آیا می دانستید کلمات داری باری از انرژی هستند؟
[hide][/hide]در تعامل با مشاریانتان باید از کلمات پر انرژی و قدرتمند استفاده کنید.
برخی از واژه های پر انرژی در زیر آمده است :
1- شما: ارج به مشتری را القا می کند
2- زیرا (به دلیل) : مشتری خودش را در انتخاب سهیم می داند
3- رایگان: قدرت جذب عمومی دارد
4- ارزش (قیمت،هزینه، سود) : مشتری بداند چه بدست آورده و چه از دست داده
5- ضمانت ، گارانتی: مشتری احساس می کند خطر کمتزی او را تهدید می کند
6- شگفت انگیز، محیرالعقول: ندایی از درون مشتری را به سمتی فرا می خواند
7- آسان، کاربر پسند: مشتری قانع میشود ،با دریافت محصول یا خدمت ،کارها پیچیده تر نمی شوند و راحت تر برای خرید تصمیم می گیرد.
8- همین امروز: مشتری را راغب می کند که در تصمیم عجله کند
9- هر چه می خواهید: مشتری رسیدن به هدف ترسیم شده ی خود را نزدیک تر می بیند.
10- هرگز: مشتری را از کاری که به نفعش نیست نفی می کند. مثلا مبادا فراموش کنید. مثل دیگران پشیمان نشوید.
11- جدید: حس همراهی با زمان را به مشتری القا می کند . مثل حرف نویی در صنعت پوشاک
12- صرفه جویی: مشتریان حس سودآوری را قدرتمندانهلمس می کنند . صرفه جویی در زمان ، پول ، مسافت
13- ثابت کرده ایم: رضایتمندی مشتریان قبلی و نتایج آزمایشات معتبرو گواهینامه ها ، مشتریات را شدید ترقیب می کند حتی با قیمت بالاتر خرید کنند
14- امن و سالم: ریسک های احتمالی استفاده از محصول را برای مشتری کاهش می دهد.
15- قوی و پر نیرو: کلماتی که مشتری را به تکیه کردن به محصول یا خدمت مطمئن می سازد
16- با تایید شما: مشتری اعتماد می کند که اگر کارا نبود ضرر نکرده
17- راز کلیدی: مردم دوست دارند یکتا باشند برای همین ، لذت می برند که در رازها شریک باشند
18- همین و بس: تلقین تصمیم نهایی برای مشتری مثلا همین کار کافیست تا شما موفق شوید
19- فوری، سریع، بدون توقف: مشتری را اقناع می کند که خیالس راحت داشته باشد
20- راه حل اینه : در ادامه مشتری ناخودآگاه خودش به شما کمک می کند که او را به جلو ببرید.
21- میدانید چه طور: مشتری علاقه دارد راه های جدید را کشف کند
22- شما بهترین هسیتید : حس رقابت و برتری در مشتری ایجاد می کند . وارد باشگاه مشتریان برتر شوید
23- اصیل: تداعی کننده ی یک حس برتری در کیفیت
24- ثروتمند: حسی که تقریبا همه را و حتی ثروتمنداد را هم ترقیب به مسابقه می کند.
25- موفق: کلمه ی پرقئدرت و بدون محدودیت. تصمیمی که شما را موفق می کند
باید در نظر داشت ترکیب کلمات و استفاده ی مداوم در تبلیغات می تواند توفیق بیشتری را حاصل کند.
کلمات بالا گاهی در اثراستفاده ی زیاد می توانند برای کار شما ضد تبلیغ شوند. پس استفاده ی صحیح را از مشاورانتون طلب کنید
0
جستجو در سایت
استارت آپ ها

ایده ها برای استارت آپ موجب رونق کسب و کارهای اینترنتی

آینده / استارت آپ

استارت‌آپ‌ها ادبیات بازار سرمایه را بلدند؟

استارت آپ

صدور تاییدیه دانش بنیانی شتابدهنده صدر فردا

اخبار / استارت آپ

اپلیکیشن شارژاپ

گوناگون / استارت آپ / رپرتاژ آگهی / بازتاب

جذاب‌ترین ایده‌های B2B در سال 2020

استارت آپ

۱۰ استارتاپ که بدون سرمایه به سوددهی رسیدند

استارت آپ

ایده ها و پیشنهاد برای استارت آپ در سال جدید

راهکارها و ترفند ها / استارت آپ

استارت‌آپ ایرانی؛ مرجع اول زنان افغان

استارت آپ

شروع یک کسب و کار نوپا پلتفرمی

استارت آپ

برنامه شبکه اجتماعی تیندر

گوناگون / معرفی وب سایت / استارت آپ

10 استارت آپ برتر تاکسیرانی جهان

استارت آپ

پخت پیتزاهای هیجان انگیز با هوش مصنوعی

آینده / استارت آپ

ایده‌ های استارتاپی فراموش شده‌

دورنما / بازار / استارت آپ

اپل، استارتاپ فناوری خودران Drive.ai را تصاحب کرد

استارت آپ

بررسی مهمترین چالش‌های تیم‌های استارتاپی

استارت آپ

نگرانی کاربران از هزینه تعمیر و تامین قطعات

گفت و گو / بازار / استارت آپ

مصاحبه با مدیرعامل و بنیان‌گذار استارتاپ Moz

گفت و گو / استارت آپ

آشنایی با استارت آپ های حوزه مدیریت آب

استارت آپ

راه اندازی ۷۰ استارت آپ توسط نخبگان ایرانی

استارت آپ

معرفی هشت استارت‌آپ‌ موفق ایرانی در حوزه فینتک

استارت آپ

اولین مرورگر شرعی دنیا

استارت آپ

از صفر تا پیست

استارت آپ

معرفی برترین استارتاپ‌های CES 2019

اخبار / استارت آپ

تبلیغات
درباره ما

مجله اینترنتی دیپروتد نشریه مجازی بر بستر اینترنت به مسائل آموزشی و مقالات پیرامون کسب وکار های نوپا یا استارت آپ ها و سبک زندگی است فعالیت و محتوای مطالب ارائه شده در سایت همه بیشتر در حوزه مدیریت، کارآفرینی ، روانشناسی ،اقتصادی و فناوری اطلاعات است نام اصلی دیپروتد "ریشه های عمیق " با مجوز رسمی از هیات نظارت برمطبوعات مشغول به فعالیت است

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید