Honey Jell Daya Syrup
Honey Jell Daya Syrup 
Honey Jell Daya Syrup

 / نوع محصول : شربت / حجم : 150 گرم / شرکت تولید کننده : دایا دارو / بهبود ضعف و خستگی و افزایش کیفیت زندگی، افزایش توان جسمی، افزایش توان باروری، تقویت و تعدیل سیستم ایمنی، بهبود خونسازی و تامین انرژی در دوران نقاهت بیماری، کاهش عوارض و سمیت ناشی از شیمی درمانی،تقویت رشد ذهنی و جسمی،حفظ سلامت پوست، مو، ناخن


موارد مصرف:
- تقویت سیستم ایمنی بدن و حفاظت از سلامت کبد
- افزایش قدرت باروری و کاهش نازایی
- افزایش میل جنسی در مردان و زنان
- بهبود کیفیت و سلامت اسپرم و تخمک ، تقویت و بلوغ فولیکول ها
- کاهش علائم سندرم پیش از قاعدگی
- تعادل هورمون ها و جلوگیری از سرطان سینه در زنان
- کاهش علائم پیری و کاهش سرعت فرایند پیری پوست
- کاهش درد و سوزش حاصل از بیماری ها و جراحات
- بهبود علائم و عوارض یائسگی مانند چربی خون ، گرگرفتگی ، کمردرد و اضطراب
- بهبود کم خونی

دستور مصرف : مصرف روزانه دو الی چهار بار ، هربار یک قاشق چای خوری

شرایط نگهداری : این محصول باید در دمای پنج تا پانزده درجه سانتی گراد نگهداری شود.

توضیحات: شربت ژل رویال هانی ژل حاوی ژل رویال ، عصاره عناب و عسل خالص می باشد.
رویال ژل : رویال ژل یک ماده شیری رنگ است که توسط زنبورهای عسل کارگر تولید می شود. به طور معمول حاوی حدود 60٪ تا 70٪ آب ، 12٪ تا 15٪ پروتئین ، 10٪ تا 16٪ قند ، 3٪ تا 6٪ چربی و 2٪ تا 3٪ ویتامینها ، نمکها و اسیدهای آمینه است. درصد ترکیبات آن بسته به منطقه جغرافیایی و آب و هوا متفاوت است. زنبورها از رویال ژل برای رشد و پرورش زنبورهای ملکه استفاده می کنند. رویال ژل خواص درمانی متنوعی دارد. ژل رویال برای آسم ، آلرژی فصلی ، مشکلات کبدی و لوزالمعده ، دیابت نوع 2 ، زخم پای دیابتی ، اختلالات در خواب (بی خوابی) ، سندرم قبل از قاعدگی (PMS) ، ناباروری ، علائم یائسگی ، زخم معده ، بیماری های کلیوی ، شکستگی استخوان ، اختلالات پوستی و کلسترول بالا استفاده می شود. از دیگر اثرات رویال ژل ، تقویت کننده سیستم ایمنی بدن و مقابله کننده با اثرات است.

هشدار ها و احتیاط ها پیرامون مصرف رویال ژل :
 بارداری و شیردهی: اطلاعات کافی و مطلوبی در مورد ایمنی استفاده از رویال ژل در دوران بارداری یا شیردهی در دسترس نیست. برای احتیاط از مصرف آن خودداری نمایید.
آسم یا آلرژی: در صورت داشتن آسم یا آلرژی به محصولات زنبور عسل، رویال ژل مصرف نکنید. مصرف آن در صورت داشتن آسم یا آلرژی ، می تواند باعث بروز برخی از واکنش های جدی ، حتی مرگ شود.
کودکان: مصرف خوراکی رویال ژل برای کودکان بزرگتر از شش ماه ایمن است.
التهاب پوست (درماتیت): رویال ژل می تواند بر درماتیت اثرات سوء داشته باشد.
فشار خون پایین: رویال ژل ممکن است باعث کاهش فشار خون شود. اگر فشار خون شما در حال حاضر پایین است ، مصرف رویال ژل ممکن است باعث تشدید این امر گردد.

تداخلات دارویی رویال ژل : وارفارین (کوادامین) با رویال ژل تداخل دارد و ممکن است اثرات وارفارین (کومادین) را تشدید کند. مصرف رویال ژل با وارفارینممکن است منجر به افزایش احتمال خونریزی یا کبودی شود.

عناب : میوه عناب که با نام خرمای قرمز یا چینی نیز شناخته می شود ، بومی آسیای جنوبی است اما هم اکنون در سراسر جهان رواج یافته است. این میوه هنگام رسیدن قرمز تیره یا بنفش می شود و ممکن است کمی چروکیده به نظر برسند. در بخش هایی از آسیا به دلیل طعم شیرین و بافت جویدنی ، عناب را اغلب خشک می کنند و در ساخت شکلات ها و شیرینی ها از آن استفاده می کنند. عناب حاوی انواعی از ویتامین ها و موادمعدنی به ویژه ویتامین C است. ویتامین C تقویت کننده سیستم ایمنی می باشد و خاصیت آنتی اکسیدانی دارد. عناب همچنین حاوی پتاسیم است که نقش مهمی در کنترل عضلات و تعادل الکترولیت دارد. میوه عناب همچنین دارای کالری کم و فیبر زیاد می باشد. تقویت عملکرد مغز ، بهبود کیفیت خواب ، تقویت کننده سیستم ایمنی و مبارزه با سلول های سرطانی ، بهبود هضم و گوارش از اثرات مصرف عناب است.

تداخلات دارویی عناب : عناب ممکن است با داروهایی نظیر فنیتوئین ، فنوباربیتون و کاربامازپین و همچنین ونلافاکسین و سایر داروهای SSNRIs تداخل داشته باشد.

عسل : عسل ماده ای است که توسط زنبورها از شهد گیاهان تولید می شود. این ماده معمولاً به عنوان شیرین کننده در مواد غذایی استفاده می شود. همچنین ممکن است از خواص درمانی عسل استفاده شود. از عسل برای بهبود سرفه ، دیابت ، کلسترول زیاد ، قاعدگی دردناک ، آسم و آلرژی فصلی استفاده می شود. همچنین برای اسهال ، زخم های دهان ناشی از درمان سرطان و زخم معده ناشی از عفونت باکتری های Helicobacter pylori (H. pylori) استفاده می شود. همچنین در هنگام ورزش شدید یا در افرادی که سوء تغذیه دارند از عسل به عنوان منبع انرژی استفاده می شود. عسل همچنین برای بهبود زخم و درد ناشی از برداشتن لوزه ها از راه خوراکی استفاده شود. برخی افراد عسل را به طور مستقیم بر روی پوست برای آکنه ، خشکی چشم ، بهبود زخم ، سوختگی ، زخم پای دیابتی ، گانگرن و بسیاری از موارد دیگر استفاده می کنند. از عسل به عنوان اسپری بینی برای آلرژی فصلی و مشکلات سینوس استفاده می شود. عسل باعث افزایش قدرت باروری نیز می شود. از عسل به عنوان معطر و مرطوب کننده در صابون و مواد آرایشی استفاده می شود.

هشدار ها و احتیاط ها پیرامون مصرف عسل :
بارداری و شیردهی: عسل همانطور که به مقدار غذایی مصرف می شود بسیار ایمن است. نگرانی در مورد بوتولیسم مربوط به نوزادان و کودکان خردسال است و نه بزرگسالان یا زنان باردار. با این حال ، در مورد ایمنی عسل هنگام استفاده در مقاصد دارویی در خانمهایی که باردار هستند یا شیر می گیرند ، کافی نیست. در سمت ایمن بمانید و از مقادیر دارویی و کاربردهای موضعی خودداری کنید.
کودکان: مصرف خوراکی عسل برای کودکان یک سال و بزرگتر ایمن است.
به دلیل احتمال مسمومیت با بوتولیسم ، در شیرخواران و کودکان خردسال زیر 12 ماه از عسل خام استفاده نکنید.
دیابت: استفاده از مقادیر زیاد عسل ممکن است قند خون را در افراد مبتلا به دیابت نوع 2 افزایش دهد. همچنین ، استفاده از عسل در محل های خروج دیالیز ممکن است خطر ابتلا به عفونت در مبتلایان به دیابت را افزایش دهد.
آلرژی گرده: اگر به گرده حساسیت دارید از عسل خودداری کنید. عسل ، که از گرده تهیه می شود ، ممکن است باعث واکنش های آلرژیک شود.

تداخلات دارویی عسل : در حال حاضر اطلاعات کافی و اثبات شده ای درمورد تداخلات دارویی عسل موجود نیست.
0
نام:*
ایمیل:


جستجو در سایت
استارت آپ ها

ایده ها برای استارت آپ موجب رونق کسب و کارهای اینترنتی

آینده / استارت آپ

استارت‌آپ‌ها ادبیات بازار سرمایه را بلدند؟

استارت آپ

صدور تاییدیه دانش بنیانی شتابدهنده صدر فردا

اخبار / استارت آپ

اپلیکیشن شارژاپ

گوناگون / استارت آپ / رپرتاژ آگهی / بازتاب

جذاب‌ترین ایده‌های B2B در سال 2020

استارت آپ

۱۰ استارتاپ که بدون سرمایه به سوددهی رسیدند

استارت آپ

ایده ها و پیشنهاد برای استارت آپ در سال جدید

راهکارها و ترفند ها / استارت آپ

استارت‌آپ ایرانی؛ مرجع اول زنان افغان

استارت آپ

شروع یک کسب و کار نوپا پلتفرمی

استارت آپ

برنامه شبکه اجتماعی تیندر

گوناگون / معرفی وب سایت / استارت آپ

10 استارت آپ برتر تاکسیرانی جهان

استارت آپ

پخت پیتزاهای هیجان انگیز با هوش مصنوعی

آینده / استارت آپ

ایده‌ های استارتاپی فراموش شده‌

دورنما / بازار / استارت آپ

اپل، استارتاپ فناوری خودران Drive.ai را تصاحب کرد

استارت آپ

بررسی مهمترین چالش‌های تیم‌های استارتاپی

استارت آپ

نگرانی کاربران از هزینه تعمیر و تامین قطعات

گفت و گو / بازار / استارت آپ

مصاحبه با مدیرعامل و بنیان‌گذار استارتاپ Moz

گفت و گو / استارت آپ

آشنایی با استارت آپ های حوزه مدیریت آب

استارت آپ

راه اندازی ۷۰ استارت آپ توسط نخبگان ایرانی

استارت آپ

معرفی هشت استارت‌آپ‌ موفق ایرانی در حوزه فینتک

استارت آپ

اولین مرورگر شرعی دنیا

استارت آپ

از صفر تا پیست

استارت آپ

معرفی برترین استارتاپ‌های CES 2019

اخبار / استارت آپ

تبلیغات
درباره ما

مجله اینترنتی دیپروتد نشریه مجازی بر بستر اینترنت به مسائل آموزشی و مقالات پیرامون کسب وکار های نوپا یا استارت آپ ها و سبک زندگی است فعالیت و محتوای مطالب ارائه شده در سایت همه بیشتر در حوزه مدیریت، کارآفرینی ، روانشناسی ،اقتصادی و فناوری اطلاعات است نام اصلی دیپروتد "ریشه های عمیق " با مجوز رسمی از هیات نظارت برمطبوعات مشغول به فعالیت است

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید