مجله اینترنتی دیپروتد

ریشه های عمیق اجتماعی و اقتصادی

اپلیکیشن شارژاپ

اپلیکیشن شارژاپ خدمات الکترونیکی برای سهولت هر چه بیشتر در انجام کارهای روزمره، یکی از نتایج پیشرفت تکنولوژی در عصر حاضر بوده که بسیار مفید میباشد. اپراتورهای تلفن همراه نیز با همین رویکرد، خدماتشان را بهتر کرده اند بطوری که می توانید در هر زمان و مکان، اعتبار سیم کارت خود را افزایش دهید و یا قبوض مختلف را پرداخت نمایید. البته خدمات اپراتورهای تلفن همراه به همین جا ختم نمی شود و به دلیل وجود رقابت، همواره موارد جدیدی به آنها افزوده می گردد. در ادامه برنامه "شارژاپ" را به عنوان دستیاری برای استفاده از این خدمات معرفی می کنیم.


نگرانی کاربران از هزینه تعمیر و تامین قطعات

گفتگوی تجارت‌نیوز با فهمیه قهاری، مدیر عامل اپلیکیشن «آوانس» 
گفتگوی تجارت‌نیوز با فهمیه قهاری، مدیر عامل اپلیکیشن «آوانس»:خرید بیمه بدنه محدود از استارتاپ‌های بیمه آنلاین/ نگرانی کاربران از هزینه تعمیر و تامین قطعات
افزایش نجومی قیمت خودروها و به تبع آن قیمت بیمه‌ها که در سالجاری به تناسب قیمت خوروها افزایش داشت موجب شد تا بسیاری از دارندگان خودرو از خرید بیمه بدنه برای خودروهایشان صرف نظر کنند.خرید بیمه بدنه محدود از استارتاپ‌های بیمه آنلاین/ نگرانی کاربران از هزینه تعمیر و تامین قطعات


مصاحبه با مدیرعامل و بنیان‌گذار استارتاپ Moz

مصاحبه با مدیرعامل و بنیان‌گذار استارتاپ Moz 
رند فیشکین، بنیان‌گذار وب‌سایت Moz در موفق‌ترین سال‌های شرکت به افسردگی مبتلا شد اما تصمیم گرفت شروعی دوباره داشته باشد و استارتاپ جدیدی را بنیان‌گذاری کرد.

اگر به سئو علاقه دارید یا به‌دنبال راهی برای بهبود رتبه‌ی سایت خود در موتورهای جست‌وجو بوده‌اید، مطمئنا نام وب‌سایت Moz را شنیده‌اید. Moz یک شرکت نرم‌افزار به‌عنوان خدمات است که در زمینه‌ی نرم‌افزارهای بازاریابی و تحلیل بازاریابی کسب‌وکارها فعالیت می‌کند. علاوه‌براین، قسمت بلاگ این وب‌سایت پر از نکته‌های آموزشی و کاربری در مورد بهبود سئوی سایت است و درواقع یکی از استارتاپ‌هایی است که از استراتژی بازاریابی محتوا برای جلب مشتری استفاده می‌کند. استارتاپ Moz در سال 2004 توسط رند فیشکین و گیلیان موسیگ به‌عنوان شرکت خدمات مشاوره بنیان‌گذاری شد و در سال 2008 فعالیت خود را به سمت توسعه‌ی نرم‌افزارهای بهینه‌سازی موتورهای جست‌وجو یا همان سئو تغییر داد. میلیون‌ها بازاریاب دیجیتال از سراسر دنیا در انجمن‌های آنلاین وب‌سایت Moz حضور دارند و همچنین ابزارهای مختلف مرتبط با بازاریابی در این وب‌سایت عرضه می‌شود. ابزارهایی مانند جستجوی کلمات کلیدی، ساخت لینک و سئوی سایت از جمله خدماتی است که Moz ارائه می‌دهد تا شرکت‌ها دید بهتری از عملکرد سایت خود داشته باشند و بتوانند رتبه‌ی خود را بهبود دهند. امکانات اولیه‌ی این وب‌سایت رایگان است اما بازاریابان حرفه‌ای برای مدیریت بهتر و دقیق‌تر وب‌سایت و تحلیل آن باید مبلغی را ماهانه بابت استفاده از خدمات Moz پرداخت کنند.


چگونه بازاریابی بهتری در اینستاگرام داشته باشیم

چگونه بازاریابی بهتری در اینستاگرام داشته باشیم
با بهره گیری از تکنیک های خاص بازاریابی در اینستاگرام، می توانید نرخ مخاطبان تان را افزایش دهید و شاهد تاثیر محتوای به اشتراک گذاشته خود باشید.به گزارش زومیت، استقبال روزافزون مردم از اینستاگرام، بر کسی پوشیده نیست و پیش بینی می شود در دو تا سه سال آینده، نرخ مخاطبانی که از این پلتفرم استفاده می کنند به طرز چشمگیری افزایش یابد. همین امر اینستاگرام را به ابزاری مناسب برای بازاریابان تبدیل کرده است. استفاده از شش تکنیک زیر به شما کمک می کند حداکثر بهره را از این فرصت بزرگ ببرید.از تجزیه وتحلیل اینستاگرام برای بهینه سازی حساب کاربری خود استفاده کنیددر تجارت همیشه گفته می شود چیزی را می توان مدیریت کرد که قابل اندازه گیری باشد. این موضوع برای بسیاری از طرح های بازاریابی، از جمله بازاریابی در اینستاگرام هم مصداق دارد. در حال حاضر ابزارهای مختلفی برای آنالیز عملکرد پست های اینستاگرامی وجود دارند که به برندها کمک می کنند از این کانال، استفاده بهتر و موفق تری داشته باشند.


تأثیر اینستاگرام در تبلیغات و بازاریابی

تأثیر اینستاگرام در تبلیغات و بازاریابی اینستاگرام، یکی از پرکاربردترین و قدرتمند ترین شبکه های اجتماعی برای معرفی کالاهای صنایع گوناگون در سراسر دنیا است، البته شایان ذکر است که وسیله مناسبی برای برندسازی بر پایه تبلیغات نیست. به طور کلی تبلیغات در اینستاگرام یکی از بهترین شیوه های تبلیغاتی در رسانه های اجتماعی است و این نوع تبلیغات برای کلیه صنایع بسیار مهم و با اهمیت است. سعی کنید کلیه محصولات تولیدی سازمان خود را در اینستاگرام معرفی کنید تا هم محصولات و هم برند شما در این رسانه اجتماعی تبلیغاتی معرفی شود.شبکه اجتماعی اینستاگرام یک زیر مجموعه از شبکه اجتماعی فیس بوک به حساب می آید و از طریق تبلیغات کسب درآمد می کند. حدود سه سال از راه اندازی این شبکه اجتماعی می گذرد و برندهای مشهور جهان نیز به عنوان کوتاه ترین و ساده ترین و البته مؤثرترین شبکه اجتماعی برای تبلیغات محصولات خود از آن استفاده می کنند.