مجله اینترنتی دیپروتد

مجله اینترنتی دیپروتد

ریشه های عمیق اجتماعی و اقتصادی

شنبه، 30 تیر 1397


03/27 1397
بیست و هفتمین دوره مدیریت بازاریابی دیجیتال
شروع رویداد چهارشنبه ۳۰ خرداد ۹۷ ۱۷:۰۰
پایان رویداد جمعه ۹ آذر ۹۷ ۲۱:۰۰

حضور و فعالیت در فضای مجازی و اینترنت نیازمند تغییر استراتژی های بازاریابی و تعامل با مشتریان می باشد. بنابراین نیاز به فراگیری دانش و تجربه جدید وجود دارد. آکادمی دیجیتال مارکتینگ با درک این نیاز و جهت آموزش حرفه ای و عمیق مدیران در حوزه دیجیتال مارکتینگ اقدام به برگزاری دوره مدیریت بازاریابی دیجیتال کرده است. این دوره برای مدیران کسب و کارها، صاحبان استارت آپ ها و مدیران فروش و بازاریابی، روابط عمومی و IT طراحی شده است. برخورداری از اساتید حرفه ای و مثال های واقعی در هر کدام از شاخه های این دانش می تواند به ایجاد تجربه ای ارزشمند برای دانش پژوهان عزیز کمک نماید. در این دوره نحوه مدیریت درست و بهینه کسب و کار با توجه به چشم انداز و امکانات موجود مبتنی بر برنامه ریزی را می آموزیم. این دوره به ما کمک می کند تا با توجه به پتانسیل های موجود و منابع و ابزارهای تحت نظر، برنامه ریزی های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت کسب و کار خود را تدوین و تحلیل کنیم.

محل تشکیل کلاس ها:

تهران، خیابان شهید بهشتی، نبش خیابان بخارست، دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبائی
پیشنیاز دوره:

آشنایی با مفاهیم بازاریابی و فضای اینترنت از پیش نیازهای این دوره می باشد که البته در طول دوره نیز به مفاهیم اصلی بازاریابی، استراتژی و فضای آنلاین اشاره می شود.
مزایای دوره:

- ارائه فایل های صوتی و فایل های ارائه اساتید و معرفی منابع معتبر دیجیتال مارکتینگ (eBook)

- تضمین 100 % رضایتمندی دانشپذیران (در صورت عدم رضایت از کلاس کل هزینه عودت داده می شود)

- اساتید با تجربه و متخصص در حوزه دیجیتال مارکتینگ

- انتخاب موضوعات کاربردی به همراه مثال های عملی

- امکان حضور رایگان در وبینار های تخصصی آموزشی ( مکمل دوره )

- امکان حضور در سمینار های تخصصی آموزشی با تخفیف ویژه ( موازی با دوره )

- پروژه پایانی و توانایی تدوین برنامه بازاریابی و تبلیغات دیجیتال

- مشارکت دانش پذیران برتر در پروژه های اجرایی به صورت کارآموزی

سر فصل­های دوره

این دوره در 3 سطح برگزار می گردد

سطح یک دوره اصول دیجیتال مارکتینگ:

    معرفی دوره و مرور کانال های دیجیتال مارکتینگ
    استراتژی دیجیتال مارکتینگ
    بازاریابی ایمیلی (Email Marketing)
    گزینه برتر و صفحه فرود (  Landing Page & A/B Testing)
    تحلیلگر گوگل  و سرچ کنسول (Google Analytics)
    بازاریابی شبکه های اجتماعی (Social Media Marketing)
    بازاریابی محتوا (Content Marketing)
    تبلیغات گوگلی (Google Adwords)
    بهینه سازی سایت (SEO)



سطح دوم کارگاه های تخصصی:

    کارگاه تخصصی گوگل ادوردز (Google Adwords)
    کارگاه تخصصی بهینه سازی سایت (SEO)
    کارگاه تخصصی شبکه های اجتماعی (Social Media)
    کارگاه تخصصی گوگل آنالیتیکس (Google Analytics)



سطح سوم استراتژی دیجیتال مارکتینگ:

    طراحی جامع استراتژی دیجیتال مارکتینگ برای حضور در فضای آنلاین
    تحلیل کسب و کار خود و رقبا و بررسی دلایل موفقیت یا شکست در فضای آنلاین
    هدف گذاری مرحله به مرحله برای توسعه برند خود در فضای آنلاین
    روش انتخاب ابزارها و روش های تبلیغاتی بهینه برای کسب و کار خود
    طراحی یکپارچه کمپین های تبلیغاتی برای ایجاد حداکثر بازده




مخاطبان این دوره :

    مدیران ارشد و میانی سازمان ها
    مدیران فروش و بازاریابی
    مدیران R&D
    مدیران روابط عمومی
    استارتاپ ها  و کسب و کارهای کوچک
    دانشجویان و علاقمندان به حوزه کسب و کار  و MBA


  سوالات متداول
آیا این دوره کل دیجیتال مارکتینگ را پوشش می دهد؟
این دوره نه تنها کل دیجیتال مارکتینگ را پوشش می دهد بلکه نسبت به دوره های آموزشگاه های دیگر به بحث بسیار مهم تدوین استراتژی دیجیتال مارکتینگ و نحوه پیاده سازی آن نیز می پردازد.
آیا این دوره برای من مناسب است؟
این دوره به صورت کاملا عملیاتی طراحی و اجرا می گردد. شما می توانید این انتظار را داشته باشید که در پایان این دوره مهارت های مورد نیاز یک مدیر بازاریابی دیجیتال را کسب کرده اید و از آن در هدایت تیم بازاریابی و یا فعالیت خود به صورت مستقل استفاده نمایید.
پیش‌نیاز های علمی شرکت در این رویداد چیست؟
این دوره برای مدیران کسب و کارها، صاحبان استارت آپ ها و مدیران فروش و بازاریابی، روابط عمومی و IT طراحی شده است. آشنایی با مفاهیم بازاریابی و فضای اینترنت از پیش نیازهای این دوره می باشد که البته در طول دوره نیز به مفاهیم اصلی بازاریابی، استراتژی و فضای آنلاین اشاره می شود.
وسایل همراه و مورد نیاز در این رویداد چیست؟
لپ تاپ (برای کارگاه ها) و کاغذ و قلم. در پایان هر جلسه اسلایدها و فایل صوتی همان جلسه در اختیار عزیزان قرار خواهد گرفت.
اگر من نتوانم در یکی از جلسات دوره شرکت کنم چطور می توانم آن جلسه را جبران کنم؟
آکادمی دیجیتال مارکتینگ علاوه بر اسلاید ها و فایل صوتی آن جلسه برای اینکه شما عزیزان حتی از یک جلسه کلاس هم عقب نمانید این امکان را قرار داده است که همان جلسه را در دوره های بعدی شرکت کنید. XXX ضمنا شما می توانید هر جلسه ای را چندین مرتبه در دوره های مختلف شرکت کنید XXX
بلیط ثبت نام پرینت شود یا خیر؟
خیر، نیازی به پرینت بلیط نیست اما بهتر است ایمیل یا عکسی از صفحه ثبت نام در موبایلتان همراه شما باشد.







ایوند
منبع : ایوند
لینک : https://evnd.co/kAQR0
کد مطلب: 2735
تاریخ و زمان انتشار: 27 خرداد 1397, 13:32
لینک کوتاه مطلب: https://deeprooted.ir/2735
بیست و هفتمین دوره مدیریت بازاریابی دیجیتال
سمت نو
اخبار

رویدادها
کسب و کار های نوپا

TED

معرفی کتاب

سبک زندگی

معرفی سایت