پیام‌آورد تنها یک رخداد نیست!
پیام‌آورد تنها یک رخداد نیست! پیام‌آورد در قالب یک رویداد نوآورانه در حوزه پیام‌رسان‌های ایرانی، مهارت‌های کاری و توانایی‌های افراد را محک زده و بهترین‌ها را شناسایی و پشتیبانی می‌نماید. اهدای ده‌ها میلیون‌تومان جوایز نقدی ، اعطای گواهی مهارت معتبر، معرفی به شرکت‌های پیشرو در زمینه‌های پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی، کمک به تجاری‌سازی ایده‌های برتر در حوزه پیام‌رسان‌های ایرانی تنها بخشی از مزیت‌های حضور در رقابت پیام‌آورد است.

پیام‌آورد یک باور است؛ باور به این‌که هنگام آن شده ‌است که شایستگی و سررشته افراد، آینده را رقم بزند نه مدرک و نمره آنان. پیام‌آورد با روشی نوین و بی‌همتا در قالب یک رویداد نوآورانه در حوزه پیام‌رسان‌های ایرانی، مهارت‌های کاری و توانایی‌های افراد را در هم‌آوردی گیرا و چالش‌برانگیز محک زده و بهترین‌ها را شناسایی و پشتیبانی می‌نماید. اهدای ده‌ها میلیون‌تومان جوایز نقدی ، اعطای گواهی مهارت معتبر، معرفی به شرکت‌های پیشرو در زمینه‌های پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی، کمک به تجاری‌سازی ایده‌های برتر در حوزه پیام‌رسان‌های ایرانی تنها بخشی از مزیت‌های حضور در رقابت پیام‌آورد است. شرکت‌کنندگان با پاسخ به سوالات طراحی‌شده و ارائه آثارشان پیرامون چالش‌های مطروحه در مرحله اینترنتی و مرحله حضوری، رتبه‌بندی می‌شوند. 3 نفر برتر هر رشته جایزه می‌گیرد و افراد حاضر در مرحله حضوری، علاوه بر دریافت لوح و گواهی معتبر در دانشگاه صنعتی شریف، به پیام‌رسان‌های مشهور ایرانی جهت همکاری معرفی می‌شوند. مرحله اول این رقابت‌ها، از آذر ماه و به صورت اینترنتی و مرحله نهایی آن، اسفند ماه به صورت حضوری در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌گردد. پیام‌آورد، توانایی‌های شما را به چالش کشیده و شما را به شرکت‌های مطرح متصل می‌کند



کسب و کار
این فراخوان امیدوار است بتواند بخش خوبی از فعالان و علاقه‌مندان به حوزه کسب‌وکار را شناسایی کند. در این چالش، استعدادهای شناسایی شده به پیام‌رسان‌های ایرانی معرفی می‌شوند. در خلال این رقابت شرکت‌کنندگان می‌توانند با همتایان خود در یک گردهمایی باشکوه حضور پیدا کنند و با آنان آشنا شوند. پیام‌آورد تلاش می‌کند با استفاده از ظرفیت مسابقه، فرهنگ شایسته‌سالاری و توزیع فرصت عادلانه را جایگزین گزینش‌های ناسالم دیگر کند.
پیام‌آورد در رشته کسب‌وکار در ‏دو مرحله و در سطح ملی برگزار می‌شود. داوطلبان شرکت در مسابقه می‌بایست پس از ثبت‌نام و اطلاع‌رسانی شروع مسابقه وارد پنل ‏کاربری بشوند و با مشاهده سوالات، پاسخ‌های خود را در آن بارگذاری نمایند. پس از داوری پاسخ‌های مرحله غیرحضوری، نفرات برگزیده اعلام و به مرحله حضوری دعوت خواهند شد.
در رشته کسب‌وکار مهارت‌های زیر مورد بررسی قرار می‌گیرند:
شناخت صنعت پیام‌رسان‌ها، تجزیه و تحلیل بازار پیام‌رسان‌ها، تدوین استراتژی توسعه و ارتباط قوی و مؤثر
ثبت نام بدون محدودیت سنی و برای همگان آزاد است.
فهرست اسامی شرکت کنندگانی که به مسابقه نهایی راه پیدا کردند از دو طریق سایت و تماس تلفنی در دی‌ماه منتشر خواهد شد.

جوایز:
نفر اول : 6 میلیون تومان
نفر دوم : 2 میلیون تومان
نفر سوم : 1 میلیون تومان


 طراحی واسط کاربری (UI/UX)

این‌رقابت یک فرآیند مهارت‌سنجی میان طراحان است. تکیه ما در این مسابقه به نوآوری شما است. ما امیدواریم چیره‌دست‌ترین طراحان را شناسایی و به پیام‌رسان‌های ایرانی متصل کنیم. از باارزش‌ترین آورده‌های این مسابقه، ارتباط میان طراحان و بازار کار است. طراحانی که تا کنون فرصت ارتباط‌گیری با فضای کار را نداشته‌اند، در این مسابقه مجال دارند تا توانایی‌ها و مهارت‌های خود را اثبات کنند. در روند برگزاری مسابقه، طراحان می‌توانند با همتایان خود در یک گردهمایی عظیم آشنا شوند. پیام‌آورد در تلاش است با بهره‌گیری از پلتفرم مسابقه، شایسته‌سالاری را نهادینه نماید.

مسابقه رشته طراحی واسط کاربری در دو مرحله حضوری و مجازی برگزار می‌شود؛ مسابقه مجازی سرآغاز حضور در سطح دوم است و خود یک مسابقه مستقل به شمار آورده نمی‌شود. طراحان می‌بایست در سایت پیام‌آورد ثبت نام کرده سپس رزومه‌های متنی و تصویری خود را بفرستند. پس از داوری میان طراحانی که رزومه ارسال کرده‌اند از حائزین شرایط جهت شرکت در مسابقه حضوری دعوت به عمل می‌آید. هم‌چنین مسابقه حضوری در اواسط اسفندماه امسال برگزار می‌شود.

در مرحله حضوری، صبح روز اول رقابت، موضوع مسابقه به طراحان اعلام می‌شود و ایشان طی 3 روز رقابت فشرده فرصت دارند با کمک مربیان و اساتید، طرح‌های خود را نهایی کنند. در انتها، آثار تولیدی، داوری شده و برندگان در مراسم اختتامیه اهدای جوایز اعلام خواهند شد.

رقابت در بخش مجازی بسیار فشرده خواهد بود؛ به همین جهت بهتر است فرد تنها بهترین آثار خود را به دبیرخانه اینترنتی ارسال کند. کیفیت آثار فرستاده‌شده به عنوان رزومه بسیار مهم‌تر از کمیت آن است اما طراحان نباید فراموش کنند که در نهایت رزومه باید بازگوی توانایی فرد باشد، پس بهترین‌های خود را ارسال کنید.

جوایز:
نفر اول : 6 میلیون تومان
نفر دوم : 2 میلیون تومان
نفر سوم : 1 میلیون تومان


 توسعه نرم افزار

در پیام‌آورد، افراد حرفه‌ای در عرصه‌ی ‌نرم‌افزار می‌توانند مهارت خویش را به شکلی استاندارد و روزآمد، در مقیاس کشوری بسنجند و مجالی برای نمایش توانمندی‌های خود به پیام‌رسان‌های ایرانی داشته باشند. پیام‌رسان‌های ایرانی با به چالش‌گذاشتن مسائل خود و تیم‌های نرم‌افزاری با شرکت در پیام‌آورد، فرصتی باارزش در اختیار خواهند داشت تا تجربه‌ای از تعامل بُرد-بُرد را کسب نمایند. دانشجویان و فارغ‌التحصیلان برای شناخت بهتر از نیازهای امروز صنعت نرم‌افزار و معرفی شدن به بهترین شرکت‌های کشور در پیام‌آورد شرکت می‌کنند. افراد جویای کار، برای معرفی به جایگاه شغلی در خور توان‌مندی‌هایشان در پیام‌آورد شرکت می‌کنند؛ تا افزون بر آگاهی از سطح دانش خود در مقایسه با نیاز بازار هدف، در صورت رسیدن به حدنصاب‌های پیام‌آورد، رزومه ارزشمند مهارتی خود را دریافت نمایند. پیام‌آورد تلاش می‌کند با استفاده از ظرفیت مسابقه، فرهنگ شایسته‌سالاری و توزیع فرصت عادلانه را جایگزین گزینش‌های ناسالم دیگر کند.
رشته توسعه نرم‌افزار در ‏دو گام و در سطح ملی برگزار می‌شود. داوطلبان شرکت در مسابقه می‌بایست پس از ‏ثبت نام و اطلاع‌رسانی آغاز مسابقه وارد پنل ‏کاربری بشوند و با مشاهده سوالات، پاسخ‌های خود را در آن بارگذاری نمایند. پس از داوری پاسخ‌های مرحله غیرحضوری، نفرات برگزیده اعلام و به مرحله حضوری دعوت خواهند شد.
ثبت نام بدون محدودیت سنی و برای همگان آزاد است.
رده‌بندی شرکت‌کنندگان بر اساس نمرات آن‌ها می‌باشد. شما بر پایه همه مهارت‌های موجود ارزیابی می‌شوید. پس در مرحله ارزیابی، بسته به قابلیت‌های پیاده‌‌شده در راه حل و کدی که نوشته‌اید، پروژه شما بررسی و امتیاز شمارش خواهد شد. در پایان، این امتیازات بیان‌گر سطح مهارت شما خواهد بود. پوئن‌های کسب‌شده تا پایان مسابقه به هیچ عنوان قطعی نبوده و در صورت مشاهده مواردی از نقض قانون، امتیاز فرد خاطی تغییر خواهد کرد.
برخی از معیارهای مهم در این رقابت‌ها:
عملکرد صحیح نرم‌افزار
خلاقیت در پیاده‌سازی
کیفیت و خوانایی کد برنامه
کامنت‌گذاری بجا و مناسب
مصرف معقول memory در سرور و مرورگر
در مرحله غیرحضوری (اینترنتی) پیام‌آورد، شما به انتخاب خود، یکی از ۳ چالشی را که در مسابقات مطرح خواهد شد، متناسب با تجربه و تخصصان، برگزیده و در بازه‌ی زمانی که از سوی پیام‌آورد اعلام می‌شود، انجام می‌دهید.
داوران رشته توسعه نرم‌افزار، تمایز و برتری بین این ۳ چالش قائل نخواهند بود و تنوع چالش‌ها برای انطباق با طیف وسیع‌تری از برنامه‌نویسان لحاظ شده است.
فهرست شرکت‌کنندگانی که به مسابقه نهایی راه پیدا می‌کنند از دو راه وب‌سایت و تماس تلفنی در بهمن‌ماه پخش خواهد شد.



جوایز:
نفر اول : 6 میلیون تومان
نفر دوم : 2 میلیون تومان
نفر سوم : 1 میلیون تومان






معماری نرم افزار

در پیام‌آورد، افراد حرفه‌ای در عرصه‌ی ‌نرم‌افزار می‌توانند مهارت خویش را به شکلی استاندارد و روزآمد، در مقیاس کشوری بسنجند و مجالی برای نمایش توانمندی‌های خود به پیام‌رسان‌های ایرانی داشته باشند. پیام‌رسان‌های ایرانی با به چالش‌گذاشتن مسائل خود و تیم‌های نرم‌افزاری با شرکت در پیام‌آورد، فرصتی باارزش در اختیار خواهند داشت تا تجربه‌ای از تعامل بُرد-بُرد را کسب نمایند. دانشجویان و فارغ‌التحصیلان برای شناخت بهتر از نیازهای امروز صنعت نرم‌افزار و معرفی شدن به بهترین شرکت‌های کشور در پیام‌آورد شرکت می‌کنند. افراد جویای کار، برای معرفی به جایگاه شغلی در خور توان‌مندی‌هایشان در پیام‌آورد شرکت می‌کنند تا افزون بر آگاهی از سطح دانش خود در مقایسه با نیاز بازار هدف، در صورت رسیدن به حدنصاب‌های پیام‌آورد، رزومه ارزشمند مهارتی خود را دریافت نمایند.
پیام‌آورد تلاش می‌کند با استفاده از ظرفیت مسابقه، فرهنگ شایسته‌سالاری و توزیع فرصت عادلانه را جایگزین گزینش‌های ناسالم دیگر کند.
رشته معماری نرم‌افزار در ‏دو گام و در سطح ملی برگزار می‌شود. داوطلبان شرکت در مسابقه می‌بایست پس از ‏ثبت نام و اطلاع‌رسانی آغاز مسابقه وارد پنل ‏کاربری بشوند و با مشاهده سوالات، پاسخ‌های خود را در آن بارگذاری نمایند. پس از داوری پاسخ‌های مرحله غیرحضوری، نفرات برگزیده اعلام و به مرحله حضوری دعوت خواهند شد.
ثبت نام بدون محدودیت سنی و برای همگان آزاد است.
رده‌بندی شرکت‌کنندگان بر اساس نمرات آن‌ها می‌باشد.شما بر پایه همه مهارت‌های موجود ارزیابی می‌شوید. پس در مرحله ارزیابی، بسته به قابلیت‌های پیاده‌‌شده در راه حل و کدی که نوشته‌اید، پروژه شما بررسی و امتیاز شمارش خواهد شد. در پایان، این امتیازات بیان‌گر سطح مهارت شما خواهد بود. پوئن‌های کسب‌شده تا پایان مسابقه به هیچ عنوان قطعی نبوده و در صورت مشاهده مواردی از نقض قانون، امتیاز فرد خاطی تغییر خواهد کرد.
برخی از معیارهای مهم در این رقابت‌ها:
خوانا و قابل درک بودن مستندات
بیان روش‌ها، شیوه‌های پیاده‌سازی و الگوهای طراحی مورد نظر
استفاده از روش‌های استاندارد مستندسازی معماری
جامعیت در بیان اجزاء نرم‌افزار
در مرحله غیرحضوری (اینترنتی) رقابت‌های پیام‌آورد، شرکت‌کنندگان از منظر آشنایی با ساختار، پروتکل‌ها، و طراحی یک زیرساخت نرم‌افزاری کارا و متناسب با نیاز مسئله سنجیده می‌شوند و اجرا و پیاده‌سازی عملی آن، به مرحله حضوری موکول خواهد شد.
فهرست شرکت‌کنندگانی که به مسابقه نهایی راه پیدا می‌کنند از دو راه وب‌سایت و تماس تلفنی در دی‌ماه پخش خواهد شد.

جوایز:
نفر اول : 6 میلیون تومان
نفر دوم : 2 میلیون تومان
نفر سوم : 1 میلیون تومان






طراحی شکلک

این‌رقابت یک فرآیند مهارت‌سنجی میان هنرمندان است. مدرک تحصیلی آخرین اولویت جهت شناخت هنرمندان است؛ تکیه ما در این مسابقه به مهارت و نوآوری هنرمندان است. پیام‌آورد امیدوار است کارآزموده‌ترین هنرمندان این حوزه را شناسایی و به جوامع هنری و پیام‌رسان‌های ایرانی متصل کند. از برجسته‌ترین اهداف این مسابقه ایجاد ارتباط میان هنرمندان و بازار کار حرفه‌ای است. در این مسابقه برای هنرمندانی که به منظور بالا بردن مهارت‌های خود، درگیر فضای دانشگاهی گشته و مجال ارتباط‌گیری با فضای کار را از دست داده‌اند، فرصتی پیش می‌آید تا توانایی‌ها و مهارت‌های خود را اثبات کنند. شبکه‌سازی هنرمندان از اهداف این مسابقه است؛ در روند مسابقه هنرمندان می‌توانند با همتایان خود در یک گردهمایی بزرگ آشنا شوند. پیام‌آورد تلاش می‌کند با بکارگیری ظرفیت مسابقه، فرهنگ شایسته‌سالاری و توزیع فرصت عادلانه را جایگزین گزینش‌های ناسالم دیگر کند.

مسابقه رشته طراحی شکلک در دو سطح حضوری و مجازی برگزار می‌شود؛ مسابقه مجازی سرآغاز حضور در سطح دوم است و خود یک مسابقه مستقل به شمار آورده نمی‌شود. هنرمندان می‌بایست در سایت پیام‌آورد ثبت نام کرده سپس رزومه‌های متنی و تصویری خود را بفرستند. پس از داوری میان هنرمندانی که رزومه ارسال کرده‌اند از حائزین شرایط جهت شرکت در مسابقه حضوری دعوت به عمل می‌آید. هم‌چنین مسابقه حضوری در اواسط اسفندماه امسال برگزار می‌شود.

در مرحله حضوری، صبح روز اول رقابت، موضوع مسابقه به هنرمندان اعلام می‌شود و ایشان طی 3 روز رقابت فشرده فرصت دارند با کمک مربیان و اساتید، طرح‌های خود را نهایی کنند. در انتها، آثار تولیدی، داوری شده و برندگان در مراسم اختتامیه اهدای جوایز اعلام خواهند شد.

رقابت در بخش مجازی بسیار فشرده خواهد بود؛ به همین جهت بهتر است فرد تنها بهترین آثار خود را به دبیرخانه اینترنتی ارسال کند. کیفیت آثار فرستاده‌شده به عنوان رزومه بسیار مهم‌تر از کمیت آن است اما هنرمندان نباید فراموش کنند که در نهایت رزومه باید بازگوی توانایی فرد باشد، پس بهترین‌های خود را ارسال کنید.

جوایز:

نفر اول : 6 میلیون تومان
نفر دوم : 2 میلیون تومان
نفر سوم : 1 میلیون تومان









نگاه ویژه: شمتا(ایده پردازی آزاد برای نوآوری در ماهیت شبکه های مجازی)

همه می‌توانند در شمتا به رقابت بپردازند. شمتا نام بخش ویژه پیام‌آورد است که در آن متخصصان، کارشناسان، اندیشمندان و علاقه‌مندان حوزه فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی می‌توانند نوآوری و استعداد خود را در جهت آفرینش مدل‌های جدیدی از پیام‌رسان‌ها به کار گیرند. بسیاری از پیام‌رسان‌های پیشرو در جهان که صد ها میلیون مشتری دارند کارشان را از یک ایده ساده آغاز نموده‌اند اما چیزی که آنان را به موفقیت رسانده، بهبود مستمر و تلاش روزافزون بوده است. لذا شمتا سعی دارد در بستر این مسابقه، باعث افزایش انگیزه و آگاهی شرکت‌کنندگان شود تا پس از پایان پیام‌آورد افراد و تیم‌هایی ساخته شوند که علاوه بر امکان استخدام در پیام‌رسان‌های مشهور ایرانی، خودشان بتوانند پیام‌رسان‌هایی نوآورانه و متفاوت با وضع موجود طراحی و ایجاد کنند.
شمتا در دو بخش اینترنتی و حضوری برگزار می‌شود. مرحله اینترنتی با هدف غربال‌گری انجام می‌شود تا افراد برتر به مرحله حضوری راه یابند. در مرحله اینترنتی سعی بر این است تا شرکت‌کنندگان بتوانند بدون تکیه بر تخصصشان، با استفاده از دیدگاه‌ها و خلاقیت‌هایشان با چالش‌های پیام‌رسان‌های ایرانی مواجه شوند و برای حل آن‌ها، پاسخ‌های خام و اولیه‌ای ارائه دهند.
افراد دعوت‌شده به مرحله حضوری طی 3 روز رقابت، فرصت دارند تا به چالش اصلی مطروحه پاسخ‌های متناسب دهند. در طول این سه روز، مربیان و اساتید به شرکت‌کنندگان کمک می‌کنند تا کیفیت آثار ارتقا یابد. در پایان و پس از داوری، بهترین اثر معرفی خواهد شد.

جوایز:
نفر برگزیده : 6 میلیون تومان




جوایز

شرکت در این رقابت‌ها علاوه بر محکی جدی بر دانش و توانایی شما مزایا و جوایز معتبری دارد که می‌تواند در ادامه دوران حرفه‌ای شما راه‌گشا و مفید باشد

 +50 میلیون تومان
 معرفی به پیام‌رسان‌ها
 تندیس
 گواهی معتبر






با پرداخت مبلغ 40 هزار تومان، می توانید در حداکثر دو رشته شرکت نمایید.

سؤالات رقابت به دلیل محرمانه بودن، غیرقابل پخش پیش از شروع مرحله اینترنتی می‌باشند. ضمناً رویداد پیام‌آورد یک چالش مهارت در حوزه پیام‌رسانی است که افراد را با سؤالات واقعی موجود در حوزه تخصصی خود رو به رو می‌کند.

به کانال های رویداد در شبکه های اجتماعی به آدرس payamavard@ مراجعه نمایید.

در مرحله ثبت نام اینترنتی، حداکثر در دو رشته می توانید ثبت نام کنید. بعد از اعلام نتایج مرحله اینترنتی، اگر در هر دو رشته، نمرات لازم را کسب کردید، برای حضور در مرحله حضوری، باید یکی از رشته ها را که در آن مهارت بیشتری دارید، انتخاب نمایید.

در این رویداد، شرکت کننده برگزیده، جایزه نقدی، معرفی نامه معتبر، تندیس و... دریافت می کند و شرکت خصوصی مسائل واقعی خود را در قالب یک رویداد نوآورانه در آزمون می گذارد و احتمالا حل میکند. بعد از رویداد، اطلاعات برگزیدگان و باقی شرکت کنندگان در اختیار شرکت های حاضر در رویداد قرار خواهد گرفت و آن ها می توانند از شرکت کنندگان دعوت به همکاری کنند.


0
نام:*
ایمیل:


جستجو در سایت
استارت آپ ها

ایده ها برای استارت آپ موجب رونق کسب و کارهای اینترنتی

آینده / استارت آپ

استارت‌آپ‌ها ادبیات بازار سرمایه را بلدند؟

استارت آپ

صدور تاییدیه دانش بنیانی شتابدهنده صدر فردا

اخبار / استارت آپ

اپلیکیشن شارژاپ

گوناگون / استارت آپ / رپرتاژ آگهی / بازتاب

جذاب‌ترین ایده‌های B2B در سال 2020

استارت آپ

۱۰ استارتاپ که بدون سرمایه به سوددهی رسیدند

استارت آپ

ایده ها و پیشنهاد برای استارت آپ در سال جدید

راهکارها و ترفند ها / استارت آپ

استارت‌آپ ایرانی؛ مرجع اول زنان افغان

استارت آپ

شروع یک کسب و کار نوپا پلتفرمی

استارت آپ

برنامه شبکه اجتماعی تیندر

گوناگون / معرفی وب سایت / استارت آپ

10 استارت آپ برتر تاکسیرانی جهان

استارت آپ

پخت پیتزاهای هیجان انگیز با هوش مصنوعی

آینده / استارت آپ

ایده‌ های استارتاپی فراموش شده‌

دورنما / بازار / استارت آپ

اپل، استارتاپ فناوری خودران Drive.ai را تصاحب کرد

استارت آپ

بررسی مهمترین چالش‌های تیم‌های استارتاپی

استارت آپ

نگرانی کاربران از هزینه تعمیر و تامین قطعات

گفت و گو / بازار / استارت آپ

مصاحبه با مدیرعامل و بنیان‌گذار استارتاپ Moz

گفت و گو / استارت آپ

آشنایی با استارت آپ های حوزه مدیریت آب

استارت آپ

راه اندازی ۷۰ استارت آپ توسط نخبگان ایرانی

استارت آپ

معرفی هشت استارت‌آپ‌ موفق ایرانی در حوزه فینتک

استارت آپ

اولین مرورگر شرعی دنیا

استارت آپ

از صفر تا پیست

استارت آپ

معرفی برترین استارتاپ‌های CES 2019

اخبار / استارت آپ

تبلیغات
درباره ما

مجله اینترنتی دیپروتد نشریه مجازی بر بستر اینترنت به مسائل آموزشی و مقالات پیرامون کسب وکار های نوپا یا استارت آپ ها و سبک زندگی است فعالیت و محتوای مطالب ارائه شده در سایت همه بیشتر در حوزه مدیریت، کارآفرینی ، روانشناسی ،اقتصادی و فناوری اطلاعات است نام اصلی دیپروتد "ریشه های عمیق " با مجوز رسمی از هیات نظارت برمطبوعات مشغول به فعالیت است

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید