مجله اینترنتی دیپروتد

ریشه های عمیق اجتماعی و اقتصادی

اینفلوینسر مارکتینگ چیست‌ ؟

اینفلوینسر مارکتینگ چیست‌ ؟ اینفلوینسر مارکتینگ به معنای بازاریابی از طریق چهره های تاثیرگذاربه عنوان یکی از محبوب ترین روش های بازاریابی در سال ۲۰۱۷ و البته مبحثی نو در ایران می باشد.در این روش چهره های محبوب و مشهور اقدام به تبلیغات و تولید محتوا برای برندها و کسب و کارها می نمایند.اما آیا اینفلوئنسر مارکتینگ در ایران هم به مانند کشورهای دیگر رونق دارد؟!
در ایران اینفلوئنسر مارکتینگ بیشتر در شبکه احتماعی اینستاگرام مطرح است.البته در برخی بیلبوردهای شهری نیز شاهد حضور برخی چهره های تاثیرگذار مشهورتر (‌از قشر خوانندگان و بازیگران )‌ نیز هستیم.اینستاگرام به عنوان یک شبکه اجتماعی عکس محور بستر مناسبی را برای چهره های مشهور و نیز افرادی که در زمینه های مختلف دارای هنر یا ویژگی خاصی می باشند فراهم نموده است.


برترین استارتاپ‌های یونیکورن نوظهور سال ۲۰۱۸

برترین استارتاپ‌های یونیکورن نوظهور سال ۲۰۱۸ فهرست بهترین یونیکورن‌های جدید سال ۲۰۱۸ نشان می‌دهد استارتاپ‌های موفق، چگونه در حال تغییر دادن شیوه‌های سنتی کسب‌وکار هستند. شاید امروزه کسب ارزش یک میلیارد دلاری پدیده‌ی نادری محسوب نشود، ولی هنوز اکثر استارتاپ‌ها آرزو دارند عنوان «یونیکورن» را از آن خود کنند. شاید به این دلیل که یونیکورن بودن، به‌نوعی سیگنال موفقیت را ارسال می‌کند و مسیر IPO آینده را هموار می‌کند. سال ۲۰۱۸، ۳۰ یونیکورن جدید به دنیای استارتاپ‌ها افزوده شد، ولی ازاین‌بین برخی شرکت‌ها با ایده‌های نوآورانه و پیاده‌سازی هوشمندانه‌ی فناوری‌های مدرن، توجه جهان را معطوف به خود کرده‌اند.


هفت فناوری مهم برای کمک به ناشنوایان

هفت فناوری مهم برای کمک به ناشنوایان  با پیشرفت فناوری‌های مختلف، ابزارهای کمکی برای ناشنوایان فقط به سمعک‌های ساده محدود نمی‌شود. محققان، پروژه‌های تحقیقاتی مختلفی با هدف کمک به ناشنوایان انجام داده‌اند. از دست هوشمندی که محاورات را به زبان اشاره ترجمه می‌کند تا دستکش هوشمندی که زبان اشاره را به زبان گفتاری ترجمه نموده و سمعکی که می‌تواند امواج مغز را بخواند.

استارت‌اپ پزشکی دکتر کجایی؟

استارت‌اپ پزشکی دکتر کجایی؟ برای کسانی که به دنبال راه‌اندازی یک استارت‌اپ جدید و مفید هستند و سرمایه و توانایی لازم را دارند، پیشنهادی داریم: راه‌اندازی شرکت نوپای «دکتر کجایی؟»!
هدف از راه‌اندازی این استارت‌اپ دسترسی سریع‌تر و آسانتر و ارزان‌تر بیماران به پزشکان، و نوآوری در درمان می‌باشد.



ازکی مرکز مشاوره و انتخاب آنلاین بیمه

ازکی مرکز مشاوره و انتخاب آنلاین بیمه
وب‌سایت «ازکی» ارائه‌دهنده‌ی مشاوره‌ی تخصصی در زمینه‌ی انواع بیمه و خدمات شرکت‌های بیمه‌، راهی برای انتخاب صحیح بیمه را در اختیار مخاطبان خود قرار داده است.با توجه به اهمیت صنعت بیمه و ارتباط تنگاتنگ آن با جان و مال مردم و همچنین با لحاظ کردن این موضوع که ۸۰ درصد مردم نسبت به تفاوت پوشش‌های بیمه‌ای بین شرکت‌های مختلف بی‌اطلاع هستند، شناسایی و انتخاب بیمه با خدمات حمایتی مطلوب از نیازهای مهم و جدی است که باید با دقت و بررسی بسیار صورت بگیرد.در این زمینه وب‌سایت «ازکی» به عنوان ارائه دهنده‌ی مشاوره‌ی تخصصی در زمینه‌ی انواع بیمه و معرفی توانمندی‌ و تفاوت‌ها در خدمات شرکت‌های بیمه، راهی مطمئن برای انتخاب صحیح بیمه را در اختیار مخاطبان خود قرار داده است. وب‌سایتی مطرح که با اکران کمپین محیطی «بیمه را جدی بگیرید» از  فعالان استارتاپی صنعت بیمه دعوت کرده است که این صنعت را به شوخی نگیرند و مورد توجه بزرگان این صنعت قرار گرفته است.