مجله اینترنتی دیپروتد

مجله اینترنتی دیپروتد

ریشه های عمیق اجتماعی و اقتصادی

شنبه، 31 شهریور 1397


06/24 1397
خلاصه کتاب هدف گذاری برای مدیران

انتشارات مدرسه کسب و کار هاروارد
لیندا هیل(رئیس دانشکده رهبری هاروارد) و پتی لوسی(مدیر رهبری و توسعه سازمانی شرکت پولاروید)

 
 شعار تبلیغاتی جنرال الکتریک: تخیل در کار

شاید شعار قبلی جنرال الکتریک را به خاطر بیاورید: «ما چیزهای خوبی وارد زندگی می‌کنیم.» این شرکت در سال ۱۹۷۹ از این شعار برای اولین بار استفاده کرد. گرچه این شعار به خوبی شناخته شده بود، شعار جدید یعنی «تخیل در کار» جایگزین شعار قبلی شد.

این تغییر نشان می‌دهد که فرهنگ داخلی یک شرکت می‌تواند تغییرات اساسی در نحوه‌ دید و اهداف آن شرکت داشته باشد. Tim McCleary مدیر هویت سازمانی جنرال الکتریک می‌گوید:
"شعار جدید یعنی تخیل در کار، به فرهنگ و هدف شرکت تبدیل شد."

زمانی که جف ایلمت در سال ۲۰۰۱ به عنوان مدیر عامل جنرال الکتریک انتخاب شد، اعلام کرد که دوباره به ریشه‌های اصلی شرکت باز می‌گردد؛ شرکتی که به خلاقیت و نوآوری شناخته می‌شود. این فرهنگ، به برندسازی مجدد با شعار جدید منجر شد؛ شعاری که این ایده را به خوبی بازتاب می‌دهد:
تخیل، الهام‌بخش بشر در نوآوری است، کاری که شرکت برای پیشرفت خود انجام می‌دهد.
 
 آیا ایجاد رابطه دوستی با كاركنان كار درستی است؟

پاسخ صریح به این سوال احتمالا "خیر" است؛ حمایت شخصی و ایجاد ارتباط عاطفی واقعی با كاركنان مزایای خاص خود را دارد؛ اما اگر می خواهید قدرت خود را به عنوان رئیس و رهبر حفظ كنید و به طور جدی از بروز برخی پیامدها جلوگیری كنید، بهتر است روابط دوستانه خود را از فضای كاری جدا كنید.




entrepreneur
منبع : entrepreneur.com
لینک :
کد مطلب: 3743
تاریخ و زمان انتشار: 24 شهریور 1397, 07:00
لینک کوتاه مطلب: https://deeprooted.ir/3743
گوناگون اما خواندنی
سمت نو
اخبار

رویدادها
کسب و کار های نوپا

TED

معرفی کتاب

سبک زندگی

معرفی سایت