مجله اینترنتی دیپروتد

ریشه های عمیق اجتماعی و اقتصادی

12/2 1395
استارت‌آپ‌های شکست‌خورده اطلاعات نادرستی را از مردمی دریافت می‌کردند که در بازار هدف آن‌ها نبوده‌اند. اشتباه رایجی که در کارآفرینی رخ می‌دهد این است که کمیت اطلاعاتی که کارآفرینان به دنبال آن‌ها هستند بیشتر از کیفیت اطلاعاتی است که دریافت می‌کنند. این عامل سبب می‌شود تا کارآفرینان اطلاعات نادرستی را از منابع نامعتبر دریافت کنند. اتفاق ناگوار این است که زمانی که کارآفرینان با اطلاعات درستی از جانب مردم روبه‌رو می‌شوند که در تضاد با تفکر و اندیشه آن‌ها بوده، متحیر می‌شوند و درک این واقعیت برای آن‌ها مشکل می‌شود و نمی خواهند این حقیقت را بپذیرند.

شاید مهم‌ترین نصیحت ما به شما این باشد که: اگر استارت‌آپ شما شکست خورد، بدانید که الان بهترین زمان است که بفهمید چه کار اشتباهی باعث شکست شما شده‌است. این تنها راه برای اصلاح خود و آماده‌شدن برای شروع دوباره یک استارت‌آپ است.
شکست واقعی زمانی اتفاق می‌افتد که از شروع دوباره استارت‌آپ خود هراس داشته‌باشید.



منبع :
لینک :
کد مطلب: 289
تاریخ و زمان انتشار: 2 اسفند 1395, 22:00
واژگان کلیدی:
پیوند کوتاه نوشتار:
https://deeprooted.ir/289
نوشتار های پیشین نویسنده:
  • 7 دلیل شکست 90 درصد استارتاپ‌ها
  • کم آبی و بحران های زیست محیطی ایران
  • ۴ دلیل اصلی شکست استارتاپ ها از نظر ۱۴ شتاب‌دهنده بین‌المللی
  • استارت آپ هایی موفق سال 2017
  • ده درس که می‌توانیم از حزب نازی بیاموزیم!
  • الگو سازی مبلمان شهری بر پایه مفاهیم سمانتیکی
  • تجربه چین در توسعه اقتصادی
  • داستان ملتی که از شکست‌هایش درس گرفت
  • استارت‌آپ‌های شکست‌خورده
    سمت نو
    اخبار

    رویدادها
    کسب و کار های نوپا

    TED

    معرفی کتاب

    سبک زندگی

    معرفی سایت