مجله اینترنتی دیپروتد

ریشه های عمیق اجتماعی و اقتصادی

07/22 1397
 افزایش بهره وری کمپین  بازاریابی دیجیتال توسط اینفلوئنسرها 
اگر چه دیجیتال مارکتینگ یک روش سریع و کاملا رقابتی برای ایجاد فرصت های بی نظیر تبلیغاتی برندها می باشد ، از طرفی چالش های خاص خودش را دارد .

اما امروزه بیشتر برندها با استفاده از عوامل اینفلوئنسر موفق به کسب موفقیت در بازار می شوند. اگر به دنبال ارتقاء کمپین دیجیتال مارکتینگ یا افزایش درآمد خود هستید با درنظر گرفتن هزینه بیشتر برای تبلیغ و بهره گیری از اینفلوئنسرمارکتینگ راهبرد بازاریابی خود را تغییر بدهید.
اینفلوئنسر مارکتینگ چیست؟

کلمه ای که خیلی زیاد شنیده می شود ، مفهوم آن چیست؟

یک اینفلوئنسر در حقیقت به یک فرد یا گروهی گفته می شود که قادرند برروی نظرات و رفتار دیگران تاثیر بگذارند.”اینفلوئنسر مارکتینگ” شامل کارشناسان صنایع مختلف ، افراد مشهور ، اشخاص موردعلاقه مردم هستند که می توانند بر روند تصمیم گیری خرید افراد تاثیر مثبت بگذارند.۷۰ درصد از نوجوانان اعتمادشان به راهبرد YouTube بیشتر از راهبرد های سنتی است.

برندهای تجاری معمولا از اینفلوئنسر مارکتینگ برای تایید محصولات خودشان به روشهای متفاوتی اعم از گذاشتن پستهای مختلف در شبکه های اجتماعی یا محتوای وبلاگ آنها ، استفاده می کنند.بیش از ۷۳ درصد از بازاریاب های موفق ، بودجه اختصاصی بابت اینفلوئنسر مارکتینگ در نظر دارند.

برخی از راه هایی که اینفلوئنسر مارکتینگ یک گروه بازاریابی دیجیتال بهبود پیدا می کند:
مخاطب لحظه ای

بیشتر اینفلوئنسرها طرفدارانی دارند که به انتخاب آنها اعتماد می کنند و ۴۹ درصد مردم با توجه به انتخاب افراد محبوب خود یک کالا را انتخاب می کنند.اکثر مصرف کنندگان اعتماد بیشتری به اینفلوئنسرها نسبت به افراد مشهور دارند چون سبک زندگی آنها را نزدیک به سبک زندگی خودشان می دانند.
کارشناسی تولید محتوا

اینفلوئنسرها محبوب مردم هستند چرا که کار خود را به خوبی انجام می دهند و سالها تجربه و تخصص را با خود به همراه دارند.با همکاری اینفلوئنسر ها و همچنین با اتکا به دانش و تخصص خود می توانید اعتبار خاصی در بین مصرف کنندگان و مشتریان برای خود باز کنید.
بهبود ROI

در حقیقت ROI را بازگشت سرمایه گذاری می گویند. چون با بهبود آن علاوه بر بازگشت سرمایه ، چندین برابر هزینه ای که برای بازاریابی دیجیتال انجام شده سود خواهد داشت. برندهایی که برای تبلیغات خود بودجه ای مختصر در نظر گرفته اند می بایست از اینفلوئنسرها برای بهبود راهبرد بازاریابی خود بهره بگیرند. همچنین شما می توانید با استفاده از شرکت هایی که با تجارت شرکتی خود به برندهای مختلف تجاری کمک می کنند برای بهبود بودجه بازاریابی خود استفاده کنید.
بهبود رنکینگ ( رتبه در جستجوی گوگل )

گوگل مدام در حال تغییر الگوریتم های جستجوی خود می باشد. به همین علت ممکن است یک روش یا راهبرد تاثیرگذار بوده باشد اما در حال حاضر نامطلوب و ناکارآمد باشد. برخلاف راهبرد های سنتی سئو ، در بازاریابی دیجیتال شما از طریق تولید محتوا می توانید مخاطب را با استفاده از مطالب ، تصاویر ، ویدیوها و … جذب نمایید. این مساله به شما کمک می کند تا بدون اینکه تلاش زیادی بکنید به نتایج بسیار مطلوبی دست پیدا کنید.




منبع : brandha
لینک : http://brandha.com
کد مطلب: 8173
تاریخ و زمان انتشار: 22 مهر 1397, 14:00
واژگان کلیدی:
پیوند کوتاه نوشتار:
https://deeprooted.ir/8173
نوشتار های پیشین نویسنده:
  • چگونه از استوری‌های اینستاگرام برای بازاریابی استفاده کنیم؟
  • رهبر بازار اینفلوئنسر مارکتینگ در ایران کیست؟
  • با رعایت این ۱۰ نکته اینفلوئنسر شویم
  • سازمان به عنوان اینفلوئنسر
  • چگونه به یک اینفلوئنسر تبدیل شویم؟
  • اینفلوئنسر مارکتینگ چیست و چرا باید آن را انجام دهیم؟
  • همه چیز درباره اینفلوئنسر ها
  • چطور اینفلوئنسرهای هدف خود را شناسایی کنیم؟
  • افزایش بهره وری کمپین بازاریابی دیجیتال توسط اینفلوئنسرها
    سمت نو
    اخبار

    رویدادها
    کسب و کار های نوپا

    TED

    معرفی کتاب

    سبک زندگی

    معرفی سایت