انتشار رپورتاژ آگهی در وب سایت‌های پربازدید
انتشار رپورتاژ آگهی در وب سایت‌های پربازدید
انتشار رپورتاژ آگهی در وب سایت‌های پربازدید موثر ترین تکنیک سئو برای دستیابی به رتبه اول گوگل است.

اگر شما مدیر بازاریابی اینترنتی یک برند یا استارت آپ پرطرفدار باشید از چه روش هایی برای جذب مخاطب و افزایش فروش استفاده می‌کنید؟

یا اگر کسب و کار خودتان را دارید و میخواهید با کمترین هزینه بیشترین مخاطب بالقوه را جذب کنید از کدامیک از روش های جدید دیجیتال مارکتینگ استفاده می‌کنید؟

بطور کلی برای هر کسب و کار بزرگ یا کوچکی که بدنبال افزایش درآمد است، حضور قدرتمند در رتبه اول جستجوی گوگل بهترین راهکار است.

اما رتبه اول جستجوی گوگل برای هر واژه ای تنها به یک سایت تعلق میگیرد و قطعا تمام مخاطبانی که جستجو میکنند بروی اولین رتبه کلیک میکنند ، بنابراین رقابت سختی برای قرار گرفتن سایت ها در رتبه اول وجود دارد.

بخصوص کلمات کلیدی پرجستجو و درآمدزا که برند ها و کسب و کار های زیادی را وادار به پرداخت هزینه های سنگین برای سئوی سایت میکند. البته همواره قرار گرفتن یک سایت در رتبه اول 5 تا 10 کلمه کلیدی پرجستجو در یک حوزه به معنی کسب درآمد بسیار عالی و داشتن سهم بزرگی از بازار آن حوزه کاری است.

سئو سایت SEO

بهینه سازی سایت برای موتور جستجو Search engine optimization یا به اصطلاح سئو SEO به هیچ عنوان کار ساده ای نیست و با شانس و اقبال هم کاری ندارد.

اگر از مرحله طراحی سایت براساس الگوریتم های جدید گوگل رد شده اید و برای تولید محتوای باکیفیت هم برنامه ریزی خوبی داشته اید ولی هنوز به رتبه اول گوگل نرسیده اید قاعدتا در این مرحله وب سایت شما نیاز به دریافت بک لینک های باکیفیت دارد.

طی سال های اخیر بهترین و باکیفیت ترین مدل بک لینک که مورد تایید گوگل هم هست و همچنین معروف ترین سئوکار های دنیا استفاده از آن را برای سئو سایت توصیه کرده اند، بک لینک های حاصل از انتشار رپورتاژ آگهی در وبسایت های خبری پربازدید و معتبر است. سایت هایی که اتوریتی بالایی دارند و البته مرجع تولید اخبار و محتوای باکیفیت هستند.

درواقع اکنون بازاریابی محتوا و سئو سایت و حتی برندینگ از طریق کمپین های رپورتاژ آگهی با یکدیگر تنیده شده اند. جالب تر اینکه حتی مخاطبان هم از این روش تبلیغاتی استقبال خوبی داشته اند.

شرکت مجله اینترنتی دیپروتد به عنوان اولین ارائه دهنده کمپین های رپورتاژ آگهی در خبرگزاری های معتبر ، به برند ها و استارت آپ های زیادی برای دستیابی به رتبه اول گوگل و همچنین استفاده از پتانسیل های کامل رپورتاژ آگهی کمک کرده است و به همین دلیل امروز محبوبیت خاصی میان متخصصان سئو و بازاریابی آنلاین دارد.تاثیر رپورتاژ آگهی در سئو

بطور کلی رپورتاژ آگهی چیست؟ و چطور میتواند برای سئو سایت و بازاریابی محتوا بصورت همزمان موثر باشد ؟

رپورتاژ آگهی که در امریکا و اروپا بیشتر با عنوان محتوای اسپانسر شده و یا Digital PR شناخته میشود، درواقع یک خبر تبلیغاتی و یا مقاله سفارشی است که به درخواست برندها و استارت آپ ها در سایت های خبری منتشر میشود.

اما نکته مهمی که از نظر سئو حائز اهمیت است، درواقع قرار گرفتن چند هایپرلینک در محتوای خبر است که به وب سایت تبلیغ دهنده ارجاع میشود.

از آنجایی که این هایپرلینک ها فالو و ارگانیک هستند و این متن خبری بصورت دائمی در سایت های منتشر کننده پایدار می‌ماند، این محتوای خبری میتواند تمامی الگوریتم های گوگل در رابطه با بک لینک استاندارد را پوشش دهد. و البته بدلیل اینکه وب سایت شما این لینک ها را از طریق محتوایی مرتبط دریافت میکند بالاترین میزان تاثیر را برای ارتقاء رتبه سایت در گوگل دارد . همچنین با توجه به اینکه خبرگزاری های معتبر اتوریتی بالایی دارند و در یک کمپین رپورتاژ ، محتوای خبری در چند سایت مختلف قرار میگیرد ، رپورتاژ بالاترین میزان تاثیرگذاری را در سئو سایت دارد.

البته رپورتاژ آگهی نیز مانند هر کار تخصصی دیگری برای تاثیرگذاری کامل نیاز به رعایت همه استاندارد ها دارد که در این خصوص بهترین توصیه مراجعه به شرکت مجله اینترنتی دیپروتد است که به عنوان برترین مجری انتشار رپورتاژ آگهی در ایران شناخته میشود.

به عنوان مثال تهیه رپورتاژ با محتوای باکیفیت، مخصوص هر یک از سایت های خبری، باتوجه به محتوای سایت منتشر کنند و همچنین مخاطبانش بسیار مهم است. همچنین انتشار آن با فاصله و در بازه های زمانی متنوع میتواند تاثیر آن را دوچندان کند.

نکته مهم این است که اگر شما در یک یا چند کلمه کلیدی پرجستجو میخواهید به رتبه اول گوگل برسید و پایدار بمانید، لازم است در طول سال محتوای خبری و مقالات باکیفیتی را در سایتهای خبری مختلف منتشر کنید .

همچنین از آنجایی که تیتر خبر و مقاله شما در صفحه اصلی معروف ترین خبرگزاری های ایران منتشر میشود و کاربران به آن سایت خبری اعتماد دارد، این تکنیک به عنوان یکی از برترین روش های بازاریابی محتوا و برندینگ نیز در تمام دنیا مورد استفاده کسب و کار های کوچک و بزرگ و بخصوص برندها قرار میگیرد.

در این بین برقراری ارتباط با سایت های خبری متعدد برای انتشار رپورتاژ کمی دشوار است که این مشکل را میتوانید با مراجعه به شرکت دیجیتال مارکتینگ مجله اینترنتی دیپروتد حل کنید.

 مجله اینترنتی دیپروتد از تولید محتوای رپورتاژ آگهی براساس اصول سئو و بازاریابی محتوا تا انتشار آن در 10 سایت خبری پربازدید ایران، همراه شماست تا مطمئن شوید که از تمامی پتانسیل های رپورتاژ بصورت کامل استفاده کرده اید و میتوانید بهترین نتیجه در سئو و جذب مخاطبان بیشتر را دریافت کنید.
یکی دیگر از ویژگی های مهم که مورد توجه مدیران بازاریابی و سئوکار ها قرار گرفته است تنوع قابل توجهی است مجله اینترنتی دیپروتد در رابطه با سایت های خبری منتشر کننده دارد. زیرا این مجموعه تمامی خبرگزاری های معتبر ایران و همچنین همه سایت های خبری پربازدید و معتبر در حوزه های اجتماعی ، اقتصادی و تجاری ، فناوری و آی تی ، لایف استایل و سرگرمی ، گردشگری ، ورزشی ، پزشکی ، سلامت و خودرو را پوشش میدهد.

همچنین ارائه کمپین های رپورتاژ آگهی با گارانتی بهترین قیمت ، همراه با کیفیت ترین خدمات پشتیبابی آنلاین جزو ویژگی های خاص شرکت مجله اینترنتی دیپروتد است.
نام:*
ایمیل:


جستجو در سایت
استارت آپ ها

ایده ها برای استارت آپ موجب رونق کسب و کارهای اینترنتی

آینده / استارت آپ

استارت‌آپ‌ها ادبیات بازار سرمایه را بلدند؟

استارت آپ

صدور تاییدیه دانش بنیانی شتابدهنده صدر فردا

اخبار / استارت آپ

اپلیکیشن شارژاپ

گوناگون / استارت آپ / رپرتاژ آگهی / بازتاب

جذاب‌ترین ایده‌های B2B در سال 2020

استارت آپ

۱۰ استارتاپ که بدون سرمایه به سوددهی رسیدند

استارت آپ

ایده ها و پیشنهاد برای استارت آپ در سال جدید

راهکارها و ترفند ها / استارت آپ

استارت‌آپ ایرانی؛ مرجع اول زنان افغان

استارت آپ

شروع یک کسب و کار نوپا پلتفرمی

استارت آپ

برنامه شبکه اجتماعی تیندر

گوناگون / معرفی وب سایت / استارت آپ

10 استارت آپ برتر تاکسیرانی جهان

استارت آپ

پخت پیتزاهای هیجان انگیز با هوش مصنوعی

آینده / استارت آپ

ایده‌ های استارتاپی فراموش شده‌

دورنما / بازار / استارت آپ

اپل، استارتاپ فناوری خودران Drive.ai را تصاحب کرد

استارت آپ

بررسی مهمترین چالش‌های تیم‌های استارتاپی

استارت آپ

نگرانی کاربران از هزینه تعمیر و تامین قطعات

گفت و گو / بازار / استارت آپ

مصاحبه با مدیرعامل و بنیان‌گذار استارتاپ Moz

گفت و گو / استارت آپ

آشنایی با استارت آپ های حوزه مدیریت آب

استارت آپ

راه اندازی ۷۰ استارت آپ توسط نخبگان ایرانی

استارت آپ

معرفی هشت استارت‌آپ‌ موفق ایرانی در حوزه فینتک

استارت آپ

اولین مرورگر شرعی دنیا

استارت آپ

از صفر تا پیست

استارت آپ

معرفی برترین استارتاپ‌های CES 2019

اخبار / استارت آپ

تبلیغات
درباره ما

مجله اینترنتی دیپروتد نشریه مجازی بر بستر اینترنت به مسائل آموزشی و مقالات پیرامون کسب وکار های نوپا یا استارت آپ ها و سبک زندگی است فعالیت و محتوای مطالب ارائه شده در سایت همه بیشتر در حوزه مدیریت، کارآفرینی ، روانشناسی ،اقتصادی و فناوری اطلاعات است نام اصلی دیپروتد "ریشه های عمیق " با مجوز رسمی از هیات نظارت برمطبوعات مشغول به فعالیت است

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید