مجله اینترنتی دیپروتد

مجله اینترنتی دیپروتد

ریشه های عمیق اجتماعی و اقتصادی

دوشنبه، 30 مهر 1397


شارژاپ اپلیکیشن خرید شارژ و پرداخت قبض

شارژاپ اپلیکیشن خرید شارژ و پرداخت قبض 
 دانلود اپلیکیشن شارژاپ به سادگی پرداخت کنید پرداخت قبوض در کمتر از یک دقیقه
اپلیکیشن اندروید فروش شارژ و پرداخت قبوض شارژاپ با ظاهری زیبا و امکانات متنوع ‏برخی امکانات و قابلیت های این اپلیکیشن:
‏خرید آسان کارت شارژ های ایرانسل، همراه اول، تالیا و رایتل - ‏وارد کردن رمز شارژ فقط با یک کلیک - ‏امکان شارژ اتوماتیک (تاپ آپ) - ‏پرداخت قبوض آب، برق، گاز، تلفن ثابت، تلفن همراه، عوارض شهرداری

چگونه می شود یک فرد تاثیر گذار شد

چگونه می شود یک فرد تاثیر گذار شد با افزایش روش های تبلیغاتی نوین و جدید و از آنجایی که دیگر روش های قدیمی جواب نمی دهند بازاریابی اینفلوئنسر مارکتینگ تقریبا جای همگونه تبلیغات را گرفته است چرا که بسیار پربازده و براحتی می توانید با آن برند سازی کنید . و با کمک اینفلوئنسرها می توان اعتماد کاربران را برای خرید محصولات جلب کرد .علاقه مندی های خود را پید کنید ، هر چیزی که در شما شور وشوق ایجاد می کند به دنبال آن بروید .

میانگین نرخ تعامل در اینفلوئنسرمارکتینگ اینستاگرام

 میانگین نرخ تعامل در اینفلوئنسرمارکتینگ اینستاگرام در این مقاله میکرو اینفلوئنسرها و مگا اینفلوئنسرها از نظر نرخ تعامل در اینستاگرام با هم مقایسه شده اند.

زمانی که شما به اینفلوئنسرمارکتینگ فکر می کنید نامهایی مانند کیم کارداشیان به ذهن شما خطور می کند!

سلبریتی های مشهور یا همان مگا اینفلوئنسرهایی با فالوئرهای میلیونی معمولاً به عنوان بنچ مارکت اینفلوئنسر مارکتینگ انتخاب می شوند.

تبلیغات با اینفلوئنسرها یا میکرواینفلوئنسرها

تبلیغات با اینفلوئنسرها یا میکرواینفلوئنسرها  اینفلوئنسرها که در فضای مجازی قدرت تاثیرگذاری بر افراد را در حوزه های مختلفی مثل سبک زندگی، مد و لباس، آشپزی و رژیم، ورزش و بدنسازی و بسیاری از حوزه های دیگر دارند، هر یک از این توانایی برخوردارند تا تصمیم گیری های مخاطبان شان را تحت تاثیر قرار دهند. آنها نیازمند آن هستند آنچه را که می گویند تجربه واقعی خود معرفی کنند.میکرواینفلوئنسرها، اینفلوئنسرهای کم طرفدارتری هستند که مخاطبان شان کمتر تردید می کنند که برای انتشار یک پست هزینه ای دریافت کرده و مشغول تبلیغات باشند. بنابراین مخاطبان شان بیشتر به آنها اعتماد می کنند.بسیاری از برندها تبلیغات در صفحه های میکرواینفلوئنسرها با ۱۰هزار تا ۱۰۰هزار مخاطب را موثرتر از سلبریتی های میلیونی یافته اند. حالا برندهای بیشتری به میکرواینفلوئنسرها روی آورده اند. حتی افرادی که ۸هزار فالوور هم دارند حالا می توانند مورد توجه برندها برای تبلیغات قرار بگیرند، چرا که آنها مخاطبان موثرتری دارند.


دلیل اصلی شکست استارت‌آپ‌ها

دلیل اصلی شکست استارت‌آپ‌ها چندی پیش، سایت CBinsights اقدام به تهیه فهرستی از ۱۰۱ استارت‌آپ‌ شکست خورده کرد. پس از آن، با درخواست مکرری روبرو شد که از آن می‌خواستند با استفاده از این فهرست، دلیل اصلی شکست استارت‌آپ‌ها را کشف کند.