مجله اینترنتی دیپروتد

ریشه های عمیق اجتماعی و اقتصادی

مصاحبه با شیوا جلوه هم‌موسس استارت‌آپ سبکتو

مصاحبه با شیوا جلوه هم‌موسس استارت‌آپ سبکتو سبکتو یک سرویس تولید میکرو کتاب است که سعی می‌کند کتاب‌ها و رمان‌های بلند را در قالب نسخه‌های صوتی یا نوشتاری خلاصه کرده و در اختیار علاقه‌مندان قرار دهد. علاوه بر این میکرو مقاله‌ها خدمت دیگر این کسب‌وکار است که مناسب مطالعه‌های روزمره افراد تولید می‌شود که کاربران می‌توانند با مطالعه یا گوش دادن به آن‌ها در حدود ۷ دقیقه از روزمرگی‌های زندگی خود خارج شوند.


مصاحبه با محمد قائم‌پناه موسس استارت‌آپ کشمون

مصاحبه با محمد قائم‌پناه موسس استارت‌آپ کشمون کشمون بستری است که کشاورزان می‌توانند محصولات خود را از طریق آن به مصرف‌کنندگان ایرانی و خارجی بفروشند. در این وب‌سایت هر کشاورز یک صفحه مخصوص به خود دارد که داستان زندگیش در آن نوشته‌شده است و کاربران می‌توانند با زندگی کشاورز موردنظر و تلاش‌هایی که برای کشت زعفران انجام می‌دهند آشنا شوند. محصولات هر کشاورز توسط آزمایشگاه‌ها موردبررسی قرار می‌گیرد و نتایج میزان مرغوبیت کالای هر کشاورز در پروفایل او درج می‌شود.


چگونه می شود یک فرد تاثیر گذار شد

چگونه می شود یک فرد تاثیر گذار شد با افزایش روش های تبلیغاتی نوین و جدید و از آنجایی که دیگر روش های قدیمی جواب نمی دهند بازاریابی اینفلوئنسر مارکتینگ تقریبا جای همگونه تبلیغات را گرفته است چرا که بسیار پربازده و براحتی می توانید با آن برند سازی کنید . و با کمک اینفلوئنسرها می توان اعتماد کاربران را برای خرید محصولات جلب کرد .علاقه مندی های خود را پید کنید ، هر چیزی که در شما شور وشوق ایجاد می کند به دنبال آن بروید .

میانگین نرخ تعامل در اینفلوئنسرمارکتینگ اینستاگرام

 میانگین نرخ تعامل در اینفلوئنسرمارکتینگ اینستاگرام در این مقاله میکرو اینفلوئنسرها و مگا اینفلوئنسرها از نظر نرخ تعامل در اینستاگرام با هم مقایسه شده اند.

زمانی که شما به اینفلوئنسرمارکتینگ فکر می کنید نامهایی مانند کیم کارداشیان به ذهن شما خطور می کند!

سلبریتی های مشهور یا همان مگا اینفلوئنسرهایی با فالوئرهای میلیونی معمولاً به عنوان بنچ مارکت اینفلوئنسر مارکتینگ انتخاب می شوند.

تبلیغات با اینفلوئنسرها یا میکرواینفلوئنسرها

تبلیغات با اینفلوئنسرها یا میکرواینفلوئنسرها  اینفلوئنسرها که در فضای مجازی قدرت تاثیرگذاری بر افراد را در حوزه های مختلفی مثل سبک زندگی، مد و لباس، آشپزی و رژیم، ورزش و بدنسازی و بسیاری از حوزه های دیگر دارند، هر یک از این توانایی برخوردارند تا تصمیم گیری های مخاطبان شان را تحت تاثیر قرار دهند. آنها نیازمند آن هستند آنچه را که می گویند تجربه واقعی خود معرفی کنند.میکرواینفلوئنسرها، اینفلوئنسرهای کم طرفدارتری هستند که مخاطبان شان کمتر تردید می کنند که برای انتشار یک پست هزینه ای دریافت کرده و مشغول تبلیغات باشند. بنابراین مخاطبان شان بیشتر به آنها اعتماد می کنند.بسیاری از برندها تبلیغات در صفحه های میکرواینفلوئنسرها با ۱۰هزار تا ۱۰۰هزار مخاطب را موثرتر از سلبریتی های میلیونی یافته اند. حالا برندهای بیشتری به میکرواینفلوئنسرها روی آورده اند. حتی افرادی که ۸هزار فالوور هم دارند حالا می توانند مورد توجه برندها برای تبلیغات قرار بگیرند، چرا که آنها مخاطبان موثرتری دارند.