مجله اینترنتی دیپروتد

مجله اینترنتی دیپروتد

ریشه های عمیق اجتماعی و اقتصادی

پنج شنبه، 24 آبان 1397


چگونه از استوری‌های اینستاگرام برای بازاریابی استفاده کنیم؟

چگونه از استوری‌های اینستاگرام برای بازاریابی استفاده کنیم؟ حتما تا به حال با بخش Story در شبکه اجتماعی اینستاگرام آشنا شده‌اید و احتمالا برایتان سوال بوده چطور می‌توانید از آن در حساب کاربری کسب و کار خود استفاده کنید؟ مزیت اصلی استفاده از ویدئو‌ها ، تصاویر و متون در بخش استوری اینستاگرام ، به دست آوردن یک تصویر کلی از علاقه‌مندی‌های دنبال‌کنندگان شما است.در این مقاله سعی داریم به بخش استوری پنج کسب و کار در اینستاگرام نگاهی داشته باشیم و روش‌های آن‌ها در استفاده از استوری را بررسی کنیم تا به این ترتیب با تولید محتوای مشابه در بخش استوری اینستاگرام ، هوشمندانه‌تر از گذشته عمل کنیم و بازاریابی شبکه های اجتماعی بهتری داشته باشیم.


اینفلوئنسر ایرانی

اینفلوئنسر ایرانی نگین میرصالحی اینفلوئنسر ایرانی حوزه مد و فشن توانست برنده جایزه برترین اینفلوئنسر سال ۲۰۱۷ مراسم Revolve Awards را بدست آورد. اینفلوئنسرمارکتینگ روش جدید تبلیغات در دنیای مدرن است و چه طرفدار آن باشید و چه با بی‌تفاوتی از کنار آن عبور کنید، باید این موضوع را بپذیرید. شرکت Revolve از یک تکنیک فوق‌العاده قدرتمند برای بازاریابی استفاده کرده و تا اینجا از تمام رقبای خود چند قدم جلوتر است.


کسب درآمد از اینستاگرام با اینفلوئنسر مارکتینگ

کسب درآمد از اینستاگرام با اینفلوئنسر مارکتینگ معرفی برند و کسب و کار در صحنه تبلیغاتی آنلاین که این روزها هیاهوی زیادی به پا کرده ، مثل یک بازی شطرنج و پیش بردن آن به سوی پیروزی است. فقط شما هستنید که با انتخاب ابزارهای مناسب می‌توانید مهره‌های خود را درست بچینید و با بازی دادن ‌آن‌ها پیروز میدان باشید. در میان روش‌های تبلیغاتی آنلاین ، یکی از بهترین راه‌های کسب درآمد از اینستاگرام با اینفلوئنسر مارکتینگ ایجاد می‌شود.


رهبر بازار اینفلوئنسر مارکتینگ در ایران کیست؟

رهبر بازار اینفلوئنسر مارکتینگ در ایران کیست؟
تبلیغات، همواره یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های کسب و کارهای مختلف است که می‌تواند در موفقیت آن‌ها نقش بسزایی داشته باشد.تبلیغات درست و موفق تبلیغاتی است که بر اساس نیازسنجی از جامعه‌ی هدف و در قالب‌های نوین و کارآمد صورت گیرد. براین اساس در دنیای امروز شرکت‌هایی موفق‌تر هستند که بتوانند جدیدترین روش‌های تبلیغاتی را در اجرای پروژه‌های تبلیغاتی خود به کار ببندند. شاید تا دیروز مؤثرترین راه برای تبلیغ یک محصول، نشان دادن آن در رسانه‌های جمعی نظیر صدا و سیما و یا نصب بنرها و بیلبوردهایی در سطح شهر محسوب می‌شد؛ اما این روش‌ها امروزه کمتر کاربرد دارند و نسبت به هزینه‌ای که صرف آن‌ها می‌شود، دستاورد مهمی را در پی ندارند.


اینفلوینسر مارکتینگ چیست‌ ؟

اینفلوینسر مارکتینگ چیست‌ ؟ اینفلوینسر مارکتینگ به معنای بازاریابی از طریق چهره های تاثیرگذاربه عنوان یکی از محبوب ترین روش های بازاریابی در سال ۲۰۱۷ و البته مبحثی نو در ایران می باشد.در این روش چهره های محبوب و مشهور اقدام به تبلیغات و تولید محتوا برای برندها و کسب و کارها می نمایند.اما آیا اینفلوئنسر مارکتینگ در ایران هم به مانند کشورهای دیگر رونق دارد؟!
در ایران اینفلوئنسر مارکتینگ بیشتر در شبکه احتماعی اینستاگرام مطرح است.البته در برخی بیلبوردهای شهری نیز شاهد حضور برخی چهره های تاثیرگذار مشهورتر (‌از قشر خوانندگان و بازیگران )‌ نیز هستیم.اینستاگرام به عنوان یک شبکه اجتماعی عکس محور بستر مناسبی را برای چهره های مشهور و نیز افرادی که در زمینه های مختلف دارای هنر یا ویژگی خاصی می باشند فراهم نموده است.