مجله اینترنتی دیپروتد

ریشه های عمیق اجتماعی و اقتصادی

دسته بندی
دیپروتد دورنما  دیپروتد راهکار و ترفند  استارت اپ  علوم اخبار دانش  رویداد  کتاب خوانی


آگهی
فروشگاه اینترنتی صنایع دستی صبنگو
مطالب
09/4 1397
آدینه سیاه بیش‌تر اینترنتی بود! حراج آدینه سیاه سال جاری در ایالات متحده آمریکا نشان داد که مشتریان به خرید آنلاین و اینترنتی از وب‌سایت فروشگاه‌های تخفیف‌دار نسبت به خرید حضوری علاقه و تمایل بیش‌تری نشان داده‌اند.

 هر ساله قبل از آغاز سال نوی میلادی برای آن‌که شهروندان بتوانند با قیمت مناسب‌تری محصولات و کالاهای موردنیاز خود را برای شروع سال نو و برگزاری جشن کریسمس تهیه و خریداری کنند و فشار اقتصادی کمتری برروی خانوارها بیاید، بسیاری از فروشگاه‌های برندهای مختلف، محصولات خود را با حراج‌های واقعی و تخفیف‌های استثنایی در یک روز که به آدینه سیاه ( black Friday ) موسوم است، به فروش می‌گذارند که مردم بسیاری از کشورها از چنین رویدادی استقبال کرده و قادر خواهند بود با قیمت کمتری محصولات موردنیاز خود را خریداری کنند.

اما حالا بر اساس گزارش رویترز، مشتریان و شهروندان در ایالات متحده آمریکا در آدینه سیاه سال جاری ۲۰۱۸ میلادی، علاقه و تمایل بیش‌تری به خرید اینترنتی و آنلاین از وب سایت فروشگاه‌های مذکور در مقایسه با خرید حضوری و ایستادن در صف‌های طولانی فروشگاه‌ها نشان داده‌اند.

بر اساس تازه‌ترین آمارهای منتشره از سوی موسسه تحقیقاتی آدوب آنالتیکس، خرید اینترنتی و آنلاین تحت تاثیر رویداد آدینه سیاه در سال جاری میلادی با ۲۳ درصد افزایش از مرز ۶ میلیارد دلار نیز گذشت و رکورد جدیدی را برای خود به ثبت رساند.  

بیل پارک - یکی از شرکای تجاری شرکت Deloitte & Touche - در این باره می‌گوید: با این‌که بسیاری از کارشناسان چند سال پیش برآورد کرده بودند که آدینه سیاه و حراج‌های آن در سالهای آتی از اهمیت کمتری برخوردار خواهد شد، اما حالا به نظر می‌رسد که دقیقا برعکس این اتفاق رخ داده است، با این تفاوت که خریداران دیگر به‌جای ایستادن در صف‌های طولانی فروشگاه‌های مختلف، خرید آنلاین و اینترنتی محصولات مذکور از وب‌سایت فروشگاه موردنظر را ترجیح می‌دهند.

وی هم‌چنین تاکید کرد که فروشگاه‌های بزرگ باید این نکته را در نظر داشته باشند که در مواقع فروش تخفیف‌دار و برگزاری حراجی، تمرکز بیش‌تری برروی توسعه هر دو پلت‌فرم خرید آنلاین و حضوری داشته باشند تا در مواقع پربازدید و پرطرفدار هم‌چون آدینه سیاه با مشکل و قطع دسترسی کاربران مواجه نشوند.

بسیاری از تحلیلگران بر این باورند که فروش و عملکرد موفقیت آمیز شرکت‌های تجارت الکترونیکی در جهان نظیر آمازون، علی بابا و eBay موجب شده است که کاربران به سمت و سوی خرید اینترنتی جذب شده و به این نوع تهیه و خریداری اعتماد بیش‌تری پیدا کنند.

این آمارها باری دیگر نشان می‌دهد که تجارت‌های الکترونیک و کسب و کارهای دیجیتال در جهان چقدر می‌توانند آینده روشن و امیدوارکننده‌ای داشته باشند، چراکه کاربران در سال‌های اخیر تمایل بیش‌تری به استفاده از خدمات آنلاین و از راه دور سرویس‌های مختلف نشان داده‌اند و حالا این امر با شروع فصل تعطیلات و حراج‌های قبل از آغاز سال نوی میلادی بیش‌تر از همیشه جلوه پیدا کرده است و می‌تواند برای بسیاری از شرکت‌های دانش بنیان و صاحبان کسب و کار در جهان نویدبخش افزایش درامد و سودآوری از طریق ارائه خدمات آنلاین بیشتر باشد.  




منبع : ایسنا
لینک :
کد مطلب: 8931
تاریخ و زمان انتشار: 4 آذر 1397, 07:02
واژگان کلیدی:
پیوند کوتاه نوشتار:
https://deeprooted.ir/8931
نوشتار های پیشین نویسنده:
  • گزیده اقتصادی روزنامه‌ها
  • تشکیل نیروی فضایی ایلات متحده آمریکا
  • بلک فرایدی یا حراج جمعه سیاه چیست؟
  • گزارش ریسک‌های عمده سال ۲۰۱۸
  • تجربه توسعه در کره جنوبی
  • تاریخچه روز طبیعت یا همان سیزده بدر نوروزی
  • 30 شعار تبلیغاتی برتر در دنیای تبلیغات
  • پخش آنلاین و زنده مراسم های عزاداری محرم در سراسر کشور
  • آبتین وب فروشگاه اینترنتی قند رژیمی کامور
    جمعه سیاه بیش‌تر اینترنتی بود!
    سمت نو
    اخبار

    رویدادها
    کسب و کار های نوپا

    TED

    معرفی کتاب

    سبک زندگی

    معرفی سایت
    داغ ترین ها