اولین دوره جامع و تخصصی بازاریابی دیجیتال
اولین دوره جامع و تخصصی بازاریابی دیجیتال اولین دوره جامع و تخصصی بازاریابی دیجیتال
شروع رویداد پنج‌شنبه ۲۶ مهر ۹۷ ۰۸:۰۰
پایان رویداد پنج‌شنبه ۲۹ آذر ۹۷ ۱۸:۰۰
مکان رویدادتهران

توجه توجه: امکان شرکت در مصاحبه استخدامی و کارآموزی در مرکز ملی شماره‌گذاری کالا و خدمات ایران، برای شرکت‌کنندگان دوره فراهم شده است.

 

دوره آموزش جامع دیجیتال مارکتینگ

 دوره آموزش جامع دیجیتال مارکتینگ  امروزه اهمیت تبلیغات و بازاریابی دیجیتال در کلیه کسب‌و‌کارها اعم از B2B و B2C و... برکسی پوشیده نیست. با شدّت گرفتن تب بازاریابی دیجیتال در کلیه کسب‌و‌کارها، مرکز ملّی شماره‌گذاری كالا و خدمات ايران (GS1 Iran)، وابسته به موسسه مطالعات و پژوهش‌هاي بازرگاني و وزارت صنعت، معدن و تجارت به‌ همراه انجمن علمی تجارت الکترونیکی ایران طبق رسالت خود، بر آن شدند تا دانش تخصصی لازم در این زمینه را با علاقه‌مندان به اشتراک بگذارد.

این دوره در 3 سطح فصل‌بندی گردیده و جمعا در 100 ساعت به مخاطبین ارائه می­‌گردد. شرکت‌کنندگان این دوره در پایان یاد می­‌گیرند که چگونه برای کسب و کار خود راهبرد مارکتینگ تدوین کنند، کمپین‌های تبلیغاتی خلاقانه طراحی نمایند و از همه مهم‌تر در تبلیغات دید 360 درجه داشته باشند و تمام کانال­‌های موثر بازاریابی را در نظر بگیرند. همچنین انواع محتوا شناخته شده و مخاطبین می­ آموزند برای هر شبکه ای چه محتوایی تولید کنند.

لازم به ذکر است شرکت‌کنندگان محترم در پایان دوره مدرک معتبر GS1 بین المللی (سازمان جهانی GS1) و انجمن علمی تجارت الکترونیکی ایران مورد تایید وزارت علوم دارای گرید A انجمن‌های علمی دریافت خواهند نمود.

 سطح 1

    اصول دیجیتال مارکتینگ
    توليد و بازاریابی محتوا
    ایمیل مارکتینگ و خبرنامه
    بازاریابی شبکه های اجتماعی
    استراتژي بازاريابي ديجيتال
    ديجيتال برندينگ
    تدوين كمپين بازاريابي و تبليغات ديجيتال (تبليغات بنري و  A/B Testing)

 سطح 2

    کارگاه تخصصی گوگل ادوردز
    کارگاه تخصصی بهینه‌سازی سایت (سئو)
    کارگاه تخصصی شبکه‌های اجتماعی
    کارگاه تخصصی گوگل آنالیتیک
    بهینه سازی طراحی و کد نویسی وب سایت

سطح 3

    آشنایی با استانداردهای GS1
    استانداردهای GS1 در حوزه دیجیتال مارکتینگ
    Omni Channel
    Smart Search
    Mobile Hero Image (بازاریابی محتوای تصاویر محصولات در اپلیکیشن‌­های فروشگاهی)


 چرا در این دوره شرکت کنم؟

    در این دوره، مباحث کاملاً کاربردی به دو صورت مفاهیم بازاریابی و کارگاه‌های تخصصی ارائه می‌گردد. بازاریابی دیجیتال برندسازی را به دنبال دارد و برندینگ برای مخاطبان، فروش بیشتر و افزایش مشتریان را در پی دارد. در این دوره برای نخستین‌بار در كشور، مباحث آموزشی، مطابق با آخرین استانداردهای GS1 در حوزه مارکتینگ ارائه می­گردد.

نحوه پرداخت هزینه چگونه است؟

ثبت‌نام كنندگان به دو شیوه نقدی و اقساطی می توانند نسبت به پرداخت هزینه دوره های آموزشی خود اقدام نمایند. در روش پرداخت نقدی تمامی هزینه دوره می بایست تا قبل از شروع دوره و از طریق یکی از روش های زیر پرداخت گردد:

آنلاین از طریق ایوند

 
 
  آشنایی با سازمان GS1

GS1، یک سازمان غیرانتفاعی بین‌المللی است که در 112 کشور جهان دارای نمایندگی می­‌باشد. رسالت این سازمان ارائه راهکارهای بین‌المللی در زمینه مدیریت زنجیره تامین است. استانداردهای GS1 در زمینه کسب­‌وکار و بازاریابی مورد تایید اغلب سازمان‌­های تجارت جهانی می‌­باشد.

این استانداردها پشتیبان زنجیره­‌های تامین هستند، هزینه‌ها را کاهش داده و سرعت در امور را افزایش می­‌دهند و در نهایت منجر به بهره وری فوق‌العاده‌­ای در صنایع می‌شوند. حوزه­ اصلی فعالیت آن­‌ها به 4 دسته اصلی مواد غذایی، حمل­‌ونقل و لجستیک، بهداشت و درمان و خرده‌­فروشی تقسیم می­‌گردد.

استانداردهای Omni Channel در حوزه GS1: امروزه مصرف­‌کنندگان انتظار دارند بدون هیچ مشکلی با محصولات مورد نظر خود از هر کانالی ارتباط برقرار کنند، استانداردهای GS1 به صنایع کمک می‌کند تا با چالش­‌های تجارت الکترونیکی روبرو شوند و انتظارات مصرف­‌کنندگان را، قبل از خرید، در حین و پس از آن از طریق تمام کانال‌های فروش (آنلاین، آفلاین، تلفن همراه و...) تامین نمایند.

استانداردهای Smart Search در حوزه GS1: سازمان GS1 با شعار افزایش فروش از طریق جست­‌وجوی مرتبط این استاندارد را منتشر نموده‌­است. استانداردهای GS1 در این حوزه کمک می­‌نماید تا داده‌­های ساختار یافته­‌ای در رابطه با محصولات ایجاد شوند. این اطلاعات به کد بین­‌المللی GTIN محصول متصل است. داده‌­های ساخت‌یافته در مورد محصول می­‌توانند توسط موتورهای جست‌­وجو، برنامه­‌گوشی­‌های هوشمند و ... استفاده شود.

دستورالعمل Mobile Hero Image در حوزه GS1: متخصصان تجارت الکترونیکی و فروش از سراسر جهان جمع شده‌­اند تا با تشکیل کارگروه­‌های حرفه‌­ای، دستورالعمل‌هایی جهت ایجاد و تغییر تصاویر محصولات به شیوه‌­ای نوین ارائه دهند. این تصاویر جهت کمک به بهتر دیده شدن اطلاعات محصول به نمایش گذاشته می­‌شود. معضل کوچک بودن تصویر در تلفن همراه و عدم وضوح اطلاعات به کمک این دستورالعمل­‌ها به خوبی برطرف می­‌گردد.

در این دوره همچنين می­‌آموزیم ...

    چگونه برای کسب و کار خود یک برنامه بازاریابی دیجیتال تدوین کنیم؟
    چگونه از هر کانال آنلاینی برای موفقیت کسب و کار خود استفاده کنیم؟
    چگونه کمپین های بازاریابی دیجیتال را طراحی و راه­‌اندازی کنیم؟
    چه محتوایی برای شبکه­‌های اجتماعی دارای بیشترین بازخورد است؟
    به کمک بازاریابی دیجیتال، چگونه برندسازی کنیم و فعالیت‌های انجام شده در راستای برندینگ را  چگونه تحلیل نماییم؟
    چگونه از همه كانال‌های دیجیتالی و ارتباطی برای بازاریابی محصولات و حفظ مشتری استفاده كنیم؟
    چگونه تصاوير محصولات را در فروشگا‌ه هاي اينترنتي بر اساس استانداردهاي بين المللي به نمايش بگذاريم؟
    چگونه از طریق بهبود سئوی وبسایت، امكان جستجوی هوشمندانه را برای كاربران فراهم کنیم؟

 

ویژگیهای دوره

    ارائه مدرک معتبر GS1 بین الملل و انجمن علمي تجارت الكترونيكي ايران
    استفاده از اساتید با تجربه و متخصص در حوزه دیجیتال مارکتینگ
    تدریس استانداردهای بین‌المللی GS1، مرتبط با حوزه دیجیتال مارکتینگ، برای اولین‌بار در كشور
    تدریس سرفصل­‌های مهم و بروز Omni channel ، Smart Search و Mobile Hero Image
    برگزاری همایش‌­ رایگان کارآفرینی و الهام بخش
    انتخاب نمونه‌های کاربردی به همراه مثال‌های عینی و عملی
    ارائه محتوای دوره، حاوی مطالب آموزش داده‌شده به شركت كنندگان
    هزینه برگزاری كمتر نسبت به دوره‌­های مشابه

 

شرایط تخفیف

    شرکت‌کنندگان در صورت ثبت‌نام گروهی (بالای 3 نفر) شامل 10 درصد تخفیف پکیج دوره خواهند شد.
    دانشجویان عزیز با ارائه کارت دانشجویی معتبر شامل 15 درصد تخفیف می‌گردند
   
0
نام:*
ایمیل:


جستجو در سایت
استارت آپ ها

ایده ها برای استارت آپ موجب رونق کسب و کارهای اینترنتی

آینده / استارت آپ

استارت‌آپ‌ها ادبیات بازار سرمایه را بلدند؟

استارت آپ

صدور تاییدیه دانش بنیانی شتابدهنده صدر فردا

اخبار / استارت آپ

اپلیکیشن شارژاپ

گوناگون / استارت آپ / رپرتاژ آگهی / بازتاب

جذاب‌ترین ایده‌های B2B در سال 2020

استارت آپ

۱۰ استارتاپ که بدون سرمایه به سوددهی رسیدند

استارت آپ

ایده ها و پیشنهاد برای استارت آپ در سال جدید

راهکارها و ترفند ها / استارت آپ

استارت‌آپ ایرانی؛ مرجع اول زنان افغان

استارت آپ

شروع یک کسب و کار نوپا پلتفرمی

استارت آپ

برنامه شبکه اجتماعی تیندر

گوناگون / معرفی وب سایت / استارت آپ

10 استارت آپ برتر تاکسیرانی جهان

استارت آپ

پخت پیتزاهای هیجان انگیز با هوش مصنوعی

آینده / استارت آپ

ایده‌ های استارتاپی فراموش شده‌

دورنما / بازار / استارت آپ

اپل، استارتاپ فناوری خودران Drive.ai را تصاحب کرد

استارت آپ

بررسی مهمترین چالش‌های تیم‌های استارتاپی

استارت آپ

نگرانی کاربران از هزینه تعمیر و تامین قطعات

گفت و گو / بازار / استارت آپ

مصاحبه با مدیرعامل و بنیان‌گذار استارتاپ Moz

گفت و گو / استارت آپ

آشنایی با استارت آپ های حوزه مدیریت آب

استارت آپ

راه اندازی ۷۰ استارت آپ توسط نخبگان ایرانی

استارت آپ

معرفی هشت استارت‌آپ‌ موفق ایرانی در حوزه فینتک

استارت آپ

اولین مرورگر شرعی دنیا

استارت آپ

از صفر تا پیست

استارت آپ

معرفی برترین استارتاپ‌های CES 2019

اخبار / استارت آپ

تبلیغات
درباره ما

مجله اینترنتی دیپروتد نشریه مجازی بر بستر اینترنت به مسائل آموزشی و مقالات پیرامون کسب وکار های نوپا یا استارت آپ ها و سبک زندگی است فعالیت و محتوای مطالب ارائه شده در سایت همه بیشتر در حوزه مدیریت، کارآفرینی ، روانشناسی ،اقتصادی و فناوری اطلاعات است نام اصلی دیپروتد "ریشه های عمیق " با مجوز رسمی از هیات نظارت برمطبوعات مشغول به فعالیت است

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید