مجله اینترنتی دیپروتد

ریشه های عمیق اجتماعی و اقتصادی

دسته بندی
دیپروتد دورنما  دیپروتد راهکار و ترفند  استارت اپ  علوم اخبار دانش  رویداد  کتاب خوانی


آگهی
فروشگاه اینترنتی صنایع دستی صبنگو
مطالب

یک خرید خوب چگونه است

یک خرید خوب چگونه است اگر میخواهید خرید خوبی داشته باشید این نکات را فراموش نکنیدروزانه برای خریدهای مختلف برنامه ریزی میکنیم مثلا برای خرید پوشاک، خوراک و لوازم منزل و... که هر کدام به بودجه بندی نیاز دارند چون خرید رفتن با بودجه ی مناسب از خرید لوازم و کالاهای غیر ضروری هم جلوگیری میکند. خرید کردن مثل خیلی از چیزهای دیگر نیاز به رعایت اصولی دارد که هم در هزینه ها صرفه جویی شود و هم اینکه اولویت بیشتری به خرید های ضروری داده شود.یکسری از راه کارها وجود دارند که میتوانند خرید کالاها را برای ما راحت تر و هدفمند تر کنند تا با برنامه ریزی خرید کنیم و هزینه هایی که میپردازیم فقط بابت وسایل و کالاهای مورد نیاز ما باشد.


زومتا

زومتا ZOMETAزولنا به دسته ای از داروهای ضد سرطان با نام “بیس فسفونات ها” تعلق دارد. این دارو با مهار تولید کلسیم از استخوان ها، خطر مشکلات استخوانی ناشی از سرطان ها را کاهش داده و موجب ترمیم استخوان های بدن می شود.محلول تزریقی زولنا به همراه داروهای دیگر در درمان افزایش کلسیم خون ناشی از بدخیمی ها، متاستاز استخوان ناشی از برخی سرطان ها، و در درمان مولتیپل میلوما (نوعی از سرطان مغز استخوان) تجویز می شود.هم چنین زولنا ممکن است تحت شرایط خاصی در بیماران مبتلا به سرطان سینه یا سرطان پروستات تجویز شود.زولنا می تواند باعث تغییر سطح کلسیم، منیزیم و پتاسیم خون شود. هم چنین ممکن است بر روی عملکرد طبیعی کلیه ها تاثیرگذار باشد. به همین جهت انجام منظم آزمایش های خون یا ادرار قبل از هر تزریق ضروری است.


10 قانون خلق یک ایده موفق استارتاپی

10 قانون خلق یک ایده موفق استارتاپی
10 قانون خلق یک ایده موفق استارتاپی ایده های استارتاپی نسبت به اجرای آن از اهمیت کمتری برخوردارند. حتی بهترین کارآفرینان جهان با داشتن یک ایده که اساسا ناقص و معیوب است شکست خواهند خورد البته یک ایده موفق استارتاپی نیز با اجرایی ضعیف شکست خواهد خورد.یک روش ساختاری وجود دارد که به تحلیل ایده های شما می پردازد. وجود موارد زیر در مورد ایده شما شرط لازم است اما کافی نه! برای اعتبارسنجی یک ایده استارتاپی باید از ابزار بوم ناب استفاده کنید.اگر ایده را با هدف درآمدزایی دنبال می کنید. همین الان دست از کار بکشید چرا که پول می تواند انگیزه بسیار خوبی باشد ولی شما را از فراز و نشیب های دنیای کارآفرینی نجات نخواهد داد.ایده های بزرگ رشد می کنند  هرگز ایده ای بزرگ متولد نمی شود. مارک زاکربرگ هرگز نگفت من می خواهم یک شبکه اجتماعی گراف مانند بسازم.


انواع تکنیک های بازاریابی اینترنتی به زبان ساده چیست ؟


انواع تکنیک های بازاریابی اینترنتی به زبان ساده چیست ؟

امروزه جهان توسط اینترنت احاطه شده است ، مردم سراسر جهان همواره اتصال به دنیای اینترنت را جزئی از زندگی روزمره می دانند.دیگر اینترنت دارای دسته بندی های مختلفی از بازاریابی می باشد ، به این نوع بازاریابی معمولا بازاریابی وب یا بازاریابی آنلاین اطلاق می کنند.

شبکه NETWORK چیست؟

شبکه (NETWORK) چیست؟
وصل کردن چند کامپیوتر به یکدیگر با روشهای مختلف را شبکه گویند.یکی از دلایل اصلی برای شبکه کردن کامپیوترها به اشتراک گذاشتن فایلها وپرینترها و....میباشد و در تمام سیستم عاملهای شبکه سرویسی برای این کار وجود دارد 

مفاهیم سئو و دلایل کم بودن رنک وب سایت ها !

مفاهیم سئو و دلایل کم بودن رنک وب سایت ها !
شاید بتوان گفت که تقریبا همه افرادی که با وب آشنایی هر چند کمی دارند، حداقل برای یک بار هم که شده واژه ی SEO را شنیده اند.
سئو یعنی تولید کردن صفحات وبی که برای موتورهای جستجو جالب و فریبنده هستند. بهینه سازی صفحات وب این است که شما در نتایج یک موتور جستجوی بزرگ بیشترین امتیاز را داشته باشید. اهمیت این موضوع از انجا ناشی می شود که اکثر مردم از موتورهای جستجو برای رسیدن به مطلب یا محصول مورد نظر خود استفاده میکنند.



توسعه صنعت گردشگری در فنلاند

توسعه صنعت گردشگری در فنلاند
صنعت گردشگری فنلاند در سال های اخیر رشد سریعی داشته و بین المللی تر شده است. به طوری که این صنعت به یکی از زمینه‌های اشتغال زایی این کشور تبدیل گردیده است. طی چند سال اخیر درآمدهای سالانه حاصل از گردشگری در فنلاند بیش از 14 میلیارد یورو گشته و پیش بینی می‌گردد تا سال 2025 به 20 میلیارد یورو برسد.در سال 2017 فنلاند از محل حضور 4.6 میلیون گردشگر خارجی 15 میلیارد یورو نصیب خود نمود. در همان سال 140200 نفر در بخش گردشگری مشغول به کار بوده و سهم این بخش در تولید ناخالص داخلی فنلاند 2.5 درصد بود.در ژانویه سال 2015 در فنلاند "نقشه راه رشد و نوسازی گردشگری برای 2025-2015 " تهیه و به مورد اجرا درآمد. هدف از آن رسیدن فنلاند به مقام اول در بخش گردشگری در اروپای شمالی تا سال 2025 بود.


داغ ترین ها