اهداف فروشگاه های اینترنتی ایرانی از برگزاری جمعه سیاه چیست؟
نظر شخصی من درباره برگزار کردن بلک فرایدی و امثالهم در ایران از سوی فروشگاههای اینترنتی

 اهداف :

 افزایش بازدید
 افزایش دانلود اپلیکیشن
 افزایش عضویت های مختلف مانند سایت ، کانال تلگرام ،اینستاگرام ، خبرنامه ، نوتیفیکیشن
 کاهش الکسا
 بهبود سئو
 جا نماندن از رقبا و اعلام حضور نمایشی
 حضور در تبلیغات های آنلاین و آفلاین

 نکته اینجاست این رویداد و امثال این باید خود کیفیت داشته باشد و سخن اصلی آن که تخفیف برای مشتری و تجربه لذت خرید اینترنتی برای مشتری است بر جا بگذارد دقیقا موردی که در ایران نیست از رو عدم تجربه هم نیست سالهاس رویدادهای جشنواره ای برگزار میشه به نظرم اهدافشون موارد دیگریست یا بهتر بگویم اهداف مهمتری دارند که در بالا اشاره کردم تا رسالت اصلی این رویدادها.

متاسفانه این جشنواره ها با این طور رفتارها خاطرات بشدت منفی در ذهن مشتری میگذارد و ماجرای چوپان دروغگو را تداعی می کند.

عضو چندین خبرنامه فروشگاههای معتبر جهان هستم. ایمیل دادن ما فلان روز بلک فرایدی داریم و تمام باقی حرف رو تو کیفیت خدمات، تخفیف های قیمتی و لذت خرید برای مشتری زدند.

مشک آن است خود ببوید ، نه آنکه عطار بگوید./ کار و کسب
0
جستجو در سایت
استارت آپ ها

ایده ها برای استارت آپ موجب رونق کسب و کارهای اینترنتی

آینده / استارت آپ

استارت‌آپ‌ها ادبیات بازار سرمایه را بلدند؟

استارت آپ

صدور تاییدیه دانش بنیانی شتابدهنده صدر فردا

اخبار / استارت آپ

اپلیکیشن شارژاپ

گوناگون / استارت آپ / رپرتاژ آگهی / بازتاب

جذاب‌ترین ایده‌های B2B در سال 2020

استارت آپ

۱۰ استارتاپ که بدون سرمایه به سوددهی رسیدند

استارت آپ

ایده ها و پیشنهاد برای استارت آپ در سال جدید

راهکارها و ترفند ها / استارت آپ

استارت‌آپ ایرانی؛ مرجع اول زنان افغان

استارت آپ

شروع یک کسب و کار نوپا پلتفرمی

استارت آپ

برنامه شبکه اجتماعی تیندر

گوناگون / معرفی وب سایت / استارت آپ

10 استارت آپ برتر تاکسیرانی جهان

استارت آپ

پخت پیتزاهای هیجان انگیز با هوش مصنوعی

آینده / استارت آپ

ایده‌ های استارتاپی فراموش شده‌

دورنما / بازار / استارت آپ

اپل، استارتاپ فناوری خودران Drive.ai را تصاحب کرد

استارت آپ

بررسی مهمترین چالش‌های تیم‌های استارتاپی

استارت آپ

نگرانی کاربران از هزینه تعمیر و تامین قطعات

گفت و گو / بازار / استارت آپ

مصاحبه با مدیرعامل و بنیان‌گذار استارتاپ Moz

گفت و گو / استارت آپ

آشنایی با استارت آپ های حوزه مدیریت آب

استارت آپ

راه اندازی ۷۰ استارت آپ توسط نخبگان ایرانی

استارت آپ

معرفی هشت استارت‌آپ‌ موفق ایرانی در حوزه فینتک

استارت آپ

اولین مرورگر شرعی دنیا

استارت آپ

از صفر تا پیست

استارت آپ

معرفی برترین استارتاپ‌های CES 2019

اخبار / استارت آپ

تبلیغات
درباره ما

مجله اینترنتی دیپروتد نشریه مجازی بر بستر اینترنت به مسائل آموزشی و مقالات پیرامون کسب وکار های نوپا یا استارت آپ ها و سبک زندگی است فعالیت و محتوای مطالب ارائه شده در سایت همه بیشتر در حوزه مدیریت، کارآفرینی ، روانشناسی ،اقتصادی و فناوری اطلاعات است نام اصلی دیپروتد "ریشه های عمیق " با مجوز رسمی از هیات نظارت برمطبوعات مشغول به فعالیت است

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید