مجله اینترنتی دیپروتد

ریشه های عمیق اجتماعی و اقتصادی

چگونه به یک اینفلوئنسر تبدیل شویم؟

چگونه به یک اینفلوئنسر تبدیل شویم؟ اینفلوئنسر مارکتینگ امروزه به یکی از کانال‌های اثربخش برای جذب مصرف‌کنندگان تبدیل شده است، افرادی که بدست آوردن علاقه و توجه آنها هر روز سخت‌تر و سخت‌تر می‌شود.در حال حاضر بازاریابی دهان به دهان، به عنوان یکی از موثرترین روش‌های تبلیغاتی در نظر گرفته می‌شود، زیرا مشتریان اغلب ترجیح می‌دهند به تنهایی و با درنظر گرفتن بازخورد یا توصیه‌های کسی که به او اعتماد دارند، دربارۀ یک برند تحقیق کنند.

10 گام ساده به یک اینفلوئنسر در شبکه‌های اجتماعی تبدیل شویم؟

چگونه در 10 گام ساده به یک اینفلوئنسر در شبکه‌های اجتماعی تبدیل شویم؟ برای اینکه به یک فرد تاثیرگذار در شبکه‌های اجتماعی تبدیل شوید، یک راهبرد 10 مرحله‌ای را طراحی کرده‌ام که بر اساس تجربیات و مشاهدات من شکل گرفته و می‌توانند به شما یاری برسانند فلسفه و خط کاری خود را بیابید. موردی که واقعاً به آن علاقه دارید و می‌توانید مسائل جدید، مدرن و خارق‌العاده را در آن زمینه بیان کنید. یک متخصص باشید.



10 استارتاپ معروف این روزهای تهران و ایران

10 استارتاپ معروف این روزهای تهران و ایران سرزمین های پیشرفته دنیا، بخش عظیمی از موفقیت های اخیرشان را مدیون همین ایده ها هستند و هستند کسانی که با ابتدای ترین و مسخره ترین ایده ها هم بازار را متحول کرده اند. شمار افرادی که ایده های فراوانی در سر داشته اند و از همین خوش فکری شان پول خوبی به جیب زده اند رو به افزایش است و حالا اسمشان در لیست ثروتمندترین های دنیاست. نام این نوع از کسب و کار، startup (کسب و کار نوپا) است که در ادامه به توضیح بیشتر آن خواهیم پرداخت.ایده های معروف و پولساز دنیا در ایران هم پولساز بوده و خیلی از کارآفرینان در ایران با ایده برداشتن از استارت آپ های معروف و موفق دنیا، توانستند بیزینس های جدیدی در ایران راه اندازی کنند و با مدیریت و اجرای خوب به پولسازی برسند.در اینجا می خواهیم 10 استارت آپ معروف تهران و ایران رو معرفی کنیم که بعضی از اونا دیگه استارت آپ به حساب نمی آن و سال هاست که تبدیل به بیزینس بزرگی شده اند ولی یاد کردن از اون ها در این پست خالی از لطف نیست. استارتاپ دقیقا چیست؟لفظ استارت آپ، به شرکت یا سازمانی موقت گفته می شود که در راستای ارائه راه حل های نو برای راه اندازی یک مدل کسب و کار توسعه پذیر و تکرارشدنی ایجاد می شود. به عبارتی ساده تر، استارت آپ کسب و کاری نوپا است که از یک ایده شروع شده و با سهام داری بخش هایی تحت عنوان شتاب دهنده ها، به مرحله عرضه در بازار می رسد. اغلب این ایده ها و بازاریابی ها در راستای تکنولوژی های نوین و رسانه هستند و مهم است که بنیان گذاران این کسب و کار از مالکیت معنوی ایده های خود محافظت کنند.


استارتاپی که می‌خواهد شما 130 سال عمر کنید

  یک استارتاپ قصد دارد انسان‌ها را تا 130 سالگی زنده نگه دارد؛ چگونه؟ با قرار دادن انسان در بدنی 22 ساله.به گزارش دیپروتد  از DailyMail، شاید نتوان به یک سگ پیر کارهای جدید یاد داد اما با تکنولوژی جدید می‌توانید سگ پیرتان را به توله سگ تبدیل کنید. یکی از استارتاپ‌های هاروارد شروع به انجام آزمایش روی سگ‌های تازی کرده است و ادعا می‌کند که اضافه کردن دستورالعمل‌های DNA به حیوانات می‌تواند آنها را جوان کند. به گفته دانشمندان، در آینده‌ای نه چندان دور این روش در انسان‌ها نیز قابل‌ اعمال خواهد بود.تحقیقات قبلی استارتاپ «زیست جوان‌سازی» که توسط جرج چرچ بنیاد شده است، نشان می‌دهد که پیچاندن ژن‌ها در ارگانیسم‌های ساده مانند کرم‌ها و حشرات می‌تواند طول عمر آنها را دو برابر کند.مطالعات قبلی حاکی از آن است که انتقال خون موش‌های جوان‌ به موش‌های پیر می‌تواند نشانه‌های زیستی را به سطوح جوانی برساند.چرچ در این باره می‌گوید: «پیش از این هم یک سری آزمایش‌ روی موش‌ها انجام داده بودیم و اکنون در حال آزمایش روی سگ‌ها هستیم. گام بعدی این است که روی انسان‌ها کار کنیم».


استارت آپ

استارتاپ یا استارت آپ  startup کوتاه‌شدهٔ عبارتstartup company  به معنی شرکت نوپا می باشد.
استارتاپ یا استارت آپ ( startup، کوتاه‌شدهٔ عبارتstartup company ) به معنی شرکت نوپا می باشد.در واقع استارت آپ یک سرمایه گذاری به شکل کارآفرینی است که طی آن یک شرکت نوپا شکاف و نیازی را در بازار شناسایی کرده و مطابق با آن ایده جدیدی برای کسب و کار ارائه می دهد.اگر چه لزوما فعالیت استارت آپ در حوزه تکنولوژی یا فناوری اطلاعات نمی باشد، اما به دلیل اینکه بسیاری از استارت آپ ها در سالهای اخیر حول این زمینه‌ ها شکل گرفته‌ اند، گاهی در تعریف استارت آپ به این مسأله هم اشاره می‌شود که استارت آپ باید در حوزه فناوری های نوین فعالیت داشته باشد.
باید به این نکته اشاره کرد که بنیاد استارت آپ نیاز به برقراری قوانین خاصی ندارد؛ حال آنکه درآمد، سود و تعداد کارکنان همواره دغدغه‌ی  اصلی کمپانی‌ها می باشد، در مشاغل نوپا فارغ از مسائلی که کمپانی‌های بزرگ با آن دگیر هستند، فقط در زمینه‌ی کاری خود مشغول به کار هستند.


دسته بندی: استارت آپ
تاریخ: 02 اردیبهشت 1397 نظرات: 0