مجله اینترنتی دیپروتد

مجله اینترنتی دیپروتد

ریشه های عمیق اجتماعی و اقتصادی

شنبه، 30 تیر 1397


دوره جامع بازاریابی دیجیتال

دوره جامع بازاریابی دیجیتال تاریخ برگزاری 19 و 20 و 26 اردیبهشت - هر سه روز از ساعت 8:30 الی 18:30 – دانشگاه صنعتی شریف
با ورود فناوری های دیجیتال به فضای بازاریابی، فروش و تبلیغات، این مفاهیم متحول شده و نیازمند آشنایی کلیه سطوح سازمانی با این تحول جدید است. هزینه ی پایین، قابلیت سنجش دقیق، منعطف بودن و البته الزام به نگاه دقیق و هوشمندانه از ویژگی های بازاریابی دیجیتال (دیجیتال مارکتینگ) است.
    ثبت نام گروهی بیش از 3 نفر مشمول 10% تخفیف گروهی خواهد بود.
    دانشجویان با داشتن کارت دانشجویی معتبر از 20% تخفیف برخوردار خواهند بود. کد تخفیف STU
    ثبت نام زودهنگام 5 نفر اول تا تاریخ 97/2/7 شامل 10 % تخفیف خواهد بود. کد تخفیف Naab
    5 روز مانده به دوره، کلیه تخفیف ها حذف می شود و در صورت واریز وجه پس از برگزاری، 15% به قیمت ها اضافه می گردد.



برگزاری دومین همایش ملی شعر پدر در کاشان

برگزاری دومین همایش ملی شعر پدر در کاشان  همایش شعر پدر توسط کانون نشر فرهنگ اسلامی کاشان برگزار می شود . دومین سال همایش ملی شعر پدر در روز تولد پدر اسمانی ما انجام می شود که امسال با توجه به تعطیلات به تعویق افتاده است. برنامه‌های همایش ملی شعر پدر در کاشان ، ادای احترام به پدران آسمانی استادان فقید و دیدار با پیش‌کسوتان و بزرگان جامعه ادبی است.
همایش شعر پدر با هدف برجسته تر کردن ‌نقش عاطفی پدر در خانواده و جامعه و سوق دادن افکار شاعران و ادیبان به سمت موضوعات جدی و جدید و معرفی آثار فاخر ادبی همایش ملی شعر پدر برگزار می‌شود. در مراسم اختتامیه این همایش از ۱۲ پدر نمونه در بخش‌های ایثار و شهادت و پزشکی و روحانیت و تجارت و صنعت و شعر و ادب و میراث فرهنگی و … تقدیر می‌شود.


دوره 49 روزه فن بیان و سخنوری - 49 روز برای تغییری بزرگ

فن بیان و گویندگیدر دوره 49 روزه فن بیان و سخنوری چه مطالبی ارائه می‌شود؟
    کنترل ترس و غلبه بر استرس و صحبت در جمع و ارتباطات اجتماعی
    مدیریت خجالت ها و کسب اعتماد به نفس
    طراحی کامل سخنرانی به شکلی کاملاً حرفه­ای و اثرگذار
    آشنایی با چیدمان و پیکربندی یک سخنرانی
    آشنایی با تکنیک های به خاطر سپاری صحبت
    آشنایی با ترفندهای اثربخشی در کلام
    رفع نواقص احتمالی فعلی از نظر فن بیان و زبان بدن
    تحلیل سخنرانی چند تن از سخنرانان مشهور.  

در چاه مسائل حقوقی نیفتیم!

در چاه مسائل حقوقی نیفتیم!
شروع رویداد پنج‌شنبه ۳۰ فروردین ۹۷ ۰۹:۰۰
پایان رویداد پنج‌شنبه ۳۰ فروردین ۹۷ ۱۶:۰۰
مسائل حقوقی و قانونی اصلی‌ ترین عامل عدم موفقیت استارتاپ‌ها و شرکت‌ها
حدود 14 الی 15 درصد استارتاپ‌های آمریکایی و حدود 10 درصد از استارتاپ‌‌های ایرانی بی اطلاعی از مسائل قانونی و عدم رعایت مسائل حقوقی را اصلی‌ترین عامل شکست خودشان می‌‌‌دانند.این آمار و ارقام مربوط به استارتاپ‌‌هایی است که متوجه دلیل عدم موفقیت خود شده‌‌اند اما هنوز هم استارتاپ‌های زیادی وجود دارند که از این گونه مسائل بی‌ اطلاع‌اند. تاسیس شرکت اولین اقدام برای شروع یک کسب و کار و یا توسعه آن است. در قوانین ما مقررات زیادی برای شرکت‌ها وجود دارد؛ ولی متأسفانه بیشتر کارآفرینان جوان ایرانی، آشنایی چندانی با این مقررات ندارند و از تبعات و مسئولیت‌های ناشی از عدم رعایت این مقررات نیز آگاه نیستند. به همین دلیل نمی‌توانند حقوق قانونی خود را به صورت کامل از شرکت دریافت کنند و یا مسئولیت‌های فراقانونی بسیاری را می‌پذیرند. عجیب نیست که در این شرایط، عدم آشنایی با مقررات قانونی، کسب و کار و زندگی شخصی‌ کارآفرینان و مدیران را در معرض خطر قرار می‌دهد. در این دوره تلاش خواهد شد اصول و مقدمات مقررات حاکم بر شرکت‌های تجاری برای شرکت‌کنندگان توضیح داده شود.


مالک محصول - اسکرام

مالک محصول - اسکرام شروع رویداد جمعه ۳۱ فروردین ۹۷ ۰۹:۰۰
پایان رویدادجمعه ۳۱ فروردین ۹۷ ۱۶:۰۰
با توجه به رقابت شدید بازار توسعه نرم‌افزار و آمار بالای شکست پروژه‌های نرم‌افزاری و استارتآپ‌ها نقش مالک محصول نقشی پررنگتر از قبل می‌باشد که این نقش می‌بایست آموزش‌های مناسب جهت مدیریت محصول را دیده باشد.مالک محصول به عنوان قلب تپنده اسکرام نقش بسیار کلیدی در اسکرام بازی می‌کند.او مسئول سود و زیان پروژه است و باید توانایی درک نیاز مشتری در زمان مناسب و تبدیل این نیاز به فرصتی رقابتی جهت ارتقاء محصول را داشته باشد. از این رو باید آموزش‌های لازم جهت خلق چشم‌انداز محصول و تبدیل آن به استراتژی مناسب با ابزارهای مناسب را دیده باشد.مالک محصول تنها وظیفه نوشتن بک‌لاگ و اولویت‌بندی کارها را ندارد، بلکه با درک استراتژی محصول و اولویت بندی مناسب، نقشه راه محصول را مشخص کند.مالک محصول نقش بسیار متفاوتی نسبت به مدیران پروژه سنتی دارد، از این رو با تغییر تفکر سنتی و یادگیری نحوه شناسایی ارزش ها و انتشار به موقع آن، موفقیت محصول را تضمین می‌کند.به علت پیچیدگی تولید نرم افزار، تغییرات سریع تکنولوژی و رقابت شدید در رفع نیاز مشتری، روش هاي سنتي تولید نرم افزار دیگر جوابگو نیستند و نیازمند روش های چابکتري جهت حل این مشکلات هستيم.