مجله اینترنتی دیپروتد

ریشه های عمیق اجتماعی و اقتصادی

اینفلوئنسر مارکتینگ ، آینده بازاریابی اینترنتی

اینفلوئنسر مارکتینگ ، آینده بازاریابی اینترنتی در یک سال اخیر در اینستاگرام که از محبوبیت ویژه ای بین کاربران شبکه های اجتماعی در ایران برخوردار است ، حتماً به پست هایی برخورده اید که توسط کاربران پر فالوور منتشر شده. پر فالوورها ، اینفلوئنسرها ( Influencer ) یا همان تاثیر گذاران و آدم معروف های اینستاگرام هستند که در ایران مسیر شکل گیری پروفایل آنها و همکاری آنها با برندها متفاوت از آن چیزی است که در دنیا رخ داده. 


دنیای اینفلوئنسرها

دنیای اینفلوئنسرها  «تحویل یک‌روزه، امکان پرو رایگان ٤ مدل و سایز در منزل، ارسال رایگان به سرتاسر ایران». همین سه شعار تبلیغاتی جذاب کافی است برای اینکه مانتویی شیک را به صورت آنلاین آن هم با قیمتی تقریبا مناسب خریداری کرد. 1397-08-10 13:00می‌بینیم که حسابی بازار‌یابی دیجیتال، شکل سنتی بازارهای پوشاک ایران را تحت تاثیر قرار داده و معادلات حاکم بر آن را بر هم زده است. اینستاگرام ایرانی‌ها با اینفلوئنسر و اینفلوئنسر مارکتینگ هم آمیخته شده است. بازاری که بازیگران اصلی آن سلبریتی‌ها و نزد مردم محبوب هستند یا از طریق همین فضای مجازی معروف و محبوب می‌شوند. اگرچه راز موفقیت برندهای جدید در این بازار مجازی ایده و فقط خدمات جدید است.



پیش‌بینی‌های آینده اینفلوئنسر مارکتینگ

پیش‌بینی‌های آینده اینفلوئنسر مارکتینگ
در آینده‌ی نزدیک بازاریابی اینفلوئنسرها تحت تأثیر عواملی نظیر تغییرات فنّاوری، تحلیل‌های رفتاری و افزایش تقاضا، کاملاً متحول خواهد شد.در طول چند سال گذشته، بازاریابی افراد مشهور و تأثیرگذار یا اینفلوئنسر مارکتینگ به‌شدت رونق گرفته است. اینفلوئنسر مارکتینگ پروسه‌ای است که در آن، افرادی که در رسانه‌های اجتماعی به شهرت رسیده‌اند و دنبال کنندگان زیادی دارند، برند شما را تبلیغ می‌کنند یا محتوای شما را بازنشر می‌دهند.


اینستاگرام شبکه‌ای محبوب برای اینفلوئنسر مارکتینگ

اینستاگرام شبکه‌ای محبوب برای اینفلوئنسر مارکتینگ اینستاگرام یکی از شبکه‌های اجتماعی پرطرفدار در دنیا و به خصوص در ایران است. با اینکه فیسبوک و توییتر در دنیا از محبوبیت ویژه‌ای برخوردارند اما این قضیه در ایران متفاوت است و دلیل آن هم مسدود بودن این دو شبکه اجتماعی است. اگر این موضوع را در نظر بگیریم ، متوجه می‌شویم که اینستاگرام شبکه‌ای محبوب برای اینفلوئنسر مارکتینگ در کشور است. اگر به این نکته توجه کنیم ، از ارزش تبلیغ در اینستاگرام آگاه می‌شویم.


اپلیکیشن «زائر»، یک همراه قدرتمند برای زائران اربعین حسینی

اپلیکیشن «زائر»، یک همراه قدرتمند برای زائران اربعین حسینی چند جوان ایرانی  اپلیکیشنی به نام «زائر» طراحی و راه اندازی کرده‌اند. این نرم افزار کمک می‌کند تا زائران پیاده روی اربعین حسینی به راحتی به مقصد برسند.اپلیکیشن زائر، با توجه به موقعیت مکانی زائران حسینی، در جاده نجف به کربلا، مکان انواع خدمات درمانی، اقامتی و بهداشتی را نمایش می‌دهد.اپلیکیشن «زائر» برای استفاده زائران عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی رونمایی می‌شود. این برنامه تحت سیستم‌عامل‌های اندروید و IOS طراحی شده و قابل استفاده در گوشی‌های تلفن همراه است.