خرید رسانه

خرید رسانه در دید نخست ممکن است کار ساده ای به نظر برسد، و معمولا کسانی که به تازگی وارد بازار تبلیغات و انجام تبلیغات می شود، تصور آن را دارند که می توانند به راحتی خودشان خرید رسانه بکنند و یا اینکه می توانند بهترین قیمت را بگیرند. آنچه بر حسب تجربه حاصل می شود، معمولا چنین نیست و خرید رسانه کار کاملا تخصصی است که نیاز به شناخت کامل از بازار ...

رفتارشناسی عکس پروفایل

حدود 7% رابطه، از طریق زبان و گفتار است و بقیه تحت تاثیر: صوت، لحن، زبان بدن، اشارات، تصویر، تصورات و تخیلات ابراز می شود. ...

اسکناس بیست دلاری

️ برايان تريسي (میلیاردر خودساخته که از کارگری به ثروت رسید) سمینارش را با در دست گرفتن بیست دلار اسکناس شروع کرد. او پرسید: “چه کسی این بیست دلار را می‌خواهد؟” دست‌ها بالا رفت. او گفت: “من این بیست دلار را به یکی از شما می‌دهم. اما اول اجازه دهید کاری انجام دهم.” او اسکناس‌ها را مچاله کرد و پرسید: “چه کسی هنوز این‌ها را می‌خواهد؟” ...

از نوآوری کسب و کار محور تا اشتغال بدون استخدام

کسب‌و‌کارهای نوپا را می‌توان در دو بخش بزرگ کارآفرینی در سازمان‌های کوچک و متوسط (SMEs) و کارآفرینی در سازمان‌های مبتنی بر نوآوری (IDEs) تقسیم‌بندی کرد. تفاوت عمده این دسته از کارآفرینی در امکان رشد نمایی کسب‌وکارهای مبتنی بر نوآوری در مقابل رشد خطی سازمان های کوچک و متوسط دانست.اگر نوآوری را به اختصار توانایی تجاری‌سازی ابداعات تعریف کنیم، ...

چرا راه‌اندازی یک استارتاپ موفق، استرس‌زا و چالش‌برانگیز است

بر خلاف تصور موجود سطوح استرس با افزایش موفقیت و پایدار شدن شرایط بالا می‌رود. یکی از دلایل افزایش استرس افزایش قضاوت اطرافیان و انتظارات آن‌‌ها است. هدف هر مدیرعامل رسیدن به موفقیت اقتصادی است؛ اما بسیاری از افراد موفقیت را یک روند آسان و پایان استرس نمی‌دانند. موفقیت هم چالش‌های خود را به دنبال دارد؛ و این نوع چالش‌ها نگران‌کننده‌تر از چالش‌های ...

منتظر شرایط عالی نباشید

برخی قبل از اینکه برای یک فرصت وارد عمل شوند صبر می‌کنند تا 100% شرایط برای آنها مهیا شود.یکی از مهمترین چیزهایی که می‌بینیم افراد باهوش را عقب می‌اندازد بی‌میلی خودشان برای قبول کردن فرصت‌هاست چون تصور می‌کنند برای آن آمادگی ندارند. به عبارت دیگر، تصور می‌کنند که به دانش، مهارت و تجربه بیشتری نیاز دارند تا بتوانند برای آن فرصت اقدام کنند. ...

بازاریابی ویروسی

خرید و فروش جهانی بخشی از یک فرآیند اجتماعی است. این فرآیند نه تنها دربرگیرنده تعاملات تک به تک شرکت با مشتریانش است بلکه شامل تبادل گسترده اطلاعات بین افراد پیرامون مشتری است. این فرآیند اجتماعی می تواند با اقدامات سنجیده ی یک مدیر بازاریابی تبدیل به گونه ای از بازاریابی به نام بازاریابی ویروسی شود.به عنوان مثال، هنگامی که بین اعضای یک سیستم ...

اگر نمی توانید با بی ثباتی و آینده مبهم کنار بیایید

در بسیاری از استارتاپ ها تصمیم ها روزانه گرفته می شوند و اگر از رییس مجموعه بپرسید که شش ماه آینده کجا خواهید بود با احتمال زیاد با جواب «نمی دانم» رو به رو خواهیدشد. اصولا به صورت معمول در یکی دو سال اول اصلا معلوم نیست تا شش ماه دیگر شرکتی وجود داشته باشد یا نه. از طرفی فکر کنید که با مشکلی مواجه شده و می خواهید از او راهنمایی بگیرید یا بپرسید ...

بالا رفتن از دیوار استارتاپ‌ها

اگر چند سال پیش بحث بازاریابی شبکه ای بین جوان ها بسیار داغ بود، اکنون استارتاپ است که از سر و کول زندگی آنها بالا می رود. هرکسی یا در حال راه اندازی استارتاپ است، یا در یک استارتاپ مشغول و یا تازگی یک استارتاپ را ترک کرده است. اگر هیچ کدام از این موارد نباشد نیز شک نکنید یک ایده استارتاپی در ته ذهن همه جوان های نسل جدید وجود دارد که قرار است ...

7 دلیل شکست 90 درصد استارتاپ‌ها

چطور جزء 10 درصد موفق باشیم؟ به خاطر نمی‌آورم کارآفرینی را ملاقات کرده باشم که از شکست خود مطمئن بوده باشد. اطلاع از تمامی مشکلاتی که در برابر شما قد علم کرده‌اند بسیار حائزاهمیت است ولی همان مشکلات باید به عنوان نیروی پیشرانی باشند که پشت انگیزۀ موفقیت پنهان شده‌اند تا بر موانع غلبه کرده و آمارها را شکست دهید. داستان‌های افسانه‌ای راجع‌ به ...
جستجو در سایت
استارت آپ ها

ایده ها برای استارت آپ موجب رونق کسب و کارهای اینترنتی

آینده / استارت آپ

استارت‌آپ‌ها ادبیات بازار سرمایه را بلدند؟

استارت آپ

صدور تاییدیه دانش بنیانی شتابدهنده صدر فردا

اخبار / استارت آپ

اپلیکیشن شارژاپ

گوناگون / استارت آپ / رپرتاژ آگهی / بازتاب

جذاب‌ترین ایده‌های B2B در سال 2020

استارت آپ

۱۰ استارتاپ که بدون سرمایه به سوددهی رسیدند

استارت آپ

ایده ها و پیشنهاد برای استارت آپ در سال جدید

راهکارها و ترفند ها / استارت آپ

استارت‌آپ ایرانی؛ مرجع اول زنان افغان

استارت آپ

شروع یک کسب و کار نوپا پلتفرمی

استارت آپ

برنامه شبکه اجتماعی تیندر

گوناگون / معرفی وب سایت / استارت آپ

10 استارت آپ برتر تاکسیرانی جهان

استارت آپ

پخت پیتزاهای هیجان انگیز با هوش مصنوعی

آینده / استارت آپ

ایده‌ های استارتاپی فراموش شده‌

دورنما / بازار / استارت آپ

اپل، استارتاپ فناوری خودران Drive.ai را تصاحب کرد

استارت آپ

بررسی مهمترین چالش‌های تیم‌های استارتاپی

استارت آپ

نگرانی کاربران از هزینه تعمیر و تامین قطعات

گفت و گو / بازار / استارت آپ

مصاحبه با مدیرعامل و بنیان‌گذار استارتاپ Moz

گفت و گو / استارت آپ

آشنایی با استارت آپ های حوزه مدیریت آب

استارت آپ

راه اندازی ۷۰ استارت آپ توسط نخبگان ایرانی

استارت آپ

معرفی هشت استارت‌آپ‌ موفق ایرانی در حوزه فینتک

استارت آپ

اولین مرورگر شرعی دنیا

استارت آپ

از صفر تا پیست

استارت آپ

معرفی برترین استارتاپ‌های CES 2019

اخبار / استارت آپ

تبلیغات
درباره ما

مجله اینترنتی دیپروتد نشریه مجازی بر بستر اینترنت به مسائل آموزشی و مقالات پیرامون کسب وکار های نوپا یا استارت آپ ها و سبک زندگی است فعالیت و محتوای مطالب ارائه شده در سایت همه بیشتر در حوزه مدیریت، کارآفرینی ، روانشناسی ،اقتصادی و فناوری اطلاعات است نام اصلی دیپروتد "ریشه های عمیق " با مجوز رسمی از هیات نظارت برمطبوعات مشغول به فعالیت است

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید