مجله اینترنتی دیپروتد

ریشه های عمیق اجتماعی و اقتصادی

چگونه در اینستاگرام بهترین بازاریابی مبتنی بر جلوه های بصری را داشته باشیم؟

4 سرویس کاربردی اینستاگرام برای بازاریابی موفق
بی تردید برای فعالیت بازاریابی موفق در اینستاگرام راه اندازی یک اکانت و شروع به انتشار مطالب مختلف کافی نیست. بازاریاب های موفق در دنیای کسب وکار به منظور موفقیت در اینستاگرام از تمام ظرفیت‎های این پلتفرم به خوبی استفاده می کنند. امکاناتی نظیر کاربرد هشتگ ها، استوری، تبلیغات و ویدئوی زنده از جمله برترین امکانات پلتفرم اینستاگرام هستند.در این مقاله هدف اصلی من نمایش شیوه های کاربرد حرفه ای امکانات اینستاگرام به عنوان یکی از مهمترین شبکه های اجتماعی برای بازاریاب هاست. در ادامه چهار ظرفیت مهم و اساسی اینستاگرام برای موفقیت در فرآیند بازاریابی را مورد بررسی قرار خواهیم داد.شما در کمپین خود امکان استفاده از دو نوع هشتگ را دارید: هشتگ های عمومی و ویژه برندتان.


مشاوره بازاریابی اینستاگرام

مشاوره بازاریابی اینستاگرام
این روزها بسیاری از کارآفرینان از طریق شبکه های اجتماعی درآمدزایی می کنند. یکی از محبوب ترین و پرسودترین شبکه های اجتماعی در حال حاضر اینستاگرام است. درباره  اینستاگرام چیز زیادی نمی دانند و شرکت ها هم از این قاعده مستثنی نیستند، از این رو مشاوره بازاریابی اینستاگرام یکی از بهترین ایده های کسب و کار جدید محسوب می شود.


آشنایی با استارت آپ های حوزه مدیریت آب

آشنایی با استارت آپ های حوزه مدیریت آب آشنایی با برترین استارت آپ های فعال در حوزه مدیریت آب و خشکسالی
بازار گسترده برای فعالیت استارتاپ ها در حوزه آنالیز، بهسازی و مدیریت مصرف آب و تصفیه فاضلاب‌های صنعتی و خانگی
اتفاق ها و حوادث ناگوار اخیر هر چه بیشتر میزان اهمیت موضوع مدیریت آب را نشان می دهد. ایران در حال حاضر با مشکلات زیادی در زمینه مدیریت آب و خشکسالی دارد. خشک سالی های مکرر توأم با برداشت بیش از حد آبهای سطحی و زیرزمینی از طریق شبکه بزرگی از زیرساخت‌های هیدرولیکی و چاه‌های عمیق، وضعیت آب کشور را به سطح بحرانی رسانده است.



دسته بندی: استارت آپ
تاریخ: 19 فروردین 1398 نظرات: 0

راه اندازی ۷۰ استارت آپ توسط نخبگان ایرانی

راه اندازی ۷۰ استارت آپ توسط نخبگان ایرانی استعدادهای برتر یکی از محورهای اقتصاد جدید دانش بنیان به شمار می‌روند و بسیاری از کشورها در برنامه‌های توسعه خود، طرح‌هایی برای گردش نخبگان و استعدادهای داخلی و خارجی در نظر گرفته اند.شناسایی، جذب و ارتقای تعاملات با استعدادهای غیر مقیم کشور، می‌تواند به ارتقای توانمندی‌ها در حوزه‌های علم، فناوری و نوآوری و ایجاد ارزش افزوده جدید اقتصادی کمک کند. به رغم بزرگ نمایی‌ها، تقریباً یک درصد از دانشجویان ایرانی در خارج از کشور تحصیل می‌کنند که در مقایسه با نرم بین المللی (۳ درصد) رقم پایینی است.
در سال ۱۹۷۹ و پیش از انقلاب اسلامی، ایران رتبه اول را از نظر تعداد دانشجویان خارجی در آمریکا داشت، در حالی که اکنون با حدود ۱۲ هزار دانشجو در آمریکا رتبه دوازدهم را داراست. با این وجود، ظرفیت استعدادهای برتر و نخبگان غیرمقیم از ظرفیت‌های مهم در توسعه اقتصاد دانش بنیان به شمار می‌آید که نباید از آن غافل شد.


دسته بندی: استارت آپ
تاریخ: 06 فروردین 1398 نظرات: 0

بازاریابی اینستاگرامی به شیوه اکانت های سرگرمی

بازاریابی اینستاگرامی به شیوه اکانت های سرگرمی
چرا اکانت های سرگرمی با میم های ساده قدرت بازاریابی بالایی دارند؟ بازاریابی اینستاگرامی به شیوه اکانت های سرگرمی
آیا شما نیز اکنون بیش از هر زمان دیگری اکانت های سرگرمی و طنز (Meme) را در صفحه نخست اینستاگرام تان مشاهده می کنید؟ حضور گسترده اکانت های سرگرمی در اغلب شبکه های اجتماعی قابل مشاهده است. در اینستاگرام نیز اکانت هایی نظیر «کالا سالاد» و «داکوآن» میلیون ها فالوور جذب کرده اند. به این ترتیب اکنون آنها بدل به برندهایی کاملا حرفه ای و پرطرفدار در شبکه های اجتماعی شده اند.اگرچه اکانت های Meme در نگاه نخست خنده دار و مسخره می آیند، درست مانند یکی از همکلاسی های مسخره مان در دبیرستان با شوخی های بی مزه، با این حال شمار بالایی از آنها در زمینه بازاریابی و جلب نظر مخاطب موفق عمل می کنند.