه ماشینی آخرین مدل. طبیعی است که ماشین‌های آخرین مدل سریع‌تر از «ماشین قراضه» خیابان‌های توییتر را بالا و پایین می‌کنند و توجه بیشتری جلب می‌کنند.در سال ۲۰۱۳ ، کاربران ردیت و توییتر اتهاماتی کاملاً جعلی نسبت به یک سری افراد نشر می‌دادند که طبق ادعا ، «متهم» بمب‌گذاری بودند. پس از حادثۀ پارکلند هم ، یک تئوری توطئه در شبکه‌های اجتماعی نشر یافت که می‌گفت تیراندازانِ جان‌به‌دربرده در اصل کنش‌گرانی هستند که می‌خواهند برای قوانین مربوط به کنترل سلاح جلب حمایت کنند. این شایعه قبل از اینکه پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی وارد عمل شوند و آن را حذف نمایند ، به اطلاع صدها هزار کاربر رسید.


طراحی فرش دستباف و انواع نقشه فرش دستباف

طراحی فرش دستباف و انواع نقشه فرش دستباف قدمت فرشبافی ایرانیان به حدود ۲ تا ۳ هزار سال قبل از میلاد می‌رسد. در حفاری‌های شهر سوخته و محوطه‌های باستانی بین‌النهرین، وسایل و ابزارآلات قالی‌بافی یافت شده که نشان از قدمت ۴ تا ۵ هزار ساله رواج این هنر کاربردی در ایران زمین دارد.
ابتدایی‌ترین انواع طراحی فرش را می‌توان در ذهن بافنده فرش یافت.

نکاتی برای جذب دنبال کنندگان در شبکه‌های اجتماعی از نگاه علم

نکاتی برای جذب دنبال کنندگان در شبکه‌های اجتماعی از نگاه علم از دید بسیاری از افراد ، توجه بیش از اندازه به تعداد دنبال‌کنندگان‌ در شبکه‌های اجتماعی نشانه‌ی پوچی و بیهوده‌گرایی افراد است. هرچند ممکن است تا حدی با ادعا موافق باشیم؛ اما احتمالا هرکدام از ما در برهه‌ای از زمان ، بیش از اندازه به تعداد دنبال‌کننده در شبکه‌های اجتماعی همچون توییتر ، فیسبوک ، اینستاگرام و لینکدین توجه داشته‌ایم. برخی از ما ، گاهی این سؤال را از خود می‌پرسیم: آیا تعداد دنبال‌کنندگان‌ من در شبکه‌های اجتماعی خیلی کم نیست؟اما هرچه توجه بیش از حد به تعداد دنبال‌کنندگان را بیهوده بدانیم ، حقیقت این است که این عدد تأثیر به‌سزایی بر انتشار پیام‌های ما دارد؛ به هر میزان که دنبال‌کننده‌ی بیشتری داشته باشیم ، پیام ما به گوش مخاطبان بیشتری خواهد رسید. شاید بهترین توصیه برای جذب مخاطب ، همین جمله‌ی کوتاه از لئو ویدریچ ( یکی از مؤسسان پلتفرم بافر ) باشد.