مجله اینترنتی دیپروتد

ریشه های عمیق اجتماعی و اقتصادی

چک‌لیستی ۱۲ مرحله‌ای برای بررسی اینفلوئنسرها

چک‌لیستی ۱۲ مرحله‌ای برای بررسی اینفلوئنسرها جان هیوستون، کارگردان افسانه‌ای هالیوود علاقه داشت بگوید که او بازیگران را کارگردانی و هدایت نمی‌کند بلکه انتخابشان می‌کند. او بازیگران را به این علت که برای نقشی خاص مناسب هستند، انتخاب می‌کرد و همین قضاوت به تنهایی حداکثر کاری بود که در زمینه هدایت آن‌ها برای بازی انجام می‌داد.شما می‌توانید همین رویکرد را در زمینه همکاری برند خود با اینفلوئنسرها اتخاذ کنید. قسمت عمده کار پیدا کردن و بررسی دقیق اینفلوئنسرهای مناسب است. لورن مک‌گراث، رئیس بخش استعدادیابی شرکت لیپ تیلور که اخیراً کتاب راهنمای بازاریابی اینفلوئنسرها را نوشته، فهرست مختصری از سنجه‌های اصلی فراهم کرده که هنگام بررسی اینفلوئنسرها باید در نظر گرفت. ما این لیست را اینجا با شما به اشتراک می‌گذاریم تا کمک کنیم در زمینه انتخاب افراد تصمیم‌هایی به سبک هیوستن بگیرید.


اینفلوئنسر مارکتینگ چیست و چرا باید آن را انجام دهیم؟

اینفلوئنسر مارکتینگ چیست و چرا باید آن را انجام دهیم؟ این مقاله راهنمایی قطعی و کاربردی است. قطعی است زیرا شیوه‌هایی واضح و عالی برای صنایع نوپا فراهم می‌کند؛ کاربردی است زیرا راهنما و چارچوب‌های برای کمک بازاریاب‌ها ارائه می‌دهد تا در مسیر درست حرکت کنند. کجای مسیر خود قرار دارید؟ این راهنما آرزوی شما را به واقعیت تبدیل می‌کند. با این راهنما می‌توانید بازاریابان و اینفلوئنسرهای ماهر را پشت سر بگذارید. این مقاله به‌صورت واضح اینفلوئنسر مارکتینگ را تعریف می‌کند و اینکه چرا باید از آن استفاده کنید، چگونه اهداف و راهبرد خود را تعریف کنید، چطور اینفلوئنسرهای خود را بشناسید و با آن‌ها مشارکت داشته باشید و چگونه می‌توانید موفقیت خود را اندازه‌گیری کنید.


استارت‌آپ؛ صفرکیلومتر

 استارت‌آپ؛ صفرکیلومتر

 در استارت‌آپ صفر کیلومتر یاد می‌گیریم چطور یک استارت‌آپ را از صفر شروع کنیم.

 فرایند توسعه محصول: از ایده تا توسعه

توسعه یک محصول جدید شامل مراحلی می‌شود که مهم‌ترین آن‌ها عبارت‌اند از:

هر محصولی باید با یک ایده شروع شود. در برخی موارد، این ایده ممکن است تا حدودی ساده و مبتنی بر محصول دیگری باشد که پیش‌ از این در بازار وجود داشته است. در موارد دیگر، این ایده ممکن است چیزی منحصربه‌فرد باشد، که در واقع به این معنا است که بخش بیشتری از زمان و منابع به بخش فرایند تولید ایده اختصاص‌یافته است.



همه چیز درباره اینفلوئنسر ها

همه چیز درباره اینفلوئنسر ها اینفلوئنسرها یا تاثیرگذاران بازار لازم نیست که هنرمند معروفی باشند یا اینکه یک چهره سرشناس مردمی باشند یا حتی یک ورزشکار معروف حتی لازم نیست که زیبا و پولدار باشند.مهم ترین ویژگی یک اینفلوئنسر هوش اجتماعی او ، مهارت در ارتباط برقرار کردن با مخاطبین و به دست  آوردن دل هوادارنشان است .آنها علاقه دارند سبک زندگی خودشان را برای فالوئر های خود با آب و رنگ بیشتری به نمایش بگذارند و خود را آماده دریافت نظرات و کامنت های مختلف هوادارانشان نمایند. سبک زندگی اینفلوئنسر ها اینفلوئنسرها را می تونید با سبک زندگی های مختلفی ببینید .بعضی هاشون مجرد بعضی ها متاهل و خانه دار ولی عموما شخصیت برونگرا و اجتماعی دارند.و سعی می کنند با امکانات موجود ، لحظات خوشی را برای خود و دیگران خلق کنند و تمرین خوشی در لحظه را با کمترین امکانات با هوادارنشان به اشتراک می گذارند.


سازمان به عنوان اینفلوئنسر

سازمان به عنوان اینفلوئنسر به استناد فرهنگ واژگان آکسفورد، «تأثیرگذاری» (Influence) به معنای برخورداری از ظرفیت و توانایی اثرگذاشتن بر شخصیت، و توسعه یا تغییر رفتار کسی یا چیزی تعریف می‌شود. بر این اساس به لحاظ لغوی اینفلوئنسر فردی است (حقیقی یا حقوقی) که از چنین توانایی برخوردار است.چرا به اینفلوئنسرها توجه می‌کنیم؟از زمانی که پدیده‌ای به نام جامعه در میان انسان‌ها شکل گرفته، افراد تأثیرگذار یا اینفلوئنسر نیز وجود داشته است. افرادی نظیر پادشاهان یا رئیس جمهورها، رهبران مذهبی و جنبش‌های اجتماعی، مدیران موفق کسب‌وکار، و صد البته افراد مشهور (سلبریتی‌ها) از جمله‌ی کسانی‌ هستند که محل رجوع و اعتماد گروه‌هایی از مردم – و یا به تعبیر جدیدتر اینفلوئنسر- بوده‌اند.به طور مشابه، احتمالا شما با شرکت‌هایی در دنیای کسب‌وکار آشنا باشید که به نوعی اینفلوئنسر هستند، نظیر نایک (به عنوان در حوزه‌ی ورزش) و اپل (در حوزه‌ی تکنولوژی و نوآوری).اقدامات و رفتارهای ابنفلوئنسرها به دقت دنبال شده و به دفعات در مورد آن‌ها صحبت می‌شود، از نحوه‌ی لباس پوشیدنشان گرفته تا دیدگاه‌هایی که در خصوص راه‌اندازی یک کسب‌وکار یا سبک زندگی دارند. اما چرا اینفلوئنسرها تا این اندازه مورد توجهند؟