شروع رویداد پنجشنبه ۲۶ مهر ۹۷ ۰۸:۰۰
پایان رویداد پنجشنبه ۲۹ آذر ۹۷ ۱۸:۰۰
مکان رویدادتهران
توجه توجه: امکان شرکت در مصاحبه استخدامی و کارآموزی در مرکز ملی شمارهگذاری کالا و خدمات ایران، برای شرکتکنندگان دوره فراهم شده است.
دوره آموزش جامع دیجیتال مارکتینگ
امروزه اهمیت تبلیغات و بازاریابی دیجیتال در کلیه کسبوکارها اعم از B2B و B2C و... برکسی پوشیده نیست. با شدّت گرفتن تب بازاریابی دیجیتال در کلیه کسبوکارها، مرکز ملّی شمارهگذاری كالا و خدمات ايران (GS1 Iran)، وابسته به موسسه مطالعات و پژوهشهاي بازرگاني و وزارت صنعت، معدن و تجارت به همراه انجمن علمی تجارت الکترونیکی ایران طبق رسالت خود، بر آن شدند تا دانش تخصصی لازم در این زمینه را با علاقهمندان به اشتراک بگذارد.
این دوره در 3 سطح فصلبندی گردیده و جمعا در 100 ساعت به مخاطبین ارائه میگردد. شرکتکنندگان این دوره در پایان یاد میگیرند که چگونه برای کسب و کار خود راهبرد مارکتینگ تدوین کنند، کمپینهای تبلیغاتی خلاقانه طراحی نمایند و از همه مهمتر در تبلیغات دید 360 درجه داشته باشند و تمام کانالهای موثر بازاریابی را در نظر بگیرند. همچنین انواع محتوا شناخته شده و مخاطبین می آموزند برای هر شبکه ای چه محتوایی تولید کنند.
لازم به ذکر است شرکتکنندگان محترم در پایان دوره مدرک معتبر GS1 بین المللی (سازمان جهانی GS1) و انجمن علمی تجارت الکترونیکی ایران مورد تایید وزارت علوم دارای گرید A انجمنهای علمی دریافت خواهند نمود.
سطح 1
اصول دیجیتال مارکتینگ
توليد و بازاریابی محتوا
ایمیل مارکتینگ و خبرنامه
بازاریابی شبکه های اجتماعی
استراتژي بازاريابي ديجيتال
ديجيتال برندينگ
تدوين كمپين بازاريابي و تبليغات ديجيتال (تبليغات بنري و A/B Testing)
سطح 2
کارگاه تخصصی گوگل ادوردز
کارگاه تخصصی بهینهسازی سایت (سئو)
کارگاه تخصصی شبکههای اجتماعی
کارگاه تخصصی گوگل آنالیتیک
بهینه سازی طراحی و کد نویسی وب سایت
سطح 3
آشنایی با استانداردهای GS1
استانداردهای GS1 در حوزه دیجیتال مارکتینگ
Omni Channel
Smart Search
Mobile Hero Image (بازاریابی محتوای تصاویر محصولات در اپلیکیشنهای فروشگاهی)
چرا در این دوره شرکت کنم؟
در این دوره، مباحث کاملاً کاربردی به دو صورت مفاهیم بازاریابی و کارگاههای تخصصی ارائه میگردد. بازاریابی دیجیتال برندسازی را به دنبال دارد و برندینگ برای مخاطبان، فروش بیشتر و افزایش مشتریان را در پی دارد. در این دوره برای نخستینبار در كشور، مباحث آموزشی، مطابق با آخرین استانداردهای GS1 در حوزه مارکتینگ ارائه میگردد.
نحوه پرداخت هزینه چگونه است؟
ثبتنام كنندگان به دو شیوه نقدی و اقساطی می توانند نسبت به پرداخت هزینه دوره های آموزشی خود اقدام نمایند. در روش پرداخت نقدی تمامی هزینه دوره می بایست تا قبل از شروع دوره و از طریق یکی از روش های زیر پرداخت گردد:
آنلاین از طریق ایوند
آشنایی با سازمان GS1
GS1، یک سازمان غیرانتفاعی بینالمللی است که در 112 کشور جهان دارای نمایندگی میباشد. رسالت این سازمان ارائه راهکارهای بینالمللی در زمینه مدیریت زنجیره تامین است. استانداردهای GS1 در زمینه کسبوکار و بازاریابی مورد تایید اغلب سازمانهای تجارت جهانی میباشد.
این استانداردها پشتیبان زنجیرههای تامین هستند، هزینهها را کاهش داده و سرعت در امور را افزایش میدهند و در نهایت منجر به بهره وری فوقالعادهای در صنایع میشوند. حوزه اصلی فعالیت آنها به 4 دسته اصلی مواد غذایی، حملونقل و لجستیک، بهداشت و درمان و خردهفروشی تقسیم میگردد.
استانداردهای Omni Channel در حوزه GS1: امروزه مصرفکنندگان انتظار دارند بدون هیچ مشکلی با محصولات مورد نظر خود از هر کانالی ارتباط برقرار کنند، استانداردهای GS1 به صنایع کمک میکند تا با چالشهای تجارت الکترونیکی روبرو شوند و انتظارات مصرفکنندگان را، قبل از خرید، در حین و پس از آن از طریق تمام کانالهای فروش (آنلاین، آفلاین، تلفن همراه و...) تامین نمایند.
استانداردهای Smart Search در حوزه GS1: سازمان GS1 با شعار افزایش فروش از طریق جستوجوی مرتبط این استاندارد را منتشر نمودهاست. استانداردهای GS1 در این حوزه کمک مینماید تا دادههای ساختار یافتهای در رابطه با محصولات ایجاد شوند. این اطلاعات به کد بینالمللی GTIN محصول متصل است. دادههای ساختیافته در مورد محصول میتوانند توسط موتورهای جستوجو، برنامهگوشیهای هوشمند و ... استفاده شود.
دستورالعمل Mobile Hero Image در حوزه GS1: متخصصان تجارت الکترونیکی و فروش از سراسر جهان جمع شدهاند تا با تشکیل کارگروههای حرفهای، دستورالعملهایی جهت ایجاد و تغییر تصاویر محصولات به شیوهای نوین ارائه دهند. این تصاویر جهت کمک به بهتر دیده شدن اطلاعات محصول به نمایش گذاشته میشود. معضل کوچک بودن تصویر در تلفن همراه و عدم وضوح اطلاعات به کمک این دستورالعملها به خوبی برطرف میگردد.
در این دوره همچنين میآموزیم ...
چگونه برای کسب و کار خود یک برنامه بازاریابی دیجیتال تدوین کنیم؟
چگونه از هر کانال آنلاینی برای موفقیت کسب و کار خود استفاده کنیم؟
چگونه کمپین های بازاریابی دیجیتال را طراحی و راهاندازی کنیم؟
چه محتوایی برای شبکههای اجتماعی دارای بیشترین بازخورد است؟
به کمک بازاریابی دیجیتال، چگونه برندسازی کنیم و فعالیتهای انجام شده در راستای برندینگ را چگونه تحلیل نماییم؟
چگونه از همه كانالهای دیجیتالی و ارتباطی برای بازاریابی محصولات و حفظ مشتری استفاده كنیم؟
چگونه تصاوير محصولات را در فروشگاه هاي اينترنتي بر اساس استانداردهاي بين المللي به نمايش بگذاريم؟
چگونه از طریق بهبود سئوی وبسایت، امكان جستجوی هوشمندانه را برای كاربران فراهم کنیم؟
ویژگیهای دوره
ارائه مدرک معتبر GS1 بین الملل و انجمن علمي تجارت الكترونيكي ايران
استفاده از اساتید با تجربه و متخصص در حوزه دیجیتال مارکتینگ
تدریس استانداردهای بینالمللی GS1، مرتبط با حوزه دیجیتال مارکتینگ، برای اولینبار در كشور
تدریس سرفصلهای مهم و بروز Omni channel ، Smart Search و Mobile Hero Image
برگزاری همایش رایگان کارآفرینی و الهام بخش
انتخاب نمونههای کاربردی به همراه مثالهای عینی و عملی
ارائه محتوای دوره، حاوی مطالب آموزش دادهشده به شركت كنندگان
هزینه برگزاری كمتر نسبت به دورههای مشابه
شرایط تخفیف
شرکتکنندگان در صورت ثبتنام گروهی (بالای 3 نفر) شامل 10 درصد تخفیف پکیج دوره خواهند شد.
دانشجویان عزیز با ارائه کارت دانشجویی معتبر شامل 15 درصد تخفیف میگردند
ایده ها برای استارت آپ موجب رونق کسب و کارهای اینترنتی
آینده / استارت آپ
استارتآپها ادبیات بازار سرمایه را بلدند؟
استارت آپ
صدور تاییدیه دانش بنیانی شتابدهنده صدر فردا
اخبار / استارت آپ
اپلیکیشن شارژاپ
گوناگون / استارت آپ / رپرتاژ آگهی / بازتاب
جذابترین ایدههای B2B در سال 2020
استارت آپ
تعریف استارت آپ startup
دانشنامه / استارت آپ / مقاله
۱۰ استارتاپ که بدون سرمایه به سوددهی رسیدند
استارت آپ
ایده ها و پیشنهاد برای استارت آپ در سال جدید
راهکارها و ترفند ها / استارت آپ
استارتآپ ایرانی؛ مرجع اول زنان افغان
استارت آپ
شروع یک کسب و کار نوپا پلتفرمی
استارت آپ
برنامه شبکه اجتماعی تیندر
گوناگون / معرفی وب سایت / استارت آپ
10 استارت آپ برتر تاکسیرانی جهان
استارت آپ
پخت پیتزاهای هیجان انگیز با هوش مصنوعی
آینده / استارت آپ
ایده های استارتاپی فراموش شده
دورنما / بازار / استارت آپ
اپل، استارتاپ فناوری خودران Drive.ai را تصاحب کرد
استارت آپ
بررسی مهمترین چالشهای تیمهای استارتاپی
استارت آپ
نگرانی کاربران از هزینه تعمیر و تامین قطعات
گفت و گو / بازار / استارت آپ
مصاحبه با مدیرعامل و بنیانگذار استارتاپ Moz
گفت و گو / استارت آپ
آشنایی با استارت آپ های حوزه مدیریت آب
استارت آپ
راه اندازی ۷۰ استارت آپ توسط نخبگان ایرانی
استارت آپ
معرفی هشت استارتآپ موفق ایرانی در حوزه فینتک
استارت آپ
اولین مرورگر شرعی دنیا
استارت آپ
از صفر تا پیست
استارت آپ
معرفی برترین استارتاپهای CES 2019
اخبار / استارت آپ
ازدواج با فرد ثروتمند یا خوش اخلاق
سبک زندگی / برترین ها
هدف از تشکیل خانواده چیست
سبک زندگی
اول عاشق شویم، بعد ازدواج کنیم
سبک زندگی
خانواده چیست
سبک زندگی
مشاوره خانواده چیست؟
سبک زندگی
اولویتهای پسانداز خانواده چیست؟
سبک زندگی
هزینه های خانواده چیست؟
سبک زندگی
راهکار بیشتر حرف زدن اعضای خانواده چیست؟
سبک زندگی
چرخه زندگی و خانواده چیست؟
سبک زندگی
اهداف و اصول تشکیل خانواده
سبک زندگی
آموزش جنسی نادرست به سبک خانم جلسه ای
سبک زندگی
لطفا تماشاچی آزار زنان نباشید!
سبک زندگی
کودک آزاری؛ از نشانهها و دلایل تا درمان
گزارش / سبک زندگی / پرورش کودکان
روش های تعیین هدف و مسیر زندگی برای رسیدن به موفقیت
سبک زندگی
مجله اینترنتی دیپروتد نشریه مجازی بر بستر اینترنت به مسائل آموزشی و مقالات پیرامون کسب وکار های نوپا یا استارت آپ ها و سبک زندگی است فعالیت و محتوای مطالب ارائه شده در سایت همه بیشتر در حوزه مدیریت، کارآفرینی ، روانشناسی ،اقتصادی و فناوری اطلاعات است نام اصلی دیپروتد "ریشه های عمیق " با مجوز رسمی از هیات نظارت برمطبوعات مشغول به فعالیت است
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
تمامی حقوق برای سایت فوق محفوط است.
S-TECH: ایرانی توانمند | Powered by: مجله اینترنتی دیپروتد