دوره آموزشی دیجیتال مارکتینگ پیشرفته
دوره آموزشی دیجیتال مارکتینگ پیشرفته
دوره آموزشی دیجیتال مارکتینگ پیشرفته (ورکشاپ + مشاوره فردی)
شروع رویداد شنبه ۱۷ شهریور ۹۷ ۱۷:۳۰
پایان رویداد شنبه ۱۲ آبان ۹۷ ۱۹:۳۰
مکان رویدادتهران

 دوره آموزشی دیجیتال مارکتینگ پیشرفته



از افراد علاقه مند به یادگیری دیجیتال مارکتینگ پیشرفته و هوشمند، دعوت به شرکت در اولین دوره از سری کارگاه های آموزشی "دیجیتال مارکتینگ پیشرفته" می نماییم. این دوره تجربه و دانش دیجیتال مارکتینگ را به صورت حرفه ای به شخص شما یا نماینده شرکت شما می آموزد. علاوه بر آن، مشاوره فردی نیز برای همه افرادی که کسب و کاری دارند یا قصد شروع استارتاپی را در ایران (یا به صورت بین المللی) دارند نیز به صورت ویژه ارائه خواهد داد.

چنانچه تمایل به شرکت در این کارگاه آموزشی + مشاوره شخصی/شرکتی را دارید، می توانید از همین طریق، بلیت ثبت نام در این دوره آموزشی را تهیه نمایید. این دوره توسط محمد صادق رفیعی، مدیر مرکز تجارت دیجیتال - کالیفرنیوم اسمارت مارکتینگ پلنر ارائه می گردد.


هزینه شرکت در این کارگاه آموزشی که 16 جلسه دو ساعته (کلاس حضوری) می باشد، با 50 % تخفیف برابر ساعتی 20 هزار تومان می باشد، یعنی 640 هزار تومان برای کل دوره؛ که شامل ورکشاپ عملی و مشاوره شخصی/شرکتی به افراد شرکت کننده نیز می باشد. این دوره آموزشی در طی 2 ماه، و در هر ماه 8 جلسه برگزار خواهد شد. پس از برگزاری دوره نیز یک گواهینامه شرکت در این دوره دیجیتال مارکتینگ پیشرفته به افرادی که کامل در این دوره شرکت نموده اند اعطا خواهد شد.



سرفصل های این 16 جلسه نیز به طور کلی به شرح ذیل می باشد:

1&2- آشنایی با مفاهیم، اهداف و راهبرد های دیجیتال مارکتینگ و تجارت الکترونیک به صورت پیشرفته

3&4- نحوه ایجاد یک استارتاپ یا گسترش یک کسب و کار به کمک راهبرد ها و ابزار های دیجیتال مارکتینگ و تجارت الکترونیک به صورت پیشرفته

5&6- چگونگی ایجاد یک وبسایت تجارت الکترونیک حرفه ای در یک پلتفرم قابل گسترش به همراه راهبرد های دیجیتال به منظور موفقیت در یک بیزینس بلند-مدت

7&8- پروداکت-دیزاین و راهبردی-پلن پیشرفته برای سایت یا اپلیکیشن دلخواه شما به همراه مشاوره ویژه محصولات/خدمات خاص شخصی/شرکتی

9&10- به کار گیری ابزاری های دیجیتال مارکتینگ، تبلیغات اینترنتی و آنلاین/آفلاین مارکتینگ جهت افزایش بازاریابی و فروش و بهبود برندینگ

11&12- نحوه درآمد زایی از طریق دیجیتال مارکتینگ و خدمات ارزش افزوده در ایران

13&14- بهبود نرخ تبدیل و افزایش بازگشت سرمایه به صورت کوتاه-مدت و بلند-مدت در یک کسب و کار آفلاین یا دیجیتال به کمک راهبرد ها و ابزار های دیجیتال مارکتینگ

15&16- مشاوره در مورد بیزینس-مدل کسب و کار یا برند شما جهت موفقیت و سود هر چه بیشتر نسبت به رقبای داخلی و حتی خارجی



 => توصیه می شود که در صورت تمایل، لپ تاپ و پروژه های مورد نظر خود را نیز به کلاس بیاورید تا به صورت حضوری و عملی به شما مشاوره و راهنمایی داده شود، نه اینکه فقط یک کاغذ و قلم جهت یادداشت داشته باشید، اگر چه این مطالب بسیار خاص و مهم می باشند و توصیه می کنیم که حتما یادداشت بردارید.
 در این دوره امکان معرفی و  ارائه تجربیات شخصی و شرکتی افراد شرکت کننده، تیم سازی و تشکیل استارتاپ، همکاری بلند-مدت و شرکت در پروژه های دیجیتال مارکتینگ و تجارت الکترونیک... نیز برای افراد علاقه مند که در این کلاسها شرکت می نمایند فراهم خواهد شد و در انتهای جلسه آخر، مدرک (گواهینامه) شرکت در این دوره پیشرفته را نیز از ما دریافت خواهید نمود.



با آرزوی موفقیت برای تمامی شما دوستان


سوالات متداول
وسایل همراه و مورد نیاز در این رویداد چیست؟
توصیه می شود که در صورت تمایل، لپ تاپ و پروژه های مورد نظر خود را نیز به کلاس بیاورید تا به صورت حضوری و عملی به شما مشاوره و راهنمایی داده شود، نه اینکه فقط یک کاغذ و قلم جهت یادداشت داشته باشید، اگر چه این مطالب بسیار خاص و مهم می باشند و توصیه می کنیم که حتما یادداشت بردارید.
بلیت پرینت شود یا خیر؟
نیازی به پرینت کردن بلیت ثبت نام نیست، ولی بهتر است عکس یا ایمیل تایید ثبت نام را بر روی موبایل خود به همراه داشته باشید.
آیا این یک دوره خیلی پیشرفته است و به پیش-نیاز های زیادی دارد؟
در واقع بله، این یک دوره واقعا خیلی پیشرفته است و ما سعی می کنیم تا بر اساس متوسط سطح افراد در کلاس تدریس نماییم. اگرچه هر فردی که احساس می کند که در این زمینه ها می تواند در یک دوره پیشرفته شرکت نماید برای حضور در این کلاس ها مناسب خواهد بود و ما به صورت یک پیش نیاز، ضرورتی بر شرکت افراد در دوره های مبتدی تر اعلام نخواهیم نمود. مشاوره های فردی نیز به هر فردی متناسب با سطح خودش خواهد بود تا به صورت کاربردی برای همه مفید باشد؛ و شما نا امید نخواهید شد، ان شاءا... اگر می خواهید بدانید که اصولا پیش نیاز چنین دوره پیشرفته ای چیست باید اعلام کنیم که تجربه و دانش ابتدایی بر تمامی قسمت های دیجیتال مارکتینگ، اگرچه باز هم تاکید می نماییم که ضرورتی به این امر نیست از نظر ما... تصمیم با خود شماست، اگر دوست دارید که در این کلاس پیشرفته شرکت نمایید، ما به شما خوش آمد می گوییم و می توانید ثبت نام نمایید.
زمان و مکان دقیق برگزاری
طبق هماهنگی انجام شده با مکان برگزاری این دوره آموزشی، که واقع در آدرس تهران، ضلع شمالی دانشگاه شریف، خیابان قاسمی، کوچه گلستان، پلاک 3 می باشد، هر هفته در روز های شنبه و 4 شنبه به مدت 2 ماه، از ساعت 17:30 تا 19:30 برگزار خواهد شد، به غیر از روز های تعطیل رسمی. اگر چنانچه احیانا به هر دلیلی تعطیلی یا کنسلی در یک روز خاص اتفاق بیافتد، در روز شنبه یا چهارشنبه بعدی مطالب آن جلسه بیان خواهد شد و مسلما در انتهای دوره، یک روز "شنبه یا چهارشنبه" اضافی برگزار خواهد شد تا 16 جلسه کامل برگزار گردد.



0
نام:*
ایمیل:


جستجو در سایت
استارت آپ ها

ایده ها برای استارت آپ موجب رونق کسب و کارهای اینترنتی

آینده / استارت آپ

استارت‌آپ‌ها ادبیات بازار سرمایه را بلدند؟

استارت آپ

صدور تاییدیه دانش بنیانی شتابدهنده صدر فردا

اخبار / استارت آپ

اپلیکیشن شارژاپ

گوناگون / استارت آپ / رپرتاژ آگهی / بازتاب

جذاب‌ترین ایده‌های B2B در سال 2020

استارت آپ

۱۰ استارتاپ که بدون سرمایه به سوددهی رسیدند

استارت آپ

ایده ها و پیشنهاد برای استارت آپ در سال جدید

راهکارها و ترفند ها / استارت آپ

استارت‌آپ ایرانی؛ مرجع اول زنان افغان

استارت آپ

شروع یک کسب و کار نوپا پلتفرمی

استارت آپ

برنامه شبکه اجتماعی تیندر

گوناگون / معرفی وب سایت / استارت آپ

10 استارت آپ برتر تاکسیرانی جهان

استارت آپ

پخت پیتزاهای هیجان انگیز با هوش مصنوعی

آینده / استارت آپ

ایده‌ های استارتاپی فراموش شده‌

دورنما / بازار / استارت آپ

اپل، استارتاپ فناوری خودران Drive.ai را تصاحب کرد

استارت آپ

بررسی مهمترین چالش‌های تیم‌های استارتاپی

استارت آپ

نگرانی کاربران از هزینه تعمیر و تامین قطعات

گفت و گو / بازار / استارت آپ

مصاحبه با مدیرعامل و بنیان‌گذار استارتاپ Moz

گفت و گو / استارت آپ

آشنایی با استارت آپ های حوزه مدیریت آب

استارت آپ

راه اندازی ۷۰ استارت آپ توسط نخبگان ایرانی

استارت آپ

معرفی هشت استارت‌آپ‌ موفق ایرانی در حوزه فینتک

استارت آپ

اولین مرورگر شرعی دنیا

استارت آپ

از صفر تا پیست

استارت آپ

معرفی برترین استارتاپ‌های CES 2019

اخبار / استارت آپ

تبلیغات
درباره ما

مجله اینترنتی دیپروتد نشریه مجازی بر بستر اینترنت به مسائل آموزشی و مقالات پیرامون کسب وکار های نوپا یا استارت آپ ها و سبک زندگی است فعالیت و محتوای مطالب ارائه شده در سایت همه بیشتر در حوزه مدیریت، کارآفرینی ، روانشناسی ،اقتصادی و فناوری اطلاعات است نام اصلی دیپروتد "ریشه های عمیق " با مجوز رسمی از هیات نظارت برمطبوعات مشغول به فعالیت است

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید