نمایشگاه KishINVEX
نمایشگاه KishINVEX نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری کشور و نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی

بعد از جدايی چند ساله اقتصاد ايران از اقتصاد جهانی، بخش‌های مختلف اقتصاد کشور و به ويژه بخش خصوصی نيازمند از سرگيری ارتباطات تجاری و مالی اند، ارتباطاتی که جز با حضور در زنجيره ارزش اقتصادی جهانی و مذاکره با فعالان اقتصادی معتبر و بين‌المللی حاصل نمی شود. علاوه بر اين مهم ترين راه آغاز و پايدار سازی ارتباطات تجاری برگزاری نمايشگاه‌های تخصصی، همايش‌ها و نشست‌های مرتبط است. کيش اينوکس به عنوان بزرگترين رويداد اقتصادی بخش خصوصی با چند سال تجربه توانسته با کنارهم قراردادن بخش‌های پيشرو اقتصاد ايران شامل بانک، بيمه، بورس، انرژی، عمران و زير ساخت، حمل و نقل و لجستيک، گردشگری، مناطق آزاد و ويژه اقتصادی و حضور متوليان پروژه‌های سرمايه‌پذير از يک سو و سرمايه گذاران داخلي و خارجی از سوی ديگر، فرصت ويژه‌ای برای بهره برداری و توسعه سرمايه گذاری و در نهايت رشد و توسعه اقتصادی کشور فراهم کند. همچنين حضور نهادهای اجرايی بازار‌های مالی در رويداد کيش اينوکس و تلاش اين نهادها در رفع مشکلات و ايجاد راهکارهای جديد در جريان صحيح نقدينگی در شريان‌های اقتصاد کشور بر اهميت اين رويداد افزوده است. از سوی ديگر تجربه اقتصاد‌های موفق نشان داده که مناطق آزاد نه تنها ابزاری بسيار کارا و مفيد برای توسعه اقتصادی محسوب می گردند، بلکه به عنوان محلی برای جذب سرمايه، انتقال فناوری دانش و ارتباط با بازار‌های جهانی به شمار ميروند.

جزيره کيش به عنوان پيشروترين منطقه آزاد اقتصادی کشور مزيت‌های فراوانی برای برگزاری رويدادها، نمايشگاه‌ها و نشست‌های تخصصی دارد که از جمله آنها می توان به سهولت ورود شهروندان خارجی به دليل عدم نياز به ويزا و در نتيجه افزايش تمايل آن ها برای حضور در کيش، زير ساخت های مناسب اقامتی و وجود امکانات حمل و نقل درون شهری مناسب اشاره کرد. همچنين حضور در هاب تجاری خليج فارس در نزديکی شهرهای دبی، شارجه و دوحه موقعيت مناسبی برای عرض اندام در مقابل ساير رقبای منطقه ايجاد کرده است. اگر مهم ترين عنصر در آغاز رابطه تجاری و سپس انعقاد قرارداد، تقارن و تبادل اطلاعات محسوب گردد، برگزاری همايش‌ها و نمايشگاه‌های تخصصی نظير کيش اينوکس ميتوانند زمينه تقارن اطلاعات را برای طرفين فراهم کنند.

کيش اينوکس ميتواند با ارائه تصويری از قابليت‌ها و ظرفيت‌ها و شرايط اقتصاد کلان کشور شرايط بهتری برای فهم و آشنايی با رويکردهای کسب و کار در اقتصاد کشورمان فراهم آورد. همچنين طرح و بررسي مقررات جديد و چهارچوب‌های قانونی پس از تحريم‌ها باعث می شود اشتباهات و خطاهای تجاري به حداقل برسند. حضور گسترده نهاد‌های پولی و مالی کشور در کنار شرکای احتمالی خارجی، علاوه بر معرفی توانمندی ها و دستاورد‌ها، به انتقال تجربيات و دانش بين المللی منجر می شود. در اين رويداد جديدترين فرصت‌های سرمايه گذاری در طرح های کلان ملی به ويژه طرح های قابل سرمايه گذاری در حوزه های مختلف ميان سرمايه گذاران و سرمايه پذيران به بحث و گفتگو گذاشته مي‌شود و تبادل اطلاعات فنی و تجاری فضای حاکم بر اقتصاد کشور را به خوبی نمايش ميدهد. اما اين فضا تنها نقطه شروع و آغاز است و ارتباطات ايجاد شده در چنين رويدادهايی بايد به کمک پيگيری طرف‌های تجاری و همراهی ساير شرکت‌های تسهيل گير نظير شرکت های مشاور، وکلای بين المللی و نهاد‌های مالی مرتبط به توليد اقتصادی کشور کمک کنند.

اگر هدف  اقتصاد ايران توسعه متوازن و رشد اشتغال زا باشد، راهکاری جز بزرگ شدن اقتصاد کشور از ناحيه توليد ناخالص داخلی يا توليد ناخالص ملی وجود ندارد. افزايش توليد ناخالص داخلی به معنای توليد بيشتر در جغرافيای ايران و افزايش توليد ناخالص ملی به معنای توليد بيشتر ايرانی ها در سراسر جهان است. تجربه رشد و توسعه بسياری از کشورها نشان داده است که برای انجام اين دو مهم راهی جز گسترش ارتباطات تجاری و مالی داخلی و بين الملل وجود ندارد.
گروه های کالایی نمایشگاه

بانک ها، بیمه ها، ارکان بازار سرمایه و بورس ها،شرکت های تأمین سرمایه، شهرداری ها و سازمانهای وابسته،موسسات مالی و اعتباری، صرافی ها و لیزینگ ها، شرکت های پذیرفته شده و فعال در بورس اوراق بهادار، شرکت های فعال در بورس کالا و فرابورس، شرکت های کارگزاری و صندوق های سرمایه گذاری مشترک، شرکت های سرمایه گذاری و مشاورسرمایه گذاری، تشکل ها و انجمن ها، مشاور سرمایه گذاری و لیزینگ، سرمایه گذاری و سرمایه پذیری درمسکن، شرکت های فعال در زمینه فناوری اطلاعات به ویژه در حوزه مالی و سرمایه گذاری، شرکت های ارائه دهنده خدمات مالی و اعتبار سنجی و موسسات حسابرسی، طرح ها و پروژه های مرتبط با موسسات مالی و اعتباری، لیزینگ و مستغلات. طراحی و ساخت پروژه های عمرانی، مشاوران، پیمانکاران و طراحان، شهرسازی، تعاونی های مسکن، انبوه سازان، طرح ها و پروژه های عمرانی و شهرسازی در بخش های دولتی و خصوصی، بازسازی و زیبا سازی شهرها، پروژه های تولید انبوه سریع، موسسات علمی پژوهشی تحقیقاتی و نشریات تخصصی و نرم افزار، بهسازی بافت های فرسوده، مشاوره و مدیریت سرمایه در بخش مسکن و شهرسازی و عمرانی، فضای سبز و شهرسازی، طراحی و ساخت هتل ها و مراکز گردشگری، معرفی بسته های سرمایه گذاری ادارات کل میراث فرهنگی مراکز استان ها، پروژه های سازمان های سیاحتی و گردشگری، مدیریت سرمایه جهت توسعه زیرساخت ها و گسترش واحدهای اقامتی و مراکز گردشگری و مطبوعات، انتشارات و رسانه های اقتصادی.



معرفی بخش لجستیک به عنوان گروه کالایی جدید KishINVEX

در دنیای به‌هم پیوسته كنونی، تجارت جهانی توسط شبكه‌ای از فعالیتهای لجستیكی جهانی هدایت می‌شود كه به‌سرعت نیز درحال رشد است. اما سهولت تجارت از طریق این شبكه برای دسترسی به بازارهای بین‌المللی وابستگی شدیدی به فاكتورهای لجستیكی هر كشور همچون: رویه‌های تجاری، زیرساختهای ارتباطاتی و جابجایی، و وضعیت بازارهای داخلی به‌لحاظ خدمات لجستیكی دارد.

از نگاه اقتصاد خرد، کارآمدی حوزه لجستیک و زنجیره تأمین یکی از مهمترین راهبردهای بهبود فضای کسب و کار، کاهش هزینه مبادله، کاهش قیمت تمام شده و افزایش بهره وری ملی در زمان حاضر می‌باشد. به نحوی‌كه، طی سه دهه اخیر، مدیریت لجستیك به عنوان یكی از روشهای پركاربرد و اثرگذار در راستای كاهش قیمت تمام‌شده در سطوح بین‌بنگاهی و شبكه‌ای مورد استفاده سازمانهای موفق قرار گرفته است.

از نگاه اقتصاد كلان نیز بهبود و ارتقای عملكرد لجستیك به عنوان یكی از محورهای مهم توسعه كشورها، طی سالیان اخیر، مطرح شده است؛ چراكه لجستیك تاثیر به‌سزایی بر فعالیتهای اقتصادی كشورها و ایجاد توسعه پایدار دارد.

با توجه به اینكه تبدیل شدن به هاب لجستیكی بین‌المللی و منطقه‌ای، یكی از مهمترین راهبردهای تجاری كشورها طی سالیان اخیر در رشد و توسعه اقتصادی بوده است؛ كشور ایران نیز كه به دلیل شرایط جغرافیایی و ارتباطاتی فوق‌العاده (موقعیت ژئوپلیتیك و ژئوكونومیك)، موقعیتی بسیار برجسته به لحاظ لجستیكی، نه در منطقه بلكه در جهان، دارد؛ از این امر غافل نبوده و توسعه لجستیك كشور را مورد توجه جدی قرار داده است. از همین‌رو، حوزه لجستیك كشور یكی از مناسب‌ترین و در عین‌حال بكرترین فرصت‌های سرمایه‌گذاری برای سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی به حساب می‌آید.

با توجه به سابقه درخشان برگزاری موفقیت‌آمیز نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور و نمایشگاه بین‌المللی بورس،بانک، بیمه و خصوصی‌سازی KishINVEX و ارتباط تنگاتنگ زیرساخت‌های لجستیكی با زیرساخت‌های مالی که در كنار یكدیگر وظیفه پشتیبانی از زنجیره‌های تولید و تامین را ایفا می‌كنند؛ بر آن شدیم تا در نمایشگاه بین‌المللی بورس،بانک،بیمه وخصوصی‌سازی و نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور (KishINVEX) زنجیره پشتیبانی تولید و تجارت را كامل‌تر کرده و بخش لجستیك را به رویداد كیش اینوكس بیافزاییم تا سرمایه‌گذاران بتوانند از فرصت‌ها و هم‌افزایی ایجاد شده بهره كامل را ببرند.
0
نام:*
ایمیل:


جستجو در سایت
استارت آپ ها

ایده ها برای استارت آپ موجب رونق کسب و کارهای اینترنتی

آینده / استارت آپ

استارت‌آپ‌ها ادبیات بازار سرمایه را بلدند؟

استارت آپ

صدور تاییدیه دانش بنیانی شتابدهنده صدر فردا

اخبار / استارت آپ

اپلیکیشن شارژاپ

گوناگون / استارت آپ / رپرتاژ آگهی / بازتاب

جذاب‌ترین ایده‌های B2B در سال 2020

استارت آپ

۱۰ استارتاپ که بدون سرمایه به سوددهی رسیدند

استارت آپ

ایده ها و پیشنهاد برای استارت آپ در سال جدید

راهکارها و ترفند ها / استارت آپ

استارت‌آپ ایرانی؛ مرجع اول زنان افغان

استارت آپ

شروع یک کسب و کار نوپا پلتفرمی

استارت آپ

برنامه شبکه اجتماعی تیندر

گوناگون / معرفی وب سایت / استارت آپ

10 استارت آپ برتر تاکسیرانی جهان

استارت آپ

پخت پیتزاهای هیجان انگیز با هوش مصنوعی

آینده / استارت آپ

ایده‌ های استارتاپی فراموش شده‌

دورنما / بازار / استارت آپ

اپل، استارتاپ فناوری خودران Drive.ai را تصاحب کرد

استارت آپ

بررسی مهمترین چالش‌های تیم‌های استارتاپی

استارت آپ

نگرانی کاربران از هزینه تعمیر و تامین قطعات

گفت و گو / بازار / استارت آپ

مصاحبه با مدیرعامل و بنیان‌گذار استارتاپ Moz

گفت و گو / استارت آپ

آشنایی با استارت آپ های حوزه مدیریت آب

استارت آپ

راه اندازی ۷۰ استارت آپ توسط نخبگان ایرانی

استارت آپ

معرفی هشت استارت‌آپ‌ موفق ایرانی در حوزه فینتک

استارت آپ

اولین مرورگر شرعی دنیا

استارت آپ

از صفر تا پیست

استارت آپ

معرفی برترین استارتاپ‌های CES 2019

اخبار / استارت آپ

تبلیغات
درباره ما

مجله اینترنتی دیپروتد نشریه مجازی بر بستر اینترنت به مسائل آموزشی و مقالات پیرامون کسب وکار های نوپا یا استارت آپ ها و سبک زندگی است فعالیت و محتوای مطالب ارائه شده در سایت همه بیشتر در حوزه مدیریت، کارآفرینی ، روانشناسی ،اقتصادی و فناوری اطلاعات است نام اصلی دیپروتد "ریشه های عمیق " با مجوز رسمی از هیات نظارت برمطبوعات مشغول به فعالیت است

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید