مجله اینترنتی دیپروتد

ریشه های عمیق اجتماعی و اقتصادی

تبلیغات با اینفلوئنسرها یا میکرواینفلوئنسرها

تبلیغات با اینفلوئنسرها یا میکرواینفلوئنسرها  اینفلوئنسرها که در فضای مجازی قدرت تاثیرگذاری بر افراد را در حوزه های مختلفی مثل سبک زندگی، مد و لباس، آشپزی و رژیم، ورزش و بدنسازی و بسیاری از حوزه های دیگر دارند، هر یک از این توانایی برخوردارند تا تصمیم گیری های مخاطبان شان را تحت تاثیر قرار دهند. آنها نیازمند آن هستند آنچه را که می گویند تجربه واقعی خود معرفی کنند.میکرواینفلوئنسرها، اینفلوئنسرهای کم طرفدارتری هستند که مخاطبان شان کمتر تردید می کنند که برای انتشار یک پست هزینه ای دریافت کرده و مشغول تبلیغات باشند. بنابراین مخاطبان شان بیشتر به آنها اعتماد می کنند.بسیاری از برندها تبلیغات در صفحه های میکرواینفلوئنسرها با ۱۰هزار تا ۱۰۰هزار مخاطب را موثرتر از سلبریتی های میلیونی یافته اند. حالا برندهای بیشتری به میکرواینفلوئنسرها روی آورده اند. حتی افرادی که ۸هزار فالوور هم دارند حالا می توانند مورد توجه برندها برای تبلیغات قرار بگیرند، چرا که آنها مخاطبان موثرتری دارند.


سازمان به عنوان اینفلوئنسر

سازمان به عنوان اینفلوئنسر به استناد فرهنگ واژگان آکسفورد، «تأثیرگذاری» (Influence) به معنای برخورداری از ظرفیت و توانایی اثرگذاشتن بر شخصیت، و توسعه یا تغییر رفتار کسی یا چیزی تعریف می‌شود. بر این اساس به لحاظ لغوی اینفلوئنسر فردی است (حقیقی یا حقوقی) که از چنین توانایی برخوردار است.چرا به اینفلوئنسرها توجه می‌کنیم؟از زمانی که پدیده‌ای به نام جامعه در میان انسان‌ها شکل گرفته، افراد تأثیرگذار یا اینفلوئنسر نیز وجود داشته است. افرادی نظیر پادشاهان یا رئیس جمهورها، رهبران مذهبی و جنبش‌های اجتماعی، مدیران موفق کسب‌وکار، و صد البته افراد مشهور (سلبریتی‌ها) از جمله‌ی کسانی‌ هستند که محل رجوع و اعتماد گروه‌هایی از مردم – و یا به تعبیر جدیدتر اینفلوئنسر- بوده‌اند.به طور مشابه، احتمالا شما با شرکت‌هایی در دنیای کسب‌وکار آشنا باشید که به نوعی اینفلوئنسر هستند، نظیر نایک (به عنوان در حوزه‌ی ورزش) و اپل (در حوزه‌ی تکنولوژی و نوآوری).اقدامات و رفتارهای ابنفلوئنسرها به دقت دنبال شده و به دفعات در مورد آن‌ها صحبت می‌شود، از نحوه‌ی لباس پوشیدنشان گرفته تا دیدگاه‌هایی که در خصوص راه‌اندازی یک کسب‌وکار یا سبک زندگی دارند. اما چرا اینفلوئنسرها تا این اندازه مورد توجهند؟


اطلاعیه در رابطه با انتشار مقاله های کاربران

اطلاعیه انتشار مقاله های کاربران مقالاتی که تا تاریخ 31 مرداد ماه 97 از طریق پیام رسان ها و یا ایمیل دریافت شدند جهت تعیین تکلیف اولیه  ( ارزیابی اولیه/ عدم پذیرش) پس از بررسی تعیین تکلیف شدند. لازم به ذکر است که با توجه تا  تاریخ 6 مهر ماه 1397 هیچ یک از  محتوا های ارسالی  در دیپروتد منتشر نخواهدو به تاریخ  7 مهر ماه 1397  موکول و منتشر می گردد اما اخبار و محتوا های که در صف انتشار می باشند بصورت روزانه در شاخه های خود منتشر  می شوند و مطالب اصلی تا پایان تاریخ ذکر شده منتشر نخواهند شد .


10 گام ساده به یک اینفلوئنسر در شبکه‌های اجتماعی تبدیل شویم؟

چگونه در 10 گام ساده به یک اینفلوئنسر در شبکه‌های اجتماعی تبدیل شویم؟ برای اینکه به یک فرد تاثیرگذار در شبکه‌های اجتماعی تبدیل شوید، یک راهبرد 10 مرحله‌ای را طراحی کرده‌ام که بر اساس تجربیات و مشاهدات من شکل گرفته و می‌توانند به شما یاری برسانند فلسفه و خط کاری خود را بیابید. موردی که واقعاً به آن علاقه دارید و می‌توانید مسائل جدید، مدرن و خارق‌العاده را در آن زمینه بیان کنید. یک متخصص باشید.



اینفلوئنسر مارکتینگ چیست و چرا باید آن را انجام دهیم؟

اینفلوئنسر مارکتینگ چیست و چرا باید آن را انجام دهیم؟ این مقاله راهنمایی قطعی و کاربردی است. قطعی است زیرا شیوه‌هایی واضح و عالی برای صنایع نوپا فراهم می‌کند؛ کاربردی است زیرا راهنما و چارچوب‌های برای کمک بازاریاب‌ها ارائه می‌دهد تا در مسیر درست حرکت کنند. کجای مسیر خود قرار دارید؟ این راهنما آرزوی شما را به واقعیت تبدیل می‌کند. با این راهنما می‌توانید بازاریابان و اینفلوئنسرهای ماهر را پشت سر بگذارید. این مقاله به‌صورت واضح اینفلوئنسر مارکتینگ را تعریف می‌کند و اینکه چرا باید از آن استفاده کنید، چگونه اهداف و راهبرد خود را تعریف کنید، چطور اینفلوئنسرهای خود را بشناسید و با آن‌ها مشارکت داشته باشید و چگونه می‌توانید موفقیت خود را اندازه‌گیری کنید.