مجله اینترنتی دیپروتد

ریشه های عمیق اجتماعی و اقتصادی

پنج راه برای آماده کردن طرح کسب‌وکار برای رکود اقتصادی

پنج راه برای آماده کردن طرح کسب‌وکار برای رکود اقتصادی
اگرچه سرعت بهبود اقتصادی از سال ۲۰۰۸ موضوعی است که با بحث‌های داغی همراه بوده، واقعیت این است که ایالات‌متحده آمریکا به‌وضوح طی شش سال گذشته در مسیر رشد قرار داشته است. میزان بیکاری، از ۱۰ درصد در سال ۲۰۰۹، که رقم بالایی است، به ۵/۹ درصد کاهش داشته است، GDP منفی، مثبت شده است و در سال ۲۰۱۴ به ۳/۵ درصد رسیده است و بازار سهام ایالات‌متحده همواره رونق داشته و نرخ بهره تقریبا همیشه پایین بوده است. بر اساس بیشتر معیارها، اقتصاد ایالات‌متحده اقتصاد قدرتمندی است، درحالی‌که اقتصاد کشورهای اروپایی و کشورهای دیگری چون ژاپن با مشکلات زیادی مواجه است. ایالات‌متحده آمریکا دارای یک اقتصاد دوره‌ای است که تحت تاثیر وقایع جهانی و از همه مهم‌تر رشد جهانی تقاضای مصرف‌کننده قرار دارد. در طرف منفی طیف اقتصاد، رشد تقاضای مصرف‌کننده در چین در حال کند شدن است و دستمزدها رو به افزایش دارد. 


11 نکته حیاتی درباره تبلیغات اثربخش

11 نکته حیاتی درباره تبلیغات اثربخش
صاحبان کسب وکارها باید شیوه نوشتن تبلیغات اثربخش را بدانند. همه محصولات و کسب وکارهای گوناگون به تبلیغات و چاشنی های فروش نیازمند هستند، اما متأسفانه معمولا با انبوهی از تبلیغات روبه رو هستیم که نه تنها اثربخش نیستند، بلکه به شدت مسخره و گاهی اعصاب خردکن نیز هستند.این تبلیغات بد به ضرر محصول تمام می شوند. برای تولید تبلیغات اثربخش باید مخاطب را به خوبی بشناسید. پس از آن با شناخت انواع تبلیغات و رسانه ها انتخاب مناسبی داشته باشید. ابزارهای مختلفی برای تبلیغات اثربخش در دستان شما قرار دارد؛ بروشورها، بنرها، آگهی های کاغذی، کارت پستال ها، آگهی در مجلات و روزنامه، تبلیغات اینترنتی و ….


دسته بندی: دورنما
تاریخ: 25 فروردین 1398 نظرات: 0

18 شیوه تبلیغاتی موثر

18 شیوه تبلیغاتی موثر
آزمون، تنها راهی است که از طریق آن می توانید متوجه موثر بودن تبلیغات خود شوید و اطمینان یابید بهترین واکنش ممکن را دریافت خواهید کرد. درمورد چگونگی تاثیر این امر در خلق تبلیغات موثر، بیشتر بدانید.احتمال اینکه فرمول تبلیغاتی ایده آلی را کشف کنید که از ابتدا طبق انتظار شما عمل کند، بسیار کم است. بدون آزمون، نمی توان با اطمینان گفت روی چه روشی باید تمرکز کرد یا کدام شیوه، بهترین روش استفاده از منابع است.افسانه تبلیغات، دیوید اوگیلوی (David Ogilvy)، همواره بر اهمیت سخت کار کردن به منظور کسب اطلاعات مورد نیاز جهت خلق یک تبلیغ عالی تاکید می کند؛ تبلیغاتی که در ترغیب مردم برای خرید، امتحان خود را پس داده اند. اوگیلوی، فهرستی از ۱۸ ویژگی که نام آن را «جادوی تحقیق» گذاشته است، ارائه می دهد.


دسته بندی: دورنما
تاریخ: 25 فروردین 1398 نظرات: 0

5 راهکار برای خلق تبلیغات موفق در شبکه های اجتماعی

5 راهکار برای خلق تبلیغات موفق در شبکه های اجتماعی چگونه در شبکه های اجتماعی تبلیغات تاثیرگذار انجام دهیم؟ 5 راهکار برای خلق تبلیغات موفق در شبکه های اجتماعی
آیا شما مایل به خلق تبلیغات تاثیرگذارتری در شبکه های اجتماعی هستید؟ یا شاید در مورد شیوه های اقناع آگهی های آنلاین پرسش های فراوانی دارید؟در این مقاله شما 5 توصیه اصلی و کاربردی پیرامون نحوه نگارش تبلیغات موثر در شبکه های اجتماعی را مطالعه خواهید کرد. با ما همراه باشید.هر کسب وکاری نیاز به داشتن صدای مخصوص دارد. این صدا باید برای مخاطب های هر برند آشنا باشد. به این ترتیب به محض شنیدن آن نام برند ما به ذهن مخاطب خواهد آمد. در دنیای شبکه های اجتماعی به هنگام گشت و گذار در بخش های مختلف به محض پخش صدای تبلیغ ما باید مخاطب آن را تشخیص دهد.اگر برند شما دارای ماهیت دوستانه و دم دستی است، از کاربرد عبارت های بیش از حد رسمی پرهیز کنید.


طراحی شعار برند

طراحی شعار برند شعار برند با اهدافی درونی در ذهن طراحی می شود. شعار برند ترجمانی بیرونی است که به گونه ای خلاقانه در تلاش است تا توجه مصرف کننده را به خود جلب کند. گرچه شعار درونی برند نایک «عملکرد ورزشی معتبر» بود، اما برای شعار عمومی اش از «فقط به آن عمل کن» استفاده می کند.به طور معمول شعار برند به این منظور طراحی می شود که توجه مصرف کننده را به نقاط تمایز دهنده ای که منحصر به آن برند است جلب کند. دیگر جنبه های تعیین برند خصوصاً نقاط تشابه آن نیز اهمیت دارند و باید به شیوه های دیگری تقویت شوند. سه شاخص کلیدی برای شعار درونی برند است: اطلاع رسانی - ساده سازی - الهام بخشی