مجله اینترنتی دیپروتد

مجله اینترنتی دیپروتد

ریشه های عمیق اجتماعی و اقتصادی

سه شنبه، 1 آبان 1397


07/14 1397
دوره پیشرفته بازاریابی دیجیتال 
شروع رویداد
سه‌شنبه ۱۷ مهر ۹۷ ۱۳:۰۰
پایان رویداد
پنج‌شنبه ۲۶ مهر ۹۷ ۱۳:۳۰
مکان رویدادتهران

دوره پیشرفته بازاریابی دیجیتال

Advanced Digital Marketing Course

شامل 6 کارگاه پیشرفته 6 ساعته

 

تاریخ برگزاری: سه شنبه 17، چهارشنبه 18 و پنجشنبه 19 مهر - سه شنبه 24، چهارشنبه 25 و پنجشنبه 26 مهر

روز های سه شنبه و چهارشنبه از ساعت 13 الی 19 و روزهای پنجشنبه از ساعت 9 الی 15

دانشگاه صنعتی شریف – پژوهشکده علوم و فناوری های انرژی

با اعطاء گواهینامه حضور در دوره جامع و گواهینامه بین المللی ANCCP ایتالیا

 

با ورود فناوری های دیجیتال به فضای بازاریابی، فروش و تبلیغات، این مفاهیم متحول شده و نیازمند آشنایی کلیه سطوح سازمانی با این تحول جدید است. هزینه ی پایین، قابلیت سنجش دقیق، منعطف بودن و البته الزام به نگاه دقیق و هوشمندانه از ویژگی های بازاریابی دیجیتال (دیجیتال مارکتینگ) است.

پس از برگزاری موفقیت آمیز 6 دوره جامع و تخصصی بازاریابی دیجیتال و بنا بر درخواست شرکت کنندگان در این دوره ها، دوره پیشرفته بازاریابی دیجیتال که متشکل از 6 کارگاه 6 ساعته است توسط گروه بازاریابی موسسه کسب ناب طراحی و برگزار می شود.

تفاوت دوره جامع و دوره پیشرفته در این است که در دوره پیشرفته ابزارها و نرم افزارهای تخصصی با جزئیات بیشتر و به صورت عملی تدریس خواهد شد. در پایان این دوره  گواهینامه حضور در دوره و گواهینامه بین المللی ANCCP ایتالیا (در بلیط طلایی) نیز اعطاء می شود.

 

 عناوین کارگاه ها - سرفصل های دوره

1.       طراحی کمپین های دیجیتال مارکتینگ و اتوماتیک سازی فرآیند بازاریابی و فروش دیجیتال (Marketing automation)

·                 انواع کمپین های دیجیتال مارکتینگ برای برندهای تند مصرف

·        کمپین های بر پایه مشارکت کاربران (UGC)

·        کمپین های بر پایه تولید محتوای هیجانی

·                 شیوه زمان بندی کمپین های دیجیتال

·                 تعیین KPI برای هر دو نوع کمپین

·                 ابزارهای اندازه گیری KPI

·                 برنامه ریزی خرید رسانه و بودجه بندی پروژه

·                 اجرا و مانیتورینگ کمپین

·                 اتمام کمپین و اندازه گیری KPI

 

2.    بازاریابی شبکه‌های اجتماعی (Social Media Marketing) - (تلگرام، لینکدین، اینستاگرام، توئیتر)

·                 آشنایی با شاخص‌های مهم شبکه‌های اجتماعی

·                 آشنایی با الگوریتم نمایش محتوا در شبکه‌های اجتماعی

·                 ساخت پروفایل حرفه‌ای در لینکدین

·                 استراتژی تولید محتوا متناسب در شبکه‌های اجتماعی

·                 استراتژی تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی

 

3.   تبلیغات در گوگل (Google AdWords)

·                 ایجاد و ساخت اکانت در ادوردز (با رعایت تحریم های ایران)

·                 روش ساخت انواع Campaign در داشبورد گوگل ادوردز

·                 روش ساخت Adgroup در گوگل ادوردز

·                 روش تحلیل و انتخاب کلمه کلیدی مورد نظر

·                 روش Bid Strategy کمپین ها و کلمات کلیدی

·                 آموزش استفاده انتخاب نوع کلمات

·                 آموزش ترفند بهینه سازی Optimize کلمات کلیدی

·                 روش ساخت Ads

·                 روش ساخت Ad Extensions

·                 تحلیل CTR, CPC, COST

·                 روش گزارش گیری از ادوردز

·                 روش درآمد به صرفه از گوگل ادوردز

·                 روش تحلیل تبلیغات رقبا

 

4.  بازاریابی محتوایی (Content Marketing)

·                 طراحی گام به گام استراتژی محتوا

·                 محتوای مناسب برای مراحل سفر مشتری

·                 داستان‌سرایی تجاری

·                 طراحی پرسونا و شخصیت‌یابی

·                 تولید محتوا با طوفان فکری

 

5.    بهینه‌سازی موتورهای جستجو (SEO)

·                 تکنیکهای پیشرفته استخراج کلمات کلیدی

·                 سئو داخلی

·                 سئو خارجی

·                 استراتژی های سئو

·                 الگوریتم های گوگل

·                 معرفی روشهای سئو منفی و سئو سیاه

·                 ابزارهای سئو

 

6.  گوگل آنالیتیکس (Google Analytics) و گوگل تگ منیجر (Google Tag Manager)

گوگل آنالیتیکس:

·                 معرفی قالب کلی

·                 گزارش‌گیری‌های پایه‌ای

·                 تحلیل کمپین و تبدیل

·                 جمع‌آوری و پردازش داده

·                 مهیاسازی و شخصی‌سازی جمع‌آوری داده

·                 ابزارها و تکنیک‌های تحلیلی پیشرفته

·                 ابزارهای پیشرفته مارکتینگ

گوگل تگ‌منیجر:

·                معرفی قالب کلی

·               مفاهیم کلیدی و نحوه کارکرد

·              ایونت‌های معمول در یک وب‌سایت و نحوه ثبت داده به وسیله گوگل تگ منیجر

·               data layer

 
 
 
 تخفیفات:

    ثبت نام گروهی بیش از 3 نفر مشمول 15% تخفیف گروهی خواهد بود. کد تخفیف GRO
    ثبت نام کنندگان گروهی، امکان استقرار استند در محل دوره را هم خواهند داشت.
    دانشجویان با داشتن کارت دانشجویی معتبر از 15% تخفیف برخوردار خواهند بود. کد تخفیف STU
    به 10 نفر اول که ثبت نام آنها تا تاریخ 8 مهر باشد، پکج طلایی به عنوان هدیه تعلق می گیرد.

   
    



منبع : ایوند
لینک : https://evnd.co/XTSL6
کد مطلب: 8153
تاریخ و زمان انتشار: 14 مهر 1397, 03:01
لینک کوتاه مطلب:
https://deeprooted.ir/8153
دوره پیشرفته بازاریابی دیجیتال

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
دو کلمه نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید: *
 
سمت نو
اخبار

رویدادها
کسب و کار های نوپا

TED

معرفی کتاب

سبک زندگی

معرفی سایت