مجله اینترنتی دیپروتد

ریشه های عمیق اجتماعی و اقتصادی

وظایف کلی مدیر توسعه بازار، تحقیقات بازاریابی و فعالیت های برندینگ و ترویج و بهره گیری از ابزارهای پیشرفته بازاریابی است. زمینه سازی برای جذب مخاطبان )جدید( فروش، بسترسازی برای فعالیت های فروش، گسترش قلمروی فروش محصولات و خدمات به مشتریان تازه و برقراری روابط و مناسبات حسنه کاری با مشتریان جدید و قدیمی از جمله اهداف شغلی مدیر توسعه بازار است

دسته بندی: دانشنامه
تاریخ: 17 آبان 1396 نظرات: 0

Brain Co

دیپروتد Brain Co 

در شرایطی که استارت‌آپ Cereve به‌دنبال بهبود شرایط انسان‌ها است و سعی دارد به آن‌ها در تجربه یک خواب شیرین کمک کند، Brain Co شرکت مستقر در ماساچوست به‌دنبال اهداف بالاتری است. 



دیپروتد Interaxon 
مدیتیشن واژه‌ای است که تعاریف بسیاری همچون تمرکز، یوگا، تنفس، تمرینات، ژست‌ها، رژیم غذایی و حتی شیوه زندگی را در ذهن انسان تداعی می‌کند. اما استارت‌آپ Interaxon مدعی شده است که شما را از سال‌ها ممارست در این راه نجات خواهد داد. محصول طراحی شده این استارت‌آپ Muse نام دارد. این استارت‌آپ کار خود را در سال 2007 آغاز کرد و موفق شد 17.2 میلیون دلار بودجه از سرمایه‌گذارانی همچون اشتون کوچر دریافت کند. محصول طراحی شده این استارت‌آپ یک هدبند سنجش مغزی است که به کاربران کمک می‌کند از طریق بازخوردهای صوتی بی‌درنگ سطح تمرکز خود را افزایش دهند. به‌نظر می‌رسد این دستگاه 249 دلاری قادر است همان کاری را انجام دهد که مربی یوگای شما ظرف یک سال انجام خواهد داد. در حالی که بسیاری به این دستگاه با دید تردید نگریسته‌اند، اما نظریات نزدیک به 420 نفر در سایت آمازون نشان می‌دهد که این دستگاه با کسب امتیاز 4.1 از 5 موفق شده است به مردم در این زمینه کمک کند.

دیپروتد نگویید من نمیتوانم از پس اینکار برآیم 
نگویید من نمیتوانم ازپس اینکار برآیم
 بلکه به خودبگویید من چگونه می توانم از پس اینکاربرآیم؟
 افکارخود را تغییردهید تازندگی شما تغییر کند

 رابرت کیوساکی



روز صادرات

دیپروتد روز صادرات 
نظریه برتری نسبی در طول ربع اول قرن ۱۹م در نوشته‌های اقتصاددانان کلاسیک حقیقت پیدا کرد. مادامیکه دیوید ریکاردو بیش‌ترین نظر را با پیشرفت نظریه داشت(در فصل اساسش از اقتصاد سیاسی، ۱۸۱۷،) بامس میلز و رابرت تورین نظرات مشابه را ارائه کردند. نظریه بیان می‌کند که همه طرفین در یک محیط حرفه نامحدود سود را به حد اعلی می‌رسانند حتی اگر مزیتهای مطلق تولید بین طرفین وجود داشته باشد. در مقابل سیاست بازرگانی، اول بدنه قاعده‌دار وفادار به تجارت بین‌المللی، در طول قرون ۱۷ام و ۱۸ام در اروپا پدیدارشد.