روش های ایجاد برند
به قول دکتر روستا برند یك واژه است ولى«برندینگ» یك فعالیت مدیریتى مستمر و طولانى است كه باید آنرا به طور هدفمند دنبال كرد تا بتوان در ایجاد یك هویت و برند، توسعه و حفظ آن به موفقیت رسید. در ایجاد برندینگ می توان گفت که کار آسانی نیست ، نیاز به زمان دارد ، در این راهبرد های کاربردی ذکر شده است که می توانید از آن ها در برند سازی خود استفاده نمائید.
1) ثبات در تبلیغات

فکر کنید ببینید که شرکت شما چه کاری را می تواند انجام دهد که شرکت های رقیب این کار را نمی توانند انجام دهند ، این کار می تواند فروش ویژه محصولات ، ایجاد فروشگاه اینترنتی و یا دیگر موارد باشد.
2) ارائه خدمات به مشتری

سعی کنید همیشه محصولات خود را پشتیبانی نمائید ، و پاسخ مشتری های خود را بدهید ، این کار باعث جلب اعتماد آنها می شود سعی نکنید که که فقط هدف شما فروش باشد ، و این را هم بدانید در صورت ارائه خدماتی نه چندان جالب به غیر از این مشتری مورد نظر ، بد بودن عنوان تجاری شما یا برند شما به صورت دهان به دهان سراسر کشور را خواهد گرفت و این نیز می تواند برعکس نیز باشد ، در صورتی که شما خدمات خوبی را ارائه دهید مشتریان می توانند تبلیغات خوبی برای شما باشند.
3) روابط عمومی

به تعهدهای خود پایبند باشید ، سعی کنید هیچ وقت مشتریان خود را نا امید نکنید و همواره کاری کنید که آن ها پس از کار با شرکت شما ، همیشه لبخند بر لب داشته باشند ، در ضمن اگر شرکت شما نیز از بانک یا مراکز دیگری وام گرفته است حتما قسط های خود را سر وقت پرداخت کنید ، شرکت خود را با انجام کارهای اجتماعی مشغول کنید این کار ممکن است از مطبوعات نامی از شما برده شود.
4) تمایل استفاده از اینترنت داشته باشید.

امروزه یک شرکت تجاری بدون یک وب سایت اینترنتی را اصطلاحا شرکتی بدون صلاح می نامند ، سعی کنید همواره از سایت اینترنتی استفاده کنید و با مشتریان خود تعامل داشته باشید ، حتی اگر شما روابط حضوری را بیشتر ترجیح می دهید سعی کنید حتما یک وب سایت اینترنتی داشته باشید
جستجو در سایت
استارت آپ ها

ایده ها برای استارت آپ موجب رونق کسب و کارهای اینترنتی

آینده / استارت آپ

استارت‌آپ‌ها ادبیات بازار سرمایه را بلدند؟

استارت آپ

صدور تاییدیه دانش بنیانی شتابدهنده صدر فردا

اخبار / استارت آپ

اپلیکیشن شارژاپ

گوناگون / استارت آپ / رپرتاژ آگهی / بازتاب

جذاب‌ترین ایده‌های B2B در سال 2020

استارت آپ

۱۰ استارتاپ که بدون سرمایه به سوددهی رسیدند

استارت آپ

ایده ها و پیشنهاد برای استارت آپ در سال جدید

راهکارها و ترفند ها / استارت آپ

استارت‌آپ ایرانی؛ مرجع اول زنان افغان

استارت آپ

شروع یک کسب و کار نوپا پلتفرمی

استارت آپ

برنامه شبکه اجتماعی تیندر

گوناگون / معرفی وب سایت / استارت آپ

10 استارت آپ برتر تاکسیرانی جهان

استارت آپ

پخت پیتزاهای هیجان انگیز با هوش مصنوعی

آینده / استارت آپ

ایده‌ های استارتاپی فراموش شده‌

دورنما / بازار / استارت آپ

اپل، استارتاپ فناوری خودران Drive.ai را تصاحب کرد

استارت آپ

بررسی مهمترین چالش‌های تیم‌های استارتاپی

استارت آپ

نگرانی کاربران از هزینه تعمیر و تامین قطعات

گفت و گو / بازار / استارت آپ

مصاحبه با مدیرعامل و بنیان‌گذار استارتاپ Moz

گفت و گو / استارت آپ

آشنایی با استارت آپ های حوزه مدیریت آب

استارت آپ

راه اندازی ۷۰ استارت آپ توسط نخبگان ایرانی

استارت آپ

معرفی هشت استارت‌آپ‌ موفق ایرانی در حوزه فینتک

استارت آپ

اولین مرورگر شرعی دنیا

استارت آپ

از صفر تا پیست

استارت آپ

معرفی برترین استارتاپ‌های CES 2019

اخبار / استارت آپ

تبلیغات
درباره ما

مجله اینترنتی دیپروتد نشریه مجازی بر بستر اینترنت به مسائل آموزشی و مقالات پیرامون کسب وکار های نوپا یا استارت آپ ها و سبک زندگی است فعالیت و محتوای مطالب ارائه شده در سایت همه بیشتر در حوزه مدیریت، کارآفرینی ، روانشناسی ،اقتصادی و فناوری اطلاعات است نام اصلی دیپروتد "ریشه های عمیق " با مجوز رسمی از هیات نظارت برمطبوعات مشغول به فعالیت است

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید