مجله اینترنتی دیپروتد

مجله اینترنتی دیپروتد

ریشه های عمیق اجتماعی و اقتصادی

پنج شنبه، 24 آبان 1397


اپلیکیشن «زائر»، یک همراه قدرتمند برای زائران اربعین حسینی

اپلیکیشن «زائر»، یک همراه قدرتمند برای زائران اربعین حسینی چند جوان ایرانی  اپلیکیشنی به نام «زائر» طراحی و راه اندازی کرده‌اند. این نرم افزار کمک می‌کند تا زائران پیاده روی اربعین حسینی به راحتی به مقصد برسند.اپلیکیشن زائر، با توجه به موقعیت مکانی زائران حسینی، در جاده نجف به کربلا، مکان انواع خدمات درمانی، اقامتی و بهداشتی را نمایش می‌دهد.اپلیکیشن «زائر» برای استفاده زائران عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی رونمایی می‌شود. این برنامه تحت سیستم‌عامل‌های اندروید و IOS طراحی شده و قابل استفاده در گوشی‌های تلفن همراه است.


مصاحبه با شیوا جلوه هم‌موسس استارت‌آپ سبکتو

مصاحبه با شیوا جلوه هم‌موسس استارت‌آپ سبکتو سبکتو یک سرویس تولید میکرو کتاب است که سعی می‌کند کتاب‌ها و رمان‌های بلند را در قالب نسخه‌های صوتی یا نوشتاری خلاصه کرده و در اختیار علاقه‌مندان قرار دهد. علاوه بر این میکرو مقاله‌ها خدمت دیگر این کسب‌وکار است که مناسب مطالعه‌های روزمره افراد تولید می‌شود که کاربران می‌توانند با مطالعه یا گوش دادن به آن‌ها در حدود ۷ دقیقه از روزمرگی‌های زندگی خود خارج شوند.


مصاحبه با محمد قائم‌پناه موسس استارت‌آپ کشمون

مصاحبه با محمد قائم‌پناه موسس استارت‌آپ کشمون کشمون بستری است که کشاورزان می‌توانند محصولات خود را از طریق آن به مصرف‌کنندگان ایرانی و خارجی بفروشند. در این وب‌سایت هر کشاورز یک صفحه مخصوص به خود دارد که داستان زندگیش در آن نوشته‌شده است و کاربران می‌توانند با زندگی کشاورز موردنظر و تلاش‌هایی که برای کشت زعفران انجام می‌دهند آشنا شوند. محصولات هر کشاورز توسط آزمایشگاه‌ها موردبررسی قرار می‌گیرد و نتایج میزان مرغوبیت کالای هر کشاورز در پروفایل او درج می‌شود.


چگونه می شود یک فرد تاثیر گذار شد

چگونه می شود یک فرد تاثیر گذار شد با افزایش روش های تبلیغاتی نوین و جدید و از آنجایی که دیگر روش های قدیمی جواب نمی دهند بازاریابی اینفلوئنسر مارکتینگ تقریبا جای همگونه تبلیغات را گرفته است چرا که بسیار پربازده و براحتی می توانید با آن برند سازی کنید . و با کمک اینفلوئنسرها می توان اعتماد کاربران را برای خرید محصولات جلب کرد .علاقه مندی های خود را پید کنید ، هر چیزی که در شما شور وشوق ایجاد می کند به دنبال آن بروید .

میانگین نرخ تعامل در اینفلوئنسرمارکتینگ اینستاگرام

 میانگین نرخ تعامل در اینفلوئنسرمارکتینگ اینستاگرام در این مقاله میکرو اینفلوئنسرها و مگا اینفلوئنسرها از نظر نرخ تعامل در اینستاگرام با هم مقایسه شده اند.

زمانی که شما به اینفلوئنسرمارکتینگ فکر می کنید نامهایی مانند کیم کارداشیان به ذهن شما خطور می کند!

سلبریتی های مشهور یا همان مگا اینفلوئنسرهایی با فالوئرهای میلیونی معمولاً به عنوان بنچ مارکت اینفلوئنسر مارکتینگ انتخاب می شوند.