آپلود مستقیم و سریع فایل ها در هاست با دستورات PHP
آپلود مستقیم و سریع فایل ها در هاست با دستورات PHP 
آپلود مستقیم و سریع فایل ها در هاست با دستورات PHP
با استفاده از دستورات موجود در زبان PHP در این آموزش قصد داریم که فایل های مورد نیاز خود را به صورت مستقیم از سرورهای سایت های دیگر بر روی سرور هاست سایت خود آپلود کنیم و از این طریق می توانیم با بالاترین سرعت و البته به صورت کاملاً مستقیم این فایل ها را در اختیار بازدید کنندگان سایت خود قرار دهیم. در این آموزش به چگونگی انجام این کار می پردازیم.

مشکل آپلود فایل ها در روش معمول

یکی از مشکلات وبمسترهای سایت های دانلود نرم افزار و فایل ایرانی و دیگر کشورهایی که سرعت دسترسی به اینترنت در آن ها هنوز پایین است این است که برای آپلود فایل های نصب برنامه ها و دیگر فایل ها نیاز است ابتدا آن را از سرورهای سایت ارائه آدهنده بر روی سیستم خود دانلود کنند که این کار در صورتی که فایل مربوطه بیشتر از ۱۰۰ مگابایت حجم داشته باشد با توجه به سرعت دسترسی به اینترنت در ایران غیر ممکن است و سپس لازم است که این فایل ها را از سیستم خود به سرورهای هاست خود انتقال دهند تا بازدید کنندگان سایت آن ها بتوانند این فایل ها را از این طریق بر روی سیستم خود دریافت و استفاده کنند.





آپلود فایل به هاست

متاسفانه بسیاری از سایت های ارائه دهنده نرم افزار نیز آی پی های ایران و تعدادی کشور دیگر را برای تحریم های جاری مسدود کرده اند و دانلود این فایل ها در ایران برای اینکه آن ها را بر روی سایت خود با دیگر افراد به اشتراک بگذاریم خود مشکل دیگری است.



راه حل مشکل آپلود فایل های سنگین برای سایت های دانلود

اما راه حلی که ما به شما پیشنهاد می کنیم این است که از سرورهای سایت خود که آن ها نیز مانند سیستم شما به اینترنت متصل هستند فایل های درخواستی خود را دانلود کنید و از این طریق می توانید به صورت مستقیم و با بیشترینن سرعت ممکنه فایل های مورد نظر را برای دانلود در اختیار کاربران سایت خود قرار دهید.



آپلود مستقیم

برای این کار از دستورات پیش فرض زبان PHP استفاده می کنیم که در اکثر هاست های مورد استفاده از طریق وبمسترها قابل دسترس است.



آپلود از سایت های دیگر بر روی سایت خود با استفاده از PHP

اما برای این کار می توانید از دستورهای مختلف زبان  PHP بهره گیریم اما در این آموزش به ساد ترین دستور ممکن یعنی دستور Copy می پردازیم که تقریباً در تمامی هاست ها قابل دسترس است و می توانید به راحتی از آن برای دانلود فایل ها بر روی هاست خود از سایت های دیگر استفاده کنید.


<?php

copy("http://deeprooted.ir/latest.zip", "file.zip");

?>

کدهای بالا را در یک فایل با نام copy.php در شاخه اصلی هاست خود قرار دهید و سپس با نوشتن آدرس مانند http://deeprooted.ir/copy.php در مرورگر سیستم خود مانند اینترنت اکسپلورر ، فایر فاکس و … می توانید دستور انجام این کار را به سرورهای سایت خود بدهید. بعد از انجام این کار سرورهای هاست شما شروع می کنند به دانلود فایل مورد نظر بر روی فضای ذخیره سازی هاست شما و در نهایت پس از چند ثانیه ( به دلیل سرعت بالای دسترسی به اینترنت سرورهای هاستینگ ها ) فایل مورد نظر با نام file.zip در سرورهای سایت ما قرار می گیرد و ما می توانیم این اجازه را به بازدید کنندگان سایت خود بدهیم که این فایل را از سرورهای هاست ما دانلود و استفاده کنند.

0
نام:*
ایمیل:


جستجو در سایت
استارت آپ ها

ایده ها برای استارت آپ موجب رونق کسب و کارهای اینترنتی

آینده / استارت آپ

استارت‌آپ‌ها ادبیات بازار سرمایه را بلدند؟

استارت آپ

صدور تاییدیه دانش بنیانی شتابدهنده صدر فردا

اخبار / استارت آپ

اپلیکیشن شارژاپ

گوناگون / استارت آپ / رپرتاژ آگهی / بازتاب

جذاب‌ترین ایده‌های B2B در سال 2020

استارت آپ

۱۰ استارتاپ که بدون سرمایه به سوددهی رسیدند

استارت آپ

ایده ها و پیشنهاد برای استارت آپ در سال جدید

راهکارها و ترفند ها / استارت آپ

استارت‌آپ ایرانی؛ مرجع اول زنان افغان

استارت آپ

شروع یک کسب و کار نوپا پلتفرمی

استارت آپ

برنامه شبکه اجتماعی تیندر

گوناگون / معرفی وب سایت / استارت آپ

10 استارت آپ برتر تاکسیرانی جهان

استارت آپ

پخت پیتزاهای هیجان انگیز با هوش مصنوعی

آینده / استارت آپ

ایده‌ های استارتاپی فراموش شده‌

دورنما / بازار / استارت آپ

اپل، استارتاپ فناوری خودران Drive.ai را تصاحب کرد

استارت آپ

بررسی مهمترین چالش‌های تیم‌های استارتاپی

استارت آپ

نگرانی کاربران از هزینه تعمیر و تامین قطعات

گفت و گو / بازار / استارت آپ

مصاحبه با مدیرعامل و بنیان‌گذار استارتاپ Moz

گفت و گو / استارت آپ

آشنایی با استارت آپ های حوزه مدیریت آب

استارت آپ

راه اندازی ۷۰ استارت آپ توسط نخبگان ایرانی

استارت آپ

معرفی هشت استارت‌آپ‌ موفق ایرانی در حوزه فینتک

استارت آپ

اولین مرورگر شرعی دنیا

استارت آپ

از صفر تا پیست

استارت آپ

معرفی برترین استارتاپ‌های CES 2019

اخبار / استارت آپ

تبلیغات
درباره ما

مجله اینترنتی دیپروتد نشریه مجازی بر بستر اینترنت به مسائل آموزشی و مقالات پیرامون کسب وکار های نوپا یا استارت آپ ها و سبک زندگی است فعالیت و محتوای مطالب ارائه شده در سایت همه بیشتر در حوزه مدیریت، کارآفرینی ، روانشناسی ،اقتصادی و فناوری اطلاعات است نام اصلی دیپروتد "ریشه های عمیق " با مجوز رسمی از هیات نظارت برمطبوعات مشغول به فعالیت است

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید