نگاهی به آینده فیس بوک

آینده پژوهی درباره شبکه های اجتماعی بسیار پیچیده و سخت است. خصوصا اگر صحبت از فیس بوکی باشد که قبل از سال ۲۰۰۴ وجود نداشت! وب سایت PH-Creative، اینفوگرافی از ۱۳ سال آینده فیس بوک در تایم لاینی ارایه کرده است که به طور خلاصه ترجمه و برداشت آن را به شرح ذیل مشاهده می کنید ...

محتوای فارسی رسانه‌های اجتماعی زردی دارد!

امروز هر کسب و کار و برندی به صورت پیشگیری ناپذیر در رسانه‌های اجتماعی عمومی صفحه یا اکانت دارند. دلیل آن هم این است که مخاطب امروزی در این رسانه‌ها وقت می‌گذرانند و باید برای ارتباط با آنها به سوی این رسانه‌ها رفت. رسانه‌های اجتماعی امروز اجتماع آنلاینی هستند که مطمئا اصولی برای مدیریت آنها وجود دارد. اصولی که نیازمند فردی است که مدیر اجتماع ...

فعالیت خود در اینترنت را به دستگاه پول سازی تبدیل کنید!

اخطار جدی: اگر این مطلب را با دقت نخوانید احتمالاً بزرگترین فرصت پولسازی خود را در زندگی از دست داده اید. پول دقیقاً در همین جاست، جایی که شما می توانید برای خود کسب و کاری ساده ای راه اندازی کنید، کسب و کاری که در عین سادگی می تواند بسیار سودآور باشد، حتی فراتر از تصورتان! ما در اینجا به شما تجارتی را معرفی می کنیم که سریع و ارزان راه می افتد، ...

روش های ایجاد برند

به قول دکتر روستا برند یك واژه است ولى«برندینگ» یك فعالیت مدیریتى مستمر و طولانى است كه باید آنرا به طور هدفمند دنبال كرد تا بتوان در ایجاد یك هویت و برند، توسعه و حفظ آن به موفقیت رسید. در ایجاد برندینگ می توان گفت که کار آسانی نیست ، نیاز به زمان دارد ، در این راهبرد های کاربردی ذکر شده است که می توانید از آن ها در برند سازی خود استفاده نمائید. ...

تاکتیک ها و استراتژی های بازایابی

اگر می خواهید بدانید تاکتیک ها و راهبرد های بازاریابی چیستند و چرا سازمان ها برای آن ها زمان، تلاش و پول زیادی صرف می کنند، پاسخ این موضوع بسیار ساده است. هدف اصلی هر کسب و کاری تولید درآمد است و راهبرد های بازاریابی این کار را به بهترین شکل انجام می دهند.راهبرد های مبتکرانه و جدید بازاریابی می توانند به یک کسب و کار کمک کنند تا درآمدهای بیشتری ...

انواع تکنیک های بازاریابی اینترنتی به زبان ساده چیست ؟

انواع تکنیک های بازاریابی اینترنتی به زبان ساده چیست ؟ امروزه جهان توسط اینترنت احاطه شده است ، مردم سراسر جهان همواره اتصال به دنیای اینترنت را جزئی از زندگی روزمره می دانند.دیگر اینترنت دارای دسته بندی های مختلفی از بازاریابی می باشد ، به این نوع بازاریابی معمولا بازاریابی وب یا بازاریابی آنلاین اطلاق می کنند. ...

افزایش فروش محصولات با استفاده از LinkedIn

زمانی که رقبیان تجاری شما مشغول دریافت Like های بیشتر با استفاده از دکمه های فیس بوک هستند ، شما می توانید از طریق تاکتیک های مختلف و با استفاده از شبکه LinkedIn ، حضور خود را در ارتباطات مجازی اعلام کنید ! شبکه های اجتماعی زیادی برای گسترش ارتباط مجازی با کاربران و مشتریان وجود دارد که یکی از این شبکه ها که باعث افزایش فروش محصولات می شود ، شبکه ...

افسردگی

آیا افسرده اید ؟ آیا دائم ناراحتید؟ افسردگی یکی از شایع ترین مشکلات بهداشت روان است. بنابر اعلام سازمان جهانی بهداشتی در سال ۲۰۰۲ افسردگی از نظر باری که به جامعه تحمیل می کند، چهارمین رتبه را در بین بیماری ها داراست و شایع ترین علت ناتوانی محسوب می شود. در کشور ما نیز جزو ۷ علت اول بار بیماری و ناتوانی در سنین مختلف به شمار می رود.هنگامی که فردی ...

مدل کسب وکار الکترونیکی

مقدمه کسب و کار الکترونیکی در یک تعریف ساده واژه‌ای به معنی انجام کسب و کار با استفاده از ارتباطات راه دور و ابزارهای مرتبط است. و تجارت الکترونیک از این دست دارای مفهومی کوچک تر و محدود تر نسبت به کسب و کار الکترونیکی است. در یک نگاه کلی می‌توان گفت کسب و کار الکترونیک عبارتست از کاربردی کردن کلیه سیستمهای اطلاعاتی برای تقویت و کنترل فرآیندهای ...

تبلیغات در اینترنت

تبلیغات در اینترنت یعنی رشد ، سود و پیشرفت گستره فروش و رونق کسب و کار شما . پیش از این، حضور در اینترنت صرفا به داشتن یک وب سایت و گاها قرار دادن تبلیغات در وب سایت های دیگران اطلاق می شد، اما امروزه، بازاریابی اینترنتی به مجموعه ابزار های قدرتمندی تبدیل شده است که می تواند فروش شما را افزایش دهند. هر چند تجارت شما کاملا سنتی، نیمه سنتی و یا ...
جستجو در سایت
استارت آپ ها

ایده ها برای استارت آپ موجب رونق کسب و کارهای اینترنتی

آینده / استارت آپ

استارت‌آپ‌ها ادبیات بازار سرمایه را بلدند؟

استارت آپ

صدور تاییدیه دانش بنیانی شتابدهنده صدر فردا

اخبار / استارت آپ

اپلیکیشن شارژاپ

گوناگون / استارت آپ / رپرتاژ آگهی / بازتاب

جذاب‌ترین ایده‌های B2B در سال 2020

استارت آپ

۱۰ استارتاپ که بدون سرمایه به سوددهی رسیدند

استارت آپ

ایده ها و پیشنهاد برای استارت آپ در سال جدید

راهکارها و ترفند ها / استارت آپ

استارت‌آپ ایرانی؛ مرجع اول زنان افغان

استارت آپ

شروع یک کسب و کار نوپا پلتفرمی

استارت آپ

برنامه شبکه اجتماعی تیندر

گوناگون / معرفی وب سایت / استارت آپ

10 استارت آپ برتر تاکسیرانی جهان

استارت آپ

پخت پیتزاهای هیجان انگیز با هوش مصنوعی

آینده / استارت آپ

ایده‌ های استارتاپی فراموش شده‌

دورنما / بازار / استارت آپ

اپل، استارتاپ فناوری خودران Drive.ai را تصاحب کرد

استارت آپ

بررسی مهمترین چالش‌های تیم‌های استارتاپی

استارت آپ

نگرانی کاربران از هزینه تعمیر و تامین قطعات

گفت و گو / بازار / استارت آپ

مصاحبه با مدیرعامل و بنیان‌گذار استارتاپ Moz

گفت و گو / استارت آپ

آشنایی با استارت آپ های حوزه مدیریت آب

استارت آپ

راه اندازی ۷۰ استارت آپ توسط نخبگان ایرانی

استارت آپ

معرفی هشت استارت‌آپ‌ موفق ایرانی در حوزه فینتک

استارت آپ

اولین مرورگر شرعی دنیا

استارت آپ

از صفر تا پیست

استارت آپ

معرفی برترین استارتاپ‌های CES 2019

اخبار / استارت آپ

تبلیغات
درباره ما

مجله اینترنتی دیپروتد نشریه مجازی بر بستر اینترنت به مسائل آموزشی و مقالات پیرامون کسب وکار های نوپا یا استارت آپ ها و سبک زندگی است فعالیت و محتوای مطالب ارائه شده در سایت همه بیشتر در حوزه مدیریت، کارآفرینی ، روانشناسی ،اقتصادی و فناوری اطلاعات است نام اصلی دیپروتد "ریشه های عمیق " با مجوز رسمی از هیات نظارت برمطبوعات مشغول به فعالیت است

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید