مجله اینترنتی دیپروتد

ریشه های عمیق اجتماعی و اقتصادی

05/20 1398

بازاریابی مستقیم کالا و خدمات در فنلاند در این بخش به موضوع بازاریابی مستقیم جهت عرضه کالا و خدمات در فنلاند و کانال های موجود برای بازاریابی می‌پردازیم. متداول ترین کانال های بازاریابی مستقیم در فنلاند عبارتند از:•ارسال ایمیل (ایمیل های فله ای و بدون مخاطب و ایمیل های آدرس دار و با مخاطب)؛•بازاریابی تلفنی؛•بازاریابی و فروش کالا به صورت چهره به چهره؛•بازاریابی اینترنتی؛•تبلیغات پاسخ مستقیم (Direct Response Advertising)؛•ارسال بروشور و کاتالوگ؛                 

 

          ارسال ایمیل های مستقیم برای بازاریابی در فنلاند همچنان رایج است اگر چه خیلی موثر نیست. با توسعه بازرگانی الکترونیکی در این کشور، بازاریابی مستقیم دیجیتالی نیز گسترش یافته است. در این کشور جهت رسیدن به گروه‌های جدید هدف، از شبکه‌های مجازی استفاده می‌شود. همچنین استفاده از پیامک های الکترونیکی جهت اهداف بازاریابی در حال گسترش است.

فهرست 46 شرکت فنلاندی که با استفاده از شبکه‌های مجازی به امر بازاریابی مستقیم مبادرت می نمایند، در این سایت موجود است.

 به موجب گزارش اداره آمار فنلاند، نتایج حاصل از نظرسنجی در مورد شبکه‌های مجازی برتر در این کشور در سال 2017 نشان می دهد که 75 درصد از مردم فنلاند از فیس بوک استفاده می‌کنند و استفاده از پیام رسان
 واتس اپ مقام دوم را دارد، یوتیوپ و اینستاگرام در جایگاه بعدی قرار دارند. 20 درصد مردم این کشور نیز از لینکداین و توییتراستفاده می نمایند.

       شرکت های ایرانی قبل از بازاریابی باید از قانون اطلاعات شخصی فنلاند ( Finnish Personal Data Act) که شرکت ها را ملزم می‌کند در خصوص استفاده از اطلاعات شخصی با مشتریان خود به صورت شفاف عمل نمایند، مطلع باشند.

اطلاعات بیشتر در خصوص قانون یاد شده در این آدرس  موجود است. مضاف بر این، به موجب قانون صیانت از حریم شخصی در ارتباطات الکترونیکی (Act on the Protection of Privacy Electronic Communications)، بازاریابی مستقیم الکترونیکی مستلزم کسب اجازه قبلی از دریافت کننده پیام می‌باشد.

         علاوه بر این، در 25 ماه می 2018، مقررات حفاظت از اطلاعات عمومی  (GDPR)اتحادیه اروپا، جایگزین دستورالعمل حفاظت اطلاعات 1995 اتحادیه اروپا گردید. مقررات مذکور از نظر دایره شمول گسترده تر بوده و همه شرکت هایی را که مبادرت به جمع آوری، پردازش و یا ذخیره سازی اطلاعات شهروندان می نمایند، صرف نظر از اینکه آن شرکت در اروپا حضور فیزیکی داشته باشد و به صورت مستقیم کالا و خدمات به مشتریان اروپایی ارائه دهد، را شامل می‌گردد. برای اطلاعات بیشتر راجع به مقررات ذکر شده به این سایت مراجع شود:

           شرکت های ایرانی برای بازاریابی مستقیم محصولات خود می توانند از خدمات "انجمن بازاریابی مستقیم فنلاند""The Finnish Direct Marketing Association (ASML)  " به این نشانی بهره گیرند. این انجمن عضو "فدراسیون جهانی انجمن‌های فروش مستقیم"  (WFDSA) می‌باشد.





منبع :
لینک :
کد مطلب: 9584
تاریخ و زمان انتشار: 20 مرداد 1398, 21:34
واژگان کلیدی:
پیوند کوتاه نوشتار:
https://deeprooted.ir/9584
نوشتار های پیشین نویسنده:
  • 11 نکته حیاتی درباره تبلیغات اثربخش
  • 5 راهکار برای خلق تبلیغات موفق در شبکه های اجتماعی
  • بررسی شعار تبلیغاتی برندهای مشهور دنیا
  • ارزش‌گذاری استارتاپ
  • اکوسیستم را بچلانیم، ۲۰۰ استارت‌آپ بیشتر نمی‌ماند
  • تاریخچه دسیسه های هرمی
  • کم آبی و بحران های زیست محیطی ایران
  • داستان ملتی که از شکست‌هایش درس گرفت
  • بازاریابی مستقیم کالا و خدمات در فنلاند
    دسته بندی: دورنما || تگ های مطلب :
    نظرات: 0 1398/05/20
    سمت نو
    اخبار

    رویدادها
    کسب و کار های نوپا

    TED

    معرفی کتاب

    سبک زندگی

    معرفی سایت