میانگین نرخ تعامل در اینفلوئنسرمارکتینگ اینستاگرام
 میانگین نرخ تعامل در اینفلوئنسرمارکتینگ اینستاگرام در این مقاله میکرو اینفلوئنسرها و مگا اینفلوئنسرها از نظر نرخ تعامل در اینستاگرام با هم مقایسه شده اند.

زمانی که شما به اینفلوئنسرمارکتینگ فکر می کنید نامهایی مانند کیم کارداشیان به ذهن شما خطور می کند!

سلبریتی های مشهور یا همان مگا اینفلوئنسرهایی با فالوئرهای میلیونی معمولاً به عنوان بنچ مارکت اینفلوئنسر مارکتینگ انتخاب می شوند.

گرچه شما می توانید بودجه های هنگفتی برای انتشار گسترده هزینه کنید اما نرخ بازگشت سرمایه محدودی به دست خواهید آورد.

اخیراً گزارشی در مورد اینفلوئنسرهای اینستاگرام توسط وبسایت Influence.co منتشر شده که در آن نشان می دهد اینفلوئنسرهایی با تعداد فالوئر کم (میکرو اینفلوئنسر)، نرخ تعامل بسیار بالاتری از مگا اینفلوئنسرها به دست می آورند.

برندها هم اکنون با جدیت بیشتری به دنبال میکرو اینفلوئنسرها هستند تا با شناسایی میکرو اینفلوئنسرهایی که با جامعه هدف برند ارتباط بیشتری دارد پیام برند خود را گسترش دهند.

میکرو اینفلوئنسرها محتوایشان را شخصی سازی تر کرده و می توانند با فالوئرهای خود تعامل بیشتری برقرار کنند.

به عبارت دیگر، میکرو اینفلوئنسرهایی با کمتر از 2000 فالوئر، 151 درصد نرخ تعامل بیشتری از اینفلوئنسرهای میلیونی به دست می آورند.

شاخص تعامل می تواند نقشی کلیدی در تاثیر بازدهی اینفلوئنسر مارکتینگ ایفا کند. گرچه 1.5 درصد یک میلیون فالوئر از 10 درصد 2000 فالوئر عدد بیشتری است اما زمانی که بحث هزینه پرداخت شده به اینفلوئنسر و نرخ بازگشت سرمایه مطرح شود به نظر می رسد سرمایه گذاری روی میکرو اینفلوئنسرها معقول تر است.

لذا می توان با برنامه ریزی صحیح و شناسایی تعداد کافی و با کیفیت میکرو اینفلوئنسرها، با هزینه ای کمتر به اهداف تجاری و برندینگ خود دست پیدا کرد.
نام:*
ایمیل:


جستجو در سایت
استارت آپ ها

ایده ها برای استارت آپ موجب رونق کسب و کارهای اینترنتی

آینده / استارت آپ

استارت‌آپ‌ها ادبیات بازار سرمایه را بلدند؟

استارت آپ

صدور تاییدیه دانش بنیانی شتابدهنده صدر فردا

اخبار / استارت آپ

اپلیکیشن شارژاپ

گوناگون / استارت آپ / رپرتاژ آگهی / بازتاب

جذاب‌ترین ایده‌های B2B در سال 2020

استارت آپ

۱۰ استارتاپ که بدون سرمایه به سوددهی رسیدند

استارت آپ

ایده ها و پیشنهاد برای استارت آپ در سال جدید

راهکارها و ترفند ها / استارت آپ

استارت‌آپ ایرانی؛ مرجع اول زنان افغان

استارت آپ

شروع یک کسب و کار نوپا پلتفرمی

استارت آپ

برنامه شبکه اجتماعی تیندر

گوناگون / معرفی وب سایت / استارت آپ

10 استارت آپ برتر تاکسیرانی جهان

استارت آپ

پخت پیتزاهای هیجان انگیز با هوش مصنوعی

آینده / استارت آپ

ایده‌ های استارتاپی فراموش شده‌

دورنما / بازار / استارت آپ

اپل، استارتاپ فناوری خودران Drive.ai را تصاحب کرد

استارت آپ

بررسی مهمترین چالش‌های تیم‌های استارتاپی

استارت آپ

نگرانی کاربران از هزینه تعمیر و تامین قطعات

گفت و گو / بازار / استارت آپ

مصاحبه با مدیرعامل و بنیان‌گذار استارتاپ Moz

گفت و گو / استارت آپ

آشنایی با استارت آپ های حوزه مدیریت آب

استارت آپ

راه اندازی ۷۰ استارت آپ توسط نخبگان ایرانی

استارت آپ

معرفی هشت استارت‌آپ‌ موفق ایرانی در حوزه فینتک

استارت آپ

اولین مرورگر شرعی دنیا

استارت آپ

از صفر تا پیست

استارت آپ

معرفی برترین استارتاپ‌های CES 2019

اخبار / استارت آپ

تبلیغات
درباره ما

مجله اینترنتی دیپروتد نشریه مجازی بر بستر اینترنت به مسائل آموزشی و مقالات پیرامون کسب وکار های نوپا یا استارت آپ ها و سبک زندگی است فعالیت و محتوای مطالب ارائه شده در سایت همه بیشتر در حوزه مدیریت، کارآفرینی ، روانشناسی ،اقتصادی و فناوری اطلاعات است نام اصلی دیپروتد "ریشه های عمیق " با مجوز رسمی از هیات نظارت برمطبوعات مشغول به فعالیت است

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید