پیش‌بینی‌های آینده اینفلوئنسر مارکتینگ

در آینده‌ی نزدیک بازاریابی اینفلوئنسرها تحت تأثیر عواملی نظیر تغییرات فنّاوری، تحلیل‌های رفتاری و افزایش تقاضا، کاملاً متحول خواهد شد.در طول چند سال گذشته، بازاریابی افراد مشهور و تأثیرگذار یا اینفلوئنسر مارکتینگ به‌شدت رونق گرفته است. اینفلوئنسر مارکتینگ پروسه‌ای است که در آن، افرادی که در رسانه‌های اجتماعی به شهرت رسیده‌اند و دنبال کنندگان ...

چگونه می شود یک فرد تاثیر گذار شد

با افزایش روش های تبلیغاتی نوین و جدید و از آنجایی که دیگر روش های قدیمی جواب نمی دهند بازاریابی اینفلوئنسر مارکتینگ تقریبا جای همگونه تبلیغات را گرفته است چرا که بسیار پربازده و براحتی می توانید با آن برند سازی کنید . و با کمک اینفلوئنسرها می توان اعتماد کاربران را برای خرید محصولات جلب کرد .علاقه مندی های خود را پید کنید ، هر چیزی که در شما شور ...

مشاوره بازاریابی اینستاگرام

این روزها بسیاری از کارآفرینان از طریق شبکه های اجتماعی درآمدزایی می کنند. یکی از محبوب ترین و پرسودترین شبکه های اجتماعی در حال حاضر اینستاگرام است. درباره اینستاگرام چیز زیادی نمی دانند و شرکت ها هم از این قاعده مستثنی نیستند، از این رو مشاوره بازاریابی اینستاگرام یکی از بهترین ایده های کسب و کار جدید محسوب می شود. ...

چطور اینفلوئنسرهای هدف خود را شناسایی کنیم؟

همان‌گونه که در راهنمای مدیریت ارتباط با اینفلوئنسرها ذکر شد، در این مقاله قصد داریم بگوییم که چگونه اینفلوئنسرهای هدف خود را شناسایی کنید. شخصاً نمی‌توانم به موردی مهم‌تر از شناسایی اینفلوئنسرهای هدف، برای موفقیت در اینفلوئنسر مارکتینگ فکر کنم. دستیابی به این هدف می‌تواند از هدر رفتن منابع و بازاریابی بدون سود برای برند جلوگیری کند و دستیابی به ...

دنیای اینفلوئنسرها

«تحویل یک‌روزه، امکان پرو رایگان ٤ مدل و سایز در منزل، ارسال رایگان به سرتاسر ایران». همین سه شعار تبلیغاتی جذاب کافی است برای اینکه مانتویی شیک را به صورت آنلاین آن هم با قیمتی تقریبا مناسب خریداری کرد. 1397-08-10 13:00می‌بینیم که حسابی بازار‌یابی دیجیتال، شکل سنتی بازارهای پوشاک ایران را تحت تاثیر قرار داده و معادلات حاکم بر آن را بر هم زده ...

چطور اهداف خود را در اینفلوئنسر مارکتینگ تعریف کنیم؟

برندهای زیادی وجود دارند که می‌خواهند اینفلوئنسر مارکتینگ انجام دهند، اما دقیقه نمی‌دانند که اهداف کوتاه‌مدت و بلندمدت آن‌ها از انجام این کار چیست. بدون مشخص کردن هدف، نمی‌توانید در راستای آن حرکت کنید.همه افراد مقایسه کردن را دوست دارند، این‌طور نیست؟ تصور کنید که ماه ژانویه است. ماه دسامبر را با تمام نوشیدنی‌ها و شیرینی‌های فوق‌العاده پشت سر ...

دنیای اینفلوئنسرها

«تحویل یک‌روزه، امکان پرو رایگان ٤ مدل و سایز در منزل، ارسال رایگان به سرتاسر ایران». همین سه شعار تبلیغاتی جذاب کافی است برای اینکه مانتویی شیک را به صورت آنلاین آن هم با قیمتی تقریبا مناسب خریداری کرد. . می‌بینیم که حسابی بازار‌یابی دیجیتال، شکل سنتی بازارهای پوشاک ایران را تحت تاثیر قرار داده و معادلات حاکم بر آن را بر هم زده است. اینستاگرام ...

اینفلوئنسر مارکتینگ ، آینده بازاریابی اینترنتی

در یک سال اخیر در اینستاگرام که از محبوبیت ویژه ای بین کاربران شبکه های اجتماعی در ایران برخوردار است ، حتماً به پست هایی برخورده اید که توسط کاربران پر فالوور منتشر شده. پر فالوورها ، اینفلوئنسرها ( Influencer ) یا همان تاثیر گذاران و آدم معروف های اینستاگرام هستند که در ایران مسیر شکل گیری پروفایل آنها و همکاری آنها با برندها متفاوت از آن چیزی ...

اینفلوئنسر مارکتینگ چیست و چرا باید آن را انجام دهیم؟

این مقاله راهنمایی قطعی و کاربردی است. قطعی است زیرا شیوه‌هایی واضح و عالی برای صنایع نوپا فراهم می‌کند؛ کاربردی است زیرا راهنما و چارچوب‌های برای کمک بازاریاب‌ها ارائه می‌دهد تا در مسیر درست حرکت کنند. کجای مسیر خود قرار دارید؟ این راهنما آرزوی شما را به واقعیت تبدیل می‌کند. با این راهنما می‌توانید بازاریابان و اینفلوئنسرهای ماهر را پشت سر ...

چگونه از استوری‌های اینستاگرام برای بازاریابی استفاده کنیم؟

حتما تا به حال با بخش Story در شبکه اجتماعی اینستاگرام آشنا شده‌اید و احتمالا برایتان سوال بوده چطور می‌توانید از آن در حساب کاربری کسب و کار خود استفاده کنید؟ مزیت اصلی استفاده از ویدئو‌ها ، تصاویر و متون در بخش استوری اینستاگرام ، به دست آوردن یک تصویر کلی از علاقه‌مندی‌های دنبال‌کنندگان شما است.در این مقاله سعی داریم به بخش استوری پنج کسب و ...
جستجو در سایت
استارت آپ ها

ایده ها برای استارت آپ موجب رونق کسب و کارهای اینترنتی

آینده / استارت آپ

استارت‌آپ‌ها ادبیات بازار سرمایه را بلدند؟

استارت آپ

صدور تاییدیه دانش بنیانی شتابدهنده صدر فردا

اخبار / استارت آپ

اپلیکیشن شارژاپ

گوناگون / استارت آپ / رپرتاژ آگهی / بازتاب

جذاب‌ترین ایده‌های B2B در سال 2020

استارت آپ

۱۰ استارتاپ که بدون سرمایه به سوددهی رسیدند

استارت آپ

ایده ها و پیشنهاد برای استارت آپ در سال جدید

راهکارها و ترفند ها / استارت آپ

استارت‌آپ ایرانی؛ مرجع اول زنان افغان

استارت آپ

شروع یک کسب و کار نوپا پلتفرمی

استارت آپ

برنامه شبکه اجتماعی تیندر

گوناگون / معرفی وب سایت / استارت آپ

10 استارت آپ برتر تاکسیرانی جهان

استارت آپ

پخت پیتزاهای هیجان انگیز با هوش مصنوعی

آینده / استارت آپ

ایده‌ های استارتاپی فراموش شده‌

دورنما / بازار / استارت آپ

اپل، استارتاپ فناوری خودران Drive.ai را تصاحب کرد

استارت آپ

بررسی مهمترین چالش‌های تیم‌های استارتاپی

استارت آپ

نگرانی کاربران از هزینه تعمیر و تامین قطعات

گفت و گو / بازار / استارت آپ

مصاحبه با مدیرعامل و بنیان‌گذار استارتاپ Moz

گفت و گو / استارت آپ

آشنایی با استارت آپ های حوزه مدیریت آب

استارت آپ

راه اندازی ۷۰ استارت آپ توسط نخبگان ایرانی

استارت آپ

معرفی هشت استارت‌آپ‌ موفق ایرانی در حوزه فینتک

استارت آپ

اولین مرورگر شرعی دنیا

استارت آپ

از صفر تا پیست

استارت آپ

معرفی برترین استارتاپ‌های CES 2019

اخبار / استارت آپ

تبلیغات
درباره ما

مجله اینترنتی دیپروتد نشریه مجازی بر بستر اینترنت به مسائل آموزشی و مقالات پیرامون کسب وکار های نوپا یا استارت آپ ها و سبک زندگی است فعالیت و محتوای مطالب ارائه شده در سایت همه بیشتر در حوزه مدیریت، کارآفرینی ، روانشناسی ،اقتصادی و فناوری اطلاعات است نام اصلی دیپروتد "ریشه های عمیق " با مجوز رسمی از هیات نظارت برمطبوعات مشغول به فعالیت است

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید