--- استارت آپ - کسب و کار نوپا ✅ » صفحه 2

مجله اینترنتی دیپروتد

ریشه های عمیق اجتماعی و اقتصادی

دسته بندی
دیپروتد دورنما  دیپروتد راهکار و ترفند  استارت اپ  علوم اخبار دانش  رویداد  کتاب خوانی


آگهی
فروشگاه اینترنتی صنایع دستی صبنگو
مطالب

ایده‌ های استارتاپی فراموش شده‌

ایده‌ های استارتاپی فراموش شده‌
ایده‌ های استارتاپی فراموش شده‌ در اینجا تلاش شده است به معرفی ایده‌ها و ظرفیت‌هایی بپردازیم که تاکنون آنچنان در ایران مورد توجه قرار نگرفته و در خارج از ایران نمونه‌های شناخته‌شده و پول‌سازی داشته است.بسیاری از شرکت‌ها، سازمان‌ها و حتی افراد حقیقی برای ارائه، تدریس، معرفی اقدامات، خدمات و گزارش کار خود نیازمند ارائه‌های پاورپوینتی باکیفیتی هستند. درحال حاضر استارتاپ‌های مختلف و معروفی در دنیا با شرکت‌های بزرگی برای تولید پاورپوینت‌های آنها همکاری می‌کنند. بسیاری از این شرکت‌ها اگر با کیفیت و قیمت خوبی از طرف شما مواجه شوند، همواره مشتری شما خواهند بود. یکی از این استارتاپ‌‌های معروف در دنیا شرکت 24Slides است که با بانک‌ها و شرکت‌های تجاری بزرگی کار می‌کند.


اپل، استارتاپ فناوری خودران Drive.ai را تصاحب کرد

 اپل، استارتاپ فناوری خودران Drive.ai را تصاحب کرد  اپل با تصاحب استارتاپ Drive.ai بار دیگر نشان داد که عزمی راسخ برای به ثمر رساندن پروژه‌ی خودروی خودران دارد.تیم کوک، مدیرعامل اپل دو سال پیش طی مصاحبه‌ای با بلومبرگ درباره‌ی اهداف شرکت متبوعش برای ورود به دنیای خودرو خودران با کار روی سیستم‌های خودران توضیحاتی ارائه داد. در آن زمان سازنده‌ی آیفون  دوران متلاطمی را پشت سر گذاشت؛ زیرا در همان سال ۱۹۰ نفر از تیم خودرو خودران اپل حذف شدند. هفته‌ی گذشته اپل بار دیگر بر تعهد خود نسبت به توسعه فناوری خودران با تصاحب استارتاپ Drive.ai تأکید کرد.استارتاپ Drive.ai که در سال ۲۰۱۵ توسط پژوهشگران دانشگاه استنفورد تأسیس شد، سرویس ون خودران خود را در تگزاس آزمایش می‌کند و طبق گزارش‌ها، مدتی است که به‌دنبال مالک جدید می‌گردد. Drive.ai در ابتدا توانست سرمایه‌ی خود را به ۷۷ میلیون دلار برساند و ارزش آن در سال ۲۰۱۷ حدود ۲۰۰ میلیون دلار تخمین زده می‌شد. این استارتاپ حوزه‌ی فناوری خودران تنها چند هفته پیش اعلام کرد که به‌دلیل مشکلات مدیریتی و اخراج ۹۰ کارمند تعطیل می‌شود.


بررسی مهمترین چالش‌های تیم‌های استارتاپی

بررسی مهمترین چالش‌های تیم‌های استارتاپی در پارک فناوری دانشگاه تربیت مدرس صورت می‌گیرد بررسی مهمترین چالش‌های تیم‌های استارتاپی
پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس کارگاه عملی تیم‌سازی استارتاپی را با هدف بررسی مهم‌ترین چالش‌های تیم‌های استارتاپی برگزار می‌کند.  کارگاه عملی تیم‌سازی استارتاپی روز شنبه، ۱۵ تیرماه جاری از ساعت ۱۴ تا ۱۸ در سالن جلسات پارک علم و فناوری دانشگاه برگزار می‌شود.در این کارگاه که با حضور مدیران "دنگی پال" و "ایوند" برگزار خواهد شد؛ مهمترین چالش‌های تیم‌های استارتاپی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

نگرانی کاربران از هزینه تعمیر و تامین قطعات

گفتگوی تجارت‌نیوز با فهمیه قهاری، مدیر عامل اپلیکیشن «آوانس» 
گفتگوی تجارت‌نیوز با فهمیه قهاری، مدیر عامل اپلیکیشن «آوانس»:خرید بیمه بدنه محدود از استارتاپ‌های بیمه آنلاین/ نگرانی کاربران از هزینه تعمیر و تامین قطعات
افزایش نجومی قیمت خودروها و به تبع آن قیمت بیمه‌ها که در سالجاری به تناسب قیمت خوروها افزایش داشت موجب شد تا بسیاری از دارندگان خودرو از خرید بیمه بدنه برای خودروهایشان صرف نظر کنند.خرید بیمه بدنه محدود از استارتاپ‌های بیمه آنلاین/ نگرانی کاربران از هزینه تعمیر و تامین قطعات


مصاحبه با مدیرعامل و بنیان‌گذار استارتاپ Moz

مصاحبه با مدیرعامل و بنیان‌گذار استارتاپ Moz 
رند فیشکین، بنیان‌گذار وب‌سایت Moz در موفق‌ترین سال‌های شرکت به افسردگی مبتلا شد اما تصمیم گرفت شروعی دوباره داشته باشد و استارتاپ جدیدی را بنیان‌گذاری کرد.

اگر به سئو علاقه دارید یا به‌دنبال راهی برای بهبود رتبه‌ی سایت خود در موتورهای جست‌وجو بوده‌اید، مطمئنا نام وب‌سایت Moz را شنیده‌اید. Moz یک شرکت نرم‌افزار به‌عنوان خدمات است که در زمینه‌ی نرم‌افزارهای بازاریابی و تحلیل بازاریابی کسب‌وکارها فعالیت می‌کند. علاوه‌براین، قسمت بلاگ این وب‌سایت پر از نکته‌های آموزشی و کاربری در مورد بهبود سئوی سایت است و درواقع یکی از استارتاپ‌هایی است که از استراتژی بازاریابی محتوا برای جلب مشتری استفاده می‌کند. استارتاپ Moz در سال 2004 توسط رند فیشکین و گیلیان موسیگ به‌عنوان شرکت خدمات مشاوره بنیان‌گذاری شد و در سال 2008 فعالیت خود را به سمت توسعه‌ی نرم‌افزارهای بهینه‌سازی موتورهای جست‌وجو یا همان سئو تغییر داد. میلیون‌ها بازاریاب دیجیتال از سراسر دنیا در انجمن‌های آنلاین وب‌سایت Moz حضور دارند و همچنین ابزارهای مختلف مرتبط با بازاریابی در این وب‌سایت عرضه می‌شود. ابزارهایی مانند جستجوی کلمات کلیدی، ساخت لینک و سئوی سایت از جمله خدماتی است که Moz ارائه می‌دهد تا شرکت‌ها دید بهتری از عملکرد سایت خود داشته باشند و بتوانند رتبه‌ی خود را بهبود دهند. امکانات اولیه‌ی این وب‌سایت رایگان است اما بازاریابان حرفه‌ای برای مدیریت بهتر و دقیق‌تر وب‌سایت و تحلیل آن باید مبلغی را ماهانه بابت استفاده از خدمات Moz پرداخت کنند.


چگونه بازاریابی بهتری در اینستاگرام داشته باشیم

چگونه بازاریابی بهتری در اینستاگرام داشته باشیم
با بهره گیری از تکنیک های خاص بازاریابی در اینستاگرام، می توانید نرخ مخاطبان تان را افزایش دهید و شاهد تاثیر محتوای به اشتراک گذاشته خود باشید.به گزارش زومیت، استقبال روزافزون مردم از اینستاگرام، بر کسی پوشیده نیست و پیش بینی می شود در دو تا سه سال آینده، نرخ مخاطبانی که از این پلتفرم استفاده می کنند به طرز چشمگیری افزایش یابد. همین امر اینستاگرام را به ابزاری مناسب برای بازاریابان تبدیل کرده است. استفاده از شش تکنیک زیر به شما کمک می کند حداکثر بهره را از این فرصت بزرگ ببرید.از تجزیه وتحلیل اینستاگرام برای بهینه سازی حساب کاربری خود استفاده کنیددر تجارت همیشه گفته می شود چیزی را می توان مدیریت کرد که قابل اندازه گیری باشد. این موضوع برای بسیاری از طرح های بازاریابی، از جمله بازاریابی در اینستاگرام هم مصداق دارد. در حال حاضر ابزارهای مختلفی برای آنالیز عملکرد پست های اینستاگرامی وجود دارند که به برندها کمک می کنند از این کانال، استفاده بهتر و موفق تری داشته باشند.


تأثیر اینستاگرام در تبلیغات و بازاریابی

تأثیر اینستاگرام در تبلیغات و بازاریابی اینستاگرام، یکی از پرکاربردترین و قدرتمند ترین شبکه های اجتماعی برای معرفی کالاهای صنایع گوناگون در سراسر دنیا است، البته شایان ذکر است که وسیله مناسبی برای برندسازی بر پایه تبلیغات نیست. به طور کلی تبلیغات در اینستاگرام یکی از بهترین شیوه های تبلیغاتی در رسانه های اجتماعی است و این نوع تبلیغات برای کلیه صنایع بسیار مهم و با اهمیت است. سعی کنید کلیه محصولات تولیدی سازمان خود را در اینستاگرام معرفی کنید تا هم محصولات و هم برند شما در این رسانه اجتماعی تبلیغاتی معرفی شود.شبکه اجتماعی اینستاگرام یک زیر مجموعه از شبکه اجتماعی فیس بوک به حساب می آید و از طریق تبلیغات کسب درآمد می کند. حدود سه سال از راه اندازی این شبکه اجتماعی می گذرد و برندهای مشهور جهان نیز به عنوان کوتاه ترین و ساده ترین و البته مؤثرترین شبکه اجتماعی برای تبلیغات محصولات خود از آن استفاده می کنند.


داغ ترین ها