مجله اینترنتی دیپروتد

ریشه های عمیق اجتماعی و اقتصادی

دسته بندی
دیپروتد دورنما  دیپروتد راهکار و ترفند  استارت اپ  علوم اخبار دانش  رویداد  کتاب خوانی


آگهی
فروشگاه اینترنتی صنایع دستی صبنگو
مطالب
08/9 1397
پیش‌بینی‌های آینده اینفلوئنسر مارکتینگ
در آینده‌ی نزدیک بازاریابی اینفلوئنسرها تحت تأثیر عواملی نظیر تغییرات فنّاوری، تحلیل‌های رفتاری و افزایش تقاضا، کاملاً متحول خواهد شد.در طول چند سال گذشته، بازاریابی افراد مشهور و تأثیرگذار یا اینفلوئنسر مارکتینگ به‌شدت رونق گرفته است. اینفلوئنسر مارکتینگ پروسه‌ای است که در آن، افرادی که در رسانه‌های اجتماعی به شهرت رسیده‌اند و دنبال کنندگان زیادی دارند، برند شما را تبلیغ می‌کنند یا محتوای شما را بازنشر می‌دهند.
حدود ۳۹ درصد از بازاریاب‌ها، بودجه‌ی بازاریابی خود را برای سال ۲۰۱۸ افزایش داده‌اند. ۸۶ درصد از بازاریابان نیز به‌نوعی راهبرد کمپین‌های سال ۲۰۱۷ خود را ادامه می‌دهند. تا به امروز روند فعالیت‌های بازاریابی سال ۲۰۱۸ تقریباً مشابه اواخر سال ۲۰۱۷ بوده است؛ یعنی همان رویکردها و راهبرد‌ها ادامه پیدا کرده‌اند. اما آینده‌ی اینفلوئنسر مارکتینگ هم مثل بسیاری از راهبرد‌های بازاریابی، تحت تأثیر روندهای جدید، مخاطبان و تغییرات تکنولوژی، چهره‌ی متفاوتی خواهد داشت. کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که تا چند سال آینده، شاهد تغییرات زیادی در این بازار باشیم.
تنوع وضعیت
امروزه بیشتر برندها، به دنبال اینفلوئنسرهایی هستند که بیش از ۱۰۰ هزار فالوئر دارند؛ چراکه این افراد مشهور بهتر می‌توانند نظر مردم را به محصولات یک شرکت جلب کنند. درواقع هرچه اینفلوئنسر بانفوذتری داشته باشیم، از حمایت بیشتری برخورداریم. اما به‌مرور زمان، هنگامی‌که رقابت بر سر اینفلوئنسرها بالا بگیرد و دسترسی به متخصصان آسان‌تر شود، احتمالاً تنوع اینفلوئنسرهای هدف نیز بیشتر می‌شود. به‌عبارت‌ دیگر برندها بسته به راهبرد خود، هم به اینفلوئنسرهای پرمخاطب مراجعه می‌کنند و هم افرادی که دنبال کنندگان کمتری دارند
گروهای تأثیرگذار
ماهیت اینفلوئنسر مارکتینگ بسیار جذاب است. اگر در حال حاضر با یکی از سلبریتی‌های شبکه‌های اجتماعی در تماس باشید، شهرت برند شما هم‌زمان و همپای اعتبار و نفوذ او، افزایش پیدا می‌کند. درواقع ما شاهدیم که یک دایره‌ی رو به گسترش در اطراف هر اینفلوئنسر وجود دارد. پیش‌بینی می‌شود در آینده شاهد ظهور گروه‌های پرنفوذ باشیم. به عبارتی، برندها تبلیغات خود را به گروهی از افراد می‌سپارند که با یکدیگر رابطه‌ی نزدیک و قوی دارند و بین مردم محبوب هستند. ممکن است این افراد شبکه‌ی تعاملی مؤثری در دنیای اینترنت باشند؛ به این صورت که اینفلوئنسرهای قوی‌تر در مرکز شبکه و اینفلوئنسرهای ضعیف‌تر در اطراف آن‌ها قرار می‌گیرند. شبکه‌سازی اینفلوئنسرها روی چگونه دیده شدن آن‌ها و تعاملات مردم با یکدیگر تأثیر می‌گذارد.
اهمیت اعتبار شخصی
حوزه‌ی بازاریابی محتوا، در اصل بنا به تقاضای مصرف‌کنندگان شکل گرفت. مردم از تبلیغات سنتی که صرفاً از فروش حرف می‌زدند، خسته شده بودند. به همین دلیل به سمت منابع معتبری جذب شدند که اطلاعات مفیدی در مورد محصولات منتشر می‌کرد. اینفلوئنسرها هم بخشی از این موج فراگیر بودند. امروزه که این افراد از طرف شرکت‌ها صحبت می‌کنند و محتوای مشترکی با آنان به اشتراک می‌گذارند، این فاکتور اعتماد و اعتبار تا حدودی زیر سؤال رفته است. پیش‌بینی می‌شود باگذشت زمان مردم نگاه دقیق‌تری به صحت و صداقت تبلیغات داشته باشند و از اینفلوئنسرها بخواهند که اعتبار و حقیقت شخصیت خود را اثبات کنند.




منبع :
لینک :
کد مطلب: 8174
تاریخ و زمان انتشار: 9 آبان 1397, 10:11
واژگان کلیدی: کمپین اینفلوئنسر مارکتینگ, آژانس های اینفلوئنسر مارکتینگ, اینفلوئنسر مارکتینگ, اینفلوئنسر کیست, تعرفه اینفلوئنسر, بازاریابی تأثیرگذار, آژانس اینفلوئنسر مارکتینگ, آژانس دیجیتال مارکتینگ, آژانس دیجیتال مارکتینگ راتین, آژانس دیجیتال مارکتینگ رادین, آژانس مارکتینگ, آژانس های دیجیتال مارکتینگ, ارسال تبلیغات در اینستاگرام, انواع بلاگر, انواع تبلیغات در اینستاگرام, ایده برای اینفلوئنسر شدن, اینفلوئنسر ایرانی, اینفلوئنسر اینستاگرام, اینفلوئنسر به انگلیسی, اینفلوئنسر مارکتینگ pdf, اینفلوئنسر مارکتینگ اینستاگرام, اینفلوئنسر مارکتینگ در ایران, اینفلوئنسر مارکتینگ چیست, اینفلوئنسر های معروف ایرانی, اینفلوئنسر چه شغلی است, اینفلوئنسر چیست, اینفلوئنسر کتاب, اینفلوئنسر یعنی چی, اینفلوئنسرهای معروف دنیا, بلاگر چیست, بلاگر کیست, بهترین اینفلوئنسرهای ایرانی, تبلیغات ارزان در اینستاگرام, تبلیغات اینفلوئنسر اینستاگرام, تبلیغات اینفلوئنسر مارکتینگ, تبلیغات در اینستاگرام, ترفند تبلیغات در اینستاگرام, تعرفه تبلیغات در تلگرام, تعرفه قیمت تبلیغات در اینستاگرام, تفاوت بلاگر و اینفلوئنسر, تفاوت بلاگر و ولاگر, تفاوت واینر و اینفلوئنسر, تلفظ اینفلوئنسر, تلفظ کلمه اینفلوئنسر, حذف تبلیغات در اینستاگرام, دانلود رایگان کتاب اینفلوئنسر, دانلود رایگان کتاب اینفلوئنسر بریتنی هنسی, دانلود کتاب اینفلوئنسر, دانلود کتاب اینفلوئنسر بریتنی هنسی, درامد اینفلوئنسرهای ایرانی, راه های تبلیغات در اینستاگرام, زوج اینفلوئنسر, زوج اینفلوئنسر یعنی چه, سایت اینفلوئنسر, سایت اینفلوئنسر مارکتینگ, شرکت های دیجیتال مارکتینگ ایران, طراحی تبلیغات در اینستاگرام, فرق اینفلوئنسر و بالاگر, قیمت اینفلوئنسرها, قیمت تبلیغات اینستاگرامی از ۲ تا ۵۰ میلیون, قیمت تبلیغات حسن ریوندی, لیست آژانس های دیجیتال مارکتینگ, لیست اینفلوئنسر های ایرانی, لیست شرکت های دیجیتال مارکتینگ, معنی influencer, معنی بلاگر, معنی کلمه اینفلوئنسر, موفق ترین اینفلوئنسر ها, نرم افزار تبلیغات در اینستاگرام, هزینه تبلیغات اسپانسر اینستاگرام, هزینه تبلیغات اینفلوئنسر, هزینه تبلیغات در اینستاگرام, هزینه تبلیغات در اینستاگرام سلبریتی ها, هزینه تبلیغات در اینستاگرام نی نی سایت, هزینه تبلیغات محمد امین کریم پور, پلتفرم اینفلوئنسر مارکتینگ, پیج های اینفلوئنسر, چگونه اینفلوئنسر شویم, چگونه در اینستاگرام برند شویم, کتاب اینفلوئنسر pdf, کتاب اینفلوئنسر مارکتینگ, کتاب صوتی اینفلوئنسر, کمپین اینفلوئنسر مارکتینگ چیست؟ | دیما, گروه دیجیتال مارکتینگ, کمپین دیجیتال مارکتینگ, دیجیتال مارکتینگ, دیجیتال کیست, تعرفه دیجیتال, ایده برای دیجیتال شدن, دیجیتال ایرانی, دیجیتال اینستاگرام, دیجیتال به انگلیسی, دیجیتال مارکتینگ pdf, دیجیتال مارکتینگ اینستاگرام, دیجیتال مارکتینگ در ایران, دیجیتال مارکتینگ چیست, دیجیتال های معروف ایرانی, دیجیتال چه شغلی است, دیجیتال چیست, دیجیتال کتاب, دیجیتال یعنی چی, دیجیتالهای معروف دنیا, بهترین دیجیتالهای ایرانی, تبلیغات دیجیتال اینستاگرام, تبلیغات دیجیتال مارکتینگ, تفاوت بلاگر و دیجیتال, تفاوت واینر و دیجیتال, تلفظ دیجیتال, تلفظ کلمه دیجیتال, دانلود رایگان کتاب دیجیتال, دانلود رایگان کتاب دیجیتال بریتنی هنسی, دانلود کتاب دیجیتال, دانلود کتاب دیجیتال بریتنی هنسی, درامد دیجیتالهای ایرانی, زوج دیجیتال, زوج دیجیتال یعنی چه, سایت دیجیتال, سایت دیجیتال مارکتینگ, فرق دیجیتال و بالاگر, قیمت دیجیتالها, لیست دیجیتال های ایرانی, معنی کلمه دیجیتال, موفق ترین دیجیتال ها, هزینه تبلیغات دیجیتال, پلتفرم دیجیتال مارکتینگ, پیج های دیجیتال, چگونه دیجیتال شویم, کتاب دیجیتال pdf, کتاب دیجیتال مارکتینگ, کتاب صوتی دیجیتال, کسب درآمد از اینستاگرام, تبلیغات اینستاگرام, تبلیغات اینستاگرامی, تبلیغ های اینستاگرامی, اینستاگرام, instagram advertising, تبلیغات آنلاین, اینفلونسر, اینفلونسر مارکتینگ, اینفلوئنسر, influencer, influencer marketing
پیوند کوتاه نوشتار:
https://deeprooted.ir/8174
نوشتار های پیشین نویسنده:
  • 9 توصیه برای خلق کمپین بازاریابی تاثیرگذار در اینستاگرام
  • از سیر تا پیاز اینفلوئنسر مارکتینگ
  • اینفلوینسر مارکتینگ چیست‌ ؟
  • با رعایت این ۱۰ نکته اینفلوئنسر شویم
  • سازمان به عنوان اینفلوئنسر
  • چگونه به یک اینفلوئنسر تبدیل شویم؟
  • اینفلوئنسر مارکتینگ چیست و چرا باید آن را انجام دهیم؟
  • چطور اینفلوئنسرهای هدف خود را شناسایی کنیم؟
  • آبتین وب فروشگاه اینترنتی قند رژیمی کامور
    پیش‌بینی‌های آینده اینفلوئنسر مارکتینگ
    سمت نو
    اخبار

    رویدادها
    کسب و کار های نوپا

    TED

    معرفی کتاب

    سبک زندگی

    معرفی سایت
    داغ ترین ها