مجله اینترنتی دیپروتد

ریشه های عمیق اجتماعی و اقتصادی

چگونه بازاریابی بهتری در اینستاگرام داشته باشیم

چگونه بازاریابی بهتری در اینستاگرام داشته باشیم
با بهره گیری از تکنیک های خاص بازاریابی در اینستاگرام، می توانید نرخ مخاطبان تان را افزایش دهید و شاهد تاثیر محتوای به اشتراک گذاشته خود باشید.به گزارش زومیت، استقبال روزافزون مردم از اینستاگرام، بر کسی پوشیده نیست و پیش بینی می شود در دو تا سه سال آینده، نرخ مخاطبانی که از این پلتفرم استفاده می کنند به طرز چشمگیری افزایش یابد. همین امر اینستاگرام را به ابزاری مناسب برای بازاریابان تبدیل کرده است. استفاده از شش تکنیک زیر به شما کمک می کند حداکثر بهره را از این فرصت بزرگ ببرید.از تجزیه وتحلیل اینستاگرام برای بهینه سازی حساب کاربری خود استفاده کنیددر تجارت همیشه گفته می شود چیزی را می توان مدیریت کرد که قابل اندازه گیری باشد. این موضوع برای بسیاری از طرح های بازاریابی، از جمله بازاریابی در اینستاگرام هم مصداق دارد. در حال حاضر ابزارهای مختلفی برای آنالیز عملکرد پست های اینستاگرامی وجود دارند که به برندها کمک می کنند از این کانال، استفاده بهتر و موفق تری داشته باشند.


تأثیر اینستاگرام در تبلیغات و بازاریابی

تأثیر اینستاگرام در تبلیغات و بازاریابی اینستاگرام، یکی از پرکاربردترین و قدرتمند ترین شبکه های اجتماعی برای معرفی کالاهای صنایع گوناگون در سراسر دنیا است، البته شایان ذکر است که وسیله مناسبی برای برندسازی بر پایه تبلیغات نیست. به طور کلی تبلیغات در اینستاگرام یکی از بهترین شیوه های تبلیغاتی در رسانه های اجتماعی است و این نوع تبلیغات برای کلیه صنایع بسیار مهم و با اهمیت است. سعی کنید کلیه محصولات تولیدی سازمان خود را در اینستاگرام معرفی کنید تا هم محصولات و هم برند شما در این رسانه اجتماعی تبلیغاتی معرفی شود.شبکه اجتماعی اینستاگرام یک زیر مجموعه از شبکه اجتماعی فیس بوک به حساب می آید و از طریق تبلیغات کسب درآمد می کند. حدود سه سال از راه اندازی این شبکه اجتماعی می گذرد و برندهای مشهور جهان نیز به عنوان کوتاه ترین و ساده ترین و البته مؤثرترین شبکه اجتماعی برای تبلیغات محصولات خود از آن استفاده می کنند.


8 نکته کاربردی برای بازاریابی در شبکه اجتماعی اینستاگرام

8 نکته کاربردی برای بازاریابی در شبکه اجتماعی اینستاگرامامروزه با توجه به استقبال بی نظیر از شبکه های اجتماعی، حضور برندها به یک الزام مهم برای هر شرکتی تبدیل شده است. در این رابطه ارزش فعالیت شما براساس معیارهای کمیتی مورد ارزیابی قرار نخواهد گرفت. درواقع بسیاری از صفحه ها وجود دارد که علی رغم پست های زیاد، موفق نشده اند تا مخاطبان بی شماری را به دست آورند. به همین خاطر در این رابطه لازم است تا همواره نگاهی به میزان دنبال کننده های واقعی خود داشته باشید.در این رابطه نکاتی وجود دارد که شانس شما را برای جذب و حفظ مخاطب، افزایش خواهد داد که در ادامه به بررسی 8 مورد منتخب آن خواهیم پرداخت.


9 توصیه برای خلق کمپین بازاریابی تاثیرگذار در اینستاگرام

9 توصیه برای خلق کمپین بازاریابی تاثیرگذار در اینستاگرام
چگونه در اینستاگرام کمپین موفقی داشته باشیم؟  9 توصیه برای خلق کمپین بازاریابی تاثیرگذار در اینستاگرام
اینستاگرام برای بسیاری از برندها خانه امنی در میان شبکه های اجتماعی مختلف محسوب می شود. در این فضا به راحتی امکان توسعه برند، آشنایی با مشتریان تازه و جلب نظر کاربران بی شمار وجود دارد. داشتن یک برنامه مختصر پیرامون نحوه عملکرد برندمان در اینستاگرام بخش زیربنایی کار را شکل می دهد. با این حال به منظور دستیابی به اهداف مان باید اندکی تلاش بیشتری از خود نشان دهیم. اینجاست که مفهوم «کمپین بازاریابی اینستاگرامی» مطرح می شود.در طول اجرای کمپین بازاریابی اینستاگرامی هدف اصلی شما دستیابی به هدف یا مجموعه اهدافی خاص در مدت زمان مشخصی است. تمام محتوای مورد استفاده از سوی برند ما در این فرآیند باید کاملا دقیق و قابل اندازه گیری باشد. همچنین همه المان های برندمان در حوزه بازاریابی بر روی یک هدف واحد تمرکز دارد.


چگونه در اینستاگرام بهترین بازاریابی مبتنی بر جلوه های بصری را داشته باشیم؟

4 سرویس کاربردی اینستاگرام برای بازاریابی موفق
بی تردید برای فعالیت بازاریابی موفق در اینستاگرام راه اندازی یک اکانت و شروع به انتشار مطالب مختلف کافی نیست. بازاریاب های موفق در دنیای کسب وکار به منظور موفقیت در اینستاگرام از تمام ظرفیت‎های این پلتفرم به خوبی استفاده می کنند. امکاناتی نظیر کاربرد هشتگ ها، استوری، تبلیغات و ویدئوی زنده از جمله برترین امکانات پلتفرم اینستاگرام هستند.در این مقاله هدف اصلی من نمایش شیوه های کاربرد حرفه ای امکانات اینستاگرام به عنوان یکی از مهمترین شبکه های اجتماعی برای بازاریاب هاست. در ادامه چهار ظرفیت مهم و اساسی اینستاگرام برای موفقیت در فرآیند بازاریابی را مورد بررسی قرار خواهیم داد.شما در کمپین خود امکان استفاده از دو نوع هشتگ را دارید: هشتگ های عمومی و ویژه برندتان.