مجله اینترنتی دیپروتد

ریشه های عمیق اجتماعی و اقتصادی

07/29 1397
 میانگین نرخ تعامل در اینفلوئنسرمارکتینگ اینستاگرام در این مقاله میکرو اینفلوئنسرها و مگا اینفلوئنسرها از نظر نرخ تعامل در اینستاگرام با هم مقایسه شده اند.

زمانی که شما به اینفلوئنسرمارکتینگ فکر می کنید نامهایی مانند کیم کارداشیان به ذهن شما خطور می کند!

سلبریتی های مشهور یا همان مگا اینفلوئنسرهایی با فالوئرهای میلیونی معمولاً به عنوان بنچ مارکت اینفلوئنسر مارکتینگ انتخاب می شوند.

گرچه شما می توانید بودجه های هنگفتی برای انتشار گسترده هزینه کنید اما نرخ بازگشت سرمایه محدودی به دست خواهید آورد.

اخیراً گزارشی در مورد اینفلوئنسرهای اینستاگرام توسط وبسایت Influence.co منتشر شده که در آن نشان می دهد اینفلوئنسرهایی با تعداد فالوئر کم (میکرو اینفلوئنسر)، نرخ تعامل بسیار بالاتری از مگا اینفلوئنسرها به دست می آورند.

برندها هم اکنون با جدیت بیشتری به دنبال میکرو اینفلوئنسرها هستند تا با شناسایی میکرو اینفلوئنسرهایی که با جامعه هدف برند ارتباط بیشتری دارد پیام برند خود را گسترش دهند.

میکرو اینفلوئنسرها محتوایشان را شخصی سازی تر کرده و می توانند با فالوئرهای خود تعامل بیشتری برقرار کنند.

به عبارت دیگر، میکرو اینفلوئنسرهایی با کمتر از 2000 فالوئر، 151 درصد نرخ تعامل بیشتری از اینفلوئنسرهای میلیونی به دست می آورند.

شاخص تعامل می تواند نقشی کلیدی در تاثیر بازدهی اینفلوئنسر مارکتینگ ایفا کند. گرچه 1.5 درصد یک میلیون فالوئر از 10 درصد 2000 فالوئر عدد بیشتری است اما زمانی که بحث هزینه پرداخت شده به اینفلوئنسر و نرخ بازگشت سرمایه مطرح شود به نظر می رسد سرمایه گذاری روی میکرو اینفلوئنسرها معقول تر است.

لذا می توان با برنامه ریزی صحیح و شناسایی تعداد کافی و با کیفیت میکرو اینفلوئنسرها، با هزینه ای کمتر به اهداف تجاری و برندینگ خود دست پیدا کرد.


احسان خواجوی
منبع :
لینک :
کد مطلب: 8165
تاریخ و زمان انتشار: 29 مهر 1397, 17:00
واژگان کلیدی:
پیوند کوتاه نوشتار:
https://deeprooted.ir/8165
نوشتار های پیشین نویسنده:
  • از سیر تا پیاز اینفلوئنسر مارکتینگ
  • اینفلوئنسر شوید و به کسب درآمد از اینستاگرام برسید
  • با رعایت این ۱۰ نکته اینفلوئنسر شویم
  • سازمان به عنوان اینفلوئنسر
  • چگونه به یک اینفلوئنسر تبدیل شویم؟
  • اینفلوئنسر مارکتینگ چیست و چرا باید آن را انجام دهیم؟
  • چطور اهداف خود را در اینفلوئنسر مارکتینگ تعریف کنیم؟
  • چطور اینفلوئنسرهای هدف خود را شناسایی کنیم؟
  • میانگین نرخ تعامل در اینفلوئنسرمارکتینگ اینستاگرام
    سمت نو
    اخبار

    رویدادها
    کسب و کار های نوپا

    TED

    معرفی کتاب

    سبک زندگی

    معرفی سایت