مجله اینترنتی دیپروتد

مجله اینترنتی دیپروتد

ریشه های عمیق اجتماعی و اقتصادی

شنبه، 31 شهریور 1397


05/14 1397
دوره مارکتینگ کسب و کارهای نوین با رویکرد دیجیتال 
شروع رویداد دوشنبه ۱۵ مرداد ۹۷ ۱۶:۰۰
پایان رویداد پنج‌شنبه ۱۲ مهر ۹۷ ۱۴:۰۰

 این دوره برای سه دسته از علاقه مندان برگزار می‌شود.

    دسته اول: کسانی که علاقه مند به یادگیری مبانی دیجیتال مارکتینگ از مبتدی تا پیشرفته هستند.

این دوره برای این دسته از علاقه مندان روز های دو شنبه از ساعت 16تا 20 و پنج شنبه از ساعت 9 تا 13 به مدت 16 جلسه از 15 مرداد شروع میشود و علاقه مندان تا 10 مرداد میتوانند در این دوره ثبت نام نمایند.

    دسته دوم: كسانيكه علاقه مند هستند علاوه بر شركت در دوره آموزشي ، به صورت عملی نیز دوره کارآموزی را در این سمت تجربه كنند كه به شرح زير ميباشد:
        40 نفر از شركت كنندگان كه علاقه مند به شركت در دوره كار آموزي هستند ، در 10 گروه 4 نفره تقسيم ميشوند.
        هر گروه مشخص شده ، موظف هستند با اعتبار مالي كه در اختيارشان قرار ميگيرد ، نسبت به ديجيتال ماركتينگ محصول تعيين شده رقابت كنند.
        براي تيم ها شرايط آموزش و مشاوره ، توسط مربيان رويداد در نظر گرفته شده است.
        همچنين برگزاركنندگان رويداد در دانشگاه شهيد بهشتي ، فضاي كاري در مدت زمان معين فراهم خواهد كرد.
        هر تيم كه بتواند با شرايطي كه در اختيارشان قرار خواهد گرفت به اهداف مورد نظر فروش برسد علاوه بر جايزه نقدي ، امكان استخدام در مجموعه هاي حمايت كننده رويداد را خواهد داشت.

این دوره برای این دسته از افراد پس از گذراندن نيمي از دوره آموزش در تاريخ پانزده شهريور شروع خواهد شد.

قسمت عملي این دوره ذر روزهای دو شنبه از ساعت 11 تا 15 و روزهای پنج شنبه از ساعت ۱۴ تا ۱۸ (قسمت عملی)، به مدت 8 جلسه از 15 شهريور آغاز میشود.

    دسته سوم: این دوره مخصوص دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی میباشد و برای کسانی است که علاوه بر یادگیری مبانی دیجیتال مارکتینگ از مبتدی تا پیشرفته علاقه دارند به صورت عملی نیز دوره کارآموزی را در این سمت تجربه کنند.
    - تفکر استراتژیک در بازاریابی و تبلیغات | سامان فائق (عضو هیات مدیره و مدیر اجرایی مسابقه تلویزیونی برنده باش با اجرای محمدرضا گلزار)
- برنامه ریزی بازاریابی و استراتژی های رشد کسب و کار | واهاگن سرکیسیان (مدیر بازاریابی اسنپ تریپ)
- روش های ATL, BTL, TTL | علی جعفرزاده (مدیر بازاریابی دیجیتال آژانس تبلیغاتی بادکوبه)
- کانتنت مارکتینگ | احسان طریقت (مدیر کانتنت مارکتینگ کاله)
- سئو و ادوردز | حمید عظیمی (مدرس و مشاور دیجیتال مارکتینگ برندهای معتبر)
- نقش UI/UX و دیزاین در کمپین های دیجیتال | سعید اسدنژاد (طراح محصول در صبا ایده)
- تبلیغات کلیکی | عادل طالبی (مدرس و مشاور سئو و بنیانگذار تیزلند)
- شبکه های اجتماعی و اینفلوئنسر مارکتینگ | علی حاجی محمدی (مدیر همیاروردپرس)
- یوزر جنریتد کانتنت UGC و Viral Marketing | داوود مشتاقی (مدیر دیجیتال مارکتینگ مدیسه)
- ویدیو مارکتینگ | آرین سهرابی (مدیرمارکتینگ نماشا)
- ایونت مارکتینگ و سایر روش های آفلاین | امین سلامی (فاندر بوسترلند)
- دیدگاه B2B مارکتینگ | دکتر قنادان (مشاور ارشد بازاریابی و توسعه کسب و کار)
- گیمیفیکیشن | علیرضا رنجبر شورابی (مدرس مشاور و متخصص در زمینه گیمیفیکیشن)
- کپی رایتینگ | علیجاه شهربانویی (مشاور تبلیغات و بازاریابی)
- گوگل آنالیتیکس | رضا شیرازی (مدیر و موسس وب۲۴ و سئو۲۴)
- آنالیز KPI ها | امیر میردامادی (مدیر آنلاین مارکتینگ ویگو)




منبع : ویرتا
لینک : https://virta.ir/out/3873
کد مطلب: 3780
تاریخ و زمان انتشار: 14 مرداد 1397, 15:02
لینک کوتاه مطلب: https://deeprooted.ir/3780
دوره مارکتینگ کسب و کارهای نوین با رویکرد دیجیتال

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
دو کلمه نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید: *
 
سمت نو
اخبار

رویدادها
کسب و کار های نوپا

TED

معرفی کتاب

سبک زندگی

معرفی سایت