دی
28
1399

8 نکته کاربردی برای بازاریابی در شبکه اجتماعی اینستاگرام

امروزه با توجه به استقبال بی نظیر از شبکه های اجتماعی، حضور برندها به یک الزام مهم برای هر شرکتی تبدیل شده است. در این رابطه ارزش فعالیت شما براساس معیارهای کمیتی مورد ارزیابی قرار نخواهد گرفت. درواقع بسیاری از صفحه ها وجود دارد که علی رغم پست های زیاد، موفق نشده اند تا مخاطبان بی شماری را به دست آورند. به همین خاطر در این رابطه لازم است تا همواره ...
دی
23
1399

9 توصیه برای خلق کمپین بازاریابی تاثیرگذار در اینستاگرام

چگونه در اینستاگرام کمپین موفقی داشته باشیم؟ 9 توصیه برای خلق کمپین بازاریابی تاثیرگذار در اینستاگرام اینستاگرام برای بسیاری از برندها خانه امنی در میان شبکه های اجتماعی مختلف محسوب می شود. در این فضا به راحتی امکان توسعه برند، آشنایی با مشتریان تازه و جلب نظر کاربران بی شمار وجود دارد. داشتن یک برنامه مختصر پیرامون نحوه عملکرد برندمان در ...
آذر
16
1399

اپلیکیشن شارژاپ

خدمات الکترونیکی برای سهولت هر چه بیشتر در انجام کارهای روزمره، یکی از نتایج پیشرفت تکنولوژی در عصر حاضر بوده که بسیار مفید میباشد. اپراتورهای تلفن همراه نیز با همین رویکرد، خدماتشان را بهتر کرده اند بطوری که می توانید در هر زمان و مکان، اعتبار سیم کارت خود را افزایش دهید و یا قبوض مختلف را پرداخت نمایید. البته خدمات اپراتورهای تلفن همراه به همین ...
مهر
16
1399

جذاب‌ترین ایده‌های B2B در سال 2020

اگر در سال 2020 به دنبال راه‌اندازی یک کسب‌وکار B2B هستید اما نمی‌دانید دقیق چه می‌خواهید و استارت‌آپ شما باید چه چیزی باشد، نگاهی به این پانزده ایده‌ی جذاب بیاندازید. در صورتی که می‌خواهید یک استارت‌آپ موفق و سودآور در سال 2020 باشید، باید توانایی داشته باشید تا به دیگر کسب‌وکارها سرویس‌هایی ارائه دهید(B2B) و از آن‌ّها پشتیبانی کنید. با این‌ که ...
شهریور
01
1399

تعریف استارت آپ startup

تعریف استارت آپ (startup) چیست؟ نمونه 18 شرکت نوپا ایرانی استارت آپ یک شرکت است که در مرحله اول عملیات خود قرار دارد. این شرکت ها اغلب در ابتدا توسط بنیانگذاران کارآفرین خود حمایت می‌شوند و برای توسعه محصول یا خدمات مورد استفاده قرار می گیرند، زیرا بنیانگذاران آنها معتقدند برای این کار تقاضا وجود دارد.با توجه به درآمد محدود یا هزینه های بالا، اکثر ...
شهریور
01
1399

۱۰ استارتاپ که بدون سرمایه به سوددهی رسیدند

استارتاپ‌های موفق بوت‌استرپ را بشناسیم.امروز شاهد استارتاپ‌های زیادی هستیم که به هزینه‌های بیرونی‌ و سرمایه‌گذاران متکی بوده و میلیون‌ها دلار از سرمایه‌گذار، سرمایه‌گذاران خطرپذیر، شتاب‌دهنده‌ها و مراکز رشد جمع‌آوری می‌کنند تا کسب‌وکار خود را راه‌اندازی کنند. در مقابل، به‌ندرت اتفاق می‌افتد استارتاپ‌هایی را ببینیم که بدون سرمایه و یا با پول اندک ...
جستجو در سایت
تبلیغات
درباره ما

مجله اینترنتی دیپروتد نشریه مجازی بر بستر اینترنت به مسائل آموزشی و مقالات پیرامون کسب وکار های نوپا یا استارت آپ ها و سبک زندگی است فعالیت و محتوای مطالب ارائه شده در سایت همه بیشتر در حوزه مدیریت، کارآفرینی ، روانشناسی ،اقتصادی و فناوری اطلاعات است نام اصلی دیپروتد "ریشه های عمیق " با مجوز رسمی از هیات نظارت برمطبوعات مشغول به فعالیت است

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید