امروز: چهارشنبه، 22 آذر 1396

Deep Rooted Journal

مجله ریشه های عمیق اجتماعی و اقتصادی


09/15 1396
هسته‌اصلی بازاریابی‌اینترنتی 
 بازاریابی‌اینترنتی، ادامه ی راه بازاریابی سنتی می باشد. فروش از طریق اینترنت، برای همه کسب و کارهای کوچک و بزرگ می تواند سودمند باشد. تنها باید نکاتی را مد نظر قرار داد که هسته اصلی بازاریابی اینترنتی را تشکیل می دهند.
 
1 بررسی بازار
 بررسی بازار اصلی‌ترین و مهمترین بخش از بازاریابی اینترنتی است. دلیل این موضوع آنست که مهم نیست چه میزان فردی در فروش تبحر دارد. مهم آن است که بازار هدف خود را به طور کامل بشناسد و متناسب با نیاز مشتریان محصولات و خدمات خود را عرضه کند.
 

2 داشتن سایتی‌خوب
 بازاریاب های قدیمی به داشتن مکانهای عمومی فروش، نظیر فروشگاه ها و حراجی ها نیاز داشتند تا به مشتریان خود دسترسی داشته باشند. معادل مدرن فروشگاه ها، وب سایت ها می باشند. یک سایت فروش خوب نیازمند طراحی حرفه ای است تا اطلاعات را به طور موثر نمایش دهد و این امکان را فراهم آورد تا مشتریان به آسانی سفارش خدمات و پرداخت ها را انجام دهند.
 
3 مخاطب‌هدف
 بازاریابی اینترنتی همانند کسب و کارهای دیگر، بر نگاه مشتریان به کالاها و خرید محصولات تکیه دارد. آوردن بازدید کنندگان زیاد به سایت، کلید اصلی موفقیت در اینترنت است.




منبع :
لینک :
کد مطلب: 960915736

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
reload, if the code cannot be seen