مجله اینترنتی دیپروتد

ریشه های عمیق اجتماعی و اقتصادی

11/1 1397
در ورود به هزاره جدید، تغییرات با شتاب زیادی درحال رخ دادن است. امروز شباهتی به دیروز ندارد و فردا از امروز متفاوت خواهد بود. بنابراین شرکت های موفق مجبور خواهند بود به سه امر مسلّم گسترش جهانی‌سازی، پیشرفت های حیرت‌انگیز فناوری و بروز بی‌نظمی در اقتصاد و تجارت به‌وسیله فشار های محیطی توجه کنند. در دهه‌ های اخیر از طراحی الگوی بازاریابی به منظور سازماندهی مسائل موجود در شبکه پیچیده عوامل تاثیرگذار در محیط رقابتی که انسان را قادر می‌سازد تا درباره آنها به شیوه‌ای ساده فکر کرده و تصمیم های موثرتری اتخاذ کنند، استفاده شده است.
این مقاله درصدد طراحی یک الگو برای بازاریابی صادراتی فرش دستباف ایران، به‌عنوان یکی از کالا های مهم صادراتی کشور است. با تکیه بر اصول و مبانی نظری و ضمن بهره‌گیری از آرای صاحبنظران و دست‌اندرکاران مدیریت، صادرات و فروش هنرـ صنعت فرش‌ دستباف ایران، مدل مفهومی تحقیق، طراحی و ارایه شده است. بر این اساس، با طراحی پرسشنامه‌ای حاوی متغیر های اصلی برای سنجش نظرها، اطلاعات از چهار گروه جامعه آماری جمع‌آوری شد. یافته‌ های تحقیق بیانگر وجود تفاوت معنا‌دار در روابط و تاثیرات عوامل تشکیل‌دهنده الگو است، به‌طوری‌که مدل تحقیق، فرضیه‌ اصلی و فرضیه‌ های فرعی تحقیق جز در یکی از موارد مورد نظر، تایید شده‌اند. نتایج تحقیق حاضر، مبنایی را برای سیاستگذاران و تصمیم‌گیرندگان صنعت فرش دستباف بویژه در امر صادرات فراهم‌ می‌آورد




منبع :
لینک :
کد مطلب: 9155
تاریخ و زمان انتشار: 1 بهمن 1397, 16:43
واژگان کلیدی:
پیوند کوتاه نوشتار:
https://deeprooted.ir/9155
نوشتار های پیشین نویسنده:
  • ضوابط صدور مجوز تاسیس و نظارت بر فعالیت واحد‌های فرهنگی دیجیتال
  • سئو چیست؟
  • مروری بر راهکارهای کشورهای جهان در برابر زلزله از آمریکا تا ژاپن
  • نکاتی برای جذب دنبال کنندگان در شبکه‌های اجتماعی از نگاه علم
  • انتشار اخبار جعلی توییتر کار کیست؟
  • طراحی فرش دستباف و انواع نقشه فرش دستباف
  • طراحی فرش در گذر زمان
  • دستورالعمل اجرایی توزیع و انتشار آگهی‌های دولتی
  • طراحی الگوی بازاریابی صادراتی فرش دستباف ایران
    سمت نو
    اخبار

    رویدادها
    کسب و کار های نوپا

    TED

    معرفی کتاب

    سبک زندگی

    معرفی سایت