5 روش ایجاد کسب و کارهای الکترونیکی
در سال 2015 تا چه حد در رسیدن به اهدافتان موفق بوده اید؟ وقتی سال جدید می رسد، افراد زیادی شروع به مرور و بررسی کارهایی که در سال سپری شده موفق به انجام آن شده اند و همچنین به رویدادهایی که می خواهند در سال پیش رو اتفاق بیافتد، می اندیشند.این موضوع یک تمرین مهم در کسب و کار شماست.در واقع، بسیار مهم است که یک تحول فکری انجام دهید، زیرا نمی خواهید سال 2016 نیز مانند سال گذشته بدون رسیدن به اهداف سپری شود. زمان آن رسیده است که تمرکز کنید.با این وجود خبر خوب این است که هیچ زمانی به این اندازه برای تجارت الکترونیک خوب نبوده است. فروش آنلاین فرآیندی رو به رشد است و اگر می خواهید جزیی از این موج رو به جلو باشید باید کاملا خود را آماده کنید. برای اینکه به شما در این مسیر کمک کنیم، 5 روش تجارت الکترونیک در سال 2016 که باید از آن آگاه باشید را خواهیم گفت:1. تقویت تجربه راه اندازی فروشگاه تلفن همراه تجارت تلفن همراه نیز در حال رشد است. در گذشته، مردم با چالش های زیادی در خرید تبلت یا گوشی های هوشمند روبرو بودند، که در حال حاضر رفع شده است.به عنوان مثال، فرآیندهای دشوار و زمان بر پرداخت، می تواند شخص را از موضوع اصلی دور کند. اگر خریداران شما نتوانند در مدت زمان کوتاه، با کمترین کلیک به خواسته مورد نظرشان برسند، آنها را از دست خواهید داد.علاوه بر این برخی از خرده فروشان محصولات خود را در سطحی فراتر ارائه می دهند و به پشتیانی آنلاین به صورت چت نیز می پردازند. این مورد باعث ایجاد یک نقطه ارتباطی با مشتریان می شود. اگر شما بتوانید با راهنمایی کردن مشتریان به آنها احساس امنیت و اعتماد بدهید، آنها برای طولانی مدت جز مشتریان وفادار به شما خواهند ماند.این موضوع پیامدهای گسترده ای برای فروشگاه هایی که در تعامل رو در رو با مشتریان می باشند، دارد.در کوتاه مدت، فروشگاه تلفن همراه یک نوع کسب و کار تجارت الکترونیک است که می توانید در سال 2016 و بعد از آن نیز، بر روی آن تسلط یابید.2. اطلاعات شخصی سازی شودفروشگاه های مبتنی بر تجارب شخصی در حال حاضر یک هنجار می باشد. و از آنجایی که خریدار های بسیاری از پیشنهادات کالاهای سفارشی استقبال می کنند، عده ای نیز وقتی که یک محصول را فقط یکبار مثلا در فروشگاه آنلاین آمازون می بینند، شروع به دنبال کردن آن برای هفته ها و ماه ها در سایت هایی مانند facebook بدون در نظر گرفتن سطح واقعی علاقه آنها- می کنند.بنابراین دوباره هدف گذاری کردن بسیار مهم است و حتی ارتباط موثری دارد، اما نمی توان برای همیشه روی آن حساب کرد.هدف این است که اگر شما عضوی از یک سایت تجارت الکترونیکی شدید، سایت اولویت ها را به شما نشان دهد و حتی در حال حاضر پیشنهادات شخصی را نیز حتی برای کسانی که عضو سایت نیز نمی باشند نشان می دهد.این کار به معنای کم کردن موانع در مسیر مشتریان است. با ارائه درست و به موقع اطلاعات، کسب وکار شما می تواند خریداران را به سوی تصمیم نهایی برای خرید هدایت کند. به عنوان مثال، روش خرید و فروش می تواند بر اساس اولویتهای مشتریان سایت به نمایش در آید.در نهایت شخصی سازی فروشگاه ها جایگزین خوبی برای فروشگاه های سنتی است و مشتریان بیشتر شاهد خرید به روش دلخواه خودشان خواهند بود.3. آنالیز کردن پیوسته سایتاطلاعات شما یک منبع با ارزش است که می تواند عملکرد کسب و کارتان را توصیف کنید. متاسفانه در روش آنالیز سنتی پیدا کردن مشکلات و عیب یابی یک فرآیند طولانی بود. آنالیز سایت به روش سنتی سرعت کار شما را پایین می آورد زیرا به این روش نمی توانید قبل از اینکه یک کاربر از سایت شما خارج شود با آن ارتباط برقرار کرده و راهنمایی کنید. اینجاست که آنالیز کردن پیوسته سایت بازی را به سود شما تغییر می دهد. همانطور که دارید رفتار مشتری و خریدار خود را در سایت رصد می کنید، با یک مشکل در قسمت درگاه خرید سایت مواجه می شوید. این مشکل ممکن است مربوط به قسمت تسویه حساب یا قسمت افزودن کد تخفیف باشد. تعداد بالایی از فروش شما ممکن است از این طریق از دست برود. اما زمانی که بتوانید بلافاصله مشکل را در سایت رفع کنید یا اینکه با مشتری ارتباط برقرار کرده و وی را از مشکل پیش آمده باخبر سازید، می توانید یک ارتباط عاطفی با مشتری خود برقرار کنید.ردیابی پیوسته سایت به خرده فروشان آنلاین، امکان ارائه یک تجربه خرید کامل و از دست دادن کمترین فرصت ها را میدهد.4. بازاریابی ویدئوییهمه ما در مورد تاثیر شگرف توضیحات کامل محصولات به همراه عکس های با کیفیت در سایتهای تجارت الکترونیکی آگاهی دارید. اگر می خواهید در عرصه رقابت باقی بمانید باید یک سری از پیش نیاز ها را رعایت کنید.کسب و کارهای بسیاری توسط تیزرهای سفارشی برندینگ به یک پله بالاتر صعود کرده اند. این ویدئو ها در بین مشتریان آینده شما احساس اعتماد را ایجاد می کند.ویدئوی های آموزشی، سرگرمی و ویدئوهای مربوط به اطلاعات محصولات که به نقل یک داستان جذاب می پردازند، می تواند یک نقطه شروعی باشد. ویدئوهای پشت صحنه تولید، برنامه ها، چرخش 360 درجه و حتی نشان دادن جریانی از زندگی از راهبرد های کاربردی در این زمینه می باشد.این ویدئو می تواند در بهبود رتبه شما در موتورهای جستجو، افزایش ارتباطات، راحتتر شدن اشتراک گذاری محتوای سایت شما کمک کند. افزون بر این خریداران شما می توانند با صرف زمان کم اطلاعات بیشتری کسب کنند.بسیاری از کسب و کارهای تجارت الکترونیک در شبکه اجتماعی YOUTUBE طرفداران بسیاری را به دست آورده اند، در عوض افرادی نیز هستند که که از برنامه هایی مانند اینستاگرام و VINE برای جلب توجه مشتریان استفاده می کنند. فراموش نکنید فرصت های زیادی وجود دارد که برای مشتری امکانات خرید را فراهم کنید.5. ارتباطات اجتماعیارتباطات اجتماعی در دنیای تجارت الکترونیک رو به رشد است. روشی است که با کمک آن می توان محصولی که دقیقا مورد نظر مشتری می باشد را ارائه داد. این روش نیز از دیگر روش های شخصی سازی بر اساس مشتری می باشد، از این روش در حال حاضر در فروشگاه هایی نظیر Etsy استفاده می شود.ارتباطات اجتماعی صرفا به داشتن یک وب سایت که در آن خریداران بتوانند طرح های موردنظرشان را با طراحی موجود تلفیق کنند، نیست. مشتریان بالقوه حتی می توانند طراحی محصولات موجود را تغییر دهند و آن را زیباتر، حرفه ای تر و خاص تر کنند. اجرا و پیاده سازی ابزارهای مورد نیاز جهت همکاری و تعامل اجتماعی به مشتریان این اجازه را می دهد که حس کنند جزیی از فرآیند تولید هستند و به همین دلیل نیز می توانند محصولی که واقعا می خواهند را داشته باشند.انتظار می رود که در سال 2016 ارتباطات اجتماعی بیشتری را خصوصا در زمینه تجارت الکترونیکی پوشاک و لوازم جانبی شاهد باشیم.افکار نهاییزمان هیجان انگیز تجارت الکترونیک به عنوان یک کسب و کاری که نوآوری را به همراه دارد، فرا رسیده است.فراموش نکنید: نوآوری صرفا به معنای سرمایه گذاری بر روی طرح های جدید نیست. در واقع، اکثر اوقات، هزینه کردن می تواند در مسیر نوآوری قرار گیرد. زیرا خلاقیت می تواند همه چیز راتغییر دهد.فرآیندهای کسب و کار جدید لزوما نیازمند پول نیستند، اما به فکر کردن فراتر از چهارچوب نیاز دارند. شما باید موقعیت هایی را ببینید که دیگران قادر به دیدن آن نیستند. خود را برای دادن ایده های نو آماده کنید، زیرا در این صورت خواهید توانست شاهد تغییرات جذاب و دور از انتظار در قلمرو تجارت در سال 2016 باشید.

0
جستجو در سایت
استارت آپ ها

ایده ها برای استارت آپ موجب رونق کسب و کارهای اینترنتی

آینده / استارت آپ

استارت‌آپ‌ها ادبیات بازار سرمایه را بلدند؟

استارت آپ

صدور تاییدیه دانش بنیانی شتابدهنده صدر فردا

اخبار / استارت آپ

اپلیکیشن شارژاپ

گوناگون / استارت آپ / رپرتاژ آگهی / بازتاب

جذاب‌ترین ایده‌های B2B در سال 2020

استارت آپ

۱۰ استارتاپ که بدون سرمایه به سوددهی رسیدند

استارت آپ

ایده ها و پیشنهاد برای استارت آپ در سال جدید

راهکارها و ترفند ها / استارت آپ

استارت‌آپ ایرانی؛ مرجع اول زنان افغان

استارت آپ

شروع یک کسب و کار نوپا پلتفرمی

استارت آپ

برنامه شبکه اجتماعی تیندر

گوناگون / معرفی وب سایت / استارت آپ

10 استارت آپ برتر تاکسیرانی جهان

استارت آپ

پخت پیتزاهای هیجان انگیز با هوش مصنوعی

آینده / استارت آپ

ایده‌ های استارتاپی فراموش شده‌

دورنما / بازار / استارت آپ

اپل، استارتاپ فناوری خودران Drive.ai را تصاحب کرد

استارت آپ

بررسی مهمترین چالش‌های تیم‌های استارتاپی

استارت آپ

نگرانی کاربران از هزینه تعمیر و تامین قطعات

گفت و گو / بازار / استارت آپ

مصاحبه با مدیرعامل و بنیان‌گذار استارتاپ Moz

گفت و گو / استارت آپ

آشنایی با استارت آپ های حوزه مدیریت آب

استارت آپ

راه اندازی ۷۰ استارت آپ توسط نخبگان ایرانی

استارت آپ

معرفی هشت استارت‌آپ‌ موفق ایرانی در حوزه فینتک

استارت آپ

اولین مرورگر شرعی دنیا

استارت آپ

از صفر تا پیست

استارت آپ

معرفی برترین استارتاپ‌های CES 2019

اخبار / استارت آپ

تبلیغات
درباره ما

مجله اینترنتی دیپروتد نشریه مجازی بر بستر اینترنت به مسائل آموزشی و مقالات پیرامون کسب وکار های نوپا یا استارت آپ ها و سبک زندگی است فعالیت و محتوای مطالب ارائه شده در سایت همه بیشتر در حوزه مدیریت، کارآفرینی ، روانشناسی ،اقتصادی و فناوری اطلاعات است نام اصلی دیپروتد "ریشه های عمیق " با مجوز رسمی از هیات نظارت برمطبوعات مشغول به فعالیت است

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید