چگونه می شود یک فرد تاثیر گذار شد
چگونه می شود یک فرد تاثیر گذار شد با افزایش روش های تبلیغاتی نوین و جدید و از آنجایی که دیگر روش های قدیمی جواب نمی دهند بازاریابی اینفلوئنسر مارکتینگ تقریبا جای همگونه تبلیغات را گرفته است چرا که بسیار پربازده و براحتی می توانید با آن برند سازی کنید . و با کمک اینفلوئنسرها می توان اعتماد کاربران را برای خرید محصولات جلب کرد .
علاقه مندی های خود را پید کنید ، هر چیزی که در شما شور وشوق ایجاد می کند به دنبال آن بروید .
سعی کنید منحصر بفرد باشید ، هر کاری که می خواهید انجام دهید سعی کنید ایده های نو داشته باشید و به مانند دیگران کار نکنید .
برای کانال و شبکه های اجتماعی تان راهبرد داشته باشید ، محتوای خودتان را برنامه ریزی کنید یعنی بدانید در چه زمانی چه پستی را می خواهید قرار دهید .
محتوای خوب تولید کنید ، از آنجایی که این روزها محتوا حرف اول را در شبکه های اجتماعی می زند سعی کنید یک محتوای کامل و خوب تولید کنید و از هزینه و زمان بری آن هراسی نداشته باشید.
 
چگونه می شود یک اینفلوئنسر شویم ؟
سریعترین و ساده ترین راه برای افزایش مخاطبان ، کار با یک شخص تاثیرگذار است . شما می توانید مطلبی جالب از آن فرد را در صفحه خود به اشتراک بگذارید و درباره آن بنویسید کافی است آن شخص آن مطلب را لایک کند .
سعی کنید با مخاطبان خود تعامل داشته باشید و به دنبال هر نظر آنها ، پاسخ آنها را بدهید .
با شناخت شبکه های اجتماعی و مخاطبان و علاقه مندی های آنها تولید محتوا داشته باشید . و پیشنهادات آنها را هم در نظر بگیرید.
کانال ها و شبکه هایی را انتخاب کنید که به خوبی می توانید در آنها فعالیت داشته باشید مانند فیسبوک و اینستاگرام . و همه تمرکز و تلاش خودتان را برای رشد این شبکه هایتان بگذارید .

چگونه می شود یک اینفلوئنسر شویم ؟
ثابت قدم باشید و طبق برنامه ریزی جلو بروید ، سعی کنید در زمان ها و روزهای خاص پست قرار بدهید این گونه فالوورهای شما به اشتیاق بیشتری شما را دنبال خواهند کرد . محتوا گذاری خود را به تعویق نیاندازید به گونه ای نباشد که یک روز چند پست قرار دهید و شاید تا چند هفته پستی منتشر نکنید .
برای خودتان هم تبلیغات کنید ، چرا که هر چند شما محتوای عالی داشته باشید ولی اگر کسی آنها را نبیند فایده ای ندارد پس در کنار تولید محتوا به فکر ارتقا و افزایش بازدید خود باشید و تبلیغات کنید.
نام:*
ایمیل:


جستجو در سایت
استارت آپ ها

ایده ها برای استارت آپ موجب رونق کسب و کارهای اینترنتی

آینده / استارت آپ

استارت‌آپ‌ها ادبیات بازار سرمایه را بلدند؟

استارت آپ

صدور تاییدیه دانش بنیانی شتابدهنده صدر فردا

اخبار / استارت آپ

اپلیکیشن شارژاپ

گوناگون / استارت آپ / رپرتاژ آگهی / بازتاب

جذاب‌ترین ایده‌های B2B در سال 2020

استارت آپ

۱۰ استارتاپ که بدون سرمایه به سوددهی رسیدند

استارت آپ

ایده ها و پیشنهاد برای استارت آپ در سال جدید

راهکارها و ترفند ها / استارت آپ

استارت‌آپ ایرانی؛ مرجع اول زنان افغان

استارت آپ

شروع یک کسب و کار نوپا پلتفرمی

استارت آپ

برنامه شبکه اجتماعی تیندر

گوناگون / معرفی وب سایت / استارت آپ

10 استارت آپ برتر تاکسیرانی جهان

استارت آپ

پخت پیتزاهای هیجان انگیز با هوش مصنوعی

آینده / استارت آپ

ایده‌ های استارتاپی فراموش شده‌

دورنما / بازار / استارت آپ

اپل، استارتاپ فناوری خودران Drive.ai را تصاحب کرد

استارت آپ

بررسی مهمترین چالش‌های تیم‌های استارتاپی

استارت آپ

نگرانی کاربران از هزینه تعمیر و تامین قطعات

گفت و گو / بازار / استارت آپ

مصاحبه با مدیرعامل و بنیان‌گذار استارتاپ Moz

گفت و گو / استارت آپ

آشنایی با استارت آپ های حوزه مدیریت آب

استارت آپ

راه اندازی ۷۰ استارت آپ توسط نخبگان ایرانی

استارت آپ

معرفی هشت استارت‌آپ‌ موفق ایرانی در حوزه فینتک

استارت آپ

اولین مرورگر شرعی دنیا

استارت آپ

از صفر تا پیست

استارت آپ

معرفی برترین استارتاپ‌های CES 2019

اخبار / استارت آپ

تبلیغات
درباره ما

مجله اینترنتی دیپروتد نشریه مجازی بر بستر اینترنت به مسائل آموزشی و مقالات پیرامون کسب وکار های نوپا یا استارت آپ ها و سبک زندگی است فعالیت و محتوای مطالب ارائه شده در سایت همه بیشتر در حوزه مدیریت، کارآفرینی ، روانشناسی ،اقتصادی و فناوری اطلاعات است نام اصلی دیپروتد "ریشه های عمیق " با مجوز رسمی از هیات نظارت برمطبوعات مشغول به فعالیت است

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید