افزایش بهره وری کمپین بازاریابی دیجیتال توسط اینفلوئنسرها
 افزایش بهره وری کمپین  بازاریابی دیجیتال توسط اینفلوئنسرها 
اگر چه دیجیتال مارکتینگ یک روش سریع و کاملا رقابتی برای ایجاد فرصت های بی نظیر تبلیغاتی برندها می باشد ، از طرفی چالش های خاص خودش را دارد .

اما امروزه بیشتر برندها با استفاده از عوامل اینفلوئنسر موفق به کسب موفقیت در بازار می شوند. اگر به دنبال ارتقاء کمپین دیجیتال مارکتینگ یا افزایش درآمد خود هستید با درنظر گرفتن هزینه بیشتر برای تبلیغ و بهره گیری از اینفلوئنسرمارکتینگ راهبرد بازاریابی خود را تغییر بدهید.
اینفلوئنسر مارکتینگ چیست؟

کلمه ای که خیلی زیاد شنیده می شود ، مفهوم آن چیست؟

یک اینفلوئنسر در حقیقت به یک فرد یا گروهی گفته می شود که قادرند برروی نظرات و رفتار دیگران تاثیر بگذارند.”اینفلوئنسر مارکتینگ” شامل کارشناسان صنایع مختلف ، افراد مشهور ، اشخاص موردعلاقه مردم هستند که می توانند بر روند تصمیم گیری خرید افراد تاثیر مثبت بگذارند.۷۰ درصد از نوجوانان اعتمادشان به راهبرد YouTube بیشتر از راهبرد های سنتی است.

برندهای تجاری معمولا از اینفلوئنسر مارکتینگ برای تایید محصولات خودشان به روشهای متفاوتی اعم از گذاشتن پستهای مختلف در شبکه های اجتماعی یا محتوای وبلاگ آنها ، استفاده می کنند.بیش از ۷۳ درصد از بازاریاب های موفق ، بودجه اختصاصی بابت اینفلوئنسر مارکتینگ در نظر دارند.

برخی از راه هایی که اینفلوئنسر مارکتینگ یک گروه بازاریابی دیجیتال بهبود پیدا می کند:
مخاطب لحظه ای

بیشتر اینفلوئنسرها طرفدارانی دارند که به انتخاب آنها اعتماد می کنند و ۴۹ درصد مردم با توجه به انتخاب افراد محبوب خود یک کالا را انتخاب می کنند.اکثر مصرف کنندگان اعتماد بیشتری به اینفلوئنسرها نسبت به افراد مشهور دارند چون سبک زندگی آنها را نزدیک به سبک زندگی خودشان می دانند.
کارشناسی تولید محتوا

اینفلوئنسرها محبوب مردم هستند چرا که کار خود را به خوبی انجام می دهند و سالها تجربه و تخصص را با خود به همراه دارند.با همکاری اینفلوئنسر ها و همچنین با اتکا به دانش و تخصص خود می توانید اعتبار خاصی در بین مصرف کنندگان و مشتریان برای خود باز کنید.
بهبود ROI

در حقیقت ROI را بازگشت سرمایه گذاری می گویند. چون با بهبود آن علاوه بر بازگشت سرمایه ، چندین برابر هزینه ای که برای بازاریابی دیجیتال انجام شده سود خواهد داشت. برندهایی که برای تبلیغات خود بودجه ای مختصر در نظر گرفته اند می بایست از اینفلوئنسرها برای بهبود راهبرد بازاریابی خود بهره بگیرند. همچنین شما می توانید با استفاده از شرکت هایی که با تجارت شرکتی خود به برندهای مختلف تجاری کمک می کنند برای بهبود بودجه بازاریابی خود استفاده کنید.
بهبود رنکینگ ( رتبه در جستجوی گوگل )

گوگل مدام در حال تغییر الگوریتم های جستجوی خود می باشد. به همین علت ممکن است یک روش یا راهبرد تاثیرگذار بوده باشد اما در حال حاضر نامطلوب و ناکارآمد باشد. برخلاف راهبرد های سنتی سئو ، در بازاریابی دیجیتال شما از طریق تولید محتوا می توانید مخاطب را با استفاده از مطالب ، تصاویر ، ویدیوها و … جذب نمایید. این مساله به شما کمک می کند تا بدون اینکه تلاش زیادی بکنید به نتایج بسیار مطلوبی دست پیدا کنید.
نام:*
ایمیل:


جستجو در سایت
استارت آپ ها

ایده ها برای استارت آپ موجب رونق کسب و کارهای اینترنتی

آینده / استارت آپ

استارت‌آپ‌ها ادبیات بازار سرمایه را بلدند؟

استارت آپ

صدور تاییدیه دانش بنیانی شتابدهنده صدر فردا

اخبار / استارت آپ

اپلیکیشن شارژاپ

گوناگون / استارت آپ / رپرتاژ آگهی / بازتاب

جذاب‌ترین ایده‌های B2B در سال 2020

استارت آپ

۱۰ استارتاپ که بدون سرمایه به سوددهی رسیدند

استارت آپ

ایده ها و پیشنهاد برای استارت آپ در سال جدید

راهکارها و ترفند ها / استارت آپ

استارت‌آپ ایرانی؛ مرجع اول زنان افغان

استارت آپ

شروع یک کسب و کار نوپا پلتفرمی

استارت آپ

برنامه شبکه اجتماعی تیندر

گوناگون / معرفی وب سایت / استارت آپ

10 استارت آپ برتر تاکسیرانی جهان

استارت آپ

پخت پیتزاهای هیجان انگیز با هوش مصنوعی

آینده / استارت آپ

ایده‌ های استارتاپی فراموش شده‌

دورنما / بازار / استارت آپ

اپل، استارتاپ فناوری خودران Drive.ai را تصاحب کرد

استارت آپ

بررسی مهمترین چالش‌های تیم‌های استارتاپی

استارت آپ

نگرانی کاربران از هزینه تعمیر و تامین قطعات

گفت و گو / بازار / استارت آپ

مصاحبه با مدیرعامل و بنیان‌گذار استارتاپ Moz

گفت و گو / استارت آپ

آشنایی با استارت آپ های حوزه مدیریت آب

استارت آپ

راه اندازی ۷۰ استارت آپ توسط نخبگان ایرانی

استارت آپ

معرفی هشت استارت‌آپ‌ موفق ایرانی در حوزه فینتک

استارت آپ

اولین مرورگر شرعی دنیا

استارت آپ

از صفر تا پیست

استارت آپ

معرفی برترین استارتاپ‌های CES 2019

اخبار / استارت آپ

تبلیغات
درباره ما

مجله اینترنتی دیپروتد نشریه مجازی بر بستر اینترنت به مسائل آموزشی و مقالات پیرامون کسب وکار های نوپا یا استارت آپ ها و سبک زندگی است فعالیت و محتوای مطالب ارائه شده در سایت همه بیشتر در حوزه مدیریت، کارآفرینی ، روانشناسی ،اقتصادی و فناوری اطلاعات است نام اصلی دیپروتد "ریشه های عمیق " با مجوز رسمی از هیات نظارت برمطبوعات مشغول به فعالیت است

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید