خرید رسانه
خرید رسانه خرید رسانه در دید نخست ممکن است کار ساده ای به نظر برسد، و معمولا کسانی که به تازگی وارد بازار تبلیغات و انجام تبلیغات می شود، تصور آن را دارند که می توانند به راحتی خودشان خرید رسانه بکنند و یا اینکه می توانند بهترین قیمت را بگیرند. آنچه بر حسب تجربه حاصل می شود، معمولا چنین نیست و خرید رسانه کار کاملا تخصصی است که نیاز به شناخت کامل از بازار عرضه رسانه، نحوه عرضه و فروش آنها، روابط حاکم بر آن و نهایتا نحوه قیمت گرفتن آنها دارد. گاهی اوقات چنین به نظر می رسد، محل مورد نظر برای انجام تبلیغات مشخص است( مثلا روزنامه ایران) صفحه آن نیز قابل تعیین است(مثلا داخلی)، بودجه انجام کار نیز مشخص است (مثلا 400 میلیون تومان)، حال کافی است مسئول تبلیغات شرکت با روزنامه تماس بگیرد و چانه زنی های لازم را انجام بدهد و با اخذ تخفیفات گرفته شده کار شروع می شود و سایر تبلیغات نیز به همین منوال قابل اجراست اعم از بیل بورد، و تبلیغات تلویزیونی.
قطعا فرآیند همین است که آمد، اما اگر تبلیغات را به صورت یک کمپین کامل ببینیم، و یک شرکت خرید کننده رسانه آن را انجام دهد احتمال موفقیت و کسب اهداف بالاتر خواهد بود. یکی از مزایای شرکت های خرید کننده رسانه داشتن بودجه های سایر شرکت های غیر مرتبط از لحاظ کاری است که با تجمیع بودجه ها و استفاده قوت های دیگر درون سازمانی خود از جمله دیتا بیس اطلاعاتی کامل رسانه ای، امتیازات بهتر و بیشتر را بگیرد. به عنوان مثال، با تجمیع 4 بودجه 400 میلیون تومانی قدرت چانه زنی بیش از یک بودجه 400 میلیون تومانی خواهد بود و امتیازات حاصله قابل ارائه به تمام این 4 بخش و یا شرکت می شود.

این شرکت می تواند در زمینه های ذیل خرید رسانه های بهتری را انجام بدهد:
الف) خرید رسانه های محیطی
با در اختیار داشتن اطلاعات جامع تابلوهای محیطی شهر تهران و سایر شهرها، می توان مناسب ترین مکان ها را خریداری نمود.
ب) خرید فضاهای مطبوعاتی
ج) عقد قراردادهای تلویزیونی و رادیوئی
د) قراردادهای تبلیغات اینترنتی
0
نام:*
ایمیل:


جستجو در سایت
استارت آپ ها

ایده ها برای استارت آپ موجب رونق کسب و کارهای اینترنتی

آینده / استارت آپ

استارت‌آپ‌ها ادبیات بازار سرمایه را بلدند؟

استارت آپ

صدور تاییدیه دانش بنیانی شتابدهنده صدر فردا

اخبار / استارت آپ

اپلیکیشن شارژاپ

گوناگون / استارت آپ / رپرتاژ آگهی / بازتاب

جذاب‌ترین ایده‌های B2B در سال 2020

استارت آپ

۱۰ استارتاپ که بدون سرمایه به سوددهی رسیدند

استارت آپ

ایده ها و پیشنهاد برای استارت آپ در سال جدید

راهکارها و ترفند ها / استارت آپ

استارت‌آپ ایرانی؛ مرجع اول زنان افغان

استارت آپ

شروع یک کسب و کار نوپا پلتفرمی

استارت آپ

برنامه شبکه اجتماعی تیندر

گوناگون / معرفی وب سایت / استارت آپ

10 استارت آپ برتر تاکسیرانی جهان

استارت آپ

پخت پیتزاهای هیجان انگیز با هوش مصنوعی

آینده / استارت آپ

ایده‌ های استارتاپی فراموش شده‌

دورنما / بازار / استارت آپ

اپل، استارتاپ فناوری خودران Drive.ai را تصاحب کرد

استارت آپ

بررسی مهمترین چالش‌های تیم‌های استارتاپی

استارت آپ

نگرانی کاربران از هزینه تعمیر و تامین قطعات

گفت و گو / بازار / استارت آپ

مصاحبه با مدیرعامل و بنیان‌گذار استارتاپ Moz

گفت و گو / استارت آپ

آشنایی با استارت آپ های حوزه مدیریت آب

استارت آپ

راه اندازی ۷۰ استارت آپ توسط نخبگان ایرانی

استارت آپ

معرفی هشت استارت‌آپ‌ موفق ایرانی در حوزه فینتک

استارت آپ

اولین مرورگر شرعی دنیا

استارت آپ

از صفر تا پیست

استارت آپ

معرفی برترین استارتاپ‌های CES 2019

اخبار / استارت آپ

تبلیغات
درباره ما

مجله اینترنتی دیپروتد نشریه مجازی بر بستر اینترنت به مسائل آموزشی و مقالات پیرامون کسب وکار های نوپا یا استارت آپ ها و سبک زندگی است فعالیت و محتوای مطالب ارائه شده در سایت همه بیشتر در حوزه مدیریت، کارآفرینی ، روانشناسی ،اقتصادی و فناوری اطلاعات است نام اصلی دیپروتد "ریشه های عمیق " با مجوز رسمی از هیات نظارت برمطبوعات مشغول به فعالیت است

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید