- استارت آپ - کسب و کار نوپا ✅ » صفحه 6

مجله اینترنتی دیپروتد

ریشه های عمیق اجتماعی و اقتصادی

دسته بندی
دیپروتد دورنما  دیپروتد راهکار و ترفند  استارت اپ  علوم اخبار دانش  رویداد  کتاب خوانی


آگهی
فروشگاه اینترنتی صنایع دستی صبنگو
مطالب

میانگین نرخ تعامل در اینفلوئنسرمارکتینگ اینستاگرام

 میانگین نرخ تعامل در اینفلوئنسرمارکتینگ اینستاگرام در این مقاله میکرو اینفلوئنسرها و مگا اینفلوئنسرها از نظر نرخ تعامل در اینستاگرام با هم مقایسه شده اند.

زمانی که شما به اینفلوئنسرمارکتینگ فکر می کنید نامهایی مانند کیم کارداشیان به ذهن شما خطور می کند!

سلبریتی های مشهور یا همان مگا اینفلوئنسرهایی با فالوئرهای میلیونی معمولاً به عنوان بنچ مارکت اینفلوئنسر مارکتینگ انتخاب می شوند.

تبلیغات با اینفلوئنسرها یا میکرواینفلوئنسرها

تبلیغات با اینفلوئنسرها یا میکرواینفلوئنسرها  اینفلوئنسرها که در فضای مجازی قدرت تاثیرگذاری بر افراد را در حوزه های مختلفی مثل سبک زندگی، مد و لباس، آشپزی و رژیم، ورزش و بدنسازی و بسیاری از حوزه های دیگر دارند، هر یک از این توانایی برخوردارند تا تصمیم گیری های مخاطبان شان را تحت تاثیر قرار دهند. آنها نیازمند آن هستند آنچه را که می گویند تجربه واقعی خود معرفی کنند.میکرواینفلوئنسرها، اینفلوئنسرهای کم طرفدارتری هستند که مخاطبان شان کمتر تردید می کنند که برای انتشار یک پست هزینه ای دریافت کرده و مشغول تبلیغات باشند. بنابراین مخاطبان شان بیشتر به آنها اعتماد می کنند.بسیاری از برندها تبلیغات در صفحه های میکرواینفلوئنسرها با ۱۰هزار تا ۱۰۰هزار مخاطب را موثرتر از سلبریتی های میلیونی یافته اند. حالا برندهای بیشتری به میکرواینفلوئنسرها روی آورده اند. حتی افرادی که ۸هزار فالوور هم دارند حالا می توانند مورد توجه برندها برای تبلیغات قرار بگیرند، چرا که آنها مخاطبان موثرتری دارند.


شارژاپ اپلیکیشن خرید شارژ و پرداخت قبض

شارژاپ اپلیکیشن خرید شارژ و پرداخت قبض 
 دانلود اپلیکیشن شارژاپ به سادگی پرداخت کنید پرداخت قبوض در کمتر از یک دقیقه
اپلیکیشن اندروید فروش شارژ و پرداخت قبوض شارژاپ با ظاهری زیبا و امکانات متنوع ‏برخی امکانات و قابلیت های این اپلیکیشن:
‏خرید آسان کارت شارژ های ایرانسل، همراه اول، تالیا و رایتل - ‏وارد کردن رمز شارژ فقط با یک کلیک - ‏امکان شارژ خودکار (تاپ آپ) - ‏پرداخت قبوض آب، برق، گاز، تلفن ثابت، تلفن همراه، عوارض شهرداری

دلیل اصلی شکست استارت‌آپ‌ها

دلیل اصلی شکست استارت‌آپ‌ها چندی پیش، سایت CBinsights اقدام به تهیه فهرستی از ۱۰۱ استارت‌آپ‌ شکست خورده کرد. پس از آن، با درخواست مکرری روبرو شد که از آن می‌خواستند با استفاده از این فهرست، دلیل اصلی شکست استارت‌آپ‌ها را کشف کند.

از سیر تا پیاز اینفلوئنسر مارکتینگ

از سیر تا پیاز اینفلوئنسر مارکتینگ اینفلوئنسرها یا تاثیرگذاران بازار لازم نیست که هنرمند معروفی باشند یا اینکه یک چهره سرشناس مردمی باشند یا حتی یک ورزشکار معروف حتی لازم نیست که زیبا و پولدار باشند. مهم ترین ویژگی یک اینفلوئنسر هوش اجتماعی او ، مهارت در ارتباط برقرار کردن با مخاطبین و به دست آوردن دل هوادارنشان است. آنها علاقه دارند سبک زندگی خودشان را برای فالوئر های خود با آب و رنگ بیشتری به نمایش بگذارند و خود را آماده دریافت نظرات و کامنت های مختلف هوادارانشان نمایند…


افزایش بهره وری کمپین بازاریابی دیجیتال توسط اینفلوئنسرها

 افزایش بهره وری کمپین  بازاریابی دیجیتال توسط اینفلوئنسرها اگر چه دیجیتال مارکتینگ یک روش سریع و کاملا رقابتی برای ایجاد فرصت های بی نظیر تبلیغاتی برندها می باشد ، از طرفی چالش های خاص خودش را دارد . اما امروزه بیشتر برندها با استفاده از عوامل اینفلوئنسر موفق به کسب موفقیت در بازار می شوند. اگر به دنبال ارتقاء کمپین دیجیتال مارکتینگ یا افزایش درآمد خود هستید با درنظر گرفتن هزینه بیشتر برای تبلیغ و بهره گیری از اینفلوئنسرمارکتینگ راهبرد بازاریابی خود را تغییر بدهید. 

چگونه از استوری‌های اینستاگرام برای بازاریابی استفاده کنیم؟

چگونه از استوری‌های اینستاگرام برای بازاریابی استفاده کنیم؟ حتما تا به حال با بخش Story در شبکه اجتماعی اینستاگرام آشنا شده‌اید و احتمالا برایتان سوال بوده چطور می‌توانید از آن در حساب کاربری کسب و کار خود استفاده کنید؟ مزیت اصلی استفاده از ویدئو‌ها ، تصاویر و متون در بخش استوری اینستاگرام ، به دست آوردن یک تصویر کلی از علاقه‌مندی‌های دنبال‌کنندگان شما است.در این مقاله سعی داریم به بخش استوری پنج کسب و کار در اینستاگرام نگاهی داشته باشیم و روش‌های آن‌ها در استفاده از استوری را بررسی کنیم تا به این ترتیب با تولید محتوای مشابه در بخش استوری اینستاگرام ، هوشمندانه‌تر از گذشته عمل کنیم و بازاریابی شبکه های اجتماعی بهتری داشته باشیم.


داغ ترین ها