مجله اینترنتی دیپروتد

مجله اینترنتی دیپروتد

ریشه های عمیق اجتماعی و اقتصادی

سه شنبه، 27 شهریور 1397


اطلاعیه در رابطه با انتشار مقاله های کاربران

اطلاعیه انتشار مقاله های کاربران مقالاتی که تا تاریخ 31 مرداد ماه 97 از طریق پیام رسان ها و یا ایمیل دریافت شدند جهت تعیین تکلیف اولیه  ( ارزیابی اولیه/ عدم پذیرش) پس از بررسی تعیین تکلیف شدند. لازم به ذکر است که با توجه تا  تاریخ 6 مهر ماه 1397 هیچ یک از  محتوا های ارسالی  در دیپروتد منتشر نخواهدو به تاریخ  7 مهر ماه 1397  موکول و منتشر می گردد اما اخبار و محتوا های که در صف انتشار می باشند بصورت روزانه در شاخه های خود منتشر  می شوند و مطالب اصلی تا پایان تاریخ ذکر شده منتشر نخواهند شد .


تبلیغات با اینفلوئنسرها یا میکرواینفلوئنسرها

تبلیغات با اینفلوئنسرها یا میکرواینفلوئنسرها  اینفلوئنسرها که در فضای مجازی قدرت تاثیرگذاری بر افراد را در حوزه های مختلفی مثل سبک زندگی، مد و لباس، آشپزی و رژیم، ورزش و بدنسازی و بسیاری از حوزه های دیگر دارند، هر یک از این توانایی برخوردارند تا تصمیم گیری های مخاطبان شان را تحت تاثیر قرار دهند. آنها نیازمند آن هستند آنچه را که می گویند تجربه واقعی خود معرفی کنند.میکرواینفلوئنسرها، اینفلوئنسرهای کم طرفدارتری هستند که مخاطبان شان کمتر تردید می کنند که برای انتشار یک پست هزینه ای دریافت کرده و مشغول تبلیغات باشند. بنابراین مخاطبان شان بیشتر به آنها اعتماد می کنند.بسیاری از برندها تبلیغات در صفحه های میکرواینفلوئنسرها با ۱۰هزار تا ۱۰۰هزار مخاطب را موثرتر از سلبریتی های میلیونی یافته اند. حالا برندهای بیشتری به میکرواینفلوئنسرها روی آورده اند. حتی افرادی که ۸هزار فالوور هم دارند حالا می توانند مورد توجه برندها برای تبلیغات قرار بگیرند، چرا که آنها مخاطبان موثرتری دارند.


اینفلوئنسر مارکتینگ چیست و چرا باید آن را انجام دهیم؟

اینفلوئنسر مارکتینگ چیست و چرا باید آن را انجام دهیم؟ این مقاله راهنمایی قطعی و کاربردی است. قطعی است زیرا شیوه‌هایی واضح و عالی برای صنایع نوپا فراهم می‌کند؛ کاربردی است زیرا راهنما و چارچوب‌های برای کمک بازاریاب‌ها ارائه می‌دهد تا در مسیر درست حرکت کنند. کجای مسیر خود قرار دارید؟ این راهنما آرزوی شما را به واقعیت تبدیل می‌کند. با این راهنما می‌توانید بازاریابان و اینفلوئنسرهای ماهر را پشت سر بگذارید. این مقاله به‌صورت واضح اینفلوئنسر مارکتینگ را تعریف می‌کند و اینکه چرا باید از آن استفاده کنید، چگونه اهداف و استراتژی خود را تعریف کنید، چطور اینفلوئنسرهای خود را بشناسید و با آن‌ها مشارکت داشته باشید و چگونه می‌توانید موفقیت خود را اندازه‌گیری کنید.


10 گام ساده به یک اینفلوئنسر در شبکه‌های اجتماعی تبدیل شویم؟

چگونه در 10 گام ساده به یک اینفلوئنسر در شبکه‌های اجتماعی تبدیل شویم؟ برای اینکه به یک فرد تاثیرگذار در شبکه‌های اجتماعی تبدیل شوید، یک استراتژی 10 مرحله‌ای را طراحی کرده‌ام که بر اساس تجربیات و مشاهدات من شکل گرفته و می‌توانند به شما یاری برسانند فلسفه و خط کاری خود را بیابید. موردی که واقعاً به آن علاقه دارید و می‌توانید مسائل جدید، مدرن و خارق‌العاده را در آن زمینه بیان کنید. یک متخصص باشید.



با رعایت این ۱۰ نکته اینفلوئنسر شویم

با رعایت این ۱۰ نکته اینفلوئنسر شویم با افزایش اد بلاکرها (ad blockers) برای مسدود کردن تبلیغات، دیگر مثل سابق شاهد تبلیغات نیستیم و این نوع تبلیغات کارایی قبل را ندارند. به همین دلیل اهمیت اینفلوئنسر مارکتینگ یا بازاریابی تاثیرگذار بیشتر نمود پیدا می کند. هرچند اینفلوئنسرهای مطرح که می شناسیم اغلب بازیگر و خواننده هستند اما ما هم می توانیم با رعایت چند نکته اینفلوئنسر شویم.اینفلوئنسر مارکتینگ شاخه ای از علم مارکتینگ و بازاریابی است که تمرکزش را بر اشخاص خاصی در جامعه قرار می دهد. اینفلوئنسرها یعنی افراد تاثیرگذار در جامعه که می توانند افراد مشهوری مثل ورزشکاران، بازیگران یا خواننده ها باشند. یک اینفلوئنسر به دلیل طیف مخاطب وسیعی که دارد پتانسیل بازاریابی بالایی دارد و در حوزه مارکتینگ بسیار باارزش است. اینفلوئنسرها فالوئرهایی وفادار و پیگیر دارند و به دلیل شبکه اجتماعی گسترده ای که دارند به طور موثری می توانند افراد را ترغیب به خرید محصول یا خدمات کنند. شاید در اینستاگرام یا شبکه های مجازی دیگر افراد مشهور (یا غیر مشهور) را دیده باشید که به طور غیر مستقیم یا مستقیم در حال تبلیغ برای یک برند یا محصول خاص هستند؛