مجله اینترنتی دیپروتد

ریشه های عمیق اجتماعی و اقتصادی

وضعیت اشتغال و دستمزد در فنلاند

وضعیت اشتغال و دستمزد در فنلاندفنلاند از نظر سهم درآمد سرانه در تولید ناخالص داخلی در رتبه 14 جهانی قرار دارد و کشوری است با حقوق ماهیانه بسیار بالا برای شهروندان که بیشترین مالیات را نیز در اروپا اتباع این کشور می‌پردازند . هزینه زندگی در شهرهای فنلاند نسبتا بالا و متفاوت است .نرخ بیکاری در فنلاند بر اساس آمار ارائه شده در دسامبر 2018 به میزان 5.4 درصد به نسبت سال گذشته که 8.4 درصد بوده کاهش یافت. این نرخ بیکاری به نسبت آمار ارائه شده در سال 2008 کمترین نرخ ارائه شده در ده سال اخیر در فنلاند می‌باشد. براین اساس تعداد افراد بیکار در فنلاند از 164 هزار نفر به 81 هزار نفر، کاهش چشمگیری داشته است. این در حالی است که افراد شاغل 84 هزار نفر می‌باشد. براساس نرخ ارائه شده در دسامبر همان سال، نرخ بیکاری جوانان 18 الی 24 ساله به شدت کاهش یافت و از 15.5 درصد به 9.3 درصد رسید.


دسته بندی: دورنما
تاریخ: 20 مرداد 1398 نظرات: 0

بازاریابی مستقیم کالا و خدمات در فنلاند

بازاریابی مستقیم کالا و خدمات در فنلاند در این بخش به موضوع بازاریابی مستقیم جهت عرضه کالا و خدمات در فنلاند و کانال های موجود برای بازاریابی می‌پردازیم. متداول ترین کانال های بازاریابی مستقیم در فنلاند عبارتند از:•ارسال ایمیل (ایمیل های فله ای و بدون مخاطب و ایمیل های آدرس دار و با مخاطب)؛•بازاریابی تلفنی؛•بازاریابی و فروش کالا به صورت چهره به چهره؛•بازاریابی اینترنتی؛•تبلیغات پاسخ مستقیم (Direct Response Advertising)؛•ارسال بروشور و کاتالوگ



دسته بندی: دورنما
تاریخ: 20 مرداد 1398 نظرات: 0

پنج راه برای آماده کردن طرح کسب‌وکار برای رکود اقتصادی

پنج راه برای آماده کردن طرح کسب‌وکار برای رکود اقتصادی
اگرچه سرعت بهبود اقتصادی از سال ۲۰۰۸ موضوعی است که با بحث‌های داغی همراه بوده، واقعیت این است که ایالات‌متحده آمریکا به‌وضوح طی شش سال گذشته در مسیر رشد قرار داشته است. میزان بیکاری، از ۱۰ درصد در سال ۲۰۰۹، که رقم بالایی است، به ۵/۹ درصد کاهش داشته است، GDP منفی، مثبت شده است و در سال ۲۰۱۴ به ۳/۵ درصد رسیده است و بازار سهام ایالات‌متحده همواره رونق داشته و نرخ بهره تقریبا همیشه پایین بوده است. بر اساس بیشتر معیارها، اقتصاد ایالات‌متحده اقتصاد قدرتمندی است، درحالی‌که اقتصاد کشورهای اروپایی و کشورهای دیگری چون ژاپن با مشکلات زیادی مواجه است. ایالات‌متحده آمریکا دارای یک اقتصاد دوره‌ای است که تحت تاثیر وقایع جهانی و از همه مهم‌تر رشد جهانی تقاضای مصرف‌کننده قرار دارد. در طرف منفی طیف اقتصاد، رشد تقاضای مصرف‌کننده در چین در حال کند شدن است و دستمزدها رو به افزایش دارد. 


11 نکته حیاتی درباره تبلیغات اثربخش

11 نکته حیاتی درباره تبلیغات اثربخش
صاحبان کسب وکارها باید شیوه نوشتن تبلیغات اثربخش را بدانند. همه محصولات و کسب وکارهای گوناگون به تبلیغات و چاشنی های فروش نیازمند هستند، اما متأسفانه معمولا با انبوهی از تبلیغات روبه رو هستیم که نه تنها اثربخش نیستند، بلکه به شدت مسخره و گاهی اعصاب خردکن نیز هستند.این تبلیغات بد به ضرر محصول تمام می شوند. برای تولید تبلیغات اثربخش باید مخاطب را به خوبی بشناسید. پس از آن با شناخت انواع تبلیغات و رسانه ها انتخاب مناسبی داشته باشید. ابزارهای مختلفی برای تبلیغات اثربخش در دستان شما قرار دارد؛ بروشورها، بنرها، آگهی های کاغذی، کارت پستال ها، آگهی در مجلات و روزنامه، تبلیغات اینترنتی و ….


دسته بندی: دورنما
تاریخ: 25 فروردین 1398 نظرات: 0

18 شیوه تبلیغاتی موثر

18 شیوه تبلیغاتی موثر
آزمون، تنها راهی است که از طریق آن می توانید متوجه موثر بودن تبلیغات خود شوید و اطمینان یابید بهترین واکنش ممکن را دریافت خواهید کرد. درمورد چگونگی تاثیر این امر در خلق تبلیغات موثر، بیشتر بدانید.احتمال اینکه فرمول تبلیغاتی ایده آلی را کشف کنید که از ابتدا طبق انتظار شما عمل کند، بسیار کم است. بدون آزمون، نمی توان با اطمینان گفت روی چه روشی باید تمرکز کرد یا کدام شیوه، بهترین روش استفاده از منابع است.افسانه تبلیغات، دیوید اوگیلوی (David Ogilvy)، همواره بر اهمیت سخت کار کردن به منظور کسب اطلاعات مورد نیاز جهت خلق یک تبلیغ عالی تاکید می کند؛ تبلیغاتی که در ترغیب مردم برای خرید، امتحان خود را پس داده اند. اوگیلوی، فهرستی از ۱۸ ویژگی که نام آن را «جادوی تحقیق» گذاشته است، ارائه می دهد.


دسته بندی: دورنما
تاریخ: 25 فروردین 1398 نظرات: 0