مجله اینترنتی دیپروتد

مجله اینترنتی دیپروتد

ریشه های عمیق اجتماعی و اقتصادی

پنج شنبه، 25 مرداد 1397


از اشتباهات متداول هنگام فروش ملک یا اجاره خانه خود بپرهیزید

از اشتباهات متداول هنگام فروش ملک یا اجاره خانه خود بپرهیزید
 شاید شما هم قصد فروش آپارتمان یا اجاره خانه خود را داشته و تماس های متعددی برای خرید دریافت میکنید. همچنین هیجان زیاد باعث میشود دوست داشته باشید سریعا پای میز معامله بروید. اما صبر کنید! بهتر است با ما همراه باشید تا قبل از فروش ملک خود نکات مهم را از قلم نیندازید.هیچ چیز همانند قیمت ملک بالا مشتریان را فراری نمیدهد. شما ممکن است فکر کنید هرچه قیمت ملک بیشتر باشد به نفع شماست اما واقعا اینطور نیست زیرا بخش عمده ای از مشتریان شما در همان مرحله اول از خرید ملک شما منصرف میشوند. عده ای دیگر که با شما تماس میگیرند با تخفیف گرفتن و کم کردن قیمت پا پیش میگذارند و شما هم مجبورید قیمت را کاهش دهید زیرا در غیر اینصورت آنها هم قدم بعدی را برنمیدارند. هنگامیکه قیمت را زیاد پایین میاورید مشتری احساس میکند که شما قصد فروش فوری ملک را دارید و بیشتر برای کم کردن قیمت با شما چانه میزند. همین امر باعث میشود نه تنها آپارتمان خود را با قیمت بالاتر، بلکه با قیمتی پایین تر از حد نرمال بفروشید!


تاریخچه‌ی کسب و کار الکترونیک

ارتباط بین تجارت و تکنولوژی دیر زمانی است که وجود داشته و ادامه دارد. در واقع، یک پیشرفت تکنیکی باعث رونق تجارت شد و آن هم ساخت کشتی بود. در حدود ۲۰۰۰سال قبل از میلاد، فینیقیان تکنیک ساخت کشتی را بکار بردند تا از دریا بگذرند و به سرزمین‌های دور دست یابند. با این پیشرفت، برای اولین بار مرزهای جغرافیایی برای تجارت باز شد و تجارت با سرزمین‌های دیگر آغاز گشته و روشهای خلاقانه‌ای بصورتهای گوناگون به آن اضافه شد تا امروز که یکی از محبوبترین روشهای تجارت خرید اینترنتی در دنیای وب است. شما می‌توانید در زمانهای پرت، در هر زمان و مکان حتی با لباس خواب می‌توانید اینکار را بکنید. به معنای واقعی هر کسی می‌تواند صفحه اینترنتی خود را ساخته و کالاهای مورد نیازش را در آن ارایه دهد.


پنج نكته كلیدى در فروش

1  به جاى ویژگى، منافع را بیان كنید.

2  به جاى قیمت، روى ارزش تمركز كنید.

3  به جاى گفتن((یاد مى گیرید))از عبارت ((نشان تان مى دهم))استفاده كنید.

4  به جاى دلیل اوردن، به احساسات مشترى توجه كنید.

5  خود را جاى مشترى قرار دهید.

 

بیانیه‌ی مأموریت جالب متعلق به موفق‌ترین کمپانی‌ها

بیانیه‌ی مأموریت جالب متعلق به موفق‌ترین کمپانی‌های صاحب‌نام دنیا


 بیانیه‌ی مأموریت کمپانی نایکی:
"ایجاد انگیزه و نوآوری برای هر ورزشکار در دنیا.
اگر بدن دارید، ورزشکار هستید!"

 بیانیه‌ی ماموریت کمپانی آمازون:
"تبدیل شدن به مشتری‌محورترین کمپانی روی زمین است؛ ساخت جایی که مردم می‌توانند برای پیداکردن و کشف هر چیزی که بشود به‌صورت آنلاین خریداری کنند به آن سربزنند."