مجله اینترنتی دیپروتد

ریشه های عمیق اجتماعی و اقتصادی

8 نکته کاربردی برای بازاریابی در شبکه اجتماعی اینستاگرام

8 نکته کاربردی برای بازاریابی در شبکه اجتماعی اینستاگرامامروزه با توجه به استقبال بی نظیر از شبکه های اجتماعی، حضور برندها به یک الزام مهم برای هر شرکتی تبدیل شده است. در این رابطه ارزش فعالیت شما براساس معیارهای کمیتی مورد ارزیابی قرار نخواهد گرفت. درواقع بسیاری از صفحه ها وجود دارد که علی رغم پست های زیاد، موفق نشده اند تا مخاطبان بی شماری را به دست آورند. به همین خاطر در این رابطه لازم است تا همواره نگاهی به میزان دنبال کننده های واقعی خود داشته باشید.در این رابطه نکاتی وجود دارد که شانس شما را برای جذب و حفظ مخاطب، افزایش خواهد داد که در ادامه به بررسی 8 مورد منتخب آن خواهیم پرداخت.


9 توصیه برای خلق کمپین بازاریابی تاثیرگذار در اینستاگرام

9 توصیه برای خلق کمپین بازاریابی تاثیرگذار در اینستاگرام
چگونه در اینستاگرام کمپین موفقی داشته باشیم؟  9 توصیه برای خلق کمپین بازاریابی تاثیرگذار در اینستاگرام
اینستاگرام برای بسیاری از برندها خانه امنی در میان شبکه های اجتماعی مختلف محسوب می شود. در این فضا به راحتی امکان توسعه برند، آشنایی با مشتریان تازه و جلب نظر کاربران بی شمار وجود دارد. داشتن یک برنامه مختصر پیرامون نحوه عملکرد برندمان در اینستاگرام بخش زیربنایی کار را شکل می دهد. با این حال به منظور دستیابی به اهداف مان باید اندکی تلاش بیشتری از خود نشان دهیم. اینجاست که مفهوم «کمپین بازاریابی اینستاگرامی» مطرح می شود.در طول اجرای کمپین بازاریابی اینستاگرامی هدف اصلی شما دستیابی به هدف یا مجموعه اهدافی خاص در مدت زمان مشخصی است. تمام محتوای مورد استفاده از سوی برند ما در این فرآیند باید کاملا دقیق و قابل اندازه گیری باشد. همچنین همه المان های برندمان در حوزه بازاریابی بر روی یک هدف واحد تمرکز دارد.


چگونه در اینستاگرام بهترین بازاریابی مبتنی بر جلوه های بصری را داشته باشیم؟

4 سرویس کاربردی اینستاگرام برای بازاریابی موفق
بی تردید برای فعالیت بازاریابی موفق در اینستاگرام راه اندازی یک اکانت و شروع به انتشار مطالب مختلف کافی نیست. بازاریاب های موفق در دنیای کسب وکار به منظور موفقیت در اینستاگرام از تمام ظرفیت‎های این پلتفرم به خوبی استفاده می کنند. امکاناتی نظیر کاربرد هشتگ ها، استوری، تبلیغات و ویدئوی زنده از جمله برترین امکانات پلتفرم اینستاگرام هستند.در این مقاله هدف اصلی من نمایش شیوه های کاربرد حرفه ای امکانات اینستاگرام به عنوان یکی از مهمترین شبکه های اجتماعی برای بازاریاب هاست. در ادامه چهار ظرفیت مهم و اساسی اینستاگرام برای موفقیت در فرآیند بازاریابی را مورد بررسی قرار خواهیم داد.شما در کمپین خود امکان استفاده از دو نوع هشتگ را دارید: هشتگ های عمومی و ویژه برندتان.


مشاوره بازاریابی اینستاگرام

مشاوره بازاریابی اینستاگرام
این روزها بسیاری از کارآفرینان از طریق شبکه های اجتماعی درآمدزایی می کنند. یکی از محبوب ترین و پرسودترین شبکه های اجتماعی در حال حاضر اینستاگرام است. درباره  اینستاگرام چیز زیادی نمی دانند و شرکت ها هم از این قاعده مستثنی نیستند، از این رو مشاوره بازاریابی اینستاگرام یکی از بهترین ایده های کسب و کار جدید محسوب می شود.


آشنایی با استارت آپ های حوزه مدیریت آب

آشنایی با استارت آپ های حوزه مدیریت آب آشنایی با برترین استارت آپ های فعال در حوزه مدیریت آب و خشکسالی
بازار گسترده برای فعالیت استارتاپ ها در حوزه آنالیز، بهسازی و مدیریت مصرف آب و تصفیه فاضلاب‌های صنعتی و خانگی
اتفاق ها و حوادث ناگوار اخیر هر چه بیشتر میزان اهمیت موضوع مدیریت آب را نشان می دهد. ایران در حال حاضر با مشکلات زیادی در زمینه مدیریت آب و خشکسالی دارد. خشک سالی های مکرر توأم با برداشت بیش از حد آبهای سطحی و زیرزمینی از طریق شبکه بزرگی از زیرساخت‌های هیدرولیکی و چاه‌های عمیق، وضعیت آب کشور را به سطح بحرانی رسانده است.



دسته بندی: استارت آپ
تاریخ: 19 فروردین 1398 نظرات: 0