اسفند
12
1397

بازاریابی اینستاگرامی به شیوه اکانت های سرگرمی

چرا اکانت های سرگرمی با میم های ساده قدرت بازاریابی بالایی دارند؟ بازاریابی اینستاگرامی به شیوه اکانت های سرگرمی آیا شما نیز اکنون بیش از هر زمان دیگری اکانت های سرگرمی و طنز (Meme) را در صفحه نخست اینستاگرام تان مشاهده می کنید؟ حضور گسترده اکانت های سرگرمی در اغلب شبکه های اجتماعی قابل مشاهده است. در اینستاگرام نیز اکانت هایی نظیر «کالا سالاد» و ...
دی
23
1399

9 توصیه برای خلق کمپین بازاریابی تاثیرگذار در اینستاگرام

چگونه در اینستاگرام کمپین موفقی داشته باشیم؟ 9 توصیه برای خلق کمپین بازاریابی تاثیرگذار در اینستاگرام اینستاگرام برای بسیاری از برندها خانه امنی در میان شبکه های اجتماعی مختلف محسوب می شود. در این فضا به راحتی امکان توسعه برند، آشنایی با مشتریان تازه و جلب نظر کاربران بی شمار وجود دارد. داشتن یک برنامه مختصر پیرامون نحوه عملکرد برندمان در ...
مهر
27
1397

از سیر تا پیاز اینفلوئنسر مارکتینگ

اینفلوئنسرها یا تاثیرگذاران بازار لازم نیست که هنرمند معروفی باشند یا اینکه یک چهره سرشناس مردمی باشند یا حتی یک ورزشکار معروف حتی لازم نیست که زیبا و پولدار باشند. مهم ترین ویژگی یک اینفلوئنسر هوش اجتماعی او ، مهارت در ارتباط برقرار کردن با مخاطبین و به دست آوردن دل هوادارنشان است. آنها علاقه دارند سبک زندگی خودشان را برای فالوئر های خود با آب و ...
فروردین
25
1398

چگونه در اینستاگرام بهترین بازاریابی مبتنی بر جلوه های بصری را داشته باشیم؟

بی تردید برای فعالیت بازاریابی موفق در اینستاگرام راه اندازی یک اکانت و شروع به انتشار مطالب مختلف کافی نیست. بازاریاب های موفق در دنیای کسب وکار به منظور موفقیت در اینستاگرام از تمام ظرفیت‎های این پلتفرم به خوبی استفاده می کنند. امکاناتی نظیر کاربرد هشتگ ها، استوری، تبلیغات و ویدئوی زنده از جمله برترین امکانات پلتفرم اینستاگرام هستند.در این مقاله ...
فروردین
28
1398

چگونه بازاریابی بهتری در اینستاگرام داشته باشیم

با بهره گیری از تکنیک های خاص بازاریابی در اینستاگرام، می توانید نرخ مخاطبان تان را افزایش دهید و شاهد تاثیر محتوای به اشتراک گذاشته خود باشید.به گزارش زومیت، استقبال روزافزون مردم از اینستاگرام، بر کسی پوشیده نیست و پیش بینی می شود در دو تا سه سال آینده، نرخ مخاطبانی که از این پلتفرم استفاده می کنند به طرز چشمگیری افزایش یابد. همین امر اینستاگرام ...
تیر
28
1397

همه چیز درباره اینفلوئنسر ها

اینفلوئنسرها یا تاثیرگذاران بازار لازم نیست که هنرمند معروفی باشند یا اینکه یک چهره سرشناس مردمی باشند یا حتی یک ورزشکار معروف حتی لازم نیست که زیبا و پولدار باشند.مهم ترین ویژگی یک اینفلوئنسر هوش اجتماعی او ، مهارت در ارتباط برقرار کردن با مخاطبین و به دست آوردن دل هوادارنشان است .آنها علاقه دارند سبک زندگی خودشان را برای فالوئر های خود با آب و ...
جستجو در سایت
تبلیغات
درباره ما

مجله اینترنتی دیپروتد نشریه مجازی بر بستر اینترنت به مسائل آموزشی و مقالات پیرامون کسب وکار های نوپا یا استارت آپ ها و سبک زندگی است فعالیت و محتوای مطالب ارائه شده در سایت همه بیشتر در حوزه مدیریت، کارآفرینی ، روانشناسی ،اقتصادی و فناوری اطلاعات است نام اصلی دیپروتد "ریشه های عمیق " با مجوز رسمی از هیات نظارت برمطبوعات مشغول به فعالیت است

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید