مجله اینترنتی دیپروتد

ریشه های عمیق اجتماعی و اقتصادی

دسته بندی
دیپروتد دورنما  دیپروتد راهکار و ترفند  استارت اپ  علوم اخبار دانش  رویداد  کتاب خوانی


آگهی
فروشگاه اینترنتی صنایع دستی صبنگو
مطالب

بازاریابی اینستاگرامی به شیوه اکانت های سرگرمی

بازاریابی اینستاگرامی به شیوه اکانت های سرگرمی
چرا اکانت های سرگرمی با میم های ساده قدرت بازاریابی بالایی دارند؟ بازاریابی اینستاگرامی به شیوه اکانت های سرگرمی
آیا شما نیز اکنون بیش از هر زمان دیگری اکانت های سرگرمی و طنز (Meme) را در صفحه نخست اینستاگرام تان مشاهده می کنید؟ حضور گسترده اکانت های سرگرمی در اغلب شبکه های اجتماعی قابل مشاهده است. در اینستاگرام نیز اکانت هایی نظیر «کالا سالاد» و «داکوآن» میلیون ها فالوور جذب کرده اند. به این ترتیب اکنون آنها بدل به برندهایی کاملا حرفه ای و پرطرفدار در شبکه های اجتماعی شده اند.اگرچه اکانت های Meme در نگاه نخست خنده دار و مسخره می آیند، درست مانند یکی از همکلاسی های مسخره مان در دبیرستان با شوخی های بی مزه، با این حال شمار بالایی از آنها در زمینه بازاریابی و جلب نظر مخاطب موفق عمل می کنند.


9 توصیه برای خلق کمپین بازاریابی تاثیرگذار در اینستاگرام

9 توصیه برای خلق کمپین بازاریابی تاثیرگذار در اینستاگرام
چگونه در اینستاگرام کمپین موفقی داشته باشیم؟  9 توصیه برای خلق کمپین بازاریابی تاثیرگذار در اینستاگرام
اینستاگرام برای بسیاری از برندها خانه امنی در میان شبکه های اجتماعی مختلف محسوب می شود. در این فضا به راحتی امکان توسعه برند، آشنایی با مشتریان تازه و جلب نظر کاربران بی شمار وجود دارد. داشتن یک برنامه مختصر پیرامون نحوه عملکرد برندمان در اینستاگرام بخش زیربنایی کار را شکل می دهد. با این حال به منظور دستیابی به اهداف مان باید اندکی تلاش بیشتری از خود نشان دهیم. اینجاست که مفهوم «کمپین بازاریابی اینستاگرامی» مطرح می شود.در طول اجرای کمپین بازاریابی اینستاگرامی هدف اصلی شما دستیابی به هدف یا مجموعه اهدافی خاص در مدت زمان مشخصی است. تمام محتوای مورد استفاده از سوی برند ما در این فرآیند باید کاملا دقیق و قابل اندازه گیری باشد. همچنین همه المان های برندمان در حوزه بازاریابی بر روی یک هدف واحد تمرکز دارد.


از سیر تا پیاز اینفلوئنسر مارکتینگ

از سیر تا پیاز اینفلوئنسر مارکتینگ اینفلوئنسرها یا تاثیرگذاران بازار لازم نیست که هنرمند معروفی باشند یا اینکه یک چهره سرشناس مردمی باشند یا حتی یک ورزشکار معروف حتی لازم نیست که زیبا و پولدار باشند. مهم ترین ویژگی یک اینفلوئنسر هوش اجتماعی او ، مهارت در ارتباط برقرار کردن با مخاطبین و به دست آوردن دل هوادارنشان است. آنها علاقه دارند سبک زندگی خودشان را برای فالوئر های خود با آب و رنگ بیشتری به نمایش بگذارند و خود را آماده دریافت نظرات و کامنت های مختلف هوادارانشان نمایند…


چگونه در اینستاگرام بهترین بازاریابی مبتنی بر جلوه های بصری را داشته باشیم؟

4 سرویس کاربردی اینستاگرام برای بازاریابی موفق
بی تردید برای فعالیت بازاریابی موفق در اینستاگرام راه اندازی یک اکانت و شروع به انتشار مطالب مختلف کافی نیست. بازاریاب های موفق در دنیای کسب وکار به منظور موفقیت در اینستاگرام از تمام ظرفیت‎های این پلتفرم به خوبی استفاده می کنند. امکاناتی نظیر کاربرد هشتگ ها، استوری، تبلیغات و ویدئوی زنده از جمله برترین امکانات پلتفرم اینستاگرام هستند.در این مقاله هدف اصلی من نمایش شیوه های کاربرد حرفه ای امکانات اینستاگرام به عنوان یکی از مهمترین شبکه های اجتماعی برای بازاریاب هاست. در ادامه چهار ظرفیت مهم و اساسی اینستاگرام برای موفقیت در فرآیند بازاریابی را مورد بررسی قرار خواهیم داد.شما در کمپین خود امکان استفاده از دو نوع هشتگ را دارید: هشتگ های عمومی و ویژه برندتان.


همه چیز درباره اینفلوئنسر ها

همه چیز درباره اینفلوئنسر ها اینفلوئنسرها یا تاثیرگذاران بازار لازم نیست که هنرمند معروفی باشند یا اینکه یک چهره سرشناس مردمی باشند یا حتی یک ورزشکار معروف حتی لازم نیست که زیبا و پولدار باشند.مهم ترین ویژگی یک اینفلوئنسر هوش اجتماعی او ، مهارت در ارتباط برقرار کردن با مخاطبین و به دست  آوردن دل هوادارنشان است .آنها علاقه دارند سبک زندگی خودشان را برای فالوئر های خود با آب و رنگ بیشتری به نمایش بگذارند و خود را آماده دریافت نظرات و کامنت های مختلف هوادارانشان نمایند. سبک زندگی اینفلوئنسر ها اینفلوئنسرها را می تونید با سبک زندگی های مختلفی ببینید .بعضی هاشون مجرد بعضی ها متاهل و خانه دار ولی عموما شخصیت برونگرا و اجتماعی دارند.و سعی می کنند با امکانات موجود ، لحظات خوشی را برای خود و دیگران خلق کنند و تمرین خوشی در لحظه را با کمترین امکانات با هوادارنشان به اشتراک می گذارند.


افزایش بهره وری کمپین بازاریابی دیجیتال توسط اینفلوئنسرها

 افزایش بهره وری کمپین  بازاریابی دیجیتال توسط اینفلوئنسرها اگر چه دیجیتال مارکتینگ یک روش سریع و کاملا رقابتی برای ایجاد فرصت های بی نظیر تبلیغاتی برندها می باشد ، از طرفی چالش های خاص خودش را دارد . اما امروزه بیشتر برندها با استفاده از عوامل اینفلوئنسر موفق به کسب موفقیت در بازار می شوند. اگر به دنبال ارتقاء کمپین دیجیتال مارکتینگ یا افزایش درآمد خود هستید با درنظر گرفتن هزینه بیشتر برای تبلیغ و بهره گیری از اینفلوئنسرمارکتینگ راهبرد بازاریابی خود را تغییر بدهید. 

داغ ترین ها